Oh nou ik heb nog foto's met jas van vorig jaar geloof ik ergens in wat vorige topics, maar jasfoto's komen dit jaar ook weerquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou hoezo kijken mensen überhaupt in dit topic?
Gewoon, ik ben benieuwdIk zie natuurlijk outfits voorbij komen, dus dan vraag ik me ook af wat voor jas je dan kiest of dat je er eventueel meerdere hebt.
Leuk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
maar jasfoto's komen dit jaar ook weer![]()
had ook naaar die sweater gekeken, maar ben niet zo een fan van die zakken vooraan is meer een zondagstrui zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:24 schreef ploppperrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mobiel nu,, dus ff zo
Ken wel, heb hem op internet besteldquote:Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef loqdawq het volgende:
[..]
had ook naaar die sweater gekeken, maar ben niet zo een fan van die zakken vooraan is meer een zondagstrui zo
koste 59 eu bij men at work volgens mij
Adidas, ja?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:24 schreef ploppperrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mobiel nu,, dus ff zo
Hoezo fout, vind het wel leuk staan...quote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Linnie20v het volgende:
Ik krijg zin in de herfst met die ruk-winden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Poncho is fout, maar wel lekker warm
Dat vind ik er nog best goed uitzienquote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Linnie20v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuk! Vooral zo met het rokje.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Linnie20v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat er fout is aan een poncho? (Behalve een plastic regenponcho misschienquote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Linnie20v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
True.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef Drinky het volgende:
Groen, niet echt mijn kleur volgens mij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |