Dat doen ze inderdaad niet altijd even netjes. Heb er op die manier ook al een paar binnengekregen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:31 schreef Fixers het volgende:
Ik heb dan in principe weer een baan. De details moeten nog even uitgewerkt worden in een contract. Ik kreeg ook nog een afwijzingsmailtje van een sollicitatie Een uiterst onpersoonlijke mag ik wel zeggen, ze hebben niet eens de moeite genomen mijn naam in de aanhef te typen.
[..]
Ik heb ook altijd geleerd dat het uiterst onbeleefd is onnodige afkortingen te gebruiken in zakelijke correspondentie. Je mag me dan wellicht afwijzen, op wat overigens helemaal geen slechte reden is. Maar een beetje hoffelijkheid mag ook wel.
Zou het UWV dat nou niet gek vinden? Een werkzoekende die geen tijd heeft om een vragenlijstje in te vullen. Harder werken aan werk!! Je bent werkzoekende, geen fulltime vakantievierder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:26 schreef Kekaa het volgende:
Zonet ook eindelijk de vragenlijst van het UWV ingevuld... werd vanochtend gebeld of ik dat nog ging doenBeetje druk gehad de afgelopen maand.
Ben benieuwd naar de uitkomst.
Vast niet, aangezien het in de vakantieperiode valt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:36 schreef Osramp het volgende:
[..]
Zou het UWV dat nou niet gek vinden? Een werkzoekende die geen tijd heeft om een vragenlijstje in te vullen. Harder werken aan werk!! Je bent werkzoekende, geen fulltime vakantievierder.
Dat zijn wel vreemde argumenten, vind je niet? Omdat het vakantietijd is, hoef jij je net zo druk te maken met werk zoeken? Mwah, dan kan het UWV ook wel een maandje later uitkeren, het is immers vakantie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Vast niet, aangezien het in de vakantieperiode valt.
En ook als je werkzoekend bent mag je vakantie vieren, toch? Ben de rest van de tijd al druk genoeg met werkzoeken en uitzendbaantjes doen, vandaag t/m donderdag ook weer, en da vanaf 7 sept 3 weken lang.
En de mensen van het UWV zijn zelf af en toe ook niet te bereiken door vakantie.
uhm... ik leef nog niet van een uitkering....quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dat zijn wel vreemde argumenten, vind je niet? Omdat het vakantietijd is, hoef jij je net zo druk te maken met werk zoeken? Mwah, dan kan het UWV ook wel een maandje later uitkeren, het is immers vakantie.
Natuurlijk mag je even een rustperiode nemen, en zelfs naar het buitenland op vakantie gaan. Maar je hoofdzakelijke inspanning moet in mijn ogen toch zijn dat je spijkerhard nar werk zoekt. Je hebt 40uur in de week te besteden daaraan, uitzendjobs er van af gehaald dan. Plan eens 20 uur per week vast in voor het zoeken naar een baan (vacatures zoeken, brieven schrijven, gesprekken voeren e.d.). Met "brieven schrijven" bedoel ik niet de standaardbrief aanpassen op de gevonden vacature. Een goede brief schrijf je gericht op die ene vacature, hooguit briefhoofd en afsluiting zijn gelijk per brief.
Wat bedoel je precies met doorgroeiwensen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:49 schreef Essebes het volgende:
Zijn er mensen geďnteresseerd in een financiële baan in Rotterdam?
Ik zoek voor mijn afdeling een (startend) assistent controller, liefst een MBO'er met dooorgroeiwensen/aspiraties.
PM me maar als er interesse is![]()
iemand die al ervaring heeft met het voeren van (een deel) de administratie en die door wil groeien naar assistent controller. Iemand die dus al van zichzelf weet dat het werken in een financieel beroep zijn of haar 'ding' is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met doorgroeiwensen?
Ja inderdaad. Ik wordt nog regelmatig gebeld en gemaild met vacaturesquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Overigens zit je in de controlling/boekhouding/accountancy momenteel goed, zo te zien
vervloekt het destijds stoppen met NIVRA![]()
Okee, doe dan maar raakquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:37 schreef Kekaa het volgende:
[..]
uhm... ik leef nog niet van een uitkering....
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 06:45 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, doe dan maar raak![]()
Nee, wat ik bedoel is dat je er toch wat dingen voor opzij moet zetten om een baan te vinden. Maar je moet zelf je prioriteiten stellen hoor. Als die meer liggen bij andere dingen dan werk zoeken -> Succes en veel plezier dan.
Passend bij jouw mogelijkheden, uiteraard.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef JDx het volgende:
Vandaag ook aangemeld voor een re-integratie project, je moet dan wel alles aannemen geloof ik,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |