En gewoon langsfietst.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat er maar snel een club langs komt
Die man heeft net een nieuw contract getekend en krijgt 2,7 mil per jaar. Bij Ajax weet hij zeker dat hij elke wedstrijd basis staat en gewoon de man is. Kleine kans dat die weggaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
Mooi inderdaad. Na vanavond is de kans met ongeveer 75% toegenomen dat hij binnen nu en 10 dagen pleite is.
Ja, want als Alex Ferguson hem belt zegt 'ie: 'Ik speel altijd bij Ajax en krijg maarliefst 2,7 miljoen per jaar'quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die man heeft net een nieuw contract getekend en krijgt 2,7 mil per jaar. Bij Ajax weet hij zeker dat hij elke wedstrijd basis staat en gewoon de man is. Kleine kans dat die weggaat.
Alleen een contractsupdatequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die man heeft net een nieuw contract getekend en krijgt 2,7 mil per jaar. Bij Ajax weet hij zeker dat hij elke wedstrijd basis staat en gewoon de man is. Kleine kans dat die weggaat.
Als ik zeg dat die niet weg mag gaan, dan gaat die niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, want als Alex Ferguson hem belt zegt 'ie: 'Ik speel altijd bij Ajax en krijg maarliefst 2,7 miljoen per jaar'
En sinds wanneer houdt Suarez zich aan zijn contract?
Vier niet 5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
Schiet er toch 5 in man
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam trouwens klaar bij die 4-0
QFT.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
En euh, Suarez blijft gewoon. Ja? Mooi. Dan is dat duidelijk.
Dan zit ie alleen maar op de bank!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, want als Alex Ferguson hem belt zegt 'ie: 'Ik speel altijd bij Ajax en krijg maarliefst 2,7 miljoen per jaar'
En sinds wanneer houdt Suarez zich aan zijn contract?
Ik kwam de 2e helft de kroeg in, dus niks gemist eigenlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:31 schreef beertenderrr het volgende:
saaie wedstrijd, ben uiteindelijk maar nova gaan kijken, zegt wel wathoor ik later dat er nog 4 gescoord zijn aan het eind
naja eigenlijk niet gemist ook, wel goed om te horen.
O rightquote:
Ik heb t opgenomen, moet nog kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kwam de 2e helft de kroeg in, dus niks gemist eigenlijk
Geen smoesjes verzinnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O right
Ik dacht dat je bedoelde dat hij er toch maar wel 5 in had geschoten.
Ga je zinnen dan eens beter formuleren![]()
Mijn zin was duidelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O right
Ik dacht dat je bedoelde dat hij er toch maar wel 5 in had geschoten.
Ga je zinnen dan eens beter formuleren![]()
Is dat zo? Volgens mij mag hij nog wel in de CL uitkomen, maar niet meer in de EL. Pin me er niet op vast though.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:23 schreef Adidah het volgende:
Ajax moet gewoon minimaal 30 miljoen vragen. Dan haken ze vanzelf wel af. Hij mag ook al niet meer voor een andere club in Europa uitkomen.
True.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij mag hij nog wel in de CL uitkomen, maar niet meer in de EL. Pin me er niet op vast though.
Heb je toevallig ook dat stukje met die Ferraris opgenomenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb t opgenomen, moet nog kijken![]()
Dat zegt meer over jullie dan over de goal...quote:
?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook dat stukje met die Ferraris opgenomen![]()
Ter vergelijk:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ja leuk hoor 4 doelpunten, maar het is wel Slovan Bratislava, heren...![]()
Dat is nét als? AGOVV of zoiets dergelijk?
Slovan is beter dan je denkt ouwequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Heb je die goals uberhaupt wel gezien? Zelfs tegen een engelse topclub was er geen houden aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ontkenningsfase..... geeft niet je groeit er overheenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:36 schreef damsco het volgende:
LUIS FUCKING SUAREZ IS EEN EKTE EKTE BAASWAT KAN DIE GAST VOETBALLEN.
LUIS I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUU (no homo)
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Maar dan scoort Suarez wel 7 keerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit dus.
Dadelijk moet Ajax tegen Villa Real en worden ze met 21 - 7 opgerolt
Hmm.. Jammer.. Kan het "schoen opeten" topic in VBL niet vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef Adidah het volgende:
Hij gaat niet weg voor het verstrijken van deze transferperiode. Dat durf ik te wedden. En als hij wel weggaat, dan ga ik met een 010 shirt rondjes rennen op het Leidsche.
Alsof je het verschil in kwaliteit ken tussen Bnei Bnei Yehhuehuhuahiehie-iets en Slovan Bratislavaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ter vergelijk:
PSV maakte er één tegen Bnei Yehhuehuhuahiehie-iets, en dan schat ik Slovan Bratislava toch hoger in dan Bnei Yehuhuhahihioe.
Wat doe je toch altijd in Ajax topics? Zodat je je clubje uit het zuiden weer kan prijzen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je het verschil in kwaliteit ken tussen Bnei Bnei Yehhuehuhuahiehie-iets en Slovan Bratislava
Volgens mij loopt de Israelische competitie momenteel voor op de Slowaakse... maar goed.
p.s. PSV speelde uit, Ajax thuis. Misschien komt de 5-0 van EHV volgende week wel. Al betwijfel ik het
Psv maakte er 4 tegen Ajax, Ajax maakte er maar 3 tegen Psvquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ter vergelijk:
PSV maakte er één tegen Bnei Yehhuehuhuahiehie-iets, en dan schat ik Slovan Bratislava toch hoger in dan Bnei Yehuhuhahihioe.
Met 30 miljoen euro kun je een aantal goede spelers halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
Scoor maar lekker vaak voor 31 augustus Luis.
Zijn we tenminste van je af
Klok en klepel. Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan gewoon die rotkop van je dicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:38 schreef VatosLoco het volgende:
JOL: Niemand in de eredivisie is meer dan 8 Miljoen waard
JOL: Wij willen graag Honda (Vraagprijs 10 miljoen)
JOL: Suarez zal niet vertrekken, Suarez is voor de meeste clubs niet te betalen
Nou voor 8 Miljoen mag hij toch weg hoor Jol
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:49 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk moet Ajax tegen Villa Real en worden ze met 21 - 7 opgerolt
Dit is KLB geen VBL.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:38 schreef shayolo het volgende:
[..]
Wat doe je toch altijd in Ajax topics? Zodat je je clubje uit het zuiden weer kan prijzen?
In de winterstop ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Met 30 miljoen euro kun je een aantal goede spelers halen.
...en noemde hij Suarez specifiek als uitzondering.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klok en klepel. Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan gewoon die rotkop van je dicht.
Die uitspraak van Jol ging over binnenlandse transfers.
(dat betekent dat het gaat om een transfer van een Nederlandse club naar een andere Nederlandse club!!!!)
Die trekjes zijn grotendeels wel verdwenen, maar ik kan me voorstellen dat als niet Ajax-supporter je die trekjes nog ziet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is KLB geen VBL.
En in het ajax topic van VBL kom ik niet.
Bovendien vind ik Suarez op zijn vieze trekjes na een topspits, maar gezien zijn scorend vermogen zag ik hem idd het liefst vertrekkenDat mag logisch zijn
Zou je me kunnen vertellen wanneer jij voor 't laatst een schwalbe van Suarez hebt gezien??quote:
Rotkopquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klok en klepel. Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan gewoon die rotkop van je dicht.
Die uitspraak van Jol ging over binnenlandse transfers.
(dat betekent dat het gaat om een transfer van een Nederlandse club naar een andere Nederlandse club!!!!)
Daarom gaat Honda ook niet naar Ajax.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Rotkop
Is het ajaxlutsertje weer op zijn teentjes getrapttijd dat ze woonwagen bewoners zoals jou eens van het internet afsluiten.
Daarbij let op he, Honda speelt bij VVV, VVV is een club in de Nederlandse Competitie, Ajax wilt deze graag overnemen, en ja hoor voor de 10 miljoen die VVV vraagt, ach gut snap je het al ? Of moet ik nog minder moeilijke woordjes voor je gebruiken? Ik kan het proberen met tekeningen zoals je die kreeg bij je hoogst genoten opleiding, de basisschool.
Suarez gaat nergens heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
Mooi inderdaad. Na vanavond is de kans met ongeveer 75% toegenomen dat hij binnen nu en 10 dagen pleite is.
Zondag. Tegen Ooijer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen wanneer jij voor 't laatst een schwalbe van Suarez hebt gezien??
Je snapt het zelf niet helemaal volgens mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Rotkop
Is het ajaxlutsertje weer op zijn teentjes getrapttijd dat ze woonwagen bewoners zoals jou eens van het internet afsluiten.
Daarbij let op he, Honda speelt bij VVV, VVV is een club in de Nederlandse Competitie, Ajax wilt deze graag overnemen, en ja hoor voor de 10 miljoen die VVV vraagt, ach gut snap je het al ? Of moet ik nog minder moeilijke woordjes voor je gebruiken? Ik kan het proberen met tekeningen zoals je die kreeg bij je hoogst genoten opleiding, de basisschool.
Nah, zodra er hier iets negatiefs gezegd word over wat dan ook wat betrekking heeft tot Ajax springen een aantal mensen standaard in deffmode, onderbouwde argumenten zijn dan helaas zelden te vinden, maar de scheldwoorden vliegen je dan om de oren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je snapt het zelf niet helemaal volgens mij.
Gebruik maar makkelijke woorden, misschien kun je jezelf dan volgen. Ajax heeft geen 10 miljoen geboden voor Honda en dat gaan ze ook niet doen. Waarom niet? Omdat grens van 8 miljoenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Rotkop
Ja, afgelopen zondagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen wanneer jij voor 't laatst een schwalbe van Suarez hebt gezien??
De expert van de tegenstander met een objectieve meningquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
suarez
veel te licht voor een buitenlandse topcompetitie. Misschien kan ie in Duitsland nog aan de bak, dat dan wel
jwtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De expert van de tegenstander met een objectieve mening_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |