Leuke kleurtjes! Ik had vandaag ook zo'n soort broek gepast.. Legging spijkerbroek is het toch? Maar daar leek ik wel 100 kilo inquote:
heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:13 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Super!!!Die broek zou ik nooit dragen, maar het staat je heel leuk!
Toffe stijl![]()
Naja ik denk dat het aan de fotol ligt. In het echt lubbert het een beetje aan de bovenkantquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes! Ik had vandaag ook zo'n soort broek gepast.. Legging spijkerbroek is het toch? Maar daar leek ik wel 100 kilo inLeuk stijltje
(Ik zou alleen het witte shirt ietsje groter kopen, maar kan ook aan de foto liggen)
ja ik ben ook zo benieuwd naar wat je vandaag draagtquote:
als je mijn benen ooit gezien hebt weet je waaromquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef karoltje het volgende:
Ik heb het nooit begrepen die korte spijkerbroeken met een zwarte panty eronder...?
mooi haarrquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:30 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
kleuren zijn lekker verneukt door de webcam
net als mn shirt
Leuk vestje!quote:
Hoeveel telefoons heb jij dan wel niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef 91TrevoR91 het volgende:
[..]
moet ergens al die telefoons enzo kwijt he
ik zie zakken in je broek én je trui zittenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef 91TrevoR91 het volgende:
[ afbeelding ] sorry voor de grootte![]()
als je een echte baas bent neem je deze:quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef Klapjostie het volgende:
zonder die nektasje ken je niet geloofwaardig mocro spelen jwz
Pumpkinsoup; heb je al eens een foto gepost met jas? Ik ben benieuwd wat voor jas je deze winter gaat dragenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoeveel telefoons heb jij dan wel niet?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pumpkinsoup; heb je al eens een foto gepost met jas? Ik ben benieuwd wat voor jas je deze winter gaat dragen
Nou hoezo kijken mensen überhaupt in dit topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |