Correctie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gebruik maar makkelijke woorden, misschien kun je jezelf dan volgen. Ajax heeft geen 10 miljoen geboden voor Honda en dat gaan ze ook niet doen. Waarom niet? Omdat grens van 8 miljoen![]()
Niemand in NL (behalve Suarez) is meer waard dan 8 mln volgens Jol.
Positief, maar het ging me er even om het standpunt van die andere knakker onderuit te halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Correctie.
Er zijn wel spelers die meer waard zijn dan 8 miljoen. Jol gaf alleen aan dat de spelers die een transfer VAN een Nederlandse club NAAR een Nederlandse club maken niet meer dan 8 miljoen waard zijn.
Er zijn een paar heerschappen (Suarez, Afellay etc) die echt wel meer dan 8 miljoen waard zijn. En die SPELEN wel bij een Nederlandse ploeg...maar als die een transfer maken, gaan die toch echt naar het buitenland hooren die zullen meer dan 8 miljoen kosten.
Ochjeej moest je schrikken jongen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
Je liet me toch wel even schrikken met die TT, reetveter
Zonder Suarez heeft Ajax dan ook een tamelijk major probleem qua scorend vermogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat alle Ajacieden hier zo blij mee zijn. Goede overwinning natuurlijk, maar je had het toch beter wat meer verspreid kunnen hebben qua doelpuntenmakers. Als Suarez geblesseerd raakt of alsnog vertrekt dan is Ajax echt een middelmatig elftal heb ik het idee.
Als Luis niet zo'n vuige egoist was geweest, waren er ook meerdere doelpuntenmakers geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat alle Ajacieden hier zo blij mee zijn. Goede overwinning natuurlijk, maar je had het toch beter wat meer verspreid kunnen hebben qua doelpuntenmakers. Als Suarez geblesseerd raakt of alsnog vertrekt dan is Ajax echt een middelmatig elftal heb ik het idee.
nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:24 schreef gers het volgende:
hopelijk rot ie snel op misselijk mannetje is het
Ajax is Feyenoord maar dan met Suarez. Het is een jammerlijke constatering maar wel waar op dit moment.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
Nou.. nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord maar dan met Suarez. Het is een jammerlijke constatering maar wel waar op dit moment.
Ha, maar wij verkopen onze 'matige' spelers wel voor ruim 10 miljoen, terwijl Feyenoord ze nog niet voor een grijpstuiver verkocht krijgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord maar dan met Suarez. Het is een jammerlijke constatering maar wel waar op dit moment.
Idd, dan is Feyenoord nķg beter.quote:
Wanneer moet ie tegen Ricky vd Bergh ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef Bevin het volgende:
Die Suarez krijgt straks in september een schop zodat ie het hele jaar niet meer kan spelen en dan wordt Ajax 6e ofzo
Wat een onzin zeg...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat staat er geheel los van..... het gaat om het vertoonde spel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ha, maar wij verkopen onze 'matige' spelers wel voor ruim 10 miljoen, terwijl Feyenoord ze nog niet voor een grijpstuiver verkocht krijgt.
Dat hele ADO is een grote schopploeg, met Ricky, Kum, Buijs (quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer moet ie tegen Ricky vd Bergh ?
Dan gaat Suarez zijn knieschijf er wel aan denk ik.
Immersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat hele ADO is een grote schopploeg, met Ricky, Kum, Buijs () en nog een paar van die Haagse jochies
27 september al
Ik heb er zin in
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij hebben 7 punten, 0 tegengoals en ongeslagen koploper. En ajax?
Nee 'jullie' worden kampioenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Een moeilijker programma gehad wat weer voordelig uitpakt laterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |