Doe maar niet. Wees de betere persoon in deze, kerel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef KG0603 het volgende:
Als ik bothered ben kan ik dat screenshotje wel poste
Leuke manier om er achter te komen ook. Maar wat wil je nog van haar dat je nog probeert contact te zoeken? Hard aan de kant zetten is wellicht beter aan te raden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef KG0603 het volgende:
...
Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.
...
Waarom moest jij dan een screenshot vragen via een vriend van je? Heb je je eigen vriendin niet in je MSN staan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef KG0603 het volgende:
Voor Rene, ze heeft idd die foto er zelf opgezet. Heb geen idee wat ze heeft geflikflooit met die kerel.
Die foto op msn zetten getuigde ook al niet van een gezond stel hersenen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef KG0603 het volgende:
Nee, ze had me geblockt op msn. Ze stond bij mij offline en nog steeds met me naam erin. Ze had blijkbaar die vriend van mij niet geblocked ( kinda stupid )
technisch gezien naaide ze niet TS natuurlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:01 schreef TiMPiN het volgende:
Zelf die pic @ msn zetten, wat een lef zegErg kansloos van haar om jou op vakantie te naaien. Verder ben ik 't helemaal eens met rene90, je kan wel wat leukers krijgen kerel!
Zoiets neerzetten en dan zonder linkjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef Re het volgende:
[..]
technisch gezien naaide ze niet TS natuurlijk
Tupac, juweetz.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef MindVision het volgende:
Can't turn a ho into a housewife.
Nee, dat is een discotheek.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
die doos heeft het blijkbaar in d'r msnfoto gezet, en zegt je niet te willen kwetsen...
ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
Het is bijna literatuur!!quote:.............Hierna is het uit voor gebloeid.
quote:Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken....
Hier had al een belletje moeten gaan rinkelen, er zijn vast wel meer telefoons in Denemarken hoor (of Internet).quote:Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.
Dr.Dre feat. Kuruptquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |