SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Heb je toch echt iets verkeerds gedaan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef bloodysunday het volgende:
Aah het gaat nog wel wat worden, voor de wedstrijd was ik heel mijn ajax-gevoel kwijt. Oleguer eruit, Kennedy erin droevige bank. Enige pluspunt vond ik Wielaert die op de bank zat. Maar ik ben weer helemaal vrolijk nu
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef BluesRebel het volgende:
Geen Urby? Geen Wielaert? Vertonghen centraal?
Het is feest in huize BluesRebel
Ik kon het na de 40e minuut niet meer aanzien, toen heb ik weg gezaptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij was echt niet slecht ofzo. Deed vreemde dingen maar in de 2e helft was ie t waard.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:59 schreef Enchanter het volgende:
Ondanks dat Siem de Jong wel aardig speelde , zie Ajax toch liever nog Honda halen.
Oh jawel hoor, ik zie Honda nog steeds graag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:59 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heb je toch echt iets verkeerds gedaan...
[..]
Aldus een echte supporterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik kon het na de 40e minuut niet meer aanzien, toen heb ik weg gezaptben pas in de 70e minuut weer gaan kijken toen hij gewisseld werd.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:59 schreef Enchanter het volgende:
Ondanks dat Siem de Jong wel aardig speelde , zie Ajax toch liever nog Honda halen.
Ik zie liever Donald spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MOKUM XXX RATED
Doe dat nou niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:59 schreef badboynova het volgende:
waar kan ik plaatsen reseveren op p2, want ik voel het gewoon we gaan een prijs pakken.
Het was niet best, normaal speelt hij een stuk sterker. Nou tegen PSV was het ook al niet best.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien moet je ff het stront uit je oren halen!!
Wel mooi hoe de stemming als een si(le)nus beweging weer om kan slaan, na afgelopen zondag was het allemaal brandhout.quote:
liever wel want stond met de kleine, met de open dag toch iets te ver van het podium.quote:
Ze bedoelen dat Jol t niet recht praatte.. hij vond t ook 'grappig' en niet kunnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het was niet best, normaal speelt hij een stuk sterker. Nou tegen PSV was het ook al niet best.
1e keer dat ik weg gezapt hebquote:
Misschien tijdens de winter als het zo doorgaat, en Real staat weer 9 punten achter op Barca.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef bloodysunday het volgende:
Suarez gaat echt niet weg deze transferperiode, hij blijft gewoon 1 seizoen spelen. Over een jaar zien we wel verder. Waar maken we ons nu druk om..
Jol kent hem al een stukje langer dan alleen de wedstrijd tegen psv.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het was niet best, normaal speelt hij een stuk sterker. Nou tegen PSV was het ook al niet best.
Ja inderdaad klopt haha, ik vond het gewoon raar dat Kennedy boven Oleguer geplaatst werd enkelt vanwege geld. Maar wie had nu 5-0 gedachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jij was niet blij met de opstelling vooraf en ik dolblij.. gelukkig heb ik gelijk gekregen
Schandalig inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wel mooi hoe de stemming als een si(le)nus beweging weer om kan slaan, na afgelopen zondag was het allemaal brandhout.
Ik bedoelde dat je niet zo onrealistisch moet zijn. Met deze verdediging acht ik de kans klein dat wij een prijs pakken. Deze opstelling was wel één onze beste in mijn ogen (vond ik ook van te voren). Nu nog Dario erin.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
liever wel want stond met de kleine, met de open dag toch iets te ver van het podium.
Greg mag wel beter z'n best gaan doen, deze wedstrijd viel het me overigens wel mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:03 schreef XDo het volgende:
Beste basisspelers:
Luis Suárez
Gregory van der Wiel
Eyong Tarkang Enoh
Hij was top hoor, heb 'm de hele wedstrijd in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Greg mag wel beter z'n best gaan doen, deze wedstrijd viel het me overigens wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |