abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72058628
Suarez
11 dagen billenknijpen
pi_72058638
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Als je 2 assists geeft heb je gewoon goed gespeeld. Ben het een keer met SCH eens: dat mag best eens gezegd worden.
Een assist is even belangrijk als het doelpunt zelf, maar dat spreekt voor zich.
Kluivert en Ronaldo twee der beste centrale aanvallers ooit.
pi_72058648
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop voor Ajax dat ze snel opzoek gaan naar een vervanger.

Want 4 wedstrijden 8 doelpunten blijft niet onopgemerkt bij de grote jongens in Europa
4 wedstrijden 9 goals zelfs
pi_72058660
Alle Honda aanhangers die zo lyrisch zijn over hem en zeggen hij gaat het maken bij Ajax en beter dan die die en die, hebben jullie een glazen bol thuis? Ik zou dan even willen vragen of jullie dan kunnen kijken of Ajax eind van het seizoen kampioen word. Alvast bedankt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72058661
Trio De Zeeuw / Honda / Suarez, damn, dat zou mooi zijn zeg.
pi_72058686
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

4 wedstrijden 9 goals zelfs
2.25 uit 1 .
Das een mooi gemiddelde .
-
pi_72058697
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Trio De Zeeuw / Honda / Suarez, damn, dat zou mooi zijn zeg.
De verdediging is vanavond niet getest. Daar graag nog steeds versterkingen aub.
pi_72058698
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

2.25 uit 1 .
Das een mooi gemiddelde .
Een gemiddelde dat morgen bij diverse managers op het bureau ligt.
pi_72058710
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef bloodysunday het volgende:
Alle Honda aanhangers die zo lyrisch zijn over hem en zeggen hij gaat het maken bij Ajax en beter dan die die en die, hebben jullie een glazen bol thuis? Ik zou dan even willen vragen of jullie dan kunnen kijken of Ajax eind van het seizoen kampioen word. Alvast bedankt.
Het zijn die zelfde lui die ook zo lyrisch waren over Sulejmani nadat ie maar een halfjaar had gepresteerd

Helaas lijken die mafkezen soms ook in het technische beleid te zitten.
pi_72058743
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

De verdediging is vanavond niet getest. Daar graag nog steeds versterkingen aub.
Ik kan je de uitslag wel vertellen....
pi_72058761
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Het zijn die zelfde lui die ook zo lyrisch waren over Sulejmani nadat ie maar een halfjaar had gepresteerd

Honda kun je best halen hoor. Daar ga je alleen maar winst op maken, omdat die gekke Jappen allemaal een Ajax-shirtje met zijn naam aanschaffen. Dus voor de merchandise zou het erg gunstig zijn.
pi_72058762
quote:

[..]

Dat talent zit heus nog wel in Sulejmani ;') Het is moet er alleen nog even weer uitkomen. Daar heb ik wel alle vertrouwen in.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72058769
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:18 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik kan je de uitslag wel vertellen....
4-3 afgelopen zondag bedoel je? Kom op, Prima 5-0 maar dit Bratislava

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 23:20:13 ]
pi_72058788
Mag Sulejmani a.u.b. vervangen worden en Oleguer terug? Die eerste zit zeker nog niet op zijn gewenste niveau, in de verste verte nog niet. En Oleguer is beter en meer ervaren als Wielaert.
Maar goed, Wielaert speelde vanavond niet.
Trouwens, erg jammer dat Cvitanich niet gespeeld heeft en weer niet het vertrouwen gekregen heeft.
Kluivert en Ronaldo twee der beste centrale aanvallers ooit.
pi_72058801
quote:

[..]

Wat kan een speler als Honda nou fout doen bij VVV? Elke goal tegen een topper is dan een heldendaad. Totdat hij bij Ajax komt en het dan toch een stuk lastiger blijkt te zijn. Dan zegt de helft opeens weer van dat hij moet oprotten.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72058802
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Silaz het volgende:

[..]

Dat talent zit heus nog wel in Sulejmani ;') Het is moet er alleen nog even weer uitkomen. Daar heb ik wel alle vertrouwen in.
Dan moeten ze hem niet constant achter zijn man aan laten lopen. Gewoon 4-4-2 spelen en Suarez + Sulejmani alle vrijheid geven.
pi_72058816
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Een gemiddelde dat morgen bij diverse managers op het bureau ligt.
Ik denk dat hij wel blijft. .
-
pi_72058854
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Rommedahl vind ik sowieso de laatste tijd wel redelijk voetballen, vanavond was gewoon goed.
Probleem is dat Rommedahl zijn snelheid totaal niet benut door het gat naar het midden dicht te lopen, hij moet naar buiten toe in 9 van de 10 situaties.
pi_72058860
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Mag Sulejmani a.u.b. vervangen worden en Oleguer terug? Die eerste zit zeker nog niet op zijn gewenste niveau, in de verste verte nog niet. En Oleguer is beter en meer ervaren als Wielaert.
Maar goed, Wielaert speelde vanavond niet.
Trouwens, erg jammer dat Cvitanich niet gespeeld heeft en weer niet het vertrouwen gekregen heeft.
Ik ben bang dat Oleguer ook niet gaat spelen tot de 31e als hij niet verkocht word en pas daarna Jol wat gaat proberen met hem.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72058903
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan moeten ze hem niet constant achter zijn man aan laten lopen. Gewoon 4-4-2 spelen en Suarez + Sulejmani alle vrijheid geven.
Ik wil ook wel wat patronen en voetbal zien hoor; afhankelijk zijn van twee spelers kan een maand goed gaan, maar als ze het dan even verliezen, ben je echt nergens.

Kritisch puntje van vandaag bijv; tot aan de 60ste minuut alleen maar zinloze lange ballen. Dan gok je gewoon op Suarez en een bal die goed valt, daar kan je niet 34 wedstrijden op bouwen.
pi_72058927
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef XDo het volgende:

[..]

Hij was top hoor, heb 'm de hele wedstrijd in de gaten gehouden.
Vertel me wat hij zo goed deed dan. Aanvallend heeft hij zich zo goed als niet laten zien en verdedigend was er niks te doen.
pi_72059008
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Honda kun je best halen hoor. Daar ga je alleen maar winst op maken, omdat die gekke Jappen allemaal een Ajax-shirtje met zijn naam aanschaffen. Dus voor de merchandise zou het erg gunstig zijn.
Dat riep ik hier ook al vorige week. Maar voor voetballende kwaliteiten weet ik t nog niet.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Silaz het volgende:

[..]

Sulejmani zie ik echt niet slagen.. nooit gedacht ook.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

4-3 afgelopen zondag bedoel je? Kom op, Prima 5-0 maar dit Bratislava
Nee, niks met PSV te maken. Wij hebben gewoon een slechte verdediging. Slechter dan AZ en Twente.. misschien zelfs erger dan PSV.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Wat kan een speler als Honda nou fout doen bij VVV? Elke goal tegen een topper is dan een heldendaad. Totdat hij bij Ajax komt en het dan toch een stuk lastiger blijkt te zijn. Dan zegt de helft opeens weer van dat hij moet oprotten.
Ik weet niet of je t met mij eens bent of niet maar ik bedoelde dat t te vroeg is om zo lyrisch over hem te zijn.. meeste hier hebben 'm maar 3 keer zien spelen.
pi_72059058
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef BluesRebel het volgende:

Ik weet niet of je t met mij eens bent of niet maar ik bedoelde dat t te vroeg is om zo lyrisch over hem te zijn.. meeste hier hebben 'm maar 3 keer zien spelen.
Klopt, ben ik het helemaal mee eens, hij is misschien wel goed maar dat moet nog maar blijken als hij bij Ajax speelt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72059094
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:27 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Klopt, ben ik het helemaal mee eens, hij is misschien wel goed maar dat moet nog maar blijken als hij bij Ajax speelt.
Sulejmani vond ik zelfs te vroeg na een halfjaar.. maar Ajax doet de laatste jaren wel vaker paniekaankopen.
pi_72059134
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Sulejmani vond ik zelfs te vroeg na een halfjaar.. maar Ajax doet de laatste jaren wel vaker paniekaankopen.
Afgelopen seizoen 3
AJAX AMSTERDAM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')