Is het zo ver weg dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef Fixers het volgende:
Gesprek gehad met mijn huidige leidinggevende. Simpel gezegd: hij wil me niet kwijt (ik vertrek op eigen initiatief). Ik kan aan de slag op een andere locatie, parttime. Met in de toekomst groeimogelijkheden binnen het bedrijf (maar die zijn er nu even niet, crisis enzo heeft de boel wat afgeremd). Financieel kan ik het makkelijk trekken. Ik heb geen hypotheek, dure auto, kinderen of andere hoge lasten. En het is voor in ieder geval een half jaar weer zekerheid.
Edit: Ik heb alleen een partner die mordicus tegen is. (en ik ga hiervoor niet mijn relatie laten schieten).
Dit is toch niet weer spam van je eigen websiteje hoop ik?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:38 schreef jefjef het volgende:
voor het journaille onder ons http://www.redactieco.nl/
en het nederlands medianetwerk op linkedin http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=663267&trk=anet_ug_hm
staan ook vaak vele vacatures
wou dat ze van mij warenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is toch niet weer spam van je eigen websiteje hoop ik?
waarom? omdat ik ook mensen wil helpen door ze te wijzen op de verschillende mogelijkheden en ingangen waar ik part noch deel aan heb?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:37 schreef Viking84 het volgende:
jefjef is ook een beetje naïef, merk ik.
Ik heb een jaar lang geprobeerd aan de slag te komen in de journalistiek. Talloze brieven geschreven.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:31 schreef jefjef het volgende:
[..]
waarom? omdat ik ook mensen wil helpen door ze te wijzen op de verschillende mogelijkheden en ingangen waar ik part noch deel aan heb?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:31 schreef jefjef het volgende:
[..]
waarom? omdat ik ook mensen wil helpen door ze te wijzen op de verschillende mogelijkheden en ingangen waar ik part noch deel aan heb?
Mijn moeder doet ook callcenter werk (tijdverdrijf meer, ze is 68). En daar bellen ze voor Nuon en andere "aansmeer" bedrijven, maar ook daar gaat ineens alles op alles om zoveel mogelijk werk gedaan te krijgen. Zondag was er nog geen werk, en maandagmiddag belt ze me dat er de hele week werk is. Normaal gaat ze 2-3 middagen in de week maar nu is ineens iedereen nodig, en hard ook. Loopt ws tot einde jaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Demarest het volgende: In de afgelopen week begon ik de situatie wat somber in te zien, maar vanmiddag kreeg ik een verrassend telefoontje; bij het energiebedrijf waar ik tot vorige maand werkzaam was, leek nu sprake van een significante toename van het werkvolume, en was er hierdoor feitelijk een personeelstekort ontstaan. Men vroeg of ik deze week even bij wilde springen om de werkoverschotten tegen te gaan.
Nee, omdat je links stuurt die iedereen die al enigszins op zoek is geweest naar een baan, kan dromen. Dat is net zoiets als iemand die al twee maanden een uitkering krijgt naar het UWV verwijzen, of iemand die flexwerker is vertellen dat er uitzendbureaus bestaan.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:31 schreef jefjef het volgende:
[..]
Ehquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Buckle het volgende:
Ga toch weg met je vervelend goedbedoelde adviezen, dit topic is voor mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt en daar lekker over willen klagen!
Let er wel op dat mochten ze je alsnog ontslaan, je nog maar 70% gaat krijgen van je parttime salaris..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:02 schreef Fixers het volgende:
Anderhalf uur met de trein. Ze is vooral tegen omdat ik hiervoor mijn plannen wil veranderen. Het oorspronkelijke plan was om iets fulltimes te zoeken op kortere afstand van huis. En ze vind dat ik te veel over heb voor mijn werkgever en mijn priveleven erdaardoor bij inschiet. Dat zijn zo'n beetje haar standpunten.
Gister alleen per e-mail en msn met haar gesproken dit weekend zien we elkaar weer. Mijn idee is dat ik op deze manier meer zekerheid heb, iig een beetje inkomen. En meer vrije tijd want parttime. Dan kan ik onderwijl alsnog zoeken naar een baan in de buurt.
Neuh.... het gaat om het gemiddelde van de afgelopen 12 maanden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Let er wel op dat mochten ze je alsnog ontslaan, je nog maar 70% gaat krijgen van je parttime salaris..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |