abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72058628
Suarez
11 dagen billenknijpen
pi_72058638
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Als je 2 assists geeft heb je gewoon goed gespeeld. Ben het een keer met SCH eens: dat mag best eens gezegd worden.
Een assist is even belangrijk als het doelpunt zelf, maar dat spreekt voor zich.
Kluivert en Ronaldo twee der beste centrale aanvallers ooit.
pi_72058648
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop voor Ajax dat ze snel opzoek gaan naar een vervanger.

Want 4 wedstrijden 8 doelpunten blijft niet onopgemerkt bij de grote jongens in Europa
4 wedstrijden 9 goals zelfs
pi_72058660
Alle Honda aanhangers die zo lyrisch zijn over hem en zeggen hij gaat het maken bij Ajax en beter dan die die en die, hebben jullie een glazen bol thuis? Ik zou dan even willen vragen of jullie dan kunnen kijken of Ajax eind van het seizoen kampioen word. Alvast bedankt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72058661
Trio De Zeeuw / Honda / Suarez, damn, dat zou mooi zijn zeg.
pi_72058686
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

4 wedstrijden 9 goals zelfs
2.25 uit 1 .
Das een mooi gemiddelde .
-
pi_72058697
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Trio De Zeeuw / Honda / Suarez, damn, dat zou mooi zijn zeg.
De verdediging is vanavond niet getest. Daar graag nog steeds versterkingen aub.
pi_72058698
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

2.25 uit 1 .
Das een mooi gemiddelde .
Een gemiddelde dat morgen bij diverse managers op het bureau ligt.
pi_72058710
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef bloodysunday het volgende:
Alle Honda aanhangers die zo lyrisch zijn over hem en zeggen hij gaat het maken bij Ajax en beter dan die die en die, hebben jullie een glazen bol thuis? Ik zou dan even willen vragen of jullie dan kunnen kijken of Ajax eind van het seizoen kampioen word. Alvast bedankt.
Het zijn die zelfde lui die ook zo lyrisch waren over Sulejmani nadat ie maar een halfjaar had gepresteerd

Helaas lijken die mafkezen soms ook in het technische beleid te zitten.
pi_72058743
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

De verdediging is vanavond niet getest. Daar graag nog steeds versterkingen aub.
Ik kan je de uitslag wel vertellen....
pi_72058761
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Het zijn die zelfde lui die ook zo lyrisch waren over Sulejmani nadat ie maar een halfjaar had gepresteerd

Honda kun je best halen hoor. Daar ga je alleen maar winst op maken, omdat die gekke Jappen allemaal een Ajax-shirtje met zijn naam aanschaffen. Dus voor de merchandise zou het erg gunstig zijn.
pi_72058762
quote:

[..]

Dat talent zit heus nog wel in Sulejmani ;') Het is moet er alleen nog even weer uitkomen. Daar heb ik wel alle vertrouwen in.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72058769
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:18 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik kan je de uitslag wel vertellen....
4-3 afgelopen zondag bedoel je? Kom op, Prima 5-0 maar dit Bratislava

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 23:20:13 ]
pi_72058788
Mag Sulejmani a.u.b. vervangen worden en Oleguer terug? Die eerste zit zeker nog niet op zijn gewenste niveau, in de verste verte nog niet. En Oleguer is beter en meer ervaren als Wielaert.
Maar goed, Wielaert speelde vanavond niet.
Trouwens, erg jammer dat Cvitanich niet gespeeld heeft en weer niet het vertrouwen gekregen heeft.
Kluivert en Ronaldo twee der beste centrale aanvallers ooit.
pi_72058801
quote:

[..]

Wat kan een speler als Honda nou fout doen bij VVV? Elke goal tegen een topper is dan een heldendaad. Totdat hij bij Ajax komt en het dan toch een stuk lastiger blijkt te zijn. Dan zegt de helft opeens weer van dat hij moet oprotten.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72058802
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Silaz het volgende:

[..]

Dat talent zit heus nog wel in Sulejmani ;') Het is moet er alleen nog even weer uitkomen. Daar heb ik wel alle vertrouwen in.
Dan moeten ze hem niet constant achter zijn man aan laten lopen. Gewoon 4-4-2 spelen en Suarez + Sulejmani alle vrijheid geven.
pi_72058816
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Een gemiddelde dat morgen bij diverse managers op het bureau ligt.
Ik denk dat hij wel blijft. .
-
pi_72058854
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Rommedahl vind ik sowieso de laatste tijd wel redelijk voetballen, vanavond was gewoon goed.
Probleem is dat Rommedahl zijn snelheid totaal niet benut door het gat naar het midden dicht te lopen, hij moet naar buiten toe in 9 van de 10 situaties.
pi_72058860
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Mag Sulejmani a.u.b. vervangen worden en Oleguer terug? Die eerste zit zeker nog niet op zijn gewenste niveau, in de verste verte nog niet. En Oleguer is beter en meer ervaren als Wielaert.
Maar goed, Wielaert speelde vanavond niet.
Trouwens, erg jammer dat Cvitanich niet gespeeld heeft en weer niet het vertrouwen gekregen heeft.
Ik ben bang dat Oleguer ook niet gaat spelen tot de 31e als hij niet verkocht word en pas daarna Jol wat gaat proberen met hem.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72058903
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan moeten ze hem niet constant achter zijn man aan laten lopen. Gewoon 4-4-2 spelen en Suarez + Sulejmani alle vrijheid geven.
Ik wil ook wel wat patronen en voetbal zien hoor; afhankelijk zijn van twee spelers kan een maand goed gaan, maar als ze het dan even verliezen, ben je echt nergens.

Kritisch puntje van vandaag bijv; tot aan de 60ste minuut alleen maar zinloze lange ballen. Dan gok je gewoon op Suarez en een bal die goed valt, daar kan je niet 34 wedstrijden op bouwen.
pi_72058927
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef XDo het volgende:

[..]

Hij was top hoor, heb 'm de hele wedstrijd in de gaten gehouden.
Vertel me wat hij zo goed deed dan. Aanvallend heeft hij zich zo goed als niet laten zien en verdedigend was er niks te doen.
pi_72059008
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Honda kun je best halen hoor. Daar ga je alleen maar winst op maken, omdat die gekke Jappen allemaal een Ajax-shirtje met zijn naam aanschaffen. Dus voor de merchandise zou het erg gunstig zijn.
Dat riep ik hier ook al vorige week. Maar voor voetballende kwaliteiten weet ik t nog niet.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Silaz het volgende:

[..]

Sulejmani zie ik echt niet slagen.. nooit gedacht ook.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

4-3 afgelopen zondag bedoel je? Kom op, Prima 5-0 maar dit Bratislava
Nee, niks met PSV te maken. Wij hebben gewoon een slechte verdediging. Slechter dan AZ en Twente.. misschien zelfs erger dan PSV.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Wat kan een speler als Honda nou fout doen bij VVV? Elke goal tegen een topper is dan een heldendaad. Totdat hij bij Ajax komt en het dan toch een stuk lastiger blijkt te zijn. Dan zegt de helft opeens weer van dat hij moet oprotten.
Ik weet niet of je t met mij eens bent of niet maar ik bedoelde dat t te vroeg is om zo lyrisch over hem te zijn.. meeste hier hebben 'm maar 3 keer zien spelen.
pi_72059058
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef BluesRebel het volgende:

Ik weet niet of je t met mij eens bent of niet maar ik bedoelde dat t te vroeg is om zo lyrisch over hem te zijn.. meeste hier hebben 'm maar 3 keer zien spelen.
Klopt, ben ik het helemaal mee eens, hij is misschien wel goed maar dat moet nog maar blijken als hij bij Ajax speelt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72059094
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:27 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Klopt, ben ik het helemaal mee eens, hij is misschien wel goed maar dat moet nog maar blijken als hij bij Ajax speelt.
Sulejmani vond ik zelfs te vroeg na een halfjaar.. maar Ajax doet de laatste jaren wel vaker paniekaankopen.
pi_72059134
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Sulejmani vond ik zelfs te vroeg na een halfjaar.. maar Ajax doet de laatste jaren wel vaker paniekaankopen.
Afgelopen seizoen 3
AJAX AMSTERDAM!
pi_72059227
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen 3
1 hattrick
pi_72059255
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:09 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Van mij wel, hij was goed.
Spitsen zijn er toch om te scoren? Dat is in ieder geval iets waar hij flink moeite mee heeft.

(rommedahl).
pi_72059262
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Voor Ajax zal dat best meevallen. Het is allemaal Premier League en Real/Barca wat daar de klok slaat.
pi_72059284
Striving to be more than average.
pi_72059369
Trouwens, 2e helft deed die Atouba waarvoor hij gehaald is; verdedigen.
Eerste helft hield ik mijn hart vast met die gozer
pi_72059437
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Voor Ajax zal dat best meevallen. Het is allemaal Premier League en Real/Barca wat daar de klok slaat.
Die kerel schijnt toch wel een superster te zijn hoor. Ook omdat ie in het nationale elftal speelt.
pi_72059560
Ik weet niet of dit al gepost was:
quote:
'Terugkeer naar Argentinië lonkt voor Cvitanich'
Dario Cvitanich staat in de belangstelling van San Lorenzo uit zijn vaderland Argentinië. De Ajax-spits is in beeld om de waarschijnlijk vertrekkende Gonzalo Bergessio op te volgen, meldt de Argentijnse krant Olé.

Aanvaller Bergessio (25) staat in de belangstelling van diverse Europese clubs en hij speelde al drie keer voor het Argentijnse nationale elftal. San Lorenzo gaat er dan ook vanuit dat hij voor het verstrijken van de transferdeadline een nieuwe club vindt.

In dat geval willen de Zuid-Amerikanen Cvitanich losweken bij Ajax. In Amsterdam lijkt voor de spits slechts een figurantenrol weggelegd, aangezien Martin Jol in de punt van de aanval een sterke voorkeur heeft voor Luis Suárez.

Ajax nam Cvitanich (25) vorig jaar over van Banfield. De hoofdstedelingen zagen in hem de opvolger van Klaas-Jan Huntelaar, maar tot op heden stelt hij teleur. In twintig competitieduels scoorde hij negen keer.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:44:43 #283
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72059662
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef Wooldoor het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost was:
[..]
Volgens mij wel ja , is best wel oud volgens mij
Ik ben inmiddels overleden
pi_72059666
Het was niet geweldig vandaag hoor, Suarez en de Zeeuw zorgde voor het verschil. Je mist echt een centrumspits, er staat gvd helemaal niemand voor het doel als een speler een voorzet wil geven.
pi_72059847
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:44 schreef Jasza het volgende:
Het was niet geweldig vandaag hoor, Suarez en de Zeeuw zorgde voor het verschil. Je mist echt een centrumspits, er staat gvd helemaal niemand voor het doel als een speler een voorzet wil geven.
Omdat Suarez dan foetsie is
Daarom Dario erin en Suarez en voorlopig Rommedahl aan de buitenkant.
pi_72059877
Siem
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72059942
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Die kerel schijnt toch wel een superster te zijn hoor. Ook omdat ie in het nationale elftal speelt.
Dan nog, je verdient er echt geen miljoenen mee hoor.
pi_72060034
quote:
Jol: 'Suarez blijft bij Ajax'

donderdag 20 augustus, door SV, Amsterdam, 23:54u, De Telegraaf
Trainer Martin Jol van Ajax kan niet wachten totdat het 1 september is en de markt voor internationale transfers op slot gaat. Hij moet er niet aan denken dat Luis Suarez de komende anderhalve week nog weg gaat. De spits is namelijk veel te belangrijk voor Ajax geworden.

Suarez had donderdag met vier treffers een groot aandeel in de ruime zege op Slovan Bratislava in de Europa League (5-0). Ajax staat een week voor de return in Slowakije daardoor al op de drempel van de groepsfase van het Europese toernooi.

„Van mij had Luis twee keer mogen scoren”, stelde Jol. „Iedereen in Europa ziet nu weer dat hij vier keer heeft gescoord. Gelukkig heeft hij ons beloofd dat hij nog minimaal een seizoen blijft. We kunnen hem goed gebruiken.”

Jol: „Ik verwacht ook echt dat hij blijft. De absolute top heeft zich nog niet gemeld en de andere clubs kunnen hem niet betalen. Je moet niet vergeten dat Suarez heel veel waard is geworden.”

Jol wil de komende tijd voorkomen dat Ajax geen FC Suarez wordt. „We moeten als team nog een paar stappen maken. Ik vond dat we slecht begonnen, maar Suarez helpt ons dan op weg. Ik was ook blij met het vijfde doelpunt. Zeegelaar bracht Donald uitstekend in stelling. Een prima voorbeeld van een goede actie van twee talenten uit de opleiding. Dat hoort bij Ajax.”
Ik ga alvast poepen, dit soort dingen zinnen me niet.
pi_72060055
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ehh jawel .
pi_72060064
Eerste helft zeer matig, tweede helft genieten. Ik heb leuke aanvallen gezien, een dominerend Ajax en weer een sprankje voetbalinzicht. De Jong deed het erg aardig.

Atouba vind ik wel een held hoor; willen showen in je eerste Europese wedstrijd, op je donder krijgen in de rust en in de tweede helft niets weggeven en solide spelen.

De hele verdediging stond in de tweede helft trouwens goed. Niet veel hoeven doen waardoor vd Wiel lekker op kon komen. En Enoh was weer uitstekend.

Ja, dit vind ik wel vertrouwenwekkend. Volgende week wat mensen rust gunnen (Suarez, Rommedahl, Enoh, vd Wiel, Aldeirwereld) en anderen de kans geven zich te laten zien (Oleguer, Silva, Zeegelaar, Aissati indien beter, en de Jong nog eens)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72060066
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik ga alvast poepen, dit soort dingen zinnen me niet.
poepze!
Striving to be more than average.
pi_72060084
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ehh jawel .
Wat zal de marge zijn op een shirtje? Euro of 30? Dan moet je 300.000 Ajax shirts verkopen. Zie je dat al gebeuren?
pi_72060115
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Oh echt wel.. die Japanners worden door zo'n iemand helemaal gek en het zijn er behoorlijk veel gekken.

Je kan al met karaoke een nationale held worden daar
pi_72060160
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Oh echt wel.. die Japanners worden door zo'n iemand helemaal gek en het zijn er behoorlijk veel gekken.

Je kan al met karaoke een nationale held worden daar
Ajax haalde in 2007/2008 5.6 miljoen omzet aan merchandise. Je denkt toch niet dat een Japanner dan opeens miljoenen in het laadje brengt? Feyenoord is toch ook niet opeens rijk geworden met Ono?
pi_72060175
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:57 schreef Cheiron het volgende:
Eerste helft zeer matig, tweede helft genieten. Ik heb leuke aanvallen gezien, een dominerend Ajax en weer een sprankje voetbalinzicht. De Jong deed het erg aardig.

Atouba vind ik wel een held hoor; willen showen in je eerste Europese wedstrijd, op je donder krijgen in de rust en in de tweede helft niets weggeven en solide spelen.

De hele verdediging stond in de tweede helft trouwens goed. Niet veel hoeven doen waardoor vd Wiel lekker op kon komen. En Enoh was weer uitstekend.

Ja, dit vind ik wel vertrouwenwekkend. Volgende week wat mensen rust gunnen (Suarez, Rommedahl, Enoh, vd Wiel, Aldeirwereld) en anderen de kans geven zich te laten zien (Oleguer, Silva, Zeegelaar, Aissati indien beter, en de Jong nog eens)
Oleguer zat er vandaag niet eens bij, lijkt me wel duidelijk dat hij in gesprek is met Espanyol.
pi_72060224
Hey Amsterdam!!
pi_72060242
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:01 schreef Jasza het volgende:

[..]

Oleguer zat er vandaag niet eens bij, lijkt me wel duidelijk dat hij in gesprek is met Espanyol.
Zou het jammer vinden als hij gaat zou hem graag nog zien spelen maar als hij reservespeler moet zijn dan hoop ik dat hij een transfer krijgt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72060283
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:04 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Zou het jammer vinden als hij gaat zou hem graag nog zien spelen maar als hij reservespeler moet zijn dan hoop ik dat hij een transfer krijgt.
Als er maar wel een vervanger komt dan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_72060315
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:06 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als er maar wel een vervanger komt dan.
Ja, ik zie liever Wielaert gaan.. maarja
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:10:26 #300
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_72060351
Ik moest vanavond helaas werken, maar kreeg constant de tussenstanden gesmst. wat een kerel toch, die Luis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')