welk topic heb je het in vredesnaam overquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat mijn topic over grote boodschappen kan uitnodigen tot flauwe grappen, maar ik post wel bewust in LIF voor een paar serieuze antwoorden, kan al die onzin er misschien uitgegooid? Thanks.
Sorry, ik noteer het voor een volgende keer, bedankt iigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welk topic heb je het in vredesnaam over
edit: ah, heb 'm al.
aub linkjes ter ondersteuning, scheelt een hoop speurwerk.
ghedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:08 schreef MaLo het volgende:
Kun je van het topic H&M #52 Sunshine = shop time! het nummer aanpassen in #52? Ik was iets te enthousiast![]()
Alvast bedankt!
yoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Erasmo het volgende:
Klassiek Scheren topic 2: Straight of krabbertje?
Die TT
normaal gesproken wiordt dat niet zo snel gedaan, maar heb 'm verwijderdquote:Op donderdag 2 april 2009 23:26 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zou iemand uit het topic klean-prep [ darmonderzoek-colonscopie] mijn emailadres willen verwijderen?
Thx
quote:Op maandag 6 april 2009 13:14 schreef jeroen1878 het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Wij bieden mogelijkheden om boxershort te bedrukken, en een eigen tekst in de rand te bedrukken.
Ook eigen design op een boxershort kan aangebracht worden, bijv. een eigen bedrijfslogo.
Tevens voorzien wij o.a. bedrijven en instellingen van t-shirts, welke kunnen voorzien van een eigen tekst en/of logo.
Kortom : textielbedrukking en boxershorts met eigen tekst, tekst in de rand van de boord.
Mvg,
jazeker; Pimp hier met je horloge(s) [deel 26]quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Houzer het volgende:
Is er nog een pimp hier je horloge reeks?
Ah thnx :quote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jazeker; Pimp hier met je horloge(s) [deel 26]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |