abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:09:39 #201
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_72168810
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:24 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Hopelijk zit Khadgar er ook tussen, is echt drama sinds 3.2
Ik weet niet hoe het was voor 3.2, maar op Wildhammer is het ook huilen met de pet op. Elk moment van de dag staan er letterlijk rijen voor de portals.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_72169008
Zoals jullie al gehoort hebben of niet ze gaan en hoop stats door de shredder halen, spellpower verdwijnt, armor/spell pen gaat er uit, MP5, defence en nog wat stats. Deze worden vervangen door bestaande stats zoals bijvoorbeeld spirit en intelect.

bron
Fear is the grease of society.
pi_72169088
Yup ik weet, ook hunter's die Focus krijgen ipv mana. Spellpower word verwerkt in intellect. attack power word verwerkt in agility (voor leather - mail dragers) en in strenght (voor plate dragers). en zo nog van alles.
Jeweet!
pi_72170062
Dan ga ik vanavond maar ff flink wat gems vervangen! Ben wel benieuwd! Doe nu al aardige DPS met me MM spec, maar als dat nog beter kan....
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_72170168
Voor cat druids is ArP iig beter dan agility als je over de 200 uit kan komen. Ik heb nu op m'n gear alleen 160 ArP dus kan m'n gems gaan vervangen. Kan er een stuk of 6 rode instoppen dus dan kom ik op 280 uit.

Als je de 200 niet kan halen door regemmen is agility de beste stat. Zal voor hunters ook wel ongeveer zo zijn, omdat ArP effectiever word hoe meer je er van hebt.
pi_72170177
Ik heb toch maar een abo genomen op dat nieuwe WoW magazine. Is van dezelfde uitgever als EDGE, daar heb ik ook een abonnement op en dat magazine vind ik verreweg het beste gamesmagazine dat er is. Voor de nieuwtjes lees ik geen magazines meer, maar wel voor de achtergronden. Dat verwacht ik dus ook in het WoW magazine. En stiekem hoop ik op goodies natuurlijk, Blizzard kennende

Ik laat jullie wel weten of het de moeite waard is, de eerste editie ligt pas over een maand of twee op de deurmat.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:03:00 #207
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72170272
6-8 weken levertijd stond er toen wij ons abbo afsloten
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:15:55 #208
241336 Beenham
Liefst tussen een broodje
pi_72170640
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:17 schreef vogelkooi het volgende:
Zoals jullie al gehoort hebben of niet ze gaan en hoop stats door de shredder halen, spellpower verdwijnt, armor/spell pen gaat er uit, MP5, defence en nog wat stats. Deze worden vervangen door bestaande stats zoals bijvoorbeeld spirit en intelect.

bron
en zo kwam er world of casualclysm
pi_72171003
Mjah dat vind ik ook jammer, van die stats. Ben bang dat het allemaal te eenzijdig word. Vond dat rekenen met stats altijd wel leuk.

En het is straks ook een stuk makkelijker om een tank klaar te krijgen voor heroics/raids omdat je dus geen def cap meer hebt. Gewoon een berg stam en je bent klaar.
pi_72173835
Als je op een gegeven moment een spreadsheet dr bij moet halen om te kijken of een bepaald item nou wel of niet beter is dan gaat het wel erg ver.

Stats zoals bv in DotA zijn wel chill.

Str, hp en hp re-gen
Agi, attack speed en armor
Int, mp en mana re-gen.

Je kan natuurlijk dit niet letterlijk over nemen, zeker gezien stats als sta toch wel erg goed zijn, maar bv spirit?..

Plus je kunt abilities veel beter scalen als je met minder stats rekening moet houden.
pi_72174058
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Voor cat druids is ArP iig beter dan agility als je over de 200 uit kan komen. Ik heb nu op m'n gear alleen 160 ArP dus kan m'n gems gaan vervangen. Kan er een stuk of 6 rode instoppen dus dan kom ik op 280 uit.

Als je de 200 niet kan halen door regemmen is agility de beste stat. Zal voor hunters ook wel ongeveer zo zijn, omdat ArP effectiever word hoe meer je er van hebt.
niet compleet correct ^^
ArP ga je gemmen als je zonder gems op +200 (pref 250+) uitkomt , niet met arp gems om daarboven te komen. voor max nut heb je daarnaast ook grimtoll en/of Mjolnir Runestone nodig.
Alles daarvoor is agi beter imo.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_72177645
Oeh wie gaat er naar de FOk-meet?
pi_72184439
Vind het wel een beetje lastig om me crit hierdoor te laten beinvloeden.
Ik heb net 2 gems vervangen met 2x 20ArP

Zit nu op een rating van 157 ArP met 4571 RAP en 40.57% crit.
Wat is nu een goeie ArP rating richtlijn? Is het verstandig om meer van die gems te nemen? Of gewoon zo houden?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_72185877

"Ugh I hate Thunder Bluff! You can't find a good burger anywhere."
pi_72186541
Ze zeiden op blizzcon dat ze oude content gingen weghalen...? betekent dit dan ook raids en dungeons? en pets en mounts? die wil ik namelijk nog een hoop halen...
pi_72187017
Hou vooral wow.com in de gaten die geven duidelijk beeld van wat er gaat gebeuren.
pi_72189557
Heeft iemand een idee of het voor een warlock beter is om Curse of Elements ipv Agony te gebruiken als er geen boomkin of Unholy DK in je group zit?

De 13% extra damage die je van elements krijgt zal wel beter zijn dan de Agony damage of niet?
pi_72189579
Ja.
Als destro lock gebruik ik Curse of Doom als er wel een Unholy DK of een boomkin in de raid is.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_72191498
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:05 schreef joshuadewit het volgende:
Ze zeiden op blizzcon dat ze oude content gingen weghalen...? betekent dit dan ook raids en dungeons? en pets en mounts? die wil ik namelijk nog een hoop halen...
Ik ben als een gek aan het farmen voor de Hyacinth Macaw, die en nog twee raptors en dan heb ik ze allemaal. Het gaat me niet gebeuren dat ik er een paar misloop :p
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 07:45:11 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_72191521
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb toch maar een abo genomen op dat nieuwe WoW magazine. Is van dezelfde uitgever als EDGE, daar heb ik ook een abonnement op en dat magazine vind ik verreweg het beste gamesmagazine dat er is. Voor de nieuwtjes lees ik geen magazines meer, maar wel voor de achtergronden. Dat verwacht ik dus ook in het WoW magazine. En stiekem hoop ik op goodies natuurlijk, Blizzard kennende

Ik laat jullie wel weten of het de moeite waard is, de eerste editie ligt pas over een maand of twee op de deurmat.
Ik zou eigenlijk 1 exemplaar willen bestellen? Ik wil eigenlijk eerst weten hoe het eruit ziet voordat ik een abonnement neem, vooral omdat je het niet in de winkel kunt krijgen en zo goedkoop vind ik het niet. Beetje zonde als het crap is en ik heb meteen een abonnement genomen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 07:51:14 #221
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72191558
Gisteren EoE geprobeerd.

Met de beperkte raid-ervaring die ik heb is dat wel opeens een erg 'unforgiving' gevecht zeg. Eerste wipe was omdat ik range problemen had. Niemand had mij verteld dat de tank de hele tijd on the move zou zijn dus stond ik verkeerd gepositioneerd. Tweede wipe was omdat er een spark op Maly kwam en de derde wipe was twee seconde fase 3 in.

Al met al heb ik een hoop geleerd en zit ik op een erg 'steep learningcurve' zoals gisteren bleek. Ik heb weer wat bijgeleerd over timing en positionering maar al met al is het gevecht raar.

Twee keer in fase 3 terrecht gekomen met ruim 3 of 2 minuten op de counter en dus potentieel om het te halen maar dan in fase 3 gewoon binnen 30 seconden een wipe. Bijleren en bijlezen gok ik zo.
pi_72191905
Gister 25 man Ulduar gedaan met mn lock, ging erg lekker
hopen dat ik volgende keer ook eens met mijjn pala meemag, maar ik geloof dat de RL te blij was met mijn demon pact whehe
pi_72191967
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 07:51 schreef GI het volgende:
Gisteren EoE geprobeerd.

Met de beperkte raid-ervaring die ik heb is dat wel opeens een erg 'unforgiving' gevecht zeg. Eerste wipe was omdat ik range problemen had. Niemand had mij verteld dat de tank de hele tijd on the move zou zijn dus stond ik verkeerd gepositioneerd. Tweede wipe was omdat er een spark op Maly kwam en de derde wipe was twee seconde fase 3 in.

Al met al heb ik een hoop geleerd en zit ik op een erg 'steep learningcurve' zoals gisteren bleek. Ik heb weer wat bijgeleerd over timing en positionering maar al met al is het gevecht raar.

Twee keer in fase 3 terrecht gekomen met ruim 3 of 2 minuten op de counter en dus potentieel om het te halen maar dan in fase 3 gewoon binnen 30 seconden een wipe. Bijleren en bijlezen gok ik zo.
Ik vind de enrage timer een beetje strak ingesteld. Met de T9 gear van tegenwoordig maakt het niets meer uit, maar voordat Ulduar er was was het echt pittig om in 10 minuten klaar te zijn, in mijn ervaring.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:45:32 #224
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72191994
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind de enrage timer een beetje strak ingesteld. Met de T9 gear van tegenwoordig maakt het niets meer uit, maar voordat Ulduar er was was het echt pittig om in 10 minuten klaar te zijn, in mijn ervaring.
Het probleem is niet de enrage timer eigenlijk. Het is de taktiek die gewoon een beetje pittig is. Als je de sparks goed neerzet en dus goede buffs hebt voor de DPS dan is het goed mogelijk om 3 minuten over te hebben nu om hem in de lucht neer te krijgen. We hebben het vooral niet gehaald omdat de taktieken op de draak gewoon 'roestig' of 'slecht' zijn. Een kwestie van tijd en ik hoop dat we hem als guild nog wat vaker gaan proberen.
pi_72192071
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:45 schreef GI het volgende:

[..]

Het probleem is niet de enrage timer eigenlijk. Het is de taktiek die gewoon een beetje pittig is. Als je de sparks goed neerzet en dus goede buffs hebt voor de DPS dan is het goed mogelijk om 3 minuten over te hebben nu om hem in de lucht neer te krijgen. We hebben het vooral niet gehaald omdat de taktieken op de draak gewoon 'roestig' of 'slecht' zijn. Een kwestie van tijd en ik hoop dat we hem als guild nog wat vaker gaan proberen.
Ja, de sparks stacken is wel lastig. Gelukkig is dat niet mijn verantwoordelijkheid Het is wel een leuke boss omdat DPS er best veel verantwoordelijkheid draagt, dat zie ik niet vaak (maar ik ben dus ook niet heel ervaren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')