quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef remlof het volgende:
Ah, weer een nieuw deeltje in de faalbazenreeks.
Niet zo provocerenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef Mike het volgende:
remlof, trollen, mail maar over 48 uur. Of niet.
HAHA GRAPPIGgaeensweg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef maickeltje het volgende:
ik zou graag ook in dit topic als Baas willen staan.
Hier even mijn pic ge upload
[ afbeelding ]
Verander het dan in ''remlof adoratie topique'' ofzoquote:
Waarom enkel nieuwe simkaart.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Syb-rund. het volgende:
jongens ik wil binnenkort een nieuw nummer gaan halen (simkaart etc) van welke provider kan ik hem het beste halen?
ik bel sporadisch en vind het wel fijn als je zo min mogelijk hoeft op te waarderen.
heb voorheen zo een gaar ah nummer gehad, waar je om de 3 maanden moet opwaarderen
T-mobilequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Syb-rund. het volgende:
jongens ik wil binnenkort een nieuw nummer gaan halen (simkaart etc) van welke provider kan ik hem het beste halen?
ik bel sporadisch en vind het wel fijn als je zo min mogelijk hoeft op te waarderen.
heb voorheen zo een gaar ah nummer gehad, waar je om de 3 maanden moet opwaarderen
Ik gok ook dat er minimaal 3 treinen op z'n kant liggen, dus hopelijk ben je voor die tijd thuis.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor drie druppels en een harde wind
Denk het ook nietquote:
Ehm, zijn topics waren geen verzinselsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Denk het ook niet![]()
Zijn topic-verzin-fantasie was sowieso al op.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, zijn topics waren geen verzinsels
Gast, er zijn genoeg dingen die ik samen met hem mee heb gemaakt dan wel gezienquote:
Ik geloof je hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, er zijn genoeg dingen die ik samen met hem mee heb gemaakt dan wel gezienDaarnaast zijn de andere dingen vaak bevestigd door vrienden van m, of er zijn wel foto's van.
Dan nietquote:
Goeie comebackquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan niet
K ga trouwens ook geen discussie voeren met een newbie
gefeliciteerd je hebt nu oogkankerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhhhhhhh m'n ogen.
Wou net m'n lenzen indoen. Nu zijn m'n hele ogen rood en kan ik ze amper openhouden.
Hij is direct tot amputatie overgegaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef gers het volgende:
[..]
gefeliciteerd je hebt nu oogkanker
Kan je nu niet meer Fok!ken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhhhhhhh m'n ogen.
Wou net m'n lenzen indoen. Nu zijn m'n hele ogen rood en kan ik ze amper openhouden.
Wat ben jij toch een aardig, warm, liefhebbend persoonquote:
Dat is je eigen schuld en dat weet je bestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhhhhhhh m'n ogen.
Uitdoen, schoonmaken en weer indoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhhhhhhh m'n ogen.
Ik denk inderdaad dat er mensen zijn die jou liever zien melden dat je lijdtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik lees dat jullie allemaal zo kwakkelen met jullie gezondheid, wilde ik even zeggen dat ik me topfit voel vandaag.
Of is dat niet aardig?
Ik heb ze ondertussen al een kwartier uit maar ik kan nog steeds m'n ogen zo goed als niet open houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uitdoen, schoonmaken en weer indoen.
Mensen die kwakkelen met hun gezondheid zijn gewoon falers.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik lees dat jullie allemaal zo kwakkelen met jullie gezondheid, wilde ik even zeggen dat ik me topfit voel vandaag.
Of is dat niet aardig?
Nietus, dan zou ik er al eerder last van moeten hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld en dat weet je best
Spoelen met water.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ze ondertussen al een kwartier uit maar ik kan nog steeds m'n ogen zo goed als niet open houden.
Je moederquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
Of is dat niet aardig?
Spoelen dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhh, ik schreeuw het hier gewoon uit van de pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |