Gewoon met de auto gaanquote:
Mja heb geen auto. Ga dan wel met de bus...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gewoon met de auto gaanDoe ik ook
Toivonen heeft inderdaad nog niet laten zien de targetman voorin te kunnen zijn. Met een goede aanvoer kan hij best wat scoren, maar zoniet dan is hij veel te anoniem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef Bas2009 het volgende:
Ik vond Toivonen vandaag toch weer iets tegenvallen. 1 schot op goal welke zéér ruim over ging en die hij moest afgeven. Koevermans is dan wel langzaam en heeft een draaicirkel van een zwangere orka, maar hij is wel goed in het afwerken.
Toivonen kan geen bal verlengen met het hoofd, dat kan Koevermans wel..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Toivonen heeft inderdaad nog niet laten zien de targetman voorin te kunnen zijn. Met een goede aanvoer kan hij best wat scoren, maar zoniet dan is hij veel te anoniem.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef taxhaven het volgende:
Hoe komt Rutte aan zo'n spraakgebrek? Is hij gehandicapt?
Waarom heeft de keeper van Chelsea altijd een helm op?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef taxhaven het volgende:
Hoe komt Rutte aan zo'n spraakgebrek? Is hij gehandicapt?
Helaas is dat geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom heeft de keeper van Chelsea altijd een helm op?
Whehequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
Fred Rutten wordt geïnterviewd door iemand die blijkbaar weinig verstand van voetbal heeft.![]()
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-555987/
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje kinderachtig van Rutten. Een beetje van Gaal achtig. Zo slecht vond ik zijn vraagstelling niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
Fred Rutten wordt geïnterviewd door iemand die blijkbaar weinig verstand van voetbal heeft.![]()
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-555987/
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:46 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, met tig keer 1-0 of 0-1 win je die beker ook
Geef toe, die redding eerste helft was fenomenaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:32 schreef Lemming22 het volgende:
Heeft Isaksson tunnelvisie? Zeer zware cilinder? Ik zou als ik PSV was eens zijn ogen laten checken, het kan toch niet waar zijn dat hij die bal niet eens kan aannemen.![]()
Dat was het zeker, prima redding. Reflexen heeft Isaksson wel en daarom is het een goede lijnkeeper. Alleen lijkt het erop dat hij steeds slechter en slechter wordt in het meevoetballen, terwijl een simpele terugspeelbal aannemen voor een profkeeper toch geen probleem mag zijn. En het erge is dat dit elke wedstrijd een keer fout gaat. Tegen ajax kregen we er een tegendoelpunt door om de oren, gelukkig is Bnei Yehuda van een ander niveau en konden ze geen gebruik maken van de corner.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Geef toe, die redding eerste helft was fenomenaal.
Dat hij niet kan voetballen weten we nu ook wel.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:46 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, met tig keer 1-0 of 0-1 win je die beker ook
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:48 schreef Zapper het volgende:
Koef maar een keer in de basis laten beginnen dan?
En dan alle ballen niet controleren en/of mis schieten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:48 schreef Zapper het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef Buitendam het volgende:
Hoe Rutten het moet oplossen op het middenveld weet ik niet, maar wat mij betreft staat Bakkal de rest van het seizoen in de basis. Ik zou niet weten wat die jongen nog meer moet laten zien om een basisplek te veroveren.
Exact, dus daar moet men wat mee gaan doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat was het zeker, prima redding. Reflexen heeft Isaksson wel en daarom is het een goede lijnkeeper. Alleen lijkt het erop dat hij steeds slechter en slechter wordt in het meevoetballen, terwijl een simpele terugspeelbal aannemen voor een profkeeper toch geen probleem mag zijn. En het erge is dat dit elke wedstrijd een keer fout gaat. Tegen ajax kregen we er een tegendoelpunt door om de oren, gelukkig is Bnei Yehuda van een ander niveau en konden ze geen gebruik maken van de corner.
We zullen het moeten doen met Isaksson dit seizoen, dus mij hoor je ook niet fluiten of juichen in het stadion als hij een bal vangt, maar ik hoop dat ze binnen PSV hun ogen open houden voor een betere keeper.
Ik zou Bakkal en Afellay omdraaien (zo spelen ze nu namelijk ook en dat loopt prima) en ik zou toch Koevermans eruit gooien voor Toivonen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:45 schreef fetss het volgende:
dsuzsdak------koevermans------ lazovic
------------------affelay---------------------
--------engelaar---------bakkal-------------
pieters------ooijer------marcellis------manolev
------------------issakson------------------
Net als Aissati, die er wekelijks de sterren van de hemel speelt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Verkopen aan Ajax waar hij de sterren van de hemel speelt en Ajax de 3e ster geeft.
Die mag het uitvechten met Engelaar. Ik vind ze allebei nog niet echt overtuigend dit seizoen, dus ze zijn inwisselbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:57 schreef Buitendam het volgende:
En Simons?
Ik vind Simons al een aantal jaren matig. Dan zou ik Engelaar het voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die mag het uitvechten met Engelaar. Ik vind ze allebei nog niet echt overtuigend dit seizoen, dus ze zijn inwisselbaar.
Wat dachten we van Georg Koch en die Joegoslavische grabbelaar* die een paar wedstrijden onder de lat heeft gestaan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Zelfs Need was volgens mij betrouwbaarder. En ook Ten Rouwelaar zelfs (überhaupt belachelijk dat ze die ooit hebben gehaald, terwijl in de jeugd een betere zat).
Als het nou een keeper was die wel goed kon keepen, maar simpelweg onzeker is geworden door wat blunders, zou je gelijk hebben. Alleen was Isaksson al om te huilen sinds zijn Rennes periode, en is op de Franse televisie zelfs jarenlang een vaste rubriek in een sportprogramma geweest wat (letterlijk!) de "Isaksson van de Week" heette. Het laat zich raden dat dit niet om bijster geweldige reddingen ging.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:16 schreef Buitendam het volgende:
Dat geouwehoer over Isaksson, ik word er zo doodsimpel van![]()
Dat er maar eens een goeie sfeeractie voor die jongen wordt gepland en een wedstrijd wordt gezongen.
Er staat nu bij Tottenham een gozer onder de lat bij wie dat niet super verkeerd heeft uitgepakt.
Ik denk ook echt niet dat hij van een sfeeractie een goede keeper wordt. Ik denk dat het nooit een goede keeper zal worden, maar we hebben hem en we moeten het er mee doen.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk ook echt niet dat hij van een sfeeractie een goede keeper wordt. Ik denk dat het nooit een goede keeper zal worden, maar we hebben hem en we moeten het er mee doen.
Dan heb je 2 opties, afbranden of vertrouwen geven.
En ik denk dat als je voor optie 2 kiest dat je dan aan het eind van het seizoen meer punten overhoudt dan wanneer je hem geen vertrouwen geeft. Al zijn het maar 3 punten op een heel seizoen, kan het verschil maken.
Daar heb je gelijk in. Maar dan ben ik toch bang dat er weinig animo is om een grote sfeeractie op te zetten voor een middelmatige speler. Er zijn er genoeg die er eerst een verdienenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk ook echt niet dat hij van een sfeeractie een goede keeper wordt. Ik denk dat het nooit een goede keeper zal worden, maar we hebben hem en we moeten het er mee doen.
Dan heb je 2 opties, afbranden of vertrouwen geven.
En ik denk dat als je voor optie 2 kiest dat je dan aan het eind van het seizoen meer punten overhoudt dan wanneer je hem geen vertrouwen geeft. Al zijn het maar 3 punten op een heel seizoen, kan het verschil maken.
Afellay > Honda. Laat Honda maar wat langer presteren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik heb liever Honda dan Afellay eerlijk gezegd. Ik vind Honda een slimmere voetballer en ook een wat fijnere persoonlijkheid hebben (of in ieder geval uitstralen). Enkel de dribbel van Afellay is wat beter (vooral omdat hij iets sneller is).
wat jammer dat je het zo ziet, afellay is echt 3 klasse beter als Honda.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik heb liever Honda dan Afellay eerlijk gezegd. Ik vind Honda een slimmere voetballer en ook een wat fijnere persoonlijkheid hebben (of in ieder geval uitstralen). Enkel de dribbel van Afellay is wat beter (vooral omdat hij iets sneller is).
Verschil zit hem in al die makkelijke ballen die hij opraapt en daarvoor cynisch applaus kreeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ook maar eentje voor Jan Kromkamp doen dan maar? Een sfeeractie moet je verdienen, niet uit medelijden krijgen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:56 schreef noxious het volgende:
Een middenveld met Engelaar, Honda en Afellay (de laatste is een soort vrije rol tussen de linies) lijkt mij geweldig.
Dat zal PSV dan niet als enige bedenken. Heeft men vast al wel bekeken trouwens. En VVV is natuurlijk in luxe positie, hun goed recht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:32 schreef Leso_Varen het volgende:
Als Afellay nou gewoon nog een jaartje blijft, we Honda kopen voor een paar miljoen maar eerst nog een jaartje bij VVV stallen, kijken of hij het goed blijft doen, en een clausule dat als Afellay in de winterstop vertrekt dat we dan Honda in de winter al krijgen lijkt me de beste oplossing!
Vol-ledig mee eens. Al die heisa. Met dit elftal heb je Honda nu niet nodig. Zie liever Bakkal een kans gegund worden. Honda is per definitie na een seizoen weg. Van Bakkal kun je veel meer plezier beleven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:12 schreef Lemming22 het volgende:
En daarom is Honda overbodig zo lang Afellay blijft.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zet Afellay maar rechtsbuiten, daar komt hij met zijn vaak domme gedribbel beter tot zijn recht.
Of je speelt gewoon lekker 3-4-3 in de eredivisie aangezien we niet verzuipen in de goede verdedigers.quote:
------------- Spits --------------quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Of je speelt gewoon lekker 3-4-3 in de eredivisie aangezien we niet verzuipen in de goede verdedigers.
Beiden zeker geen slechte keepers, en zeker niet zo slecht en met zoveel onzekere blunders als Isakksson. Koch heeft zelfs met Kaisers Lautern nog direct tegen PSV bewezen een goede keeper te zijn. Koch gaf zelf aan dat zijn grootste probleem bij PSV, Advocaat was, die een hekel aan Duitsers zou hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wat dachten we van Georg Koch en die Joegoslavische grabbelaar* die een paar wedstrijden onder de lat heeft gestaan?
edit: Ivica Kralj
[ afbeelding ]
Als hij een slappe zak is gaat een sfeeractie daar heus geen verandering in brengen. En een sfeeractie voor Gomes door de Tottenhamsupporters? Of door de PSV-supporters? Als je dat laatste bedoelt, is dat de grootste onzin ter wereld. In het begin hadden de meesten niet eens echt vertrouwen in Gomes, en werd er om Zoetebier geroepen naar hem. Het eerder genoemde idiote gedrag dus. Pas toen Gomes opeens (tot verrassing van velen van die idiote supporters) een goede keeper bleek te zijn, kwamen die sfeeracties op hem gericht, spandoeken ed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:16 schreef Buitendam het volgende:
Dat geouwehoer over Isaksson, ik word er zo doodsimpel van![]()
Dat er maar eens een goeie sfeeractie voor die jongen wordt gepland en een wedstrijd wordt gezongen.
Er staat nu bij Tottenham een gozer onder de lat bij wie dat niet super verkeerd heeft uitgepakt.
Ik moet zeggen dat ik ook een tijdje dit idee heb gehad. Maar Afellay is duidelijk aangesproken op dit gedrag en hij lijkt nu weer op de goede weg met meer tactische inbreng.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zet Afellay maar rechtsbuiten, daar komt hij met zijn vaak domme gedribbel beter tot zijn recht. Kan Lazovic/Amrabat ook weer mooi op de bank.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:56 schreef noxious het volgende:
[..]
------------- Spits --------------
Doedel ------------------- Lazo
------------ Bakkal -------------
----Honda ------- Afellay ----
----------- Engelaar ------------
Ja, zo bijvoorbeeld?
Zeker niet geschikt voor elke wedstrijd. Maar het is tegen zat eredivisie clubjes goed mogelijk, zeker in thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
![]()
Zes aanvallend ingestelde spelers.....
Nog maar eens proberen, dan maar..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:28 schreef Xaobotnik het volgende:
Als hij een slappe zak is gaat een sfeeractie daar heus geen verandering in brengen. En een sfeeractie voor Gomes door de Tottenhamsupporters? Of door de PSV-supporters? Als je dat laatste bedoelt, is dat de grootste onzin ter wereld. In het begin hadden de meesten niet eens echt vertrouwen in Gomes, en werd er om Zoetebier geroepen naar hem. Het eerder genoemde idiote gedrag dus. Pas toen Gomes opeens (tot verrassing van velen van die idiote supporters) een goede keeper bleek te zijn, kwamen die sfeeracties op hem gericht, spandoeken ed.
Niets raars aan overigens, aangezien de ongelofelijk opportunistische aard de voetbalsupporter eigen is.
NAC heeft sinds 1995 niet gewonnen lees ikquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:52 schreef appelsientje het volgende:
Mooi Fok werkt weer.. dus PSV gaat winnen vandaag
Die zekerheid heb je niet, dus ik raad je aan op tijd te vertrekken.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:33 schreef Imperatore het volgende:
Ik wil er vanmiddag voor het eerst sinds lange tijd weer eens bij zijn, maar heb geen idee hoe die kaartverkoop gaat. Ik lees op PSV.nl dat je op wedstrijddagen nog bij ingang 27 en 10 terecht kunt. Zo te zien zijn er ook nog kaarten, maar hoe zeker ben ik er van dat die er ook nog zijn om half twee als ik bij het stadion aan kom?
Iemand?
Eens. Maar Suarez lijkt me misschien al wel ietsjes verder...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Afellay is echt niet overschat hoor. Beste speler van de eredivisie met Suarez
Je eerste wedstrijd ofzo?quote:
Ajax valt of staat door Suarez, dat is bij PSV niet zo.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Morrigun99 het volgende:
Eens. Maar Suarez lijkt me misschien al wel ietsjes verder...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:48 schreef Zapper het volgende:
Ja want Dzsudzsak en Lazovic hebben een geweldige wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 23 augustus 2009 17:01 schreef cultheld het volgende:
De organisatie was weer eens waardeloos vandaag. Toivonen, Isaksson, Maza![]()
![]()
.
Manolev, Koevermans, Lazovic, Dzsudzsák en Afellay verdienen vandaag alle credits.
Halenquote:'Vennegoor hoopt op club uit Nederland'
Jan Vennegoor of Hesselink wil zijn carrière voortzetten in de Nederlandse competitie. De voorkeur van de aanvaller gaat uit naar PSV of FC Twente, meldt Studio Voetbal.
De 30-jarige aanvaller traint momenteel mee bij FC Twente maar hoopt volgens Jack van Gelder in eerste instantie op een aanbieding vanuit Eindhoven. Indien de ploeg van trainer Fred Rutten geen interesse toont is de ploeg uit Enschede voor Vennegoor of Hesselink een serieuze optie.
De oud-international is naarstig op zoek naar een nieuwe werkgever maar weigerde recent een aanbieding van Saint-Etienne. De laatste seizoenen kwam de oud-international uit voor Celtic. De Schotse club bood hem echter geen nieuw contract aan toen zijn contract afliep
Koevermans heet ie.quote:Maar hoe krijg je Lazovic weg
Inderdaad. Althans, dat geldt voor Lazovic. Staat daar erg goed op rechts.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:45 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja want Dzsudzsak en Lazovic hebben een geweldige wedstrijd gespeeld.
Verdedigend gewoon erg degelijk, maar hij komt bijzonder goed mee op zonder zijn verdedigende taken uit het oog te verliezen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:36 schreef ganzenherder het volgende:
Die Manolev deed het aardig begreep ik?![]()
We hoeven alleen nog maar te billenknijpen als Kromkamp als invaller mag spelenquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:17 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Althans, dat geldt voor Lazovic. Staat daar erg goed op rechts.
[..]
Verdedigend gewoon erg degelijk, maar hij komt bijzonder goed mee op zonder zijn verdedigende taken uit het oog te verliezen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:17 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Althans, dat geldt voor Lazovic. Staat daar erg goed op rechts.
Heeft anders wel twee 100% kansen eruit gehaald waar de verdediging compleet uit elkaar lag. Ik vond Isaksson een goede wedstrijd keepen. Elke balaanname wordt nu natuurlijk onder een vergrootglas gelegd omdat er de laatste tijd veel mis is gegaan, maar gisteren deed hij het gewoon prima en heeft hij PSV gered in de slotfase.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:09 schreef appelsientje het volgende:
Wat een waardeloze keeper hebben we toch
Blij dat we gewonnen hebben
Wat heeft hij fout gedaan gisteren als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:09 schreef appelsientje het volgende:
Wat een waardeloze keeper hebben we toch
Blij dat we gewonnen hebben
Ze speelden een prima wedstrijd, want ze hielden constant hun tegenstander aan het werk, zorgden voor gevaar en creëerden kansen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:45 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja want Dzsudzsak en Lazovic hebben een geweldige wedstrijd gespeeld.
Leuk, maar Jan wou eerst zelf toch nog niet naar Nederland komen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HalenMaar hoe krijg je Lazovic weg
Dat mag je vragen, bij het doelpunt van NAC vond ik het echt een fout van de keeper (maar dat kan ook persoonlijk zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft hij fout gedaan gisteren als ik vragen mag?
Ik vond het eerder de fout van Bakkal, die zijn man liet lopen. Het schot was wel houdbaar overigens, als Isaksson niet ALWEER fout opgesteld stond.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, bij het doelpunt van NAC vond ik het echt een fout van de keeper (maar dat kan ook persoonlijk zijn)
ik denk eigenlijk niet dat isaksson een schaakmeester isquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vond het eerder de fout van Bakkal, die zijn man liet lopen. Het schot was wel houdbaar overigens, als Isaksson niet ALWEER fout opgesteld stond.
Ik vraag me toch af wie er ooit tegen die gast heeft gezegd: " Joh! jij kan goed keepen, ga maar op doel!" ipv " Joh! ga lekker een andere sport proberen, schaken ofzo! "
Ach, het een heeft niets met het ander te maken. Kijk alleen maar naar hoe Brechet binnen een maand of drie vier heel redelijk Nederlands leerde spreken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:42 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk niet dat isaksson een schaakmeester is
Hoeveel kansen hebben ze gecreëerd? Ik heb Lazovic een keer gezien bij de goal van Koevermans, Dzsudzsak heb ik alleen gezien toen ie twee keer als een blind paard op doel stond te rammen in de eerste helft.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze speelden een prima wedstrijd, want ze hielden constant hun tegenstander aan het werk, zorgden voor gevaar en creëerden kansen.
Toivonen vind ik de laatste week sowieso niet denderend. Maar goed, moet Rutten die jongen het vertrouwen geven of moet hij voor Koef gaan?quote:
Misschien moet Toivonen zijn tacktiek aanpassen en niet constant 2/3 meter buitenspel lopen. Ik begin me er steeds meer aan te ergeren. Verder heeft hij ook nog niet echt laten zien dat hij kan scoren, wat Koevermans wel meerdere malen heeft bewezen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Toivonen vind ik de laatste week sowieso niet denderend. Maar goed, moet Rutten die jongen het vertrouwen geven of moet hij voor Koef gaan?
Daarom vroeg ik me ook af of Rutten nog vertrouwen in Toivonen heeft. Koevermans blijkt gewoon effectiever te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien moet Toivonen zijn tacktiek aanpassen en niet constant 2/3 meter buitenspel lopen. Ik begin me er steeds meer aan te ergeren. Verder heeft hij ook nog niet echt laten zien dat hij kan scoren, wat Koevermans wel meerdere malen heeft bewezen.
Mijn gedachtenquote:Ik bedoel, Koevermans heeft de laatste tijd hard gewerkt, rent/sprint nu veel meer dan voorheen dus kan hij zelf ook zijn kansen creeren. En dat hij als diepe spits scoort dat weten we ook wel. Hij heeft veel meer dan Toivonen laten zien.
Is ook een optie. Maar, stel dat Koef vertrekt en VOH zit al bij Twente.. Hebben we toch een probleemquote:Maar ik had gehoord van een vriend van mij dat Ajax in Koevermans geinterreseerd was, hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet, maar dan zou ik zeggen. Koevermans verkopen en VOH gratis afhalen. Wat nog een betere optie is.
Ja daarom moet PSV ook zeker van zijn dat VOH komt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is ook een optie. Maar, stel dat Koef vertrekt en VOH zit al bij Twente.. Hebben we toch een probleem
Ik zie hem graag komen hoor maar dan zal de Koef of Toivonen moeten vertrekken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:31 schreef dndiek het volgende:
VOH hoeft van mij niet zo nodig....
Ik heb liever een sterke basiselfquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie de meerwaarde er niet van in als we Koevermans zouden verkopen en dan VOH halen.
Qua niveau, salaris, leeftijd, speltype... wat mij betreft het zelfde.
--------------------------Koef-----------------------
Dsudzsak ----------Toivonen-------------Bakkal
----------------Engelaar-------Afellay-------------
Salcido---------Ooijer--------Marcellis--Manolev
-------------------------------------------------------
-----------------------Isaksson---------------------
Zo kan je ook nog gaan spelen. Toivonen komt daar wel goed tot zijn recht.
Het is wel dringen op de bank zo zeg... denk dat we zelden zo'n sterke bank gehad hebben de laatste jaren.
Op de basiself heb ik niet al te veel aan te merken eigenlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb liever een sterke basiself
Winst, is de meerwaarde. Koevermans verkopen, VOH gratis ophalen. Als ze hetzelfde zijn is het alleen maar winst.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie de meerwaarde er niet van in als we Koevermans zouden verkopen en dan VOH halen.
Het is wel dringen op de bank zo zeg... denk dat we zelden zo'n sterke bank gehad hebben de laatste jaren.
Ik ben toch echt niet lyrisch over Simons, Engelaar, Toivonen om er eens een paar te noemen. Een heleboel spelers hebben wel eens een leuke wedstrijd maar zijn daarna weer gewoon middelmaat. Verdedigend is het ook vaak nog behelpen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op de basiself heb ik niet al te veel aan te merken eigenlijk![]()
Wissel Isaksson in voor een goede keeper en je kan de platte kar alvast bellen denk ik.
Leuk om achter de hand te hebben, net als Koevermans. Maar je wordt er niet beter van als je hem in de basis zet...quote:
Ik heb geen goed beeld van hem hoe hij nu is maar als hij nog fit is schat ik hem toch hoger in dan Koevermans.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Leuk om achter de hand te hebben, net als Koevermans. Maar je wordt er niet beter van als je hem in de basis zet...
quote:Salcido: “Rutten is heel duidelijk in zijn communicatie”
De spelers die tegen NAC Breda niet in actie kwamen of geen 90 minuten maakten, trainden maandagochtend op De Herdgang. PSV.nl sprak met Carlos Salcido, die vertelt zich volledig op PSV te richten. Hij is nog niet tevreden over zijn eigen spel, maar hij weet wat hoofdcoach Fred Rutten van hem verwacht.
We zijn nu een aantal wedstrijden op weg in twee competities. Hoe vind jij dat het tot dusver gaat?;
“We hebben nog geen wedstrijd verloren. We maakten wel een valse start tegen VVV, maar hebben daarna goede wedstrijden gespeeld. Gelijkspelen bij FC Twente is goed, tegen Ajax en NAC hebben we veerkracht getoond en gewonnen. In Europa staan we met één been in de groepsfase, dus het begin is niet verkeerd.”
Met Ooijer en Manolev erbij is er meer competitie in de verdediging gekomen.
“Ja, maar dat is normaal bij een topclub als PSV. Het is een lang seizoen met veel wedstrijden. Ik zie het als erg positief. De ervaring van Ooijer en de kwaliteiten van Manolev maken ons sterker. Iedereen die van toegevoegde waarde is, is in mijn ogen welkom.”
Hoe zie je je eigen rol in het elftal?
“Ik weet wat de trainer van mij verwacht, daar praten we ook over. Tot nu toe kan ik niet 100% tevreden zijn met mijn eigen spel. Ik weet dat het beter moet, ik weet dat ik beter kan spelen. Maar het hele elftal begint steeds beter te draaien, de lijnen zijn duidelijk en ook merk je dat er in de kleedkamer iets positiefs aan het groeien is.”
Vorig seizoen gaf je aan dat je weg wilde. Hoe zit het nu?
“Mijn situatie van vorig jaar is niet te vergelijken met die van nu. Ook in het begin van dit seizoen heb ik een beetje last gehad van de frustraties van afgelopen jaar. Maar op dit moment ben ik absoluut niet bezig met een vertrek uit Eindhoven. Ik richt me volledig op PSV, op het team, op mijn rol daarin. Ik ben ook vrijer in mijn hoofd en heb een goede communicatie met de trainer. Hij is heel duidelijk in zijn uitleg en je merkt ook dat iedereen in de kleedkamer zich betrokken voelt bij de groep en waar we mee bezig zijn.”
De Mexicaan deelt in de vreugde met zijn teamgenoten.
Mocht jij een keer vertrekken, welke competitie heeft jouw voorkeur?
“Zoals ik zei, ik ben daar absoluut niet mee bezig. Ik sta altijd open voor dingen waarvan ik vind of denk dat ze beter voor mij zijn. Daarbij sluit ik niks uit. Maar op dit moment is dat niet aan de orde. Daarom denk ik niet aan andere landen of competities.”
Hoef jij dus niet weg uit Eindhoven?
“Nee, dat is op dit moment niet aan de orde. Iedereen weet hoe de voetballerij werkt, maar ik ben zelf niet bezig met een vertrek. Wat vorig jaar is gebeurd, is voor mij verleden tijd.”
Hoe is je samenwerking met de nieuwe trainer?
“Ik vind Fred Rutten een van de beste trainers met wie ik ooit heb samengewerkt. Hij is duidelijk in zijn communicatie, hij heeft een duidelijke visie die hij heel goed overbrengt op de groep. Met oog voor details en voor alle spelers van de selectie.”
Wat denk je van donderdag, tegen Bnei Yehuda?
“We hebben een goede wedstrijd gespeeld in Tel Aviv. De uitslag van 0-1 lijkt misschien mager, maar het is aan ons om hier in Eindhoven ons doel te bereiken. Als we ons kwalificeren, hebben we een eerste doel gehaald. PSV hoort ook in Europa actief te zijn, zowel sportief en financieel is het goed voor de club.”
Engelaar op de bank, Bakkal naast Afellay en Lazovic op de plaats waar Bakkal daar staat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:57 schreef Whiteguy het volgende:
Zal bij PSV blijven denk ik zo. Anders was ie wel naar Willem II gegaan op huurbasis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:37 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wist je dat we nog een ene Nijland in de selectie hebben ?
Die kerel zal toch wel verhuurd worden mag ik hopen (mits er niemand weggaat)?
Willem II is momenteel ook een kutclub om naar toe te gaan. NEC ofzo zou ideaal zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zal bij PSV blijven denk ik zo. Anders was ie wel naar Willem II gegaan op huurbasis.
Salcidoquote:Tot nu toe kan ik niet 100% tevreden zijn met mijn eigen spel.
?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:39 schreef neilpad het volgende:
Ali B was ook aanwezig met zijn hele familie![]()
quote:
http://www.ed.nl/sport/article5421392.ecequote:Carlos Salcido: 'Ik ben toe aan iets nieuws'
door Frans van den Nieuwenhof. dinsdag 25 augustus 2009 | 02:38 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 25 augustus 2009 | 08:54
EINDHOVEN - Het was een treurigstemmend beeld, althans in sportief perspectief. Carlos Salcido, 63-voudig international voor Mexico, werkte het laatste deel van de ochtendtraining van PSV gisteren af temidden van tweede-elftalspelers. Hij was er niet boos om, teleurgesteld en verbitterd evenmin. Wel realistisch. "Het is beter dat ik bij PSV vertrek", zei Salcido.
Altijd is Salcido goedlachs, maar nu even niet. "Het is acht jaar geleden", mijmerde hij, "dat ik met een tweede elftal trainde." Salcido is kritisch, vooral op zichzelf. De plek op de bank, afgelopen zondag tegen NAC Breda, komt niet uit de lucht vallen. "Ik speel bij PSV al anderhalf jaar onder mijn niveau. Wat dacht je dan? Als ik goed ben, dan sta ik gewoon in het eerste. Ik merk aan mezelf dat ik aan iets nieuws toe ben. Frisse lucht, een andere motivatie."
In tegenstelling tot vorig jaar, toen zijn relatie met trainer Huub Stevens slecht was, wijst Salcido de vinger niet naar anderen. "Dit is een perfecte club. Iedereen is goed voor me, met mijn medespelers heb ik geen enkel probleem en de trainer die we nu hebben, is de beste met wie ik in al die jaren bij PSV gewerkt heb. Het is gewoon tijd voor verandering. Ik zit er nu ruim drie jaar, ben twee keer kampioen geworden en heb veel mooie herinneringen."
Ook zijn gezin heeft het hier goed, zegt hij. "Wij wonen in Acht, dat is prima. Ik heb geen last van heimwee, ik hoef niet terug vanwege mijn familie. Waar ik ook ga, mijn gezin zal me volgen."
Een breuk forceren wil hij niet. "Ik weet dat mijn contract over twee jaar afloopt en dat ik een clausule heb waarin staat voor welk bedrag ik tussentijds weg mag. Als een club die wil betalen, wil ik gaan. Het maakt me niet eens zoveel uit naar welk land. Liefst in Europa, eventueel in Mexico. Ik sta overal open voor. Toen ik bij PSV kwam, wist ik niets van Nederland. Dat is me honderd procent meegevallen. Ik laat het op me afkomen."
Voor PSV is hij één van de duurdere krachten. Zijn salaris drukt zwaar op de begroting. Een vertrek zou de weg vrijmaken voor nieuwe spelers. Salcido: " De club moet doen wat goed is voor ze. Ik ben professional, als PSV wil meewerken aan een transfer zou ik dat fijn vinden. Zoniet, dan blijf ik hier. "
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
http://www.ed.nl/sport/article5421392.ece
Lichtelijk tegenstrijdig.
Ik heb weer eens gelijk zie ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
http://www.ed.nl/sport/article5421392.ece
Lichtelijk tegenstrijdig.
Rot toch op met die gastquote:Een herrieschopper is hij niet, zo zegt Salcido, die in Eindhoven nog een tweejarig contract heeft. Als hij vertrekt bij PSV, zal dat op een nette manier gebeuren. "Ik weet dat mijn contract over twee jaar afloopt en dat ik een clausule heb waarin staat voor welk bedrag ik tussentijds weg mag. Als een club die wil betalen, wil ik gaan. Het maakt me niet eens zoveel uit naar welk land. Liefst in Europa, eventueel in Mexico. Ik sta overal open voor."
ruilen voor hondaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou alleen een club vinden die hem wil.
quote:PSV wil het contract van Zhou Haibin openbreken. De verbintenis van de Chinees loopt in december af, maar PSV wil hem graag tot medio 2012 aan zich binden. Deze mogelijkheid had de clubs reeds bedongen.
Het lijkt echter uitgesloten dat er meteen een grote rol voor Haibin is weggelegd. PSV wil de middenvelder graag verhuren en heeft hem aangeboden bij Roda JC en VVV Venlo, maar beide clubs hebben bedankt voor het aanbod.
'Zhou kan zich vinden in de opstelling van PSV. Hij beseft dat hij nog niet de kwaliteiten heeft voor het eerste elftal en wil via een kleinere club op een goed niveau de stap maken,' vertelt zaakwaarnemer Romain Woo dinsdag aan De Telegraaf.
Lever die worstenbroodjes maar in, die wil ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
strik er om, pak worstenbroodjes mee NEXTTTTT!
ja weet ik, maar iedereen zegt altijd ja ruilen voor honda / van het geld kunnen we honda kopen etcquote:
Zeer belangrijke reden ja. Hij hoest een riant salaris op bij PSV.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
VVV wil/kan zijn salaris niet betalen lijkt me.
Dat ze dan meteen Kromkamp, Isaksson en Lazovic lozen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou alleen een club vinden die hem wil.
http://psv.netwerk.to/nie(...)0Vukovi%C4%87%27.phpquote:'PSV in gesprek met Jago¨ Vuković'
26 augustus 2009 RvN
In Servische media zou de voorzitter van Rode Ster Belgrado hebben laten weten in gesprek te zijn met PSV over de overgang van Jago¨ Vuković. Clubs zouden dinsdag met elkaar gesproken hebben. Alleen over de financiën zijn de clubs er nog niet uit, maar de voorzitter liet weten te verwachten er uiteindelijk wel uit te zullen komen. Vuković is een 21-jarige verdediger die onder andere uitkomt voor Servië onder 21.
Het vreemde is, is dat hij medisch gekeurd is. Waarom wordt iemand medisch gekeurd voordat hij op proef komt???quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:46 schreef sjonbeton het volgende:
en er is ook nog een braziliaanse jeugdinternational op proef Atila Araugo Prado , een 19 jarige linksback die ook in het centrum kan![]()
zijn wel veel bezig met verdedigers, zal salcido dan toch vertrekken? Sowieso is het een goed iets maar beter zou zijn een nieuwe keeper
Je word toch altijd medisch gekeurd als je op proef komt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het vreemde is, is dat hij medisch gekeurd is. Waarom wordt iemand medisch gekeurd voordat hij op proef komt???
Is dat zo? Heb ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je word toch altijd medisch gekeurd als je op proef komt?
Anyhow bravo PSV A1. Mooi resultaat.
Goed dat dit eens feitelijk wordt onderbouwd. Die spice girl kan er geen klote van.quote:Toivonen scoort alleen tegen mindere goden
26/08/2009 13:41
Als het niet draait bij PSV is Ola Toivonen dit seizoen het voornaamste slachtoffer. Dat lijkt een logische keuze van trainer Fred Rutten, want de 23-jarige Zweed is er sinds zijn komst naar Eindhoven nog niet in geslaagd te scoren tijdens een belangrijke wedstrijd.
PSV speelde dit seizoen tot dusverre zeven officiële wedstrijden. Toivonen begon alle zeven keer als centrale spits, maar maakte op die positie slechts één keer de negentig minuten vol. De Zweed werd drie keer gewisseld en drie keer zakte hij terug naar de positie van aanvallende middenvelder.
In alle zes gevallen nam Danny Koevermans de plek van centrumspits over van Toivonen. Afgelopen zondag tegen NAC Breda was de inbreng van Koevermans van groot belang. De invaller droeg er met twee goals flink aan bij dat PSV een 1-0 achterstand omboog in een 3-1 overwinning.
Koevermans solliciteerde met zijn succesvolle invalbeurt naar een basisplaats. Tevens is het de vraag of Toivonen wel de ideale centrumspits is voor PSV. De Zweed is er vooralsnog niet in geslaagd een doorslaggevende rol te spelen tijdens belangrijke wedstrijden van de Eindhovense formatie.
Sinds zijn komst naar PSV in januari 2009 scoorde Toivonen acht keer in 21 officiële wedstrijden. Opvallend genoeg maakte hij die doelpunten louter tegen clubs uit het rechterrijtje. Vorig seizoen was de Zweed trefzeker tegen achtereenvolgens De Graafschap, ADO Den Haag, FC Volendam, Vitesse, Sparta Rotterdam en
Willem II. In de huidige jaargang maakte hij twee goals tegen VVV-Venlo.
Bedankt, maar dit wisten we al. Is ook al even bekend en niet de eerste keer dat het feitelijk wordt onderbouwd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Goed dat dit eens feitelijk wordt onderbouwd. Die spice girl kan er geen klote van.
Het grote collectieve orgasme dat in Nederland losbrak toen hij twee keer scoorde tegen de slechtste verdediging van Nederland was echt te treurig voor woorden. De grote Bert Maalderink had toen al in de gaten dat het volledig misplaatst was. Waarvan akte![]()
De vorige keer toen ik het riep begonnen alle PSV'ers te brullen en mocht ik nooit meer terugkomen. En zo lang geleden is dat ook weer niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Bedankt, maar dit wisten we al. Is ook al even bekend en niet de eerste keer dat het feitelijk wordt onderbouwd.
Op zich wel knap dat je met 10 man dan toch wint van Ajax.
Waarvan akte.
Van mijn part blijf je nu nog steeds weg.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik het riep begonnen alle PSV'ers te brullen en mocht ik nooit meer terugkomen. En zo lang geleden is dat ook weer niet.
Dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van mijn part blijf je nu nog steeds weg.
Lijkt me wel hè.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb een vraag. Als ik via TicketBox koop (Hier in Oss) krijg ik dan meteen een kaartje die ik bij het stadion moet inleveren om binnen te komen?
Waar komt dit stuk vandaan? Zet er in het vervolg eens een bron bij a.u.b.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Goed dat dit eens feitelijk wordt onderbouwd. Die spice girl kan er geen klote van.
Het grote collectieve orgasme dat in Nederland losbrak toen hij twee keer scoorde tegen de slechtste verdediging van Nederland was echt te treurig voor woorden. De grote Bert Maalderink had toen al in de gaten dat het volledig misplaatst was. Waarvan akte![]()
Godsamme man, er gaat ook echt een wereld voor je open hè.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb een vraag. Als ik via TicketBox koop (Hier in Oss) krijg ik dan meteen een kaartje die ik bij het stadion moet inleveren om binnen te komen?
1. www.google.nlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:01 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waar komt dit stuk vandaan? Zet er in het vervolg eens een bron bij a.u.b.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Godsamme man, er gaat ook echt een wereld voor je open hè.
Normaliter stel je een achterlijke vraag. Maar aangezien je voor het eerst in aanraking komt met Ticketbox en tevens op het punt staat om de eerste stappen te zetten in het Philips Stadion had ik je het ook niet kwalijk moeten nemen. Stom van me.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh iemand is ongesteld zie ik...
Omdat ik eerste keer via Ticketbox koop is het een achterlijke vraagquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Normaliter stel je een achterlijke vraag. Maar aangezien je voor het eerst in aanraking komt met Ticketbox en tevens op het punt staat om de eerste stappen te zetten in het Philips Stadion had ik je het ook niet kwalijk moeten nemen. Stom van me.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb staan roepen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik het riep begonnen alle PSV'ers te brullen en mocht ik nooit meer terugkomen. En zo lang geleden is dat ook weer niet.
Met de overwinning op Ajax was inderdaad niets mis. Maar wat dat met Toivonen (of met mij) te maken heeft zie ik niet.
mooi, met of zonder winterbanden?quote:
Zonder.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, met of zonder winterbanden?
quote:Arminia Bielefeld meldt oefenwedstrijd tegen PSV
Arminia Bielefeld meldt vandaag dat de ploeg op vrijdag 4 september een oefenwedstrijd afwerkt tegen PSV. Het vriendschappelijke duel zal plaatsvinden in Tegelen en om 18.00 uur aanvangen. Dit duel zal dan gespeeld worden zonder alle internationals. Het weekend en de midweek erna staan als interlandspeeldagen gepland door de FIFA.
Als ze het zelf al op de site plaatsen, lijkt me dat dit zo goed als zeker rond is.quote:PSV onderhandelt over Serviër Jagos Vukovic
26 augustus 2009 21:00
PSV is op dit moment in onderhandeling over het aantrekken van de Servische jeugdinternational Jagos Vukovic. De 21-jarige verdediger speelt voor de club FK Rad uit Belgrado en kwam deze zomer nog in actie op het jeugd-EK in Zweden. Dat heeft de directie van PSV woensdagavond bevestigd.
FK Rad Belgrado
Jagos Vukovic (10 juni 1988) genoot zijn jeugdopleiding bij Rode Ster, maar is nu actief voor de club FK Rad uit Belgrado. PSV is in onderhandeling om hem vast te leggen, zo heeft de directie woensdagavond aan PSV Media laten weten. Vukovic (1.94 meter) is international van Jong Servië en kwam op het jeugd-EK in Zweden in actie.
© PSV NV
Tsjah wie nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik keek van de week de wedstrijd PSV - Arsenal (1-1, beide goals van Alex (die moet overigens ook terugkomen) ) en daarin viel het me op dat ik na een paar reddingen van Gomes bij de volgende aanval van Arsenal dacht; ach, we hebben Gomes nog. Nu we Issakson hebben, heb ik dat gevoel werkelijk nóóit meerBij elke tegenaanval ben ik bang dat hij weer blundert waardoor er doelpunten tegen komen
Nja, zolang het gewoon op de lijn is enzo ben ik best blij met de reddingen die hij over het algemeen maakt, maar als je zag hoe hij tegen NAC omviel bij dat doelpunt, was niet echt soepel ofzo...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik keek van de week de wedstrijd PSV - Arsenal (1-1, beide goals van Alex (die moet overigens ook terugkomen) ) en daarin viel het me op dat ik na een paar reddingen van Gomes bij de volgende aanval van Arsenal dacht; ach, we hebben Gomes nog. Nu we Issakson hebben, heb ik dat gevoel werkelijk nóóit meerBij elke tegenaanval ben ik bang dat hij weer blundert waardoor er doelpunten tegen komen
Gomes vergelijken met Issakson. Hoe dom ben je dan. Kansloze opmerking dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eens. PSV'ers die terugblikken op Alex en Gomes zijn hetzelfde als Ajacieden die in ieder topic terugblikken op de gewonnen Europacups.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gomes vergelijken met Issakson. Hoe dom ben je dan. Kansloze opmerking dus.
Nee dat is heel wat anders. Er wordt vergeleken met de directe opvolger van zijn de keeper. Dan kun/mag/moet je best vergelijken met wat er voor terug is gekomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eens. PSV'ers die terugblikken op Alex en Gomes zijn hetzelfde als Ajacieden die in ieder topic terugblikken op de gewonnen Europacups.![]()
Bron: Spitsnieuws..quote:PSV biedt op Honda, Feyenoord haakt af
PSV heeft een bod van acht miljoen euro neergelegd bij VVV-Venlo voor sterspeler Keisuke Honda. Inmiddels lijkt Feyenoord definitief afgehaakt in de strijd om de Japanner, de directie van de Rotterdammers hoort niets meer van de potentiële geldschieter.
Ook het Russische CSKA Moskou toonde interesse in Honda, maar de speler zelf ziet daar geen heil in. Hij kondigde eerder al aan graag in Nederland te blijven en wil graag naar PSV. Ajax ziet hij als een goed alternatief, meldt VI.
Geen geld
Beide clubs hebben echter niet voldoende financiële middelen om de scorende middenvelder te kopen. PSV's bod van acht miljoen zou zelfs te laag zijn.
Afellay
Als Ibrahim Afellay toch nog vertrekt bij de Eindhovenaren, komt de transfer van Honda toch weer dichtbij. Dan heeft PSV geld en is de aankoop toch hard nodig.
Feyenoord
Feyenoord-trainer Mario Been is realistisch en realiseert zich dat de komst van Honda ver weg is. "Als er serieus iets zou spelen, dan was het nu toch al lang geregeld? Zo moeilijk is dat toch niet? Dat is gewoon een kwestie van 'effetjes' tien miljoen overmaken."
Als Reker nou die 2 miljoen bijlapt dan vergeef ik hem voor een gedeelte van zijn wanbeleidquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:23 schreef Imperatore het volgende:
Wat moeten we hier nu weer mee?
[..]
Bron: Spitsnieuws..
Sorry hoor maar als je een terugblik van PSVers op Alex en Gomes, vergelijkt met Ajacieden die terugblikken op de gewonnen Europacups.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eens. PSV'ers die terugblikken op Alex en Gomes zijn hetzelfde als Ajacieden die in ieder topic terugblikken op de gewonnen Europacups.![]()
2 mil. euro erbij en hopla. Op de kampioenscar laden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:23 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Wat voor prutsjournalist heeft dit stukje geschreven?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:23 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Toch, toch, tochquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat voor prutsjournalist heeft dit stukje geschreven?
Dus PSV zou een bod hebben geplaatst van 8 miljoen, maar geen geld hebben en het bod van 8 miljoen zou zelfs te laag zijn?
Terugblikken op het goede wat je had, maar niet vooruitkijken naar hetgeen wat je nu support.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je een terugblik van PSVers op Alex en Gomes, vergelijkt met Ajacieden die terugblikken op de gewonnen Europacups.
Snap je het verschil duidelijk niet.
Niks 2 miljoen erbij, ik vind het al erg zat dat PSV blijkbaar de hoofdprijs wil betalen voor een speler die zich nog niet bewezen heeft op het hoogste niveauquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je een terugblik van PSVers op Alex en Gomes, vergelijkt met Ajacieden die terugblikken op de gewonnen Europacups.
Snap je het verschil duidelijk niet.
[..]
2 mil. euro erbij en hopla. Op de kampioenscar laden.
Ach, je ziet gewoon aan alles dat die jongen enorm veel techniek en inzicht heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks 2 miljoen erbij, ik vind het al erg zat dat PSV blijkbaar de hoofdprijs wil betalen voor een speler die zich nog niet bewezen heeft op het hoogste niveau
Dat denk ik niet, nu Valencia en Chelsea zich gemeld hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef jpg97 het volgende:
Al dat gezever over Honda, terwijl je De Guzman voor 4 - 5 miljoen kan overnemen van Feyenoord.
Hij heeft zeker kwaliteit maar de prijs die PSV voor hem neer wil leggen is debiel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:31 schreef noxious het volgende:
[..]
Ach, je ziet gewoon aan alles dat die jongen enorm veel techniek en inzicht heeft.
Dat veranderd echt niet als je een niveau hoger komt te spelen. Hij mist wellicht de ervaring op het hoogste niveau, maar qua techniek, en vooral ook mentaliteit lijkt het prima in orde.
Als hij komt ben ik blij.
Zeker weten, ik zou op dit moment voor 10 miljoen geen betere vervanging weten voor Afellay.quote:
Als je ziet wat bepaalde selectiespelers van het huidige PSV gekost hebben vind ik 10 miljoen absoluut geen absurde prijsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft zeker kwaliteit maar de prijs die PSV voor hem neer wil leggen is debiel.
Hmm... als je het zo formuleert wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terugblikken op het goede wat je had, maar niet vooruitkijken naar hetgeen wat je nu support.
Nee, daar zit idd totáál geen gelijkenis in
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ovic-als-reclame.htmquote:RAD Belgrado ziet PSV-doelwit Vukovic als reclame
27/08/2009 12:59
Jagos Vukovic staat op het punt de overstap te maken naar PSV. RAD Belgrado gaat ervan uit dat de 21-jarige verdediger naar Eindhoven vertrekt.
'We hebben woensdag gesproken met PSV over de transfer van Vukovic', vertelde vice-voorzitter Ranko Stojic op de website van RAD Belgrado. 'We moeten alleen nog formaliteiten regelen. Vukovic kan zich opmaken voor de verhuizing.'
RAD Belgrado ziet Vukovic met lede ogen vertrekken. 'Maar het ging om zo'n grote club. Voor hem is dit een grote stap voorwaarts', aldus Stojic. 'Het is ook reclame voor ons. Het is een bevestiging dat deze club spelers opleidt voor de top.'
Vukovic heeft drie seizoenen achter de rug bij RAD Belgrado.
De centrale verdediger, die deel uitmaakt van selectie van Jong Servië, kwam tot vijf doelpunten in 83 competitiewedstrijden.
Je suis benieuwd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ovic-als-reclame.htm
Wat levert die poulefase ons op eigenlijk? Ik denk dat ik ga huilen als je het naast de CL inkomsten legtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:45 schreef neilpad het volgende:
Het punt is dat je hem pas kan betalen als Afellay weg is. Ik denk dat er geen andere waardige vervanger zo 1,2,3 voorhanden is. Dus het lijkt me het beste als PSV gewoon een of andere constructie verzint waarbij ze de lasten verdelen over een langere periode. Stond vandaag een heel stuk in het ED over de eventuele transfer van Honda en waarom het nu niet ging dus. Ik denk dat als we vanavond de poulefase bereiken er snel meer duidelijkheid zal zijn.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat levert die poulefase ons op eigenlijk? Ik denk dat ik ga huilen als je het naast de CL inkomsten legt
quote:EL-deelnemers ontvangen bijna miljoen euro
Geschreven op donderdag, 27 augustus om 09:25
Uiteraard wordt er in de Champions League veel meer geld verdiend dan in de Europa League, maar de inkomsten uit het tweede Europese toernooi zijn ook niet mis. Wie zich donderdagavond kwalificeert voor de groepsfase, ontvangt direct 600.000 euro aan startgeld. Daarnaast wordt in elke poule van vier voor elk groepsduel per club en per wedstrijd nog eens 50.000 euro uitgekeerd.
Wanneer FC Twente, Ajax, PSV, NAC Breda of SC Heerenveen zich dus plaatst en alle groepswedstrijden zou verliezen, dan krijgt zij alsnog 900.000 euro uitgekeerd van de UEFA. Dat is bijna de helft van wat Feyenoord ontving toen de club in 2002 de UEFA Cup wist te winnen. De Rotterdammers kregen toen twee miljoen euro, weet AD/Sportwereld.
Naast de zekere negen ton zijn er ook nog premies te verdienen. Bij gewonnen duels in de groepsfase krijgen clubs 120.000 euro, bij een remise de helft van dat bedrag. Overleving van de groepsfase levert 180.000 euro op, waarna de duels financieel écht aantrekkelijk worden. De achtste finale levert 270.000 op, de kwartfinale 360.000 en de halve finale brengt 630.000 euro aan startgeld. Na de finale ligt er drie miljoen voor de winnaar en twee miljoen voor de verliezende club.
De grote inkomsten staan nog altijd in schril contrast met het geld dat te verdienen valt in de Champions League. AZ, dat debuteert in het miljoenenbal, weet daar alles van. Als de landskampioen na de groepsfase van de Champions League er uitvliegt zonder ook maar één wedstrijd gewonnen te hebben, verdient de club altijd nog tenminste 7,1 miljoen euro.
Steef over Vukovic, de nieuwste aanwinst van PSV.quote:Hij is groot, sterk, log en vrij traag. Inspeelpass zonder druk erop gaat wel, lange bal is gevoelloos. Hij wil vooral vrije man zijn.
Gewoon een Maza 2 als ik dat zo lees, dat belooft watquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef over Vukovic, de nieuwste aanwinst van PSV.
GMTAquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gewoon een Maza 2 als ik dat zo lees, dat belooft wat
Gewoon eventjes die beker winnen, kunnen we Honda misschien halenquote:
spelers die zich bewezen hebben op het hoogste niveau komen niet naar PSV!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks 2 miljoen erbij, ik vind het al erg zat dat PSV blijkbaar de hoofdprijs wil betalen voor een speler die zich nog niet bewezen heeft op het hoogste niveau
als je de poulefase haalt en daar veel wint dan schep je best aardig wat binnen, daar kon de UEFA cup niet tegen op. En als de prijzen nou fatsoenlijk zijn dan krijg je ook nog aardig wat kaartverkoop geld binnenquote:
Maar dan nog, 8 miljoen willen betalen voor een speler die zich nog niet constant op het hoogste niveau bewezen heeft....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spelers die zich bewezen hebben op het hoogste niveau komen niet naar PSV!
Spelers als Honda is gewoon het beste wat PSV kan krijgen deze tijden. De rest gaat direct naar de (sub)top in Europa.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar dan nog, 8 miljoen willen betalen voor een speler die zich nog niet constant op het hoogste niveau bewezen heeft....
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Spelers als Honda is gewoon het beste wat PSV kan krijgen deze tijden. De rest gaat direct naar de (sub)top in Europa.
Wat jullie betreft moet hij eerst 2 seizoen lang constant de sterren van de hemel spelen bij VVV om zich te bewijzen. Net of ie dan nog naar een club als PSV wil
En mensen die nog steeds niet overtuigd zijn van Honda's kwaliteiten
Vorig jaar was Honda een buitenkans, nu is hij onbetaalbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:30 schreef noxious het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
En eerst zitten mekkeren dat we kwaliteitsinjecties nodig hebben, en dan kán er een keer kwaliteit gekocht worden en dan zit men weer te zeiken dat het te duur is.
Dat deze jongen meer kan brengen is toch wel duidelijk onderhand. Of willen we weer liever een Kwakman voor 4 miljoen ofzo?
Gevestigde speler komen niet meer naar dit PSV, en Honda is een buitenkans. Dan maar de portemonnee trekken.
Ik ga de 25 mil winnen... dus wordt een onbekende investeerderquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar was Honda een buitenkans, nu is hij onbetaalbaar
Geen slechte keuze denk ik zo...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Toivonen naar de bank, en Koef in de basis.
Ik moet ook nog steeds wennen dat het op donderdagavond isquote:
Dan houdt Psv toch echt rekening met een vertrek van Afellay.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:23 schreef Imperatore het volgende:
[..]
idd. zielig voor hem.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef Frey het volgende:
Dat was een korte invalbeurt van Reis.
Wat denk jij, had men beter gespeeld bij een vol stadion?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:40 schreef Rucebo het volgende:
Rene van der Gijp had gelijk, dit leek nergens op. Achja, nu maar hopen op mooie tegenstanders en wedstrijden in de poulefase. Ohja, en fanvriendelijke toegangsprijzen...
Daarom ben ik niet geweest, kon je vantevoren wel al zeggen dat het geen topwedstrijd gaat worden. En de kaartjes waren gewoon te duur voor zo'n nietszeggene tegenstander. En ja, ik denk dat je wel iets gemotiveerder bent door een vol en sfeervoller stadion.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:42 schreef knep het volgende:
[..]
Wat denk jij, had men beter gespeeld bij een vol stadion?
Ik denk het niet, de mensen die hiervoor gelapt hebben zijn extra genaaid imho.
Ik vond Van der Gijp vooral erg overdreven zijn best doen om ook maar niets positiefs te zeggen over PSV. Oke, het was echt niet best, maar Van der Gijp was echt triest bezig. Zit ie eerst Manolev met de grond gelijk te maken (inderdaad zijn minste wedstrijd tot nu toe, maar volgens Van der Gijp kan hij er helemaal niets van), geeft Manolev in de volgende herhaling waar Van der Gijp Lazovic aan het afzeiken is, een perfecte dieptepass maar daar hoor je hem dan weer niet overquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:40 schreef Rucebo het volgende:
Rene van der Gijp had gelijk, dit leek nergens op. Achja, nu maar hopen op mooie tegenstanders en wedstrijden in de poulefase. Ohja, en fanvriendelijke toegangsprijzen...
Als dit zijn niveau is, dan kan hij beter weggaan. Dit was gewoon een heel matige pot van het hele elftal. Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel of de spelers niet een beetje motivatie konden vinden om er in de voorrondes van de Europa League een paar leuke wedstrijden van te maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:36 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Lazovic erg goed vond spelen, aanvallend, hij was zo'n beetje de enige die een beetje zijn niveau bereikte.
Hij sloeg inderdaad zwaar door ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vond Van der Gijp vooral erg overdreven zijn best doen om ook maar niets positiefs te zeggen over PSV. Oke, het was echt niet best, maar Van der Gijp was echt triest bezig. Zit ie eerst Manolev met de grond gelijk te maken (inderdaad zijn minste wedstrijd tot nu toe, maar volgens Van der Gijp kan hij er helemaal niets van), geeft Manolev in de volgende herhaling waar Van der Gijp Lazovic aan het afzeiken is, een perfecte dieptepass maar daar hoor je hem dan weer niet overIsaksson compleet afzeiken om zijn terugspeelballen (nu zijn we wel klaar met de Isaksson afzeikhype) maar niets over die perfecte reflex
Engelaar is geen schim meer, Dzsudzsak wordt arrogant, pffff ik heb het afgezet want het was te doorzichtig dat hij alleen maar negatief wilde doen.
Ik ben benieuwd naar de tegenstanders, zitten best nog wat pittige tegenstanders in pot 3, dus het kunnen mooie wedstrijden worden..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb me 0 keer zitten ergeren gisteren, gewoon uitspelen en denken aan zondag. Niets mis mee.
De pot tegen Groningen is super belangrijk en iedereen moet topfit zijn. Win je de wedstrijd dan heb je 10 van de 12 punten binnen met NAC en Ajax thuis en Groningen en Twente uit.
Richten op de competitie & groepsronde, kampioen worden.
quote:Schouderblessure Jonathan Reis valt mee
Onderzoek in het ziekenhuis heeft vrijdag uitgewezen dat de schouderblessure van Jonathan Reis meevalt. De Braziliaan heeft een kleine beschadiging van de banden tussen zijn sleutelbeen en schouderblad, aldus de medische staf. Foto’s wijzen uit dat er niets gebroken is. Jonathan zal een aantal dagen aangepast meetrainen.
Snel herstel verwacht
Jonathan maakte gisteravond tegen Bnei Yehuda zijn eerste officiële speelminuten van het seizoen, maar de spits viel al vroeg uit met een blessure aan zijn schouder. De Braziliaan heeft niets ernstigs opgelopen, maar moet een paar dagen een eigen programma afwerken en snel herstel wordt verwacht. Volgens de medische staf is er sprake van een kleine beschadiging.
© PSV NV
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
Als je dit zo ziet, vraag je je af waarom ze vorig seizoen zo graag Europees voetbal wilden halen.
Mooie steden. Al zegt die laatste me niets.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Naar Kopenhagen, Praag en Cluj-Napoca
Op papier jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:52 schreef Neoktheone het volgende:
Op papier moet dit toch wel haalbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |