18.45 de aftrap op Eredivisie LIve kanaal 1 voor de wedstrijd NAC - Villarreal, spannend!quote:NAC out to sink Yellow Submarine
Thursday 20 August 2009
Having punched above their weight in the Netherlands to earn a European place, even the prospect of a play-off against the mighty Villarreal CF is not dampening spirits in Robert Maaskant's NAC Breda camp.
Battling performances
Eighth in the Eredivisie last season, NAC snatched a UEFA Europa League qualifying slot by overcoming Feyenoord and FC Groningen in the end-of-season play-offs. They have picked up where they left off this term, taking seven points from their first three games to earn joint top billing in the nascent Dutch table and, in Europe, ousting FC Gandzasar Kapan and KSP Polonia Warszawa to seal a date with Villarreal.
'Big guns'
"This feels like a major prize," Maaskant said after his side earned their shot at European competition, and he has been delighted to see NAC rise to the occasion in recent weeks. "Getting this far is already a huge success," he said. "We are just a small club surrounded by big guns, but it would be fantastic to reach the group stage. You always have a chance. We beat PSV Eindhoven and champions AZ Alkmaar last season so NAC are tough opponents for any team."
Warm evenings
The Breda-based club – champions for the only time in their history back in 1921 – are famous as the 'Avondje NAC' (Evening NAC) for the red-hot atmosphere that epitomises night fixtures at their Rat Verlegh Stadium, which is sure to be packed for Thursday's opener against Villarreal, UEFA Champions League quarter-finalists last term. They are also famous as boasting perhaps the longest official name of any European club: Nooit Ophouden Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda
'Never give up'
The first part of that name (Nooit Ophouden Altijd Doorzetten) means 'never give up, always persevere', and that attitude is certainly colouring experienced forward Anthony Lurling's attitude to the game ahead. "There are always surprises in Football," said the 32-year-old. "We have to ignore the hype and get a good result. Ninety per cent of the experts might think we don't stand a chance, but we have very different ideas about that."
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:28 schreef Zwoerd het volgende:
Heb geld op Villarreal staan,
dus hup Villarreal!
Idd, hup NAC zou leuk zijn als ze stunten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liever dit dan PSV idd.
Dat buitje is zo overgetrokken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Kopbal het volgende:
Het weer werkt in ieder geval in het voordeel van NAC.
Jullie gemeneriken!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, we hebben met z'n allen besloten om de verkeerde tussenstand te posten.
Ik had verwacht een gelijkopgaande wedstrijd, maar dat VR in de slotfase er over heen gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:23 schreef Balloontje het volgende:
Had verwacht dat ze helemaal van de mat gespeeld werden, valt nog alles mee dan...
Truequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef msnk het volgende:
NAC doet het goed dusver
Veel leuker om te zien dit, dan dat saaie PSV.
Idd. Ik gun het NAC wel, maar Lurling totaal nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:45 schreef Trystar het volgende:
Lurling misselijk ventje.
Valencia?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
Mensen die Lurling bashen
Kerel probeert een strafschop te versieren tegen fucking VALENCIA, dat zou BARCELONA zelfs doen.
villarealquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
Kerel probeert een strafschop te versieren tegen fucking VALENCIA, dat zou BARCELONA zelfs doen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
Mongool.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
Auditie gedaan voor GTSTquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef Anonymousz het volgende:
Wat heeft die Lurling nou weer gedaan
quote:
Tegen wie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
Villarreal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja bedoel Villareal :/
Je snapt mijn punt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
tegen fucking VALENCIA, dat zou BARCELONA zelfs doen.
Nee nu snap ik je punt totaal niet meer. Lurling blijftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja bedoel Villarreal :/
Je snapt mijn punt.
Ach, in dit soort wedstrijden kan je zo'n type wel gebruiken hoor, het helpt je team wel echt op gang.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:48 schreef Kopbal het volgende:
Tyfus Lurling, vieze matennaaier.
Hoezo snap je mijn punt niet dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nu snap ik je punt totaal niet meer. Lurling blijft
Het kan ook wel zonder theater van Lurling hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo snap je mijn punt niet dan?
Hoe moet NAC anders winnen, door als een stel goden te spelen ofzo? Iets realistischer denken mag best. Het had net zo goed wél kunnen werken en dan stond NAC nu misschien 2-1 voor
Idd. Lurling is misschien een matenaaier. Maar dat zijn er wel meer daar in zuid-europa. Vooral die kerel op het laatst, werd geduwd en grijp naar zijn been, zeer triestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, in dit soort wedstrijden kan je zo'n type wel gebruiken hoor, het helpt je team wel echt op gang.
Fuckin fantastisch dat die Spanjaard het daarna even dunnetjes overdeed en daarna de linksback van NAC ook weer... Jammer dat ie floot voor de rust, had nog tof kunnen worden.
Hahaha daar hebben ze al die onzin niet nodig man.Matenaaiende homo die Lurlingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
Nou ja, ik vind dat men hier behoorlijk overdrijft. Zoals ik al zei, ieder team had hetzelfde gedaan als het bij hen ook net zo stroef ging als bij NAC.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het kan ook wel zonder theater van Lurling hoor![]()
Tuurlijk is het een goeie tegenstander, maar ga jezelf aub niet zo voor schut zettenBovendien vind ik Lurling sowieso een kutspeler die vaak domme acties in huis heeft.
Nou ik denk dat ooijer en suarez daar ook wel bij horen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Top-3 meest irritante voetballers van de Eredivisie:
1. Lurling
2. Lazovic
3. Afellay
Als je zacht op je been geraakt word in het strafschopgebied en je laat je vallen a la Suarez is dat nog logisch (mits niet te vaak)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat men hier behoorlijk overdrijft. Zoals ik al zei, ieder team had hetzelfde gedaan als het bij hen ook net zo stroef ging als bij NAC.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
1. Rutjes
2. Lurling
3. Swerts
Ach ja het is ook allemaal een beetje overtrokken. Nederlandse teams worden in Europa zo vaak genaaid door geniepige acties etc. Dan denk ik ook heel vaak, ga zelf ook maar geniepig spelen, niet van dat benauwdequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat men hier behoorlijk overdrijft. Zoals ik al zei, ieder team had hetzelfde gedaan als het bij hen ook net zo stroef ging als bij NAC.
Die worden zelfs nog ingezwachteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef Droopie het volgende:
effe tussendoor word het geen tijd om vrouwen voetbal uit te zenden.
jezus.. wat een memmen
Lazovic toch wel op een hoor. Suarez heeft zich goed aangepast en doet nu normaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
1. Lurling
2. Lazovic
3. Afellay
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Suarez heeft zich goed aangepast en doet nu normaal.
Ja, daarom zag ik hem tegen PSV weer 5 koprollen maken nadat hij een tikje tegen z'n dijbeen kreeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja kun je wel zo'n emosmiley typen, hij heeft wel gelijk.
Inderdaad. Ooijer staat op 1.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja kun je wel zo'n emosmiley typen, hij heeft wel gelijk.
Leuk nieuw topicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
1. Lurling
2. Lazovic
3. Afellay
Ja als het jou uitkomt gaan we ineens offtopicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, daarom zag ik hem tegen PSV weer 5 koprollen maken nadat hij een tikje tegen z'n dijbeen kreeg.
Maar we gaan offtopic.
100 keer naar het gras duiken jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja als het jou uitkomt gaan we ineens offtopic
Suarez deed compleet normaal tegen PSV.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef TheArt het volgende:
OMG, Twente 0-1 achter tegen Qarabag
Hehe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef TheArt het volgende:
Gewoon een snel genomen vrije trap, terwijl Ten Rouwelaar nog bezig was de muur neer te zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Raar doelpunt begrijp ik van Radio-1
Fuck die homo Suarez . NEC nu!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja als het jou uitkomt gaan we ineens offtopic
Suarez deed compleet normaal tegen PSV.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef msnk het volgende:
Tjah, Villarreal moet natuurlijk door hè van de UEFA.
Niets mis met dat doelpunt hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef msnk het volgende:
Tjah, Villarreal moet natuurlijk door hè van de UEFA.
quote:
Doen de letters van je toetsenbord het niet ofzo ,dat je de hele tijd alleen maar smilies in je reacties plaatstquote:
Nee. Als verdedigende partij moet je je muur gewoon zo dicht mogelijk bij de bal zetten. Dan zegt de aanvallende partij vanzelf JOA TYF EEN END OP JONG IK WIL TOCH SCHIETEN ENZO en dan zegt de scheids van heuj goat jullie ns noar achter'n en dan moet de aanvallende partij wachten tot de scheids fluit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef Kopbal het volgende:
Moeten dat soort afspraken niet gemaakt worden met de verdedigende partij?
Dat is natuurlijk ook weer zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee. Als verdedigende partij moet je je muur gewoon zo dicht mogelijk bij de bal zetten. Dan zegt de aanvallende partij vanzelf JOA TYF EEN END OP JONG IK WIL TOCH SCHIETEN ENZO en dan zegt de scheids van heuj goat jullie ns noar achter'n en dan moet de aanvallende partij wachten tot de scheids fluit.
zoiets
Klinkt als een typische Limburgse onderonsjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee. Als verdedigende partij moet je je muur gewoon zo dicht mogelijk bij de bal zetten. Dan zegt de aanvallende partij vanzelf JOA TYF EEN END OP JONG IK WIL TOCH SCHIETEN ENZO en dan zegt de scheids van heuj goat jullie ns noar achter'n en dan moet de aanvallende partij wachten tot de scheids fluit.
zoiets
Villarreal is gewoon een mooie club die prima betaalt. Waarom zou hij vertrekken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Kopbal het volgende:
Waarom speelt die Senna eigenlijk nog bij Villarreal? Speelde toch een meer dan goed EK, ik volg het Spaanse voetbal niet zo...
Meerdere factoren die meespelen, maar de belangrijkste waarschijnlijk:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Kopbal het volgende:
Waarom speelt die Senna eigenlijk nog bij Villarreal? Speelde toch een meer dan goed EK, ik volg het Spaanse voetbal niet zo...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
zoiets
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon een maatje te groot voor NAC. Geen schande.
Maarde derde treffer is doodzondequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon een maatje te groot voor NAC. Geen schande.
Ja. Ten Rouwelaar was bezig de muur neer te zetten, maar Villarreal koos ervoor om de vrije trap snel te nemen, dus het boeide Villarreal geen hol hoe ver die muur stond. Dan hoef je niet op het fluitje te wachten en mag je schieten wanneer je wil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef Thieske het volgende:
Werd de 1-2 terecht goed gekeurd? Kon 't in het stadion niet echt inschatten.....
Waarom ben je niet in Villareal?quote:
Geld, maar ben al wel in polen geweest. Goed genoeg?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:41 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in Villareal?
quote:
De Graaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef WeebI het volgende:
Wie is de aanvoerder van NAC vandaag?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef ASroma het volgende:
wat laten ze zich kennen zeg, schande voor het nederlands voetbal.
tuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ajax, PSV of Feyenoord was ook gewoon op de plaat gegaan in El Madrigal.
Komt bij dat NAC met wat blessures te kampen heeft.
De manier maakt niet uit. Villarreal zou elke Nederlandse club moeiteloos omleggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:27 schreef ASroma het volgende:
[..]
tuurlijkdie hadden ook op deze manier allerlei kinderlijke goals tegen gekregen. Lelijke ploeg dat NAC.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |