En als ik om mij heen kijk slagen zij daar heel goed in, NOT!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef bitterzak het volgende:
Vrouwen zijn van nature getraind om te letten op signalen van goede geestelijke gesteldheid en op die van de slechte.
Vrouwelijke paupers heb je ook, en die voelen zich natuurlijk tot hun eigen soort aangetrokken. Niet zo janken, aansteller.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En als ik om mij heen kijk slagen zij daar heel goed in, NOT!
OT: Vrouwen houden schijnbaar alleen van zakken. Zakkerigheid wordt door vrouwen beschouwd als zijnde "zelfvertrouwen". Dus: doen alsof niks je bekommert, doen alsof je boven alles uitsteekt, je vooral hoogmoedig houden, grote praatjes, op anderen neerkijken en anderen neerpraten met standaard kinderachtige argumenten.. Of je die masker als man ook kunt onderbouwen met daden zal naar verloop van tijd wel blijken.
In werkelijkheid zijn vrouwen toch weer niet zo veeleisend als ze zeggen dat ze zijn, dat zie ik om mij heen. Ze zeggen wel "ik heb en wensenlijst van hier tot tokyo" maar irl. nemen ze al genoegen met 'als het maar lijkt'. Dus de helft van je slappe persona valt dan nieteens op. Das een meevaller voor de grote lompe gasten. Kijk maar om je heen hoeveel debielen wel neuken, terwijl vrouwen zeggen "kritisch" te zijn.
het ligt niet aan hun, het ligt aan jouquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
OT: Vrouwen houden schijnbaar alleen van zakken. Zakkerigheid wordt door vrouwen beschouwd als zijnde "zelfvertrouwen". Dus: doen alsof niks je bekommert, doen alsof je boven alles uitsteekt, je vooral hoogmoedig houden, grote praatjes, op anderen neerkijken en anderen neerpraten met standaard kinderachtige argumenten.. Of je die masker als man ook kunt onderbouwen met daden zal naar verloop van tijd wel blijken.
In werkelijkheid zijn vrouwen toch weer niet zo veeleisend als ze zeggen dat ze zijn, dat zie ik om mij heen. Ze zeggen wel "ik heb en wensenlijst van hier tot tokyo" maar irl. nemen ze al genoegen met 'als het maar lijkt'. Dus de helft van je slappe persona valt dan nieteens op. Das een meevaller voor de grote lompe gasten. Kijk maar om je heen hoeveel debielen wel neuken, terwijl vrouwen zeggen "kritisch" te zijn.
Typische reactie van een seksueel gefrustreerde.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef zquing het volgende:
[..]
het ligt niet aan hun, het ligt aan jou
huhquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Typische reactie van een seksueel gefrustreerde.
Als alle vrouwen oppervlakkige hoeren zijn, wat zegt het dan over jou dat je zelfs dáárbij niet aan je trekken komt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die Schenkstroop.quote:
Onzin. Maar uiterlijk is wel van invloed. Kleding doet wonderen.quote:
klinkt allemaal een beetje the gamequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:17 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Onzin. Maar uiterlijk is wel van invloed. Kleding doet wonderen.
Verder, je hebt 6 fases:
Approach (openen van de groep/target)
Transition (van je opener naar een normaal onderwerp gaan)
Attraction (haar voor jou laten vallen)
Qualification (haar moeite laten doen om jou te bekoren, en daarmee akkoord gaan)
Comfort (Zoenen, een persoonlijke band opbouwen, gelijkenissen zoeken)
Seduction (Seksuele escalatie verder dan zoenen)
Nice-guys vallen af omdat ze in comfort beginnen. Nep-players beginnen met meteen versieren, en introduceren zich dus alsof ze alleen seduction kennen. Broertjes doen het goed maar blijven in comfort hangen, en hebben geen sterkere wil dan de vrouwen.
Toch ken ik veel vrouwen die op zulk soort types vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Vrouwelijke paupers heb je ook, en die voelen zich natuurlijk tot hun eigen soort aangetrokken. Niet zo janken, aansteller.
Dat is het ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:37 schreef zquing het volgende:
[..]
klinkt allemaal een beetje the game
Als je veel vrouwen kent die alleen maar voor complete kampers gaan moet je je misschien een bezig gaan houden met andere vrouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
Toch ken ik veel vrouwen die op zulk soort types vallen.
Typisch gefrustreerd schenkstroop geneuzel. Ga nou eindelijk eens wat aan je situatie doen, of verzin iets anders, want dit verhaal hebben we al 20 keer gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:50 schreef Ps2K het volgende:
ow en vraag niet of ze graag de afwas doet of een wasmachine heeft...
Mn vriendin heeft nog steeds constant van die 'WTF!?-momenten'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:38 schreef Tuinboon het volgende:
Gasten, echt, kap nou eens met dat geanalyseer! Het is allemaal echt niet zo'n big deal. Gewoon een beetje spontaan zijn, leuk gesprek aanknopen. Paar biertjes kan daar vaak mee helpen. En dan hoef je echt niet van die gladde versierpraatjes te gebruiken zoals ze dat misschien in die boeken doen over versieren, maar gewoon een beetje gezellig, over studie/vakantie/hobby's enzo. Dan komt het echt wel goed! Als de klik een beetje wederzijds is gaat het daarna allemaal vanzelf.
Wat je vooral niet moet doen:
- Dingen van tevoren instuderen/bedenken, heeft voor mij echt nooit gewerkt.
- De verkeerde dingen zeggen/ dingen zeggen die ze niet begrijpt. Dit is echt heel belangrijk, als vrouwen zo'n WTF!? momentje hebben knappen ze snel af.
Veel succes! Ik had een tijdje terug ook zo'n tijd dat ik dacht dat het allemaal niet lukte enzo. Kan maar een ding zeggen, het bedenken van allerlei versiertheorieën en het proberen te begrijpen van vrouwen brengt je echt helemaal niets verder.. Dingen leer je alleen door te oefenen!
Leuk en aardig, maar een dame die constant van die WTF-momentjes heeft zou ik zelf al vrij snel zat zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft nog steeds constant van die 'WTF!?-momenten'.
Ze vind me nog steeds lief
Jullie spreken wel dezelfde taal ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft nog steeds constant van die 'WTF!?-momenten'.
Ze vind me nog steeds lief
Beginnen met of ze voor me wilt koken of een drankje voor me wilt bestellen werkt anders prima. Het gaat erom hoe je het brengt, als iedereen angstvallig haar ego in tact probeert te houden voelt ze zich opeens heel anders wanneer iemand haar anders behandeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:50 schreef Ps2K het volgende:
ow en vraag niet of ze graag de afwas doet of een wasmachine heeft...
Interessante theorie, ik doe het zelf liever zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:17 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Onzin. Maar uiterlijk is wel van invloed. Kleding doet wonderen.
Verder, je hebt 6 fases:
Approach (openen van de groep/target)
Transition (van je opener naar een normaal onderwerp gaan)
Attraction (haar voor jou laten vallen)
Qualification (haar moeite laten doen om jou te bekoren, en daarmee akkoord gaan)
Comfort (Zoenen, een persoonlijke band opbouwen, gelijkenissen zoeken)
Seduction (Seksuele escalatie verder dan zoenen)
Nice-guys vallen af omdat ze in comfort beginnen. Nep-players beginnen met meteen versieren, en introduceren zich dus alsof ze alleen seduction kennen. Broertjes doen het goed maar blijven in comfort hangen, en hebben geen sterkere wil dan de vrouwen.
..en als je geen haar hebt..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Interessante theorie, ik doe het zelf liever zo.
'Stap op vrouw af --> Praat met vrouw--> Regel vrouw'. Zorg dat je haar gekamd is en dat je leuke grapjes maakt, werkt altijd.
Een probleem minder.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:02 schreef Drinkapparaat het volgende:
[..]
..en als je geen haar hebt..
Dan moet je het bij de iets dikkere categorie proberen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:02 schreef Drinkapparaat het volgende:
[..]
..en als je geen haar hebt..
Dat is waar het op neerkomt. Ik post dit voor types die nul besef van normale vrouwelijke interactie hebben, niet mensen die zich wel redden. Het is herhaaldelijk geanalyseerd, en ook wat jij zegt is waar mijn theorie op neerkomt, right? Sommige mensen hebben alleen een uitgebreider model nodig. Veel oefenen en na een tijdje integreert het, en weet je nieteens meer hoe je het doet, maar je doet het goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Interessante theorie, ik doe het zelf liever zo.
'Stap op vrouw af --> Praat met vrouw--> Regel vrouw'. Zorg dat je haar gekamd is en dat je leuke grapjes maakt, werkt altijd.
Sowieso waar. Laat haar de drankjes halen ipv jezelf (in het begin in ieder geval) en de rol van hoopvolle jongen en dominante dame draait om. Je wilt ze niet zoals de rest als een onaantastbare koningin behandelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Beginnen met of ze voor me wilt koken of een drankje voor me wilt bestellen werkt anders prima. Het gaat erom hoe je het brengt, als iedereen angstvallig haar ego in tact probeert te houden voelt ze zich opeens heel anders wanneer iemand haar anders behandeld.
Haha, klopt. Wat het punt is, is dat veel mensen/mannen er teveel over nadenken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:26 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat is waar het op neerkomt. Ik post dit voor types die nul besef van normale vrouwelijke interactie hebben, niet mensen die zich wel redden. Het is herhaaldelijk geanalyseerd, en ook wat jij zegt is waar mijn theorie op neerkomt, right? Sommige mensen hebben alleen een uitgebreider model nodig. Veel oefenen en na een tijdje integreert het, en weet je nieteens meer hoe je het doet, maar je doet het goed
Dat het niet moeilijk is klopt ook zeker, dat is het nu voor mij ook niet. Maar om gewoon door alleen jezelf te zijn veel succes te halen moet je `n dijk van een ´´inner game´´ hebben, gewoon zelfverzekerdheid, een natuurlijk gevoel voor social calibration, sfeer herkennen, automatisch weten wat je goed doet, waar je de ander wanneer moet aanraken, haar door jouw cirkels laten springen ipv andersom en dergelijke.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, klopt. Wat het punt is, is dat veel mensen/mannen er teveel over nadenken.
Het is echt niet moeilijk. Ga eens naar een stad waar vrouwen in de meerderheid zijn (dus niet naar Delft ofzo), dan heb je iig een grote visvijver. En ga gewoon eens met ze praten, lachen, dansen. En dan steek er eentje vanzelf wel haar tong in je mond.
Ik heb trouwens echt nog nóóit een drankje voor een vrouw gehaald. Overdreven onzin. Wil best een drankje halen als ze daar zoveel waarde aan hecht, maar dan kan ze m'n keuken ook schoonmaken.
Had iemand dit Archimedes maar bijgebracht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Syheriat het volgende:
sfeer herkennen, automatisch weten wat je goed doet, waar je de ander wanneer moet aanraken, haar door jouw cirkels laten springen ipv andersom en dergelijke.
ik zou wel een x willen stappen met types als jou, ikzelf heb ook een periode lopen sletten met het internet materiaal maar ben nu bezetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat het niet moeilijk is klopt ook zeker, dat is het nu voor mij ook niet. Maar om gewoon door alleen jezelf te zijn veel succes te halen moet je `n dijk van een ´´inner game´´ hebben, gewoon zelfverzekerdheid, een natuurlijk gevoel voor social calibration, sfeer herkennen, automatisch weten wat je goed doet, waar je de ander wanneer moet aanraken, haar door jouw cirkels laten springen ipv andersom en dergelijke.
Het is enorm lastig voor de meeste gasten die ik ken om dat allemaal van helemaal geen kennis naar het totaalpakket te brengen. Routines, concepten, besprekingen werken enorm goed voor deze gasten omdat het ze in het begin de houvast geeft die ze nodig hebben. Ze krijgen kleine succesjes (telefoonnummer is de eerste mijlpaal, dan zoenen, dan seks. als het verder gaat dan dat denk ik aan een trio en uiteindelijk een harem) en daardoor gaan ze verder, na een tijdje weet je gewoon wat je moet doen en kan je vrijwel altijd succes halen.
dit is een beetje eng om te posten, aangezien het makkelijker is om het af te zeiken en weer world of warcraft te gaan spelen en te kankeren op vrouwen, dan je erin te verdiepen en ook daadwerkelijk te gaan oefenen of het werkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef bitterzak het volgende:
Voor te neuken / kussen:
Een man beoordeelt een vrouw op uiterlijk en that's it. Afhankelijk van de hoeveelheid alcohol per CL bloed wordt zowat elk aanbod van een meisje wat op de schaal van richter tussen de 4 - 10 scoort geaccepteerd.
Een vrouw hoeft dus ook alleen maar mooi te wezen en mission completed.
Een vrouw beoordeelt een man, naast een uiterlijk wat toch wel een aantal goede componenten moet bevatten, voornamelijk op innerlijk / geestelijke gesteldheid.
Aangezien een versierpoging geen weken in beslag neemt, zal de vrouw er dus in zeer korte tijd moeten zien achterkomen hoe het met de man's innerlijk gesteld is.
Vrouwen zijn van nature getraind om te letten op signalen van goede geestelijke gesteldheid en op die van de slechte.
Goede zijn bv: (willekeurige volgorde)
-Populair zijn (als anderen hem mogen zal hij vast wel wat hebben)
-Zelfverzekerd zijn (als hij lekker in zijn vel zit zal dat wel een reden hebben)
-Humor / kunst (hij is creatief en kan dus ook goed oplossingen verzinnen voor mogelijke toekomstproblemen)
-Zelfcontrole. Mannen die niet wanhopig overkomen, of overdreven sexueel zijn ingesteld in hun grappen/opmerkingen betekent dat je jezelf kunt beheersen. (hij zal me dus geen pijn doen en kan me beschermen)
De slechte signalen zijn dus dingen die het tegenovergestelde uitstralen van bovengenoemd lijstje.
De vrouwelijke psyche ontrafeld,
Bitterzak
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar een dame die constant van die WTF-momentjes heeft zou ik zelf al vrij snel zat zijn
Ik ben gewoon een beetje apartquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef Drinkapparaat het volgende:
[..]
Jullie spreken wel dezelfde taal ?![]()
Ben het er mee eens dat je niet dingen moet gaan instuderen of van te voren bedenken of compleet materiaal doornemen. Dan wordt eht inderdaad houterig en hakkelend. Op ten duur ontwikkel je van die oncomfortable stiltes. Gewoon lekker jezelf zijn ? en ja er komt een beetje lef/durven bij om de hoek kijken. Ik ben er zelf ook geen held in, maarja actie is vaak reactie (dat kan positief of negatief zijn)
Dat dus. En sowieso altijd blijven lachen. Bij mij doet een beetje alcohol al wonderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:01 schreef XDo het volgende:
Zelfvertrouwen; wat er ook gebeurt
Dus jij bent die mafketel die als een bezetene vrouwen aan zit te starenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef picardmike het volgende:
Als je een vrouw versiert moet je er altijd rekening mee houden dat je concurrencie heb, een vrouw voor jezelf winnen dat lukt nooit. Die hoop heb ik onlangs opgegeven, ik dacht onlangs dat ik er 1 met mijn geweldige genotsknots nog op andere gedachte kon brengen, ik dus denken dat ik het goed gedaan heb mag ik 2 seconden later een eitje gaan bakken alsof er niks gebeurt is. Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.
Ook al heb je een vriendin dan kan je haar nog niet winnen omdat vrouwen erg ingesteld zijn naar de buitenwereld. Kortom om een vrouw te versieren moet je indruk maken op haar buitenwereld.
En flirten... dat helpt echt niet, ik ben altijd dol op flirten en als ik in file sta is dat het eerst wat ik doe, maar ik heb en ken niemand die er ooit iemand een relatie aan heeft overgehouden. Het gaat altijd om het kontaktpunt die met een positieve instelling moet beginnnen.
En als je last heb van zenuwen bij vrouwen moet je gewoon zo nu en dan kontakt met ze zoeken dan gaat het vanzelf over. 9 van de 10 gesprekken met vrouwen door mannen eindigen toch nergens. Omdat vrouwen al snel dingen afhouden, wat je het beste kan doen is zo rustig mogelijk werken aan een volgende afspraak, dan weet je vanzelf hoe je het de volgende keer sneller kan doen.
Dat kan voor sommige juist heel moeilijk zijn.. sterker nog in veel gevallen kijken mensen elkaar niet eens aan als ze pratenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:10 schreef Chai het volgende:
Je moet niet krampachtig gaan 'flirten om het flirten'. Gewoon beginnen met oogcontact dat is niet zo moeilijk.
En als je haar wil aanspreken, doe het dan een beetje vrijblijvend. Zodat ze niet het idee krijgt dat je iets van haar wil.
Nee man fileflirten dat is volksport nummer 1!quote:Dus jij bent die mafketel die als een bezetene vrouwen aan zit te staren
Ik kijk sws iemand aan als diegene mij aankijkt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee man fileflirten dat is volksport nummer 1!
Kijken,wegkijken weer kijken muziekje opzetten bewegingen maken. Non-verbaal aandacht trekken. Meestal als je heen en weer kijkt trek je al genoeg aandacht en als een vrouw dan terugkijkt snel je hoofd de andere kant wenden zodat ze gaat twijfelen of je wel echt gekeken heb en dan steeds verder gaan. Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
Je bent nog irritanter dan de file zelf, schat ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee man fileflirten dat is volksport nummer 1!
Kijken,wegkijken weer kijken muziekje opzetten bewegingen maken. Non-verbaal aandacht trekken. Meestal als je heen en weer kijkt trek je al genoeg aandacht en als een vrouw dan terugkijkt snel je hoofd de andere kant wenden zodat ze gaat twijfelen of je wel echt gekeken heb en dan steeds verder gaan. Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
Heel cliché ja, maar het klot niet. Beide partijen proberen zich toch van hun beste kant te laten zien (er van uitgaande dat er intresse is in de ander, natuurlijk). 'S avonds, thuis komend van een drukke werk/school dag gedragen ze zich héél anders.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef dushigirly het volgende:
Vooral jezelf blijven en dan merk je vanzelf of er chemie is of niet.
Ja dat is waar maar dat is ook pas stap 1 van het fileflirten(aandacht trekken), stap 2 is reakties opwekken op een non-verbale manier, wat doe je bijvoorbeeld als iemand plots naar je kijkt (die je allang 100jr gezien heeft) en dan ineens naar je glimlacht. Weet jij veel waarom die dat doet.quote:Ik kijk sws iemand aan als diegene mij aankijkt. Ongeacht of ik diegene aantrekkelijk vind.
Ik moet ook lachen als iemand de hele tijd achterlijk zit te staren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar dat is ook pas stap 1 van het fileflirten(aandacht trekken), stap 2 is reakties opwekken op een non-verbale manier, wat doe je bijvoorbeeld als iemand plots naar je kijkt (die je allang 100jr gezien heeft) en dan ineens naar je glimlacht.
Dat is juist de kunst van het fileflirten je weet niet of ik zit te staren of nou elke keer naar je kijk. Daarom ook belangrijk af en toe tijdens het flirten mensen achter diegene te kijken om te checken of diegene de aandacht op zichzelf wil vestigen. Bij flirten gaat het er juist om wie dat als eerste doorlaat schemeren.quote:Ik moet ook lachen als iemand de hele tijd achterlijk zit te staren.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef picardmike het volgende:
Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.
Ken ook twee mensen die allerlei films kijken over vrouwen versieren, maar nooit met een vrouw praten hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef fathank het volgende:
http://www.masterflirt.nl/
Een maat van me is heilig van dat boek overtuigd, heb em alleen nog nooit met een chick gezien.
Dat soort gasten ken ik ook! Geweldigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef fathank het volgende:
http://www.masterflirt.nl/
Een maat van me is heilig van dat boek overtuigd, heb em alleen nog nooit met een chick gezien.
Doet Leids cynisme ook nog slagen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Had iemand dit Archimedes maar bijgebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |