abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72052783
Gezien het feit dat ik hier nog een echte n00b in ben, en tot op heden nog nimmer met een dame heb geflirt, laat staan daten lijkt het me wel verstandig om een topic hierover te openen aangezien vast meer mensen dit vast wel herkennen. Ik ben niet gauw bang, maar zodra ik een leuke dame tegenkom breekt het zweet los en durf ik diegene zelfs niet eens aan te kijken. Ik ben van plan om geleidelijk deze negatieve spiraal te doorbreken en toch een poging te wagen maar dat kan natuurlijk niet zonder tips van jullie.

Wat is echt not done tijdens het flirten, en waar knap je op af? En andersom, wat is wel aan te raden tijdens een flirtpoging, en wat doet je besluiten dat je met diegene in zee gaat?
pi_72052828
Cliche dingen als oogcontact, niet al te veel aandacht in het begin en wanneer je een beetje aan 't praten bent een beetje aanraken.

[edit] nogsteeds niet aan de vriendin
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72052857
De zelfverzekerheid?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:38:30 #4
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_72052936
Een zekere onbekommerdheid.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_72053472
Voor te neuken / kussen:

Een man beoordeelt een vrouw op uiterlijk en that's it. Afhankelijk van de hoeveelheid alcohol per CL bloed wordt zowat elk aanbod van een meisje wat op de schaal van richter tussen de 4 - 10 scoort geaccepteerd.
Een vrouw hoeft dus ook alleen maar mooi te wezen en mission completed.

Een vrouw beoordeelt een man, naast een uiterlijk wat toch wel een aantal goede componenten moet bevatten, voornamelijk op innerlijk / geestelijke gesteldheid.
Aangezien een versierpoging geen weken in beslag neemt, zal de vrouw er dus in zeer korte tijd moeten zien achterkomen hoe het met de man's innerlijk gesteld is.
Vrouwen zijn van nature getraind om te letten op signalen van goede geestelijke gesteldheid en op die van de slechte.

Goede zijn bv: (willekeurige volgorde)
-Populair zijn (als anderen hem mogen zal hij vast wel wat hebben)
-Zelfverzekerd zijn (als hij lekker in zijn vel zit zal dat wel een reden hebben)
-Humor / kunst (hij is creatief en kan dus ook goed oplossingen verzinnen voor mogelijke toekomstproblemen)
-Zelfcontrole. Mannen die niet wanhopig overkomen, of overdreven sexueel zijn ingesteld in hun grappen/opmerkingen betekent dat je jezelf kunt beheersen. (hij zal me dus geen pijn doen en kan me beschermen)

De slechte signalen zijn dus dingen die het tegenovergestelde uitstralen van bovengenoemd lijstje.

De vrouwelijke psyche ontrafeld,
Bitterzak
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:09:19 #6
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72054096
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef bitterzak het volgende:
Vrouwen zijn van nature getraind om te letten op signalen van goede geestelijke gesteldheid en op die van de slechte.
En als ik om mij heen kijk slagen zij daar heel goed in, NOT!

OT: Vrouwen houden schijnbaar alleen van zakken. Zakkerigheid wordt door vrouwen beschouwd als zijnde "zelfvertrouwen". Dus: doen alsof niks je bekommert, doen alsof je boven alles uitsteekt, je vooral hoogmoedig houden, grote praatjes, op anderen neerkijken en anderen neerpraten met standaard kinderachtige argumenten.. Of je die masker als man ook kunt onderbouwen met daden zal naar verloop van tijd wel blijken.

In werkelijkheid zijn vrouwen toch weer niet zo veeleisend als ze zeggen dat ze zijn, dat zie ik om mij heen. Ze zeggen wel "ik heb en wensenlijst van hier tot tokyo" maar irl. nemen ze al genoegen met 'als het maar lijkt'. Dus de helft van je slappe persona valt dan nieteens op. Das een meevaller voor de grote lompe gasten. Kijk maar om je heen hoeveel debielen wel neuken, terwijl vrouwen zeggen "kritisch" te zijn.

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 20-08-2009 21:18:59 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72054282
Wederom zo'n onzin topic. Waar de ene vrouw op afknapt vindt de andere vrouw weer leuk, proberen en je zult het gauw genoeg merken. Als je niet goed in flirten bent vind je dit misschien een minpunt, maar sommige vrouwen zullen dit weer leuk vinden. Doe je niet anders voor dan je bent, er is voor ieder wat wils.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:24:07 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72054624
Wat het succesvol maakt? Aantrekkingskracht. Anders is het echt mission impossible.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:24:41 #9
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_72054639
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

OT: Vrouwen houden schijnbaar alleen van zakken. Zakkerigheid wordt door vrouwen beschouwd als zijnde "zelfvertrouwen". Dus: doen alsof niks je bekommert, doen alsof je boven alles uitsteekt, je vooral hoogmoedig houden, grote praatjes, op anderen neerkijken en anderen neerpraten met standaard kinderachtige argumenten.. Of je die masker als man ook kunt onderbouwen met daden zal naar verloop van tijd wel blijken.

In werkelijkheid zijn vrouwen toch weer niet zo veeleisend als ze zeggen dat ze zijn, dat zie ik om mij heen. Ze zeggen wel "ik heb en wensenlijst van hier tot tokyo" maar irl. nemen ze al genoegen met 'als het maar lijkt'. Dus de helft van je slappe persona valt dan nieteens op. Das een meevaller voor de grote lompe gasten. Kijk maar om je heen hoeveel debielen wel neuken, terwijl vrouwen zeggen "kritisch" te zijn.

Vrouwelijke paupers heb je ook, en die voelen zich natuurlijk tot hun eigen soort aangetrokken. Niet zo janken, aansteller.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_72054694
quote:

[..]

het ligt niet aan hun, het ligt aan jou
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:26:57 #11
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_72054726
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef zquing het volgende:

[..]

het ligt niet aan hun, het ligt aan jou
Typische reactie van een seksueel gefrustreerde.
pi_72054864
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef Verlicht het volgende:

[..]

Typische reactie van een seksueel gefrustreerde.
huh
pi_72055539
het versieren niet zo serieus nemen, dan pas werkt het
pi_72057738
quote:

[..]

Als alle vrouwen oppervlakkige hoeren zijn, wat zegt het dan over jou dat je zelfs dáárbij niet aan je trekken komt?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:51:39 #15
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_72057877
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef zquing het volgende:

[..]

huh
Die Schenkstroop.
pi_72058432
het gaat allemaal om je looks!
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_72062318
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:08 schreef groggy het volgende:
het gaat allemaal om je looks!
Onzin. Maar uiterlijk is wel van invloed. Kleding doet wonderen.

Verder, je hebt 6 fases:

Approach (openen van de groep/target)
Transition (van je opener naar een normaal onderwerp gaan)
Attraction (haar voor jou laten vallen)
Qualification (haar moeite laten doen om jou te bekoren, en daarmee akkoord gaan)
Comfort (Zoenen, een persoonlijke band opbouwen, gelijkenissen zoeken)
Seduction (Seksuele escalatie verder dan zoenen)

Nice-guys vallen af omdat ze in comfort beginnen. Nep-players beginnen met meteen versieren, en introduceren zich dus alsof ze alleen seduction kennen. Broertjes doen het goed maar blijven in comfort hangen, en hebben geen sterkere wil dan de vrouwen.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_72062439
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:17 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Verder, je hebt 6 fases:

Qualification (haar moeite laten doen om jou te bekoren, en daarmee akkoord gaan)

Nice-guys vallen af omdat ze in comfort beginnen. Nep-players beginnen met meteen versieren, en introduceren zich dus alsof ze alleen seduction kennen. Broertjes doen het goed maar blijven in comfort hangen, en hebben geen sterkere wil dan de vrouwen.
klinkt allemaal een beetje the game
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:41:27 #19
259495 Washington
live vanuit Fryslân
pi_72062445
Voel het ritme.
pi_72062461
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Verlicht het volgende:

[..]

Vrouwelijke paupers heb je ook, en die voelen zich natuurlijk tot hun eigen soort aangetrokken. Niet zo janken, aansteller.
Toch ken ik veel vrouwen die op zulk soort types vallen.

Of misschien niet bewust er op vallen, maar een vriend van me die altijd de slechte punten van anderen gaat aankaarten zodat hij er zelf beter uit komt heeft vaker een meisje dan anderen.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:50:57 #21
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72062467
ow en vraag niet of ze graag de afwas doet of een wasmachine heeft...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72062528
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:37 schreef zquing het volgende:

[..]

klinkt allemaal een beetje the game
Dat is het ook?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:55:49 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72065782
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
Toch ken ik veel vrouwen die op zulk soort types vallen.
Als je veel vrouwen kent die alleen maar voor complete kampers gaan moet je je misschien een bezig gaan houden met andere vrouwen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:57:07 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72065810
quote:

Typisch gefrustreerd schenkstroop geneuzel. Ga nou eindelijk eens wat aan je situatie doen, of verzin iets anders, want dit verhaal hebben we al 20 keer gehoord.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:38:35 #25
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_72190475
Gasten, echt, kap nou eens met dat geanalyseer! Het is allemaal echt niet zo'n big deal. Gewoon een beetje spontaan zijn, leuk gesprek aanknopen. Paar biertjes kan daar vaak mee helpen. En dan hoef je echt niet van die gladde versierpraatjes te gebruiken zoals ze dat misschien in die boeken doen over versieren, maar gewoon een beetje gezellig, over studie/vakantie/hobby's enzo. Dan komt het echt wel goed! Als de klik een beetje wederzijds is gaat het daarna allemaal vanzelf.

Wat je vooral niet moet doen:
- Dingen van tevoren instuderen/bedenken, heeft voor mij echt nooit gewerkt.
- De verkeerde dingen zeggen/ dingen zeggen die ze niet begrijpt. Dit is echt heel belangrijk, als vrouwen zo'n WTF!? momentje hebben knappen ze snel af.

Veel succes! Ik had een tijdje terug ook zo'n tijd dat ik dacht dat het allemaal niet lukte enzo. Kan maar een ding zeggen, het bedenken van allerlei versiertheorieën en het proberen te begrijpen van vrouwen brengt je echt helemaal niets verder.. Dingen leer je alleen door te oefenen!
pi_72193536
Gun jezelf de ruimte het een paar keer keihard te verneuken......zie het als een soort van "lesmateriaal"

Het boeit serieus geen fuck als het een keer niet lukt!

Bijvoorbeeld neem jezelf gewoon voor dat je bij de eerste 3 chicks die je vanaf nu aan gaat spreken het gewoon helemaal "mag" verneuken en bij de 4e ga je er echt voor!

Zo leg je de druk bij jezelf ook niet zo hoog
pi_72194933
Meisjes plagen kusjes vragen is zoo waar . Een beetje plagen en tussendoor erachter proberen te komen wat haar interesses zijn, zodat je kunt laten zien dat je ook serieus met haar kunt zijn. Als het klikt gaat zij wel terugplagen en interesse in jou tonen. Dan kan je haar mee uit vragen . Verder niet teveel theorieën en onzin in je hoofd stampen, daar word je alleen maar houterig van en dat merkt ze direct, vooral spontaan blijven. Je kan best eens iets zeggen waar ze het niet mee eens is. Een eigen mening wordt juist gewaardeerd, een ja knikker is hoogstens leuk als slaaf.
pi_72194991
Chemie, spanning, etc.
pi_72195227
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:50 schreef Ps2K het volgende:
Niet?

Fuck, zo heb ik dus de afgelopen 10 jaar van mijn leven verspild.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:33:06 #30
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72195309
zeg dat je een slinger van minimaal 30 cm hebt

werkt altijd!
A man's got to do what a man's got to do
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:41:08 #31
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72195507
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:38 schreef Tuinboon het volgende:
Gasten, echt, kap nou eens met dat geanalyseer! Het is allemaal echt niet zo'n big deal. Gewoon een beetje spontaan zijn, leuk gesprek aanknopen. Paar biertjes kan daar vaak mee helpen. En dan hoef je echt niet van die gladde versierpraatjes te gebruiken zoals ze dat misschien in die boeken doen over versieren, maar gewoon een beetje gezellig, over studie/vakantie/hobby's enzo. Dan komt het echt wel goed! Als de klik een beetje wederzijds is gaat het daarna allemaal vanzelf.

Wat je vooral niet moet doen:
- Dingen van tevoren instuderen/bedenken, heeft voor mij echt nooit gewerkt.
- De verkeerde dingen zeggen/ dingen zeggen die ze niet begrijpt. Dit is echt heel belangrijk, als vrouwen zo'n WTF!? momentje hebben knappen ze snel af.

Veel succes! Ik had een tijdje terug ook zo'n tijd dat ik dacht dat het allemaal niet lukte enzo. Kan maar een ding zeggen, het bedenken van allerlei versiertheorieën en het proberen te begrijpen van vrouwen brengt je echt helemaal niets verder.. Dingen leer je alleen door te oefenen!
Mn vriendin heeft nog steeds constant van die 'WTF!?-momenten'.
Ze vind me nog steeds lief
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_72195740
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar een dame die constant van die WTF-momentjes heeft zou ik zelf al vrij snel zat zijn
pi_72195844
Vooral jezelf blijven en dan merk je vanzelf of er chemie is of niet.
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:57:31 #34
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72195941
precies anders vind je nooit iemand die bij je past uiteraard
A man's got to do what a man's got to do
pi_72196197
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jullie spreken wel dezelfde taal ?

Ben het er mee eens dat je niet dingen moet gaan instuderen of van te voren bedenken of compleet materiaal doornemen. Dan wordt eht inderdaad houterig en hakkelend. Op ten duur ontwikkel je van die oncomfortable stiltes. Gewoon lekker jezelf zijn ? en ja er komt een beetje lef/durven bij om de hoek kijken. Ik ben er zelf ook geen held in, maarja actie is vaak reactie (dat kan positief of negatief zijn)
Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:48:22 #36
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72203214
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:50 schreef Ps2K het volgende:
Beginnen met of ze voor me wilt koken of een drankje voor me wilt bestellen werkt anders prima. Het gaat erom hoe je het brengt, als iedereen angstvallig haar ego in tact probeert te houden voelt ze zich opeens heel anders wanneer iemand haar anders behandeld.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:11:48 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72203918
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:17 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Verder, je hebt 6 fases:

Interessante theorie, ik doe het zelf liever zo.

'Stap op vrouw af --> Praat met vrouw--> Regel vrouw'. Zorg dat je haar gekamd is en dat je leuke grapjes maakt, werkt altijd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72205472
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

'Stap op vrouw af --> Praat met vrouw--> Regel vrouw'. Zorg dat je haar gekamd is en dat je leuke grapjes maakt, werkt altijd.
..en als je geen haar hebt..
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:08:32 #39
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72205645
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:02 schreef Drinkapparaat het volgende:

[..]

Een probleem minder.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:23:06 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72206054
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:02 schreef Drinkapparaat het volgende:

[..]

Dan moet je het bij de iets dikkere categorie proberen.
pi_72206138
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is waar het op neerkomt. Ik post dit voor types die nul besef van normale vrouwelijke interactie hebben, niet mensen die zich wel redden. Het is herhaaldelijk geanalyseerd, en ook wat jij zegt is waar mijn theorie op neerkomt, right? Sommige mensen hebben alleen een uitgebreider model nodig. Veel oefenen en na een tijdje integreert het, en weet je nieteens meer hoe je het doet, maar je doet het goed
pi_72206215
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:48 schreef fs180 het volgende:

[..]

Beginnen met of ze voor me wilt koken of een drankje voor me wilt bestellen werkt anders prima. Het gaat erom hoe je het brengt, als iedereen angstvallig haar ego in tact probeert te houden voelt ze zich opeens heel anders wanneer iemand haar anders behandeld.
Sowieso waar. Laat haar de drankjes halen ipv jezelf (in het begin in ieder geval) en de rol van hoopvolle jongen en dominante dame draait om. Je wilt ze niet zoals de rest als een onaantastbare koningin behandelen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:32:57 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72206333
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:26 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Dat is waar het op neerkomt. Ik post dit voor types die nul besef van normale vrouwelijke interactie hebben, niet mensen die zich wel redden. Het is herhaaldelijk geanalyseerd, en ook wat jij zegt is waar mijn theorie op neerkomt, right? Sommige mensen hebben alleen een uitgebreider model nodig. Veel oefenen en na een tijdje integreert het, en weet je nieteens meer hoe je het doet, maar je doet het goed
Haha, klopt. Wat het punt is, is dat veel mensen/mannen er teveel over nadenken.

Het is echt niet moeilijk. Ga eens naar een stad waar vrouwen in de meerderheid zijn (dus niet naar Delft ofzo), dan heb je iig een grote visvijver. En ga gewoon eens met ze praten, lachen, dansen. En dan steek er eentje vanzelf wel haar tong in je mond.

Ik heb trouwens echt nog nóóit een drankje voor een vrouw gehaald. Overdreven onzin. Wil best een drankje halen als ze daar zoveel waarde aan hecht, maar dan kan ze m'n keuken ook schoonmaken.
pi_72206699
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, klopt. Wat het punt is, is dat veel mensen/mannen er teveel over nadenken.

Het is echt niet moeilijk. Ga eens naar een stad waar vrouwen in de meerderheid zijn (dus niet naar Delft ofzo), dan heb je iig een grote visvijver. En ga gewoon eens met ze praten, lachen, dansen. En dan steek er eentje vanzelf wel haar tong in je mond.

Ik heb trouwens echt nog nóóit een drankje voor een vrouw gehaald. Overdreven onzin. Wil best een drankje halen als ze daar zoveel waarde aan hecht, maar dan kan ze m'n keuken ook schoonmaken.
Dat het niet moeilijk is klopt ook zeker, dat is het nu voor mij ook niet. Maar om gewoon door alleen jezelf te zijn veel succes te halen moet je `n dijk van een ´´inner game´´ hebben, gewoon zelfverzekerdheid, een natuurlijk gevoel voor social calibration, sfeer herkennen, automatisch weten wat je goed doet, waar je de ander wanneer moet aanraken, haar door jouw cirkels laten springen ipv andersom en dergelijke.

Het is enorm lastig voor de meeste gasten die ik ken om dat allemaal van helemaal geen kennis naar het totaalpakket te brengen. Routines, concepten, besprekingen werken enorm goed voor deze gasten omdat het ze in het begin de houvast geeft die ze nodig hebben. Ze krijgen kleine succesjes (telefoonnummer is de eerste mijlpaal, dan zoenen, dan seks. als het verder gaat dan dat denk ik aan een trio en uiteindelijk een harem ) en daardoor gaan ze verder, na een tijdje weet je gewoon wat je moet doen en kan je vrijwel altijd succes halen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:13:06 #45
235357 TitusPullo
pi_72207491
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Syheriat het volgende:
sfeer herkennen, automatisch weten wat je goed doet, waar je de ander wanneer moet aanraken, haar door jouw cirkels laten springen ipv andersom en dergelijke.
Had iemand dit Archimedes maar bijgebracht.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_72211881
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Dat het niet moeilijk is klopt ook zeker, dat is het nu voor mij ook niet. Maar om gewoon door alleen jezelf te zijn veel succes te halen moet je `n dijk van een ´´inner game´´ hebben, gewoon zelfverzekerdheid, een natuurlijk gevoel voor social calibration, sfeer herkennen, automatisch weten wat je goed doet, waar je de ander wanneer moet aanraken, haar door jouw cirkels laten springen ipv andersom en dergelijke.

Het is enorm lastig voor de meeste gasten die ik ken om dat allemaal van helemaal geen kennis naar het totaalpakket te brengen. Routines, concepten, besprekingen werken enorm goed voor deze gasten omdat het ze in het begin de houvast geeft die ze nodig hebben. Ze krijgen kleine succesjes (telefoonnummer is de eerste mijlpaal, dan zoenen, dan seks. als het verder gaat dan dat denk ik aan een trio en uiteindelijk een harem ) en daardoor gaan ze verder, na een tijdje weet je gewoon wat je moet doen en kan je vrijwel altijd succes halen.
ik zou wel een x willen stappen met types als jou, ikzelf heb ook een periode lopen sletten met het internet materiaal maar ben nu bezet , heb echt veel te veel zelfvertrouwen op dit gebied
pi_72211949
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef bitterzak het volgende:
Voor te neuken / kussen:

Een man beoordeelt een vrouw op uiterlijk en that's it. Afhankelijk van de hoeveelheid alcohol per CL bloed wordt zowat elk aanbod van een meisje wat op de schaal van richter tussen de 4 - 10 scoort geaccepteerd.
Een vrouw hoeft dus ook alleen maar mooi te wezen en mission completed.

Een vrouw beoordeelt een man, naast een uiterlijk wat toch wel een aantal goede componenten moet bevatten, voornamelijk op innerlijk / geestelijke gesteldheid.
Aangezien een versierpoging geen weken in beslag neemt, zal de vrouw er dus in zeer korte tijd moeten zien achterkomen hoe het met de man's innerlijk gesteld is.

Goede zijn bv: (willekeurige volgorde)
-Populair zijn (als anderen hem mogen zal hij vast wel wat hebben)
-Zelfverzekerd zijn (als hij lekker in zijn vel zit zal dat wel een reden hebben)
-Humor / kunst (hij is creatief en kan dus ook goed oplossingen verzinnen voor mogelijke toekomstproblemen)
-Zelfcontrole. Mannen die niet wanhopig overkomen, of overdreven sexueel zijn ingesteld in hun grappen/opmerkingen betekent dat je jezelf kunt beheersen. (hij zal me dus geen pijn doen en kan me beschermen)

De slechte signalen zijn dus dingen die het tegenovergestelde uitstralen van bovengenoemd lijstje.

De vrouwelijke psyche ontrafeld,
Bitterzak
dit is een beetje eng om te posten, aangezien het makkelijker is om het af te zeiken en weer world of warcraft te gaan spelen en te kankeren op vrouwen, dan je erin te verdiepen en ook daadwerkelijk te gaan oefenen of het werkt.

heel die leer is echt zo mooi en mooier is nog dat iedereen het afzeikt en dus niemand er zich in verdiept, als jongen zijnde scheelt het echt zoveel frustratie, als je dit goed bestudeert en alles dan wordt je zeker wel een veel socialer persoon, verbeterd ook je leven op vele andere vlakken
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:01:50 #48
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_72214814
Zelfvertrouwen; wat er ook gebeurt
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_72221384
Ook erg belangrijk als je ze meerdere keren tegen komt: een goed geheugen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:15:07 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72221835
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef doppendoosch het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar een dame die constant van die WTF-momentjes heeft zou ik zelf al vrij snel zat zijn
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef Drinkapparaat het volgende:

[..]

Jullie spreken wel dezelfde taal ?

Ben het er mee eens dat je niet dingen moet gaan instuderen of van te voren bedenken of compleet materiaal doornemen. Dan wordt eht inderdaad houterig en hakkelend. Op ten duur ontwikkel je van die oncomfortable stiltes. Gewoon lekker jezelf zijn ? en ja er komt een beetje lef/durven bij om de hoek kijken. Ik ben er zelf ook geen held in, maarja actie is vaak reactie (dat kan positief of negatief zijn)
Ik ben gewoon een beetje apart

Instuderen is echt niet goed nee. Deed het zelf ook altijd maar het komt er toch heel anders uit.
Je kan beter gewoon goed improviseren dat gaat over het algemeen een stuk beter.
En uiteraard niet te veel nadenken...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_72222891
Je moet niet krampachtig gaan 'flirten om het flirten'. Gewoon beginnen met oogcontact dat is niet zo moeilijk.

En als je haar wil aanspreken, doe het dan een beetje vrijblijvend. Zodat ze niet het idee krijgt dat je iets van haar wil.
pi_72224141
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:01 schreef XDo het volgende:
Zelfvertrouwen; wat er ook gebeurt
Dat dus. En sowieso altijd blijven lachen. Bij mij doet een beetje alcohol al wonderen.
pi_72228720
Als je een vrouw versiert moet je er altijd rekening mee houden dat je concurrencie heb, een vrouw voor jezelf winnen dat lukt nooit. Die hoop heb ik onlangs opgegeven, ik dacht onlangs dat ik er 1 met mijn geweldige genotsknots nog op andere gedachte kon brengen, ik dus denken dat ik het goed gedaan heb mag ik 2 seconden later een eitje gaan bakken alsof er niks gebeurt is. Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.

Ook al heb je een vriendin dan kan je haar nog niet winnen omdat vrouwen erg ingesteld zijn naar de buitenwereld. Kortom om een vrouw te versieren moet je indruk maken op haar buitenwereld.

En flirten... dat helpt echt niet, ik ben altijd dol op flirten en als ik in file sta is dat het eerst wat ik doe, maar ik heb en ken niemand die er ooit iemand een relatie aan heeft overgehouden. Het gaat altijd om het kontaktpunt die met een positieve instelling moet beginnnen.

En als je last heb van zenuwen bij vrouwen moet je gewoon zo nu en dan kontakt met ze zoeken dan gaat het vanzelf over. 9 van de 10 gesprekken met vrouwen door mannen eindigen toch nergens. Omdat vrouwen al snel dingen afhouden, wat je het beste kan doen is zo rustig mogelijk werken aan een volgende afspraak, dan weet je vanzelf hoe je het de volgende keer sneller kan doen.

[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 28-08-2009 13:55:30 ]
UITGESCHREVEN
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:39:13 #54
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_72234865
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef picardmike het volgende:
Als je een vrouw versiert moet je er altijd rekening mee houden dat je concurrencie heb, een vrouw voor jezelf winnen dat lukt nooit. Die hoop heb ik onlangs opgegeven, ik dacht onlangs dat ik er 1 met mijn geweldige genotsknots nog op andere gedachte kon brengen, ik dus denken dat ik het goed gedaan heb mag ik 2 seconden later een eitje gaan bakken alsof er niks gebeurt is. Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.

Ook al heb je een vriendin dan kan je haar nog niet winnen omdat vrouwen erg ingesteld zijn naar de buitenwereld. Kortom om een vrouw te versieren moet je indruk maken op haar buitenwereld.

En flirten... dat helpt echt niet, ik ben altijd dol op flirten en als ik in file sta is dat het eerst wat ik doe, maar ik heb en ken niemand die er ooit iemand een relatie aan heeft overgehouden. Het gaat altijd om het kontaktpunt die met een positieve instelling moet beginnnen.

En als je last heb van zenuwen bij vrouwen moet je gewoon zo nu en dan kontakt met ze zoeken dan gaat het vanzelf over. 9 van de 10 gesprekken met vrouwen door mannen eindigen toch nergens. Omdat vrouwen al snel dingen afhouden, wat je het beste kan doen is zo rustig mogelijk werken aan een volgende afspraak, dan weet je vanzelf hoe je het de volgende keer sneller kan doen.
Dus jij bent die mafketel die als een bezetene vrouwen aan zit te staren
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_72235575
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:10 schreef Chai het volgende:
Je moet niet krampachtig gaan 'flirten om het flirten'. Gewoon beginnen met oogcontact dat is niet zo moeilijk.

En als je haar wil aanspreken, doe het dan een beetje vrijblijvend. Zodat ze niet het idee krijgt dat je iets van haar wil.
Dat kan voor sommige juist heel moeilijk zijn.. sterker nog in veel gevallen kijken mensen elkaar niet eens aan als ze praten
pi_72236652
quote:
Dus jij bent die mafketel die als een bezetene vrouwen aan zit te staren
Nee man fileflirten dat is volksport nummer 1!

Kijken,wegkijken weer kijken muziekje opzetten bewegingen maken. Non-verbaal aandacht trekken. Meestal als je heen en weer kijkt trek je al genoeg aandacht en als een vrouw dan terugkijkt snel je hoofd de andere kant wenden zodat ze gaat twijfelen of je wel echt gekeken heb en dan steeds verder gaan. Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
UITGESCHREVEN
pi_72236732
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Kijken,wegkijken weer kijken muziekje opzetten bewegingen maken. Non-verbaal aandacht trekken. Meestal als je heen en weer kijkt trek je al genoeg aandacht en als een vrouw dan terugkijkt snel je hoofd de andere kant wenden zodat ze gaat twijfelen of je wel echt gekeken heb en dan steeds verder gaan. Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
Ik kijk sws iemand aan als diegene mij aankijkt. Ongeacht of ik diegene aantrekkelijk vind.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:44:03 #58
235357 TitusPullo
pi_72236734
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je bent nog irritanter dan de file zelf, schat ik.
pi_72237104
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef dushigirly het volgende:
Vooral jezelf blijven en dan merk je vanzelf of er chemie is of niet.
Heel cliché ja, maar het klot niet. Beide partijen proberen zich toch van hun beste kant te laten zien (er van uitgaande dat er intresse is in de ander, natuurlijk). 'S avonds, thuis komend van een drukke werk/school dag gedragen ze zich héél anders.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_72237652
quote:
Ik kijk sws iemand aan als diegene mij aankijkt. Ongeacht of ik diegene aantrekkelijk vind.
Ja dat is waar maar dat is ook pas stap 1 van het fileflirten(aandacht trekken), stap 2 is reakties opwekken op een non-verbale manier, wat doe je bijvoorbeeld als iemand plots naar je kijkt (die je allang 100jr gezien heeft) en dan ineens naar je glimlacht. Weet jij veel waarom die dat doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 28-08-2009 18:22:57 ]
UITGESCHREVEN
pi_72237842
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar dat is ook pas stap 1 van het fileflirten(aandacht trekken), stap 2 is reakties opwekken op een non-verbale manier, wat doe je bijvoorbeeld als iemand plots naar je kijkt (die je allang 100jr gezien heeft) en dan ineens naar je glimlacht.
Ik moet ook lachen als iemand de hele tijd achterlijk zit te staren.
pi_72237936
quote:
Ik moet ook lachen als iemand de hele tijd achterlijk zit te staren.
Dat is juist de kunst van het fileflirten je weet niet of ik zit te staren of nou elke keer naar je kijk. Daarom ook belangrijk af en toe tijdens het flirten mensen achter diegene te kijken om te checken of diegene de aandacht op zichzelf wil vestigen. Bij flirten gaat het er juist om wie dat als eerste doorlaat schemeren.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:40:30 #63
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_72238238

De auto van picardmike
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_72240189
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:34 schreef picardmike het volgende:
Tja vrouwen de gedachte eraan is leuker dan de werkelijkheid. Probeer een vrouw maar is nat te houden tijdens de seks.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:32:52 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72245517
http://www.masterflirt.nl/

Een maat van me is heilig van dat boek overtuigd, heb em alleen nog nooit met een chick gezien .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:23:39 #66
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72250052
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef fathank het volgende:

Een maat van me is heilig van dat boek overtuigd, heb em alleen nog nooit met een chick gezien .
Ken ook twee mensen die allerlei films kijken over vrouwen versieren, maar nooit met een vrouw praten he
pi_72250115
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef fathank het volgende:

Dat soort gasten ken ik ook! Geweldig Juist dat soort methodes zijn allemaal gedoemd om te falen. Want op die manier forceer je veel te veel. Ik weet zelf ook nog wel dat toen ik voor het eerst uitging ik ook met mn bek vol tanden stond, met een relaxtere houding kom je veel verder om versierpogingen te laten slagen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72250445
Volgens mij weet een meisje al op de eerste oogopslag of je interessant voor haar bent of niet. Je moet het gewoon niet te lullig aanpakken en hopen dat ze je knap genoeg vind. Misschien bot maar versier pogingen zijn sowieso vrij doorzichtig.
pi_72253095
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Had iemand dit Archimedes maar bijgebracht.
Doet Leids cynisme ook nog slagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')