quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef remlof het volgende:
Ah, weer een nieuw deeltje in de faalbazenreeks.
Niet zo provocerenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef Mike het volgende:
remlof, trollen, mail maar over 48 uur. Of niet.
HAHA GRAPPIGgaeensweg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef maickeltje het volgende:
ik zou graag ook in dit topic als Baas willen staan.
Hier even mijn pic ge upload
[ afbeelding ]
Verander het dan in ''remlof adoratie topique'' ofzoquote:
Waarom enkel nieuwe simkaart.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Syb-rund. het volgende:
jongens ik wil binnenkort een nieuw nummer gaan halen (simkaart etc) van welke provider kan ik hem het beste halen?
ik bel sporadisch en vind het wel fijn als je zo min mogelijk hoeft op te waarderen.
heb voorheen zo een gaar ah nummer gehad, waar je om de 3 maanden moet opwaarderen
T-mobilequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Syb-rund. het volgende:
jongens ik wil binnenkort een nieuw nummer gaan halen (simkaart etc) van welke provider kan ik hem het beste halen?
ik bel sporadisch en vind het wel fijn als je zo min mogelijk hoeft op te waarderen.
heb voorheen zo een gaar ah nummer gehad, waar je om de 3 maanden moet opwaarderen
Ik gok ook dat er minimaal 3 treinen op z'n kant liggen, dus hopelijk ben je voor die tijd thuis.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor drie druppels en een harde wind
Denk het ook nietquote:
Ehm, zijn topics waren geen verzinselsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Denk het ook niet![]()
Zijn topic-verzin-fantasie was sowieso al op.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, zijn topics waren geen verzinsels
Gast, er zijn genoeg dingen die ik samen met hem mee heb gemaakt dan wel gezienquote:
Ik geloof je hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, er zijn genoeg dingen die ik samen met hem mee heb gemaakt dan wel gezienDaarnaast zijn de andere dingen vaak bevestigd door vrienden van m, of er zijn wel foto's van.
Dan nietquote:
Goeie comebackquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan niet
K ga trouwens ook geen discussie voeren met een newbie
gefeliciteerd je hebt nu oogkankerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhhhhhhh m'n ogen.
Wou net m'n lenzen indoen. Nu zijn m'n hele ogen rood en kan ik ze amper openhouden.
Hij is direct tot amputatie overgegaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef gers het volgende:
[..]
gefeliciteerd je hebt nu oogkanker
Kan je nu niet meer Fok!ken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhhhhhhh m'n ogen.
Wou net m'n lenzen indoen. Nu zijn m'n hele ogen rood en kan ik ze amper openhouden.
Wat ben jij toch een aardig, warm, liefhebbend persoonquote:
Dat is je eigen schuld en dat weet je bestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhhhhhhh m'n ogen.
Uitdoen, schoonmaken en weer indoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhhhhhhh m'n ogen.
Ik denk inderdaad dat er mensen zijn die jou liever zien melden dat je lijdtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik lees dat jullie allemaal zo kwakkelen met jullie gezondheid, wilde ik even zeggen dat ik me topfit voel vandaag.
Of is dat niet aardig?
Ik heb ze ondertussen al een kwartier uit maar ik kan nog steeds m'n ogen zo goed als niet open houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uitdoen, schoonmaken en weer indoen.
Mensen die kwakkelen met hun gezondheid zijn gewoon falers.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik lees dat jullie allemaal zo kwakkelen met jullie gezondheid, wilde ik even zeggen dat ik me topfit voel vandaag.
Of is dat niet aardig?
Nietus, dan zou ik er al eerder last van moeten hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld en dat weet je best
Spoelen met water.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ze ondertussen al een kwartier uit maar ik kan nog steeds m'n ogen zo goed als niet open houden.
Je moederquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
Of is dat niet aardig?
Spoelen dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhh, ik schreeuw het hier gewoon uit van de pijn.
Ook al gedaan. Ik denk dat ik zo maar even onder de douche ga staan met de stralen op m'n ogen gericht.quote:
Doe ze nou uit, mafketelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
Ahhhh, ik schreeuw het hier gewoon uit van de pijn.
Nee hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus, dan zou ik er al eerder last van moeten hebben.
Oke, ik ga even terpentine proberen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Spoelen dan.
Als water niet helpt met terpentine proberen.
Dat heb ik al een hele tijd.quote:
Ahh! Eerst maar eens naar de opticien. Maar onder huidige omstandigheden is dat ook niet helemaal veilig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Gewoon een tijdje je lenzen uithouden dan komt alles goed.
Of niet en dan dan zul je een afspraak moeten maken met de oogarts.
Daarom, ik dacht ik ga vanaf nu alleen de goede dingen van mijn dag opnoemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er mensen zijn die jou liever zien melden dat je lijdt
Vitamines zijn voor mensen zonder weerstand, het soort volk dat door evolutie automatisch wordt uitgeroeid.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die kwakkelen met hun gezondheid zijn gewoon falers.
Met de kans op onhelstelbare schade.quote:
Ik probeer eerst even de terpentine.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Je kan ook wat zout in een kopje water doen en dan zo in je ogen gieten, helpt vast
Mwoah, ik houd het maar even op lenzen, voorlopig.quote:
Lang geleden dat k die voor t laatst heb gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef De_Ananas het volgende:
Dan maar een goed nummertje om het niveau op te krikken
Welnee opa. Dat doen ze al 25 jaar en de risico's zijn minimaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met de kans op onhelstelbare schade.
Ik wacht liever nog even.
Dat wordt flink sparen voor jequote:
Slechte ogen hebben en je zelf dan een baas noemenquote:
Mietjes, dat zijn julliequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoah, ik houd het maar even op lenzen, voorlopig.
Later als ik een goede baan heb betaal ik t zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welnee opa. Dat doen ze al 25 jaar en de risico's zijn minimaal.
[..]
Dat wordt flink sparen voor je
Ik heb toch geen slechte ogen meer? En wat heeft het eigenlijk met elkaar te maken? Stomme newbiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Slechte ogen hebben en je zelf dan een baas noemen
Spoelen met water!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
WTF, die terpentine brandt als een gek.
Ahhh kutzooi!
Ik neem niet graag ook maar het geringste risico om mijn zicht kwijt te raken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welnee opa. Dat doen ze al 25 jaar en de risico's zijn minimaal.
Snel blussen met zoutzuur!!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
WTF, die terpentine brandt als een gek.
Ahhh kutzooi!
Sowieso jezelf baas noemenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Slechte ogen hebben en je zelf dan een baas noemen
Ja, ik ga maar weer evne onder de douche staan.quote:
Snij hem er dan helemaal afquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden om zo mijn voorhuid te ontdoen van mijn eikel.
Ik heb hier nog een paar zeer confronterende filmpjes van je.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef De_Ananas het volgende:
Flikkers die lenzen hebben of een bril!!!!!!!!
Mensen die een beugel hebben of hadden!!!!!!!!!!
Mensen die perfect in elkaar zitten zoals ik
quote:
Stuur filmpjes eens door.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar zeer confronterende filmpjes van je.
[..]
[ afbeelding ]
Zo staan m'n ogen ook ongeveer.
7 jaar op fok en nog zo happenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb toch geen slechte ogen meer? En wat heeft het eigenlijk met elkaar te maken? Stomme newbie
Heeft niks met mijn fysieke gestel te makenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb hier nog een paar zeer confronterende filmpjes van je.
Oh, ik zou willen dat ik het veel langer geleden had gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem niet graag ook maar het geringste risico om mijn zicht kwijt te raken.
Neen.quote:
Maar om nou te zeggen dat je perfect in elkaar zit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft niks met mijn fysieke gestel te maken
En nee, stuur ze niet door
Hoeveel was je kwijt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, ik zou willen dat ik het veel langer geleden had gedaan.
Alsof ie beter kan frituren dan ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef gers het volgende:
d_a is in elk geval een goede frituurder
Dan vast met je geestelijke gestel op dat moment.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft niks met mijn fysieke gestel te maken
En nee, stuur ze niet door
Die twee hebben het weer voor elkaar hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Acinonyx en afcajos, holocaust ontkennen/bagataliseren en algemeen kutgedrag, allebei een week weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |