Ter vergelijk:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ja leuk hoor 4 doelpunten, maar het is wel Slovan Bratislava, heren...![]()
Dat is nét als? AGOVV of zoiets dergelijk?
Slovan is beter dan je denkt ouwequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Heb je die goals uberhaupt wel gezien? Zelfs tegen een engelse topclub was er geen houden aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ontkenningsfase..... geeft niet je groeit er overheenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:36 schreef damsco het volgende:
LUIS FUCKING SUAREZ IS EEN EKTE EKTE BAASWAT KAN DIE GAST VOETBALLEN.
LUIS I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUU (no homo)
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Maar dan scoort Suarez wel 7 keerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit dus.
Dadelijk moet Ajax tegen Villa Real en worden ze met 21 - 7 opgerolt
Hmm.. Jammer.. Kan het "schoen opeten" topic in VBL niet vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef Adidah het volgende:
Hij gaat niet weg voor het verstrijken van deze transferperiode. Dat durf ik te wedden. En als hij wel weggaat, dan ga ik met een 010 shirt rondjes rennen op het Leidsche.
Alsof je het verschil in kwaliteit ken tussen Bnei Bnei Yehhuehuhuahiehie-iets en Slovan Bratislavaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ter vergelijk:
PSV maakte er één tegen Bnei Yehhuehuhuahiehie-iets, en dan schat ik Slovan Bratislava toch hoger in dan Bnei Yehuhuhahihioe.
Wat doe je toch altijd in Ajax topics? Zodat je je clubje uit het zuiden weer kan prijzen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je het verschil in kwaliteit ken tussen Bnei Bnei Yehhuehuhuahiehie-iets en Slovan Bratislava
Volgens mij loopt de Israelische competitie momenteel voor op de Slowaakse... maar goed.
p.s. PSV speelde uit, Ajax thuis. Misschien komt de 5-0 van EHV volgende week wel. Al betwijfel ik het
Psv maakte er 4 tegen Ajax, Ajax maakte er maar 3 tegen Psvquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ter vergelijk:
PSV maakte er één tegen Bnei Yehhuehuhuahiehie-iets, en dan schat ik Slovan Bratislava toch hoger in dan Bnei Yehuhuhahihioe.
Met 30 miljoen euro kun je een aantal goede spelers halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
Scoor maar lekker vaak voor 31 augustus Luis.
Zijn we tenminste van je af
Klok en klepel. Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan gewoon die rotkop van je dicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:38 schreef VatosLoco het volgende:
JOL: Niemand in de eredivisie is meer dan 8 Miljoen waard
JOL: Wij willen graag Honda (Vraagprijs 10 miljoen)
JOL: Suarez zal niet vertrekken, Suarez is voor de meeste clubs niet te betalen
Nou voor 8 Miljoen mag hij toch weg hoor Jol
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:49 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk moet Ajax tegen Villa Real en worden ze met 21 - 7 opgerolt
Dit is KLB geen VBL.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:38 schreef shayolo het volgende:
[..]
Wat doe je toch altijd in Ajax topics? Zodat je je clubje uit het zuiden weer kan prijzen?
In de winterstop ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Met 30 miljoen euro kun je een aantal goede spelers halen.
...en noemde hij Suarez specifiek als uitzondering.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klok en klepel. Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan gewoon die rotkop van je dicht.
Die uitspraak van Jol ging over binnenlandse transfers.
(dat betekent dat het gaat om een transfer van een Nederlandse club naar een andere Nederlandse club!!!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |