Het kan ook wel zonder theater van Lurling hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo snap je mijn punt niet dan?
Hoe moet NAC anders winnen, door als een stel goden te spelen ofzo? Iets realistischer denken mag best. Het had net zo goed wél kunnen werken en dan stond NAC nu misschien 2-1 voor
Idd. Lurling is misschien een matenaaier. Maar dat zijn er wel meer daar in zuid-europa. Vooral die kerel op het laatst, werd geduwd en grijp naar zijn been, zeer triestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, in dit soort wedstrijden kan je zo'n type wel gebruiken hoor, het helpt je team wel echt op gang.
Fuckin fantastisch dat die Spanjaard het daarna even dunnetjes overdeed en daarna de linksback van NAC ook weer... Jammer dat ie floot voor de rust, had nog tof kunnen worden.
Hahaha daar hebben ze al die onzin niet nodig man.Matenaaiende homo die Lurlingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
Mensen die Lurling bashen
Kerel probeert een strafschop te versieren tegen fucking VALENCIA, dat zou BARCELONA zelfs doen.
Nou ja, ik vind dat men hier behoorlijk overdrijft. Zoals ik al zei, ieder team had hetzelfde gedaan als het bij hen ook net zo stroef ging als bij NAC.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het kan ook wel zonder theater van Lurling hoor![]()
Tuurlijk is het een goeie tegenstander, maar ga jezelf aub niet zo voor schut zettenBovendien vind ik Lurling sowieso een kutspeler die vaak domme acties in huis heeft.
Nou ik denk dat ooijer en suarez daar ook wel bij horen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Top-3 meest irritante voetballers van de Eredivisie:
1. Lurling
2. Lazovic
3. Afellay
Als je zacht op je been geraakt word in het strafschopgebied en je laat je vallen a la Suarez is dat nog logisch (mits niet te vaak)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat men hier behoorlijk overdrijft. Zoals ik al zei, ieder team had hetzelfde gedaan als het bij hen ook net zo stroef ging als bij NAC.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
1. Rutjes
2. Lurling
3. Swerts
Ach ja het is ook allemaal een beetje overtrokken. Nederlandse teams worden in Europa zo vaak genaaid door geniepige acties etc. Dan denk ik ook heel vaak, ga zelf ook maar geniepig spelen, niet van dat benauwdequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat men hier behoorlijk overdrijft. Zoals ik al zei, ieder team had hetzelfde gedaan als het bij hen ook net zo stroef ging als bij NAC.
Die worden zelfs nog ingezwachteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef Droopie het volgende:
effe tussendoor word het geen tijd om vrouwen voetbal uit te zenden.
jezus.. wat een memmen
Lazovic toch wel op een hoor. Suarez heeft zich goed aangepast en doet nu normaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
1. Lurling
2. Lazovic
3. Afellay
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Suarez heeft zich goed aangepast en doet nu normaal.
Ja, daarom zag ik hem tegen PSV weer 5 koprollen maken nadat hij een tikje tegen z'n dijbeen kreeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja kun je wel zo'n emosmiley typen, hij heeft wel gelijk.
Inderdaad. Ooijer staat op 1.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja kun je wel zo'n emosmiley typen, hij heeft wel gelijk.
Leuk nieuw topicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
1. Lurling
2. Lazovic
3. Afellay
Ja als het jou uitkomt gaan we ineens offtopicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, daarom zag ik hem tegen PSV weer 5 koprollen maken nadat hij een tikje tegen z'n dijbeen kreeg.
Maar we gaan offtopic.
100 keer naar het gras duiken jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja als het jou uitkomt gaan we ineens offtopic
Suarez deed compleet normaal tegen PSV.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef TheArt het volgende:
OMG, Twente 0-1 achter tegen Qarabag
Hehe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef TheArt het volgende:
Gewoon een snel genomen vrije trap, terwijl Ten Rouwelaar nog bezig was de muur neer te zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Raar doelpunt begrijp ik van Radio-1
Fuck die homo Suarez . NEC nu!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja als het jou uitkomt gaan we ineens offtopic
Suarez deed compleet normaal tegen PSV.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef msnk het volgende:
Tjah, Villarreal moet natuurlijk door hè van de UEFA.
Niets mis met dat doelpunt hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef msnk het volgende:
Tjah, Villarreal moet natuurlijk door hè van de UEFA.
quote:
Doen de letters van je toetsenbord het niet ofzo ,dat je de hele tijd alleen maar smilies in je reacties plaatstquote:
Nee. Als verdedigende partij moet je je muur gewoon zo dicht mogelijk bij de bal zetten. Dan zegt de aanvallende partij vanzelf JOA TYF EEN END OP JONG IK WIL TOCH SCHIETEN ENZO en dan zegt de scheids van heuj goat jullie ns noar achter'n en dan moet de aanvallende partij wachten tot de scheids fluit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef Kopbal het volgende:
Moeten dat soort afspraken niet gemaakt worden met de verdedigende partij?
Dat is natuurlijk ook weer zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee. Als verdedigende partij moet je je muur gewoon zo dicht mogelijk bij de bal zetten. Dan zegt de aanvallende partij vanzelf JOA TYF EEN END OP JONG IK WIL TOCH SCHIETEN ENZO en dan zegt de scheids van heuj goat jullie ns noar achter'n en dan moet de aanvallende partij wachten tot de scheids fluit.
zoiets
Klinkt als een typische Limburgse onderonsjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee. Als verdedigende partij moet je je muur gewoon zo dicht mogelijk bij de bal zetten. Dan zegt de aanvallende partij vanzelf JOA TYF EEN END OP JONG IK WIL TOCH SCHIETEN ENZO en dan zegt de scheids van heuj goat jullie ns noar achter'n en dan moet de aanvallende partij wachten tot de scheids fluit.
zoiets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |