Waar?quote:
herstel: eerste flinke flits + wat motregenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Heeel veel wind, donkere wolken in overvloed, maar nog geen druppel of wat.
R'dam Zuid
JE BENT VLAKBIJ MIJquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
Ik zit in de trein tussen Utrecht en Driebergen-Zeist, mooi zonnig wee hier
Ik zal zo even zwaaienquote:
Zie zo snel niet waar je bentquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Bakken uit de hemel hier. Het gaat echt steeds harder!
Klopt maar in de verte wordt het alweer licht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Anonymousz het volgende:
Het wordt steeds donkerder in A'dam Osdorp
Tijdelijk in Brussel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:21 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zie zo snel niet waar je bent
Vandaag aan het strandje hier in de buurt was het anders veel en veel rustiger dan gisteren. En dat terwijl het de hele dag strakblauwe lucht + zon was. Wat een falersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef fratsman het volgende:
Nederland maakt de paniek niet, dat doet het KNMI.
Ja en ze moeten wel, want als er een tuinstoel omgewaaid is terwijl mensen niet wisten dat het zou gaan waaien dan worden ze boos.... had het KNMI moeten waarschuwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef fratsman het volgende:
Nederland maakt de paniek niet, dat doet het KNMI.
ze kunnen het nooit goed doen idd..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en ze moeten wel, want als er een tuinstoel omgewaaid is terwijl mensen niet wisten dat het zou gaan waaien dan worden ze boos.... had het KNMI moeten waarschuwen
Leiderdorp alleen nog maar donkere lucht en wat windquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:21 schreef marcodej het volgende:
Ja, nu donker en dikke regen in Katwijk ZH.
Heb je een dak van glas ofzo dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef Lau. het volgende:
[..]
Enschede ook niet... Hier nog 33 graden in mijn woonkamer...
Wat een onzin. Als het echt loos gaat en er vallen doden omdat er niet gewaarschuwd is, dan breekt de hel weer los. Prima gedaan KNMI!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal zo even zwaaien
Wat een typisch nederlandse paniek over dit "noodweer" trouwens weer
Er is he-le-maal niks aan het handje, wat een raar volk zijn we toch. Weeralarm
Nee, woon in een flat... klein... hele dag zon vol op de woonkamer...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb je een dak van glas ofzo dan?
Nee Remmiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal zo even zwaaien
Wat een typisch nederlandse paniek over dit "noodweer" trouwens weer
Er is he-le-maal niks aan het handje, wat een raar volk zijn we toch. Weeralarm
Net over de Waal ook niets dan warmte! En een beetje wind daarnet. Maar dat ik zelf ook zijn geweest.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Geen fluit te beleven hier in Nijmegen. Alleen kenkerwarm. Het wordt tijd dat het minimaal 10 graden afkoelt!
Regen in Delft is echt geen nieuwsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef chris10 het volgende:
Raindrops falling on my head... maar daar blijft 't ook bij hier in Delft
Als je bij Ede komt kun je de mensen weer uitlachen van wie de mobiele verbinding weg valt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
Ik zit in de trein tussen Utrecht en Driebergen-Zeist, mooi zonnig weer hier
Ik hoop dat je wegwaaitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:37 schreef remlof het volgende:
Hoe verder ik naar het oosten kom hoe helderder het wordt. Hier bij Ede-Wageningen een bijna strakblauwe lucht.
Ik ga zo in Arnhem maar even een terrasje pakken om het begin van m'n weekend te vieren
Hier ook, zon, onweer, regen en openstaande dakramen.quote:
Yep, hier De Meern hetzelfde. Ik denk dat het nog een kwartier a 20 minuten duurt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:44 schreef hondjes het volgende:
In de buurt van Utrecht,,donker en ik hoor onweer..
Dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Jenn11 het volgende:
Limburg, nog boven de 30 graden en zon.
Je bent niet vochtig dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:54 schreef BrandX het volgende:
hier (den haag) is het al een uurtje of twee bewolkt, en het heeft een uurtje terug een beetje geregend, maar meer ook niet. Sterker nog de zon begint weer door te komen
en het onweertquote:
Nu ook mét regenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Begint nu aardig te onweren in Utrecht
UHUH!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Beetje bewolking, nog steeds zon, en waaaaaarm in midden limburg...
Het is niet voor niks gecondenseerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Nu ook mét regen
Nog niet veel trouwens. Het is ook nog steeds zo warm dat het meeste water verdampt is voro het de grond raakt.
Je hebt toch geen UPCquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Gallardo6 het volgende:
Hier in in omgeving Amersfoort begint het te onweren de tv is nu al uitgevallen
Edit tv doet het weer![]()
dan is het goedquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin. Als het echt loos gaat en er vallen doden omdat er niet gewaarschuwd is, dan breekt de hel weer los. Prima gedaan KNMI!
Nou, het rommelt nog een beetje hier, maar inmiddels hebben we een prachtige regenboogquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef Xcalibur het volgende:
Donder, bliksem, regen, windstoten![]()
Sinds een minuut of 10 in Gorinchem
Inmiddels welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Nu ook mét regen
Nog niet veel trouwens.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:23 schreef Kopbal het volgende:
Volgens buienradar komt het noodweer rond half 9 over Nijmegen heen.
Paul waarom ben je bruinquote:
het was ook maar een pis strookjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is het onweer de A27 over getrokken en in het westen klaart het alweer op.
Het is ook alweer zo'n beetje droog (utrecht oost)
U GONNA DIEquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef joers1 het volgende:
Hier is het kurkdroog en bloedheet/benauwd (regio Eindhoven) Je hoort wat donderen heel ver weg, maar thats it
je bent poepquote:
hier valt het allemaal wel meequote:
Tis net sex, je verwacht een oorverdovend schouwspel van 2 uur, en na 10minuten en een paar druppels blijf je teleurgesteld achterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nounou dat was indrukwekkend zeg, het duurde wel 10 minuten!
Zoiets ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis net sex, je verwacht een oorverdovend schouwspel van 2 uur, en na 10minuten en een paar druppels blijf je teleurgesteld achter
dan gaat er echt iets mis bij het sex gedeelte bij jouquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis net sex, je verwacht een oorverdovend schouwspel van 2 uur, en na 10minuten en een paar druppels blijf je teleurgesteld achter
Zoiets vergelijkbaars is hier nu ook jaquote:
Heerlijk. Bij mij is het al een paar dagen een graad of 5 warmerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is in mijn huis 25 graden.
Wij wonen niet in een flatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Heerlijk. Bij mij is het al een paar dagen een graad of 5 warmer
maar ja, flat, bovenste verdieping...
Neuh voor de man is dat toch prima, ff 10 minuutjes rammen en klaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
dan gaat er echt iets mis bij het sex gedeelte bij jou
Hier (Aa-landen) gaat het ineens best snel! Onweer en vette druppels nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef JJH het volgende:
In Zwolle probeert het nu ook te regenen, echt los gaat het nog niet.
De straat is hiet nog steeds niet helemaal nat, we zullen zien. (De Pierik)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier (Aa-landen) gaat het ineens best snel! Onweer en vette druppels nu.
Nee het is hier ook alweer bijna droogquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
De straat is hiet nog steeds niet helemaal nat, we zullen zien. (De Pierik)
Iet giet oan inderdaad!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef CartWOman het volgende:
Groningen (Haren) is nu aan de beurt, het wordt heul donker, heul niet leuk. *PC uitzet*
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef Renesite het volgende:
Het flitst hier flink ook!!!
God stuur het onweer eens weg![]()
Hier ook (Budel, Noord-Brabant)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:42 schreef joers1 het volgende:
hier dondert het wat, rommelt het wat, beetje regen, maar echt niks bijzonders....
10km verderop dus ook. Zo! Net een dikkke flitsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:50 schreef Het_hupt het volgende:
Hier is zwaar noodweer opkomst, zwaar dreunend onweer, mega regen. (Roden, Drenthe)
We hadden hier voor ook al 2 beste onweersbuien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
10km verderop dus ook. Zo! Net een dikkke flits!
Dat is inmiddels wel veranderd.quote:
En benauwdddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:02 schreef Apogist het volgende:
gaat in groningen nu al een poosje goed tekeer, en het is hier net nacht.
Hey die heb ik ook, en ik zei het ook net: wat een mooie luchtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
En dan weer een mooie lucht in Utrecht.
Den Haag heeft het al gehad als het goed is. De zooi trok namelijk vanaf de noorzee het land op richting het oosten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou in Den Haag volgens buienradar niets spannends gebeuren. Wat wind, beetje regen, temp wel ok op dit moment. Als ik buienradar moet geloven zijn er wel delen van Nederland die het wel zwaar weer heeft. Ik wil ook onweer
Ik wou ook een foto maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
En dan weer een mooie lucht in Utrecht.
uhuhquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:49 schreef Renesite het volgende:
In Groningen is het uit met de pret -voorlopig.
DAAR mot je kiekn!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iet giet oan inderdaad!
[ afbeelding ]
quote:
nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:09 schreef verleiding het volgende:
Intense regen en onweer in de Achterhoek!
je avatarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:09 schreef verleiding het volgende:
Intense regen en onweer in de Achterhoek!
quote:108 Teletekst do 20 aug
Verwacht noodweer blijft uit
` Het noodweer waarvoor de hele dag
wordt gewaarschuwd,is vooralsnog
uitgebleven.Het weeralarm van het KNMI
is nog wel van kracht,vanwege de zware
onweersbuien die vanuit het westen over
het land trekken.De onweersbuien gaan
soms gepaard met zware windstoten.
In Warmenhuizen (NH) overleed een vrouw
van 45 doordat ze door de bliksem werd
getroffen.Ze was naar buiten gegaan om
koeien binnen te halen.
In Zandvoort werd het KLM Open door de
organisatie stilgelegd.Een uur later
mochten de golfers weer de baan op.In
IJsselstein werd een kinderkamp met
1500 kinderen uit voorzorg opgebroken.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Hier ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:09 schreef CartWOman het volgende:
Pfff afgelopen... en lekker koel!
Ja, westkant van Groningen, snelweg A7 drachten > Groningenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:47 schreef joers1 het volgende:
Grunn-West?
Ik kom erg veel in Oost-Groningen, als Brabander
quote:
daar liep ik gister ook al op te bitchen....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:58 schreef BrandX het volgende:
Hier in Den Haag is volgens mij geen ruk gebeurd
* BrandX houdt wel van een goede onweersbui
boven valkenswaard niksquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:33 schreef Stroekie het volgende:
nu wel donkere wolken boven eindhoven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |