quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:16 schreef Fir3fly het volgende:Oh nee krijgen we dit weer, zucht. Ik denk dat ik voorlopig maar even weg blijf uit dit topic, veel plezier met jullie Cataclysm gezeik. Ik kom wel terug als we het weer over het spel kunnen hebben zoals het nog steeds is.
Je bent net een kleuter die zijn zin niet heeft gekregen. Sorry, maar kan je iets volwassener doen? Of gewoon het spel opgeven als het je niet bevalt? Je kan van ons niet verwachten dat wij het niet over de nieuwe expansion hebben. Het is jammer dat je het niet leuk vindt maar dat is onvermijdelijk. Ik vind het wel heel kidnerachtyig dat je ons erom afvalt, mogen wij het alsjeblieft wél leuk vinden?
Ik ben blij dat de geruchten waar zijn. Ik heb net op de FP al gezegd dat ik het klasse vind dat er een developer is die breekt met de traditie om een nieuw statisch continent aan de wereld toe te voegen waardoor het oude continent verlaten wordt. Een dynamische wereld klinkt geweldig, en volgens mij wordt echt alles overhoop gegooid. Dat kan niet echt recyclen genoemd worden.
Worgen zijn wel cooler, maar ik heb de storyline van de Goblins doorgelezen en ze hebben daar toch iets leuks van gemaakt (Bovendien zien Goblins met de nieuwe skins er geweldig uit)
Meer endgame content bevalt me, maar ik moet zien of ze dit waarmaken. Hoe dan ook, als alle claims enigszins kloppen dan is dit een expansion die leuk is voor nieuwe spelers (een volle wereld), terugkerende spelers (een nieuwe wereld) en bestaande spelers (een nieuwe wereld en genoeg content).
Guild achievements zijn goed. Nu nog guild housing.
En nieuwe dungeons, ik mag aannemen ook voor tijdens het levelen. Dat is zeker leuk. Ik heb er echt weer zin in om overnieuw te beginnen...Goblin Warlock!
PS: Nieuwe secondary profession trouwens, da's ook leuk, hebben we allemaal wat aan.