Spitsen zijn er toch om te scoren? Dat is in ieder geval iets waar hij flink moeite mee heeft.quote:
Voor Ajax zal dat best meevallen. Het is allemaal Premier League en Real/Barca wat daar de klok slaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Honda kun je best halen hoor. Daar ga je alleen maar winst op maken, omdat die gekke Jappen allemaal een Ajax-shirtje met zijn naam aanschaffen. Dus voor de merchandise zou het erg gunstig zijn.
Die kerel schijnt toch wel een superster te zijn hoor. Ook omdat ie in het nationale elftal speelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor Ajax zal dat best meevallen. Het is allemaal Premier League en Real/Barca wat daar de klok slaat.
quote:'Terugkeer naar Argentinië lonkt voor Cvitanich'
Dario Cvitanich staat in de belangstelling van San Lorenzo uit zijn vaderland Argentinië. De Ajax-spits is in beeld om de waarschijnlijk vertrekkende Gonzalo Bergessio op te volgen, meldt de Argentijnse krant Olé.
Aanvaller Bergessio (25) staat in de belangstelling van diverse Europese clubs en hij speelde al drie keer voor het Argentijnse nationale elftal. San Lorenzo gaat er dan ook vanuit dat hij voor het verstrijken van de transferdeadline een nieuwe club vindt.
In dat geval willen de Zuid-Amerikanen Cvitanich losweken bij Ajax. In Amsterdam lijkt voor de spits slechts een figurantenrol weggelegd, aangezien Martin Jol in de punt van de aanval een sterke voorkeur heeft voor Luis Suárez.
Ajax nam Cvitanich (25) vorig jaar over van Banfield. De hoofdstedelingen zagen in hem de opvolger van Klaas-Jan Huntelaar, maar tot op heden stelt hij teleur. In twintig competitieduels scoorde hij negen keer.
Volgens mij wel ja , is best wel oud volgens mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef Wooldoor het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost was:
[..]
Omdat Suarez dan foetsie isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:44 schreef Jasza het volgende:
Het was niet geweldig vandaag hoor, Suarez en de Zeeuw zorgde voor het verschil. Je mist echt een centrumspits, er staat gvd helemaal niemand voor het doel als een speler een voorzet wil geven.
Dan nog, je verdient er echt geen miljoenen mee hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die kerel schijnt toch wel een superster te zijn hoor. Ook omdat ie in het nationale elftal speelt.
Ik ga alvast poepen, dit soort dingen zinnen me niet.quote:Jol: 'Suarez blijft bij Ajax'
donderdag 20 augustus, door SV, Amsterdam, 23:54u, De Telegraaf
Trainer Martin Jol van Ajax kan niet wachten totdat het 1 september is en de markt voor internationale transfers op slot gaat. Hij moet er niet aan denken dat Luis Suarez de komende anderhalve week nog weg gaat. De spits is namelijk veel te belangrijk voor Ajax geworden.
Suarez had donderdag met vier treffers een groot aandeel in de ruime zege op Slovan Bratislava in de Europa League (5-0). Ajax staat een week voor de return in Slowakije daardoor al op de drempel van de groepsfase van het Europese toernooi.
„Van mij had Luis twee keer mogen scoren”, stelde Jol. „Iedereen in Europa ziet nu weer dat hij vier keer heeft gescoord. Gelukkig heeft hij ons beloofd dat hij nog minimaal een seizoen blijft. We kunnen hem goed gebruiken.”
Jol: „Ik verwacht ook echt dat hij blijft. De absolute top heeft zich nog niet gemeld en de andere clubs kunnen hem niet betalen. Je moet niet vergeten dat Suarez heel veel waard is geworden.”
Jol wil de komende tijd voorkomen dat Ajax geen FC Suarez wordt. „We moeten als team nog een paar stappen maken. Ik vond dat we slecht begonnen, maar Suarez helpt ons dan op weg. Ik was ook blij met het vijfde doelpunt. Zeegelaar bracht Donald uitstekend in stelling. Een prima voorbeeld van een goede actie van twee talenten uit de opleiding. Dat hoort bij Ajax.”
Ehh jawelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan nog, je verdient er echt geen miljoenen mee hoor.
poepze!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga alvast poepen, dit soort dingen zinnen me niet.
Wat zal de marge zijn op een shirtje? Euro of 30? Dan moet je 300.000 Ajax shirts verkopen. Zie je dat al gebeuren?quote:
Oh echt wel.. die Japanners worden door zo'n iemand helemaal gek en het zijn er behoorlijk veel gekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan nog, je verdient er echt geen miljoenen mee hoor.
Ajax haalde in 2007/2008 5.6 miljoen omzet aan merchandise. Je denkt toch niet dat een Japanner dan opeens miljoenen in het laadje brengt? Feyenoord is toch ook niet opeens rijk geworden met Ono?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Oh echt wel.. die Japanners worden door zo'n iemand helemaal gek en het zijn er behoorlijk veel gekken.
Je kan al met karaoke een nationale held worden daar
Oleguer zat er vandaag niet eens bij, lijkt me wel duidelijk dat hij in gesprek is met Espanyol.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:57 schreef Cheiron het volgende:
Eerste helft zeer matig, tweede helft genieten. Ik heb leuke aanvallen gezien, een dominerend Ajax en weer een sprankje voetbalinzicht. De Jong deed het erg aardig.
Atouba vind ik wel een held hoor; willen showen in je eerste Europese wedstrijd, op je donder krijgen in de rust en in de tweede helft niets weggeven en solide spelen.
De hele verdediging stond in de tweede helft trouwens goed. Niet veel hoeven doen waardoor vd Wiel lekker op kon komen. En Enoh was weer uitstekend.
Ja, dit vind ik wel vertrouwenwekkend. Volgende week wat mensen rust gunnen (Suarez, Rommedahl, Enoh, vd Wiel, Aldeirwereld) en anderen de kans geven zich te laten zien (Oleguer, Silva, Zeegelaar, Aissati indien beter, en de Jong nog eens)
Zou het jammer vinden als hij gaat zou hem graag nog zien spelen maar als hij reservespeler moet zijn dan hoop ik dat hij een transfer krijgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oleguer zat er vandaag niet eens bij, lijkt me wel duidelijk dat hij in gesprek is met Espanyol.
Als er maar wel een vervanger komt dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden als hij gaat zou hem graag nog zien spelen maar als hij reservespeler moet zijn dan hoop ik dat hij een transfer krijgt.
Ja, ik zie liever Wielaert gaan.. maarjaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als er maar wel een vervanger komt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |