Een assist is even belangrijk als het doelpunt zelf, maar dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je 2 assists geeft heb je gewoon goed gespeeld. Ben het een keer met SCH eens: dat mag best eens gezegd worden.
4 wedstrijden 9 goals zelfsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop voor Ajax dat ze snel opzoek gaan naar een vervanger.
Want 4 wedstrijden 8 doelpunten blijft niet onopgemerkt bij de grote jongens in Europa
2.25 uit 1quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
4 wedstrijden 9 goals zelfs
De verdediging is vanavond niet getest. Daar graag nog steeds versterkingen aub.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Trio De Zeeuw / Honda / Suarez, damn, dat zou mooi zijn zeg.
Een gemiddelde dat morgen bij diverse managers op het bureau ligt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2.25 uit 1.
Das een mooi gemiddelde.
Het zijn die zelfde lui die ook zo lyrisch waren over Sulejmani nadat ie maar een halfjaar had gepresteerdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef bloodysunday het volgende:
Alle Honda aanhangers die zo lyrisch zijn over hem en zeggen hij gaat het maken bij Ajax en beter dan die die en die, hebben jullie een glazen bol thuis? Ik zou dan even willen vragen of jullie dan kunnen kijken of Ajax eind van het seizoen kampioen word. Alvast bedankt.
Ik kan je de uitslag wel vertellen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De verdediging is vanavond niet getest. Daar graag nog steeds versterkingen aub.
Honda kun je best halen hoor. Daar ga je alleen maar winst op maken, omdat die gekke Jappen allemaal een Ajax-shirtje met zijn naam aanschaffen. Dus voor de merchandise zou het erg gunstig zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het zijn die zelfde lui die ook zo lyrisch waren over Sulejmani nadat ie maar een halfjaar had gepresteerd
Helaas lijken die mafkezen soms ook in het technische beleid te zitten.
Dat talent zit heus nog wel in Sulejmani ;') Het is moet er alleen nog even weer uitkomen. Daar heb ik wel alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het zijn die zelfde lui die ook zo lyrisch waren over Sulejmani nadat ie maar een halfjaar had gepresteerd
4-3 afgelopen zondag bedoel je? Kom op, Prima 5-0 maar dit Bratislavaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik kan je de uitslag wel vertellen....
Wat kan een speler als Honda nou fout doen bij VVV? Elke goal tegen een topper is dan een heldendaad. Totdat hij bij Ajax komt en het dan toch een stuk lastiger blijkt te zijn. Dan zegt de helft opeens weer van dat hij moet oprotten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem niet constant achter zijn man aan laten lopen. Gewoon 4-4-2 spelen en Suarez + Sulejmani alle vrijheid geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat talent zit heus nog wel in Sulejmani ;') Het is moet er alleen nog even weer uitkomen. Daar heb ik wel alle vertrouwen in.
Ik denk dat hij wel blijft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Een gemiddelde dat morgen bij diverse managers op het bureau ligt.
Probleem is dat Rommedahl zijn snelheid totaal niet benut door het gat naar het midden dicht te lopen, hij moet naar buiten toe in 9 van de 10 situaties.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Rommedahl vind ik sowieso de laatste tijd wel redelijk voetballen, vanavond was gewoon goed.
Ik ben bang dat Oleguer ook niet gaat spelen tot de 31e als hij niet verkocht word en pas daarna Jol wat gaat proberen met hem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Mag Sulejmani a.u.b. vervangen worden en Oleguer terug? Die eerste zit zeker nog niet op zijn gewenste niveau, in de verste verte nog niet. En Oleguer is beter en meer ervaren als Wielaert.
Maar goed, Wielaert speelde vanavond niet.
Trouwens, erg jammer dat Cvitanich niet gespeeld heeft en weer niet het vertrouwen gekregen heeft.
Ik wil ook wel wat patronen en voetbal zien hoor; afhankelijk zijn van twee spelers kan een maand goed gaan, maar als ze het dan even verliezen, ben je echt nergens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem niet constant achter zijn man aan laten lopen. Gewoon 4-4-2 spelen en Suarez + Sulejmani alle vrijheid geven.
Vertel me wat hij zo goed deed dan. Aanvallend heeft hij zich zo goed als niet laten zien en verdedigend was er niks te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef XDo het volgende:
[..]
Hij was top hoor, heb 'm de hele wedstrijd in de gaten gehouden.
Dat riep ik hier ook al vorige week. Maar voor voetballende kwaliteiten weet ik t nog niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Honda kun je best halen hoor. Daar ga je alleen maar winst op maken, omdat die gekke Jappen allemaal een Ajax-shirtje met zijn naam aanschaffen. Dus voor de merchandise zou het erg gunstig zijn.
Sulejmani zie ik echt niet slagen.. nooit gedacht ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat talent zit heus nog wel in Sulejmani ;') Het is moet er alleen nog even weer uitkomen. Daar heb ik wel alle vertrouwen in.
Nee, niks met PSV te maken. Wij hebben gewoon een slechte verdediging. Slechter dan AZ en Twente.. misschien zelfs erger dan PSV.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
4-3 afgelopen zondag bedoel je? Kom op, Prima 5-0 maar dit Bratislava
Ik weet niet of je t met mij eens bent of niet maar ik bedoelde dat t te vroeg is om zo lyrisch over hem te zijn.. meeste hier hebben 'm maar 3 keer zien spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat kan een speler als Honda nou fout doen bij VVV? Elke goal tegen een topper is dan een heldendaad. Totdat hij bij Ajax komt en het dan toch een stuk lastiger blijkt te zijn. Dan zegt de helft opeens weer van dat hij moet oprotten.
Klopt, ben ik het helemaal mee eens, hij is misschien wel goed maar dat moet nog maar blijken als hij bij Ajax speelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik weet niet of je t met mij eens bent of niet maar ik bedoelde dat t te vroeg is om zo lyrisch over hem te zijn.. meeste hier hebben 'm maar 3 keer zien spelen.
Sulejmani vond ik zelfs te vroeg na een halfjaar.. maar Ajax doet de laatste jaren wel vaker paniekaankopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het helemaal mee eens, hij is misschien wel goed maar dat moet nog maar blijken als hij bij Ajax speelt.
Afgelopen seizoen 3quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sulejmani vond ik zelfs te vroeg na een halfjaar.. maar Ajax doet de laatste jaren wel vaker paniekaankopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |