2-0quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef damsco het volgende:
Wat denken we heren, een voorsprong voor de return?
Vanavond moet je gewoon een goed resultaat neerzetten en afstand nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef damsco het volgende:
Wat denken we heren, een voorsprong voor de return?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoop op enige speeltijd van Oleguer vanavond in plaats van die pauper van een Wielaert.
Die is echt al een half jaar hopeloos uit vorm.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Jnk18 het volgende:
Pff als Vertonghen vandaag maar eens laat zien dat hij nog wat kan..
Over een jaar ja, hij gaat echt niet binnen nu en 11 dagen weg. Hij heeft geen zin om zijn basisplaats voor het WK op te geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:46 schreef Urquhart het volgende:
Als ik die Van Den Boog zo hoorde lijkt men er toch serieus rekening mee te houden met een vertrek van Suarez![]()
Zonder hem is Ajax echt zo veel minder. Ik vrees al voor een blessurequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:46 schreef Urquhart het volgende:
Als ik die Van Den Boog zo hoorde lijkt men er toch serieus rekening mee te houden met een vertrek van Suarez![]()
Hij sprak duidelijk over voor het einde van deze transferperiode. En aangezien hij op Alves als mogelijke vervanger doelde, kan ik me niemand anders bedenken dan Suarezquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Over een jaar ja, hij gaat echt niet binnen nu en 11 dagen weg. Hij heeft geen zin om zijn basisplaats voor het WK op te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |