Leukquote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef Warnes het volgende:
Supersimpel vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh, mooie laarzen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef Warnes het volgende:
Supersimpel vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooi, mooie kleur groen ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef Warnes het volgende:
Supersimpel vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
not done gaat erg ver, maar bootcut vind ik hopeloos.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:34 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het bootcut modellen zijn not done hier maar ik post hem toch
Wat staat die blouse leuk met die trui!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef Warnes het volgende:
Supersimpel vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, lekker casualquote:Op donderdag 3 september 2009 22:34 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:34 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
supersimpel misschien, maar ik vind het superleuk!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef Warnes het volgende:
Supersimpel vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste leuke mannelijke outfit in dit topicquote:Op donderdag 3 september 2009 22:34 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
supersimpel misschien, maar ik vind het superleuk!![]()
mag ik vragen waar je laarzen vandaan komen?
ik zou eerder zeggen dat ie gewoon goed past, ipv aan de strakke kant? Maar goed, ieder zn meningquote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Een broek die aan de strakke kant zit.
fever rayquote:Op maandag 7 september 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie Fever Ray en een Lowlandsbandje. Altijd goed.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vond ze op Lowlands alleen wat minder (door het geluid en alles) maar dat terzijde.
Goed dat je het zegt! Dankje.quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
retry in paradiso begin december! ik ben benieuwd!![]()
quote:
thanks, van river island.quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hele mooie polo!Waar heb je die gekocht?
van american apparelquote:
ik zat de hele dag op school met airco, dus had het koudquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:21 schreef Linnie20v het volgende:
Lieverd, het is hier tegen de 30 graden aan
Doe gauw dat vest uit!
Mooiquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Bij wijze van tvp even een foto van vandaag, rare pose en hele simpele outfitmaar beter dan alleen 'tvp':
[ afbeelding ]
Toffe laarzennnn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Bij wijze van tvp even een foto van vandaag, rare pose en hele simpele outfitmaar beter dan alleen 'tvp':
[ afbeelding ]
Ook mooi!quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat je net de vuilnis buiten ging zettenquote:
rocksterren he, jwzquote:Op woensdag 9 september 2009 01:05 schreef feelsgoodman het volgende:
Beetje asociaal hoor, met je voeten op het meubilair.
haha jaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef Vetklep het volgende:
[..]
leuk! zijn dat van die robinhood schoentjes?
wat een super vet david bowie shirt!!!!quote:
nee het shirt komt van meandyu.comquote:Op donderdag 10 september 2009 00:55 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
wat een super vet david bowie shirt!!!!
hoe kom je er aan? Of heb je 'm zelfgemaakt? (zo ja, wil je er voor mij ook één maken? :p)
Heel tof!!!
Zijn het echte minnetonka's trouwens?
Ik ben even confuus... nadat ik deze outfit zag en een Ado sjaaltje in je avatar dacht te spottenquote:Op donderdag 10 september 2009 15:42 schreef couleurs het volgende:
[ afbeelding ]
figuur is raar want foto is van onderen genomen.
dat ben ik niet in mijn avatarquote:Op donderdag 10 september 2009 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben even confuus... nadat ik deze outfit zag en een Ado sjaaltje in je avatar dacht te spottenDat is vast een andere sjaal toch?
Jawel.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:05 schreef couleurs het volgende:
[..]
dat ben ik niet in mijn avatar, en volgens mij is het ook geen ado-sjaal.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat ziet er eerder uit als van die oorkleppen wat ze tegenwoordig allemaal dragen om de nek.quote:
Ah oke, het leek me al zo sterkquote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
die 'ado-sjaal' is deze koptelefoon van wesc
[ afbeelding ]
Sexy.quote:
Sexy.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Zelfde laarzen, en nu met (overhemd)tuniekje en maillot:
[ afbeelding ]
Niet lullig bedoelt, maar zo lijkt het net alsof je x-benen hebtquote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Zelfde laarzen, en nu met (overhemd)tuniekje en maillot:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
die 'ado-sjaal' is deze koptelefoon van wesc
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Heb ik ookquote:Op donderdag 10 september 2009 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar zo lijkt het net alsof je x-benen hebt
Maar verder![]()
![]()
Je staat ook best wel in een onzekere houdingquote:Op donderdag 10 september 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
ik weet nooit zo goed wat een goede fotohouding is!
Dat is de I-am-cute-houding. Als je zulke goede benen heb, kom je er mee weg. Pumpkinsoup lukt dat ook altijd, maar een Myrte Doujardin zal dat niet lukken.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar zo lijkt het net alsof je x-benen hebt
Maar verder![]()
![]()
Waar heb je die laarzen vandaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal het volgende keer proberenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je staat ook best wel in een onzekere houdingMag wel wat rechter en meer zelfverzekerd hoor, staat ook meteen beter
Gekocht op Lowlands vorig jaar bij een vintage winkeltjequote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Waar heb je die laarzen vandaan
OT
[ afbeelding ]
Ik heb dus Uggs gekregen, ben eigenlijk niet zo'n fan, maar toch even proberen
Oei wat een troep btw..
Staat je erg leuk!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef Agapimou het volgende:
[..]
OT
[ afbeelding ]
Oei wat een troep btw..
op een of andere manier zijn uggs gewoon leukquote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef Agapimou het volgende:
[..]
OT
[ afbeelding ]
Oei wat een troep btw..
Ik ben helemaal geen Uggs fan, maar vind ze je wel leuk staan, je bent verder niet overdreven gestyled (die mieperige outfitjes erbij vind ik vaak niks) dus leuk!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef Agapimou het volgende:
OT
[ afbeelding ]
Mooie jurk. Je houdt je tas wel een beetje raar vast zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Jurk en schoenen zijn bleekroze, tas is taupekleurig.
Alsof het iets vies isquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Je houdt je tas wel een beetje raar vast zeg
hakken eronder en dan is het perfectquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jurkje!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
vreemde vogelquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:52 schreef Tjeerdtaeke het volgende:
dus hier maak je je foto's voor 'pumpkinsoup'. _0- super leuk! ik doe met je mee! later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |