Ik snap je punt, ik zou ook graag met hem cowboy en indiaan willen spelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef Verlicht het volgende:
Ik check nu de film Finding Neverland op RTL 5.
Johnny DeppFucking heerlijk, maar zo onbereikbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onzin. Zijn aantrekkelijkheid heeft niets te maken met zijn geld of status, maar puur zijn fysieke verschijning.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef Geranium_Opa het volgende:
Als hij geen acteur was en dus niet zoveel centen had was hij gelijk een stuk minder aantrekkelijk bij de vrouwen
Deze reactie is zo schattig!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap je punt, ik zou ook graag met hem cowboy en indiaan willen spelen [ afbeelding ]
Net alsof mijn uiterlijk boeit als het gaat om Johnny's bereikbaarheid voor mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Scarface2004 het volgende:
zo onbereikbaar?
Ben je zo lelijk dan?
Als je er niet uitziet als een cowboy gaat het niet werken neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Net alsof mijn uiterlijk boeit als het gaat om Johnny's bereikbaarheid voor mij.
Klacht, mannen die hihi typen + bloos smileyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef nattermann het volgende:
Ik snap niet wat er mooi is aan mannen
Vrouwen zijn toch veul leukerhihi
En dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef FixYou het volgende:
[..]
Klacht, mannen die hihi typen + bloos smiley
Ik ben nog beschikbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef Verlicht het volgende:
Ik check nu de film Finding Neverland op RTL 5.
Johnny DeppFucking heerlijk, maar zo onbereikbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Net alsof mijn uiterlijk boeit als het gaat om Johnny's bereikbaarheid voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |