Waar?quote:
herstel: eerste flinke flits + wat motregenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Heeel veel wind, donkere wolken in overvloed, maar nog geen druppel of wat.
R'dam Zuid
JE BENT VLAKBIJ MIJquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
Ik zit in de trein tussen Utrecht en Driebergen-Zeist, mooi zonnig wee hier
Ik zal zo even zwaaienquote:
Zie zo snel niet waar je bentquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Bakken uit de hemel hier. Het gaat echt steeds harder!
Klopt maar in de verte wordt het alweer licht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Anonymousz het volgende:
Het wordt steeds donkerder in A'dam Osdorp
Tijdelijk in Brussel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:21 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zie zo snel niet waar je bent
Vandaag aan het strandje hier in de buurt was het anders veel en veel rustiger dan gisteren. En dat terwijl het de hele dag strakblauwe lucht + zon was. Wat een falersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef fratsman het volgende:
Nederland maakt de paniek niet, dat doet het KNMI.
Ja en ze moeten wel, want als er een tuinstoel omgewaaid is terwijl mensen niet wisten dat het zou gaan waaien dan worden ze boos.... had het KNMI moeten waarschuwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef fratsman het volgende:
Nederland maakt de paniek niet, dat doet het KNMI.
ze kunnen het nooit goed doen idd..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en ze moeten wel, want als er een tuinstoel omgewaaid is terwijl mensen niet wisten dat het zou gaan waaien dan worden ze boos.... had het KNMI moeten waarschuwen
Leiderdorp alleen nog maar donkere lucht en wat windquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:21 schreef marcodej het volgende:
Ja, nu donker en dikke regen in Katwijk ZH.
Heb je een dak van glas ofzo dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef Lau. het volgende:
[..]
Enschede ook niet... Hier nog 33 graden in mijn woonkamer...
Wat een onzin. Als het echt loos gaat en er vallen doden omdat er niet gewaarschuwd is, dan breekt de hel weer los. Prima gedaan KNMI!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal zo even zwaaien
Wat een typisch nederlandse paniek over dit "noodweer" trouwens weer
Er is he-le-maal niks aan het handje, wat een raar volk zijn we toch. Weeralarm
Nee, woon in een flat... klein... hele dag zon vol op de woonkamer...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb je een dak van glas ofzo dan?
Nee Remmiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal zo even zwaaien
Wat een typisch nederlandse paniek over dit "noodweer" trouwens weer
Er is he-le-maal niks aan het handje, wat een raar volk zijn we toch. Weeralarm
Net over de Waal ook niets dan warmte! En een beetje wind daarnet. Maar dat ik zelf ook zijn geweest.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Geen fluit te beleven hier in Nijmegen. Alleen kenkerwarm. Het wordt tijd dat het minimaal 10 graden afkoelt!
Regen in Delft is echt geen nieuwsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef chris10 het volgende:
Raindrops falling on my head... maar daar blijft 't ook bij hier in Delft
Als je bij Ede komt kun je de mensen weer uitlachen van wie de mobiele verbinding weg valt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
Ik zit in de trein tussen Utrecht en Driebergen-Zeist, mooi zonnig weer hier
Ik hoop dat je wegwaaitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:37 schreef remlof het volgende:
Hoe verder ik naar het oosten kom hoe helderder het wordt. Hier bij Ede-Wageningen een bijna strakblauwe lucht.
Ik ga zo in Arnhem maar even een terrasje pakken om het begin van m'n weekend te vieren
Hier ook, zon, onweer, regen en openstaande dakramen.quote:
Yep, hier De Meern hetzelfde. Ik denk dat het nog een kwartier a 20 minuten duurt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:44 schreef hondjes het volgende:
In de buurt van Utrecht,,donker en ik hoor onweer..
Dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Jenn11 het volgende:
Limburg, nog boven de 30 graden en zon.
Je bent niet vochtig dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:54 schreef BrandX het volgende:
hier (den haag) is het al een uurtje of twee bewolkt, en het heeft een uurtje terug een beetje geregend, maar meer ook niet. Sterker nog de zon begint weer door te komen
en het onweertquote:
Nu ook mét regenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Begint nu aardig te onweren in Utrecht
UHUH!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Beetje bewolking, nog steeds zon, en waaaaaarm in midden limburg...
Het is niet voor niks gecondenseerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Nu ook mét regen
Nog niet veel trouwens. Het is ook nog steeds zo warm dat het meeste water verdampt is voro het de grond raakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |