En als ik om mij heen kijk slagen zij daar heel goed in, NOT!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef bitterzak het volgende:
Vrouwen zijn van nature getraind om te letten op signalen van goede geestelijke gesteldheid en op die van de slechte.
Vrouwelijke paupers heb je ook, en die voelen zich natuurlijk tot hun eigen soort aangetrokken. Niet zo janken, aansteller.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En als ik om mij heen kijk slagen zij daar heel goed in, NOT!
OT: Vrouwen houden schijnbaar alleen van zakken. Zakkerigheid wordt door vrouwen beschouwd als zijnde "zelfvertrouwen". Dus: doen alsof niks je bekommert, doen alsof je boven alles uitsteekt, je vooral hoogmoedig houden, grote praatjes, op anderen neerkijken en anderen neerpraten met standaard kinderachtige argumenten.. Of je die masker als man ook kunt onderbouwen met daden zal naar verloop van tijd wel blijken.
In werkelijkheid zijn vrouwen toch weer niet zo veeleisend als ze zeggen dat ze zijn, dat zie ik om mij heen. Ze zeggen wel "ik heb en wensenlijst van hier tot tokyo" maar irl. nemen ze al genoegen met 'als het maar lijkt'. Dus de helft van je slappe persona valt dan nieteens op. Das een meevaller voor de grote lompe gasten. Kijk maar om je heen hoeveel debielen wel neuken, terwijl vrouwen zeggen "kritisch" te zijn.
het ligt niet aan hun, het ligt aan jouquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
OT: Vrouwen houden schijnbaar alleen van zakken. Zakkerigheid wordt door vrouwen beschouwd als zijnde "zelfvertrouwen". Dus: doen alsof niks je bekommert, doen alsof je boven alles uitsteekt, je vooral hoogmoedig houden, grote praatjes, op anderen neerkijken en anderen neerpraten met standaard kinderachtige argumenten.. Of je die masker als man ook kunt onderbouwen met daden zal naar verloop van tijd wel blijken.
In werkelijkheid zijn vrouwen toch weer niet zo veeleisend als ze zeggen dat ze zijn, dat zie ik om mij heen. Ze zeggen wel "ik heb en wensenlijst van hier tot tokyo" maar irl. nemen ze al genoegen met 'als het maar lijkt'. Dus de helft van je slappe persona valt dan nieteens op. Das een meevaller voor de grote lompe gasten. Kijk maar om je heen hoeveel debielen wel neuken, terwijl vrouwen zeggen "kritisch" te zijn.
Typische reactie van een seksueel gefrustreerde.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef zquing het volgende:
[..]
het ligt niet aan hun, het ligt aan jou
huhquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Typische reactie van een seksueel gefrustreerde.
Als alle vrouwen oppervlakkige hoeren zijn, wat zegt het dan over jou dat je zelfs dáárbij niet aan je trekken komt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die Schenkstroop.quote:
Onzin. Maar uiterlijk is wel van invloed. Kleding doet wonderen.quote:
klinkt allemaal een beetje the gamequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:17 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Onzin. Maar uiterlijk is wel van invloed. Kleding doet wonderen.
Verder, je hebt 6 fases:
Approach (openen van de groep/target)
Transition (van je opener naar een normaal onderwerp gaan)
Attraction (haar voor jou laten vallen)
Qualification (haar moeite laten doen om jou te bekoren, en daarmee akkoord gaan)
Comfort (Zoenen, een persoonlijke band opbouwen, gelijkenissen zoeken)
Seduction (Seksuele escalatie verder dan zoenen)
Nice-guys vallen af omdat ze in comfort beginnen. Nep-players beginnen met meteen versieren, en introduceren zich dus alsof ze alleen seduction kennen. Broertjes doen het goed maar blijven in comfort hangen, en hebben geen sterkere wil dan de vrouwen.
Toch ken ik veel vrouwen die op zulk soort types vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Vrouwelijke paupers heb je ook, en die voelen zich natuurlijk tot hun eigen soort aangetrokken. Niet zo janken, aansteller.
Dat is het ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:37 schreef zquing het volgende:
[..]
klinkt allemaal een beetje the game
Als je veel vrouwen kent die alleen maar voor complete kampers gaan moet je je misschien een bezig gaan houden met andere vrouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
Toch ken ik veel vrouwen die op zulk soort types vallen.
Typisch gefrustreerd schenkstroop geneuzel. Ga nou eindelijk eens wat aan je situatie doen, of verzin iets anders, want dit verhaal hebben we al 20 keer gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |