quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Iets meer info graag, linkjes, quotes, enz.
That would be me!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wie is de de dame in kwestie?
Link naar desbetreffende topics?
Kortom maar je OP eens af, luie dakhaas!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Chevelle dude ik sta achter je, snij hem compleet open.
quote:
Je moet ook niet zo zeurenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die retard naast je is dus 68Chevelle? Zo ja dan kan ik me voorstellen dat Netsplitter denkt dat hij kans maakt.
[..]
[ afbeelding ]
En die retard naast je is dus 68Chevelle? Zo ja dan kan ik me voorstellen dat Netsplitter denkt dat hij kans maakt.
[..]
[ afbeelding ]
Netsplitter heeft het al eens geprobeerd:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
je staat dus liever met een mongooltje op de foto dan met je eigen vriend?quote:
Mwahahahahaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ben ik!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je staat dus liever met een mongooltje op de foto dan met je eigen vriend?
MAM, wat ik me vandaag toch heb meegemaakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef 68Chevelle het volgende:
Echt.... volgens mij zit je op haar posts te zoeken en actief te reageren..... nu... laat me je dit vertellen, ze is bezet, en diegene waarmee ze bezet is is nogal pissed.
Dank u voor de aandacht.
Watquote:
Wat een autist?quote:
Ja godver, kom eens met sappige voorbeelden dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef 68Chevelle het volgende:
volgens mij zit je op haar posts te zoeken en actief te reageren.....
Ik ga mijn best doen. Eerst wat handige tips opvragen aan Netsplitter dan.!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja godver, kom eens met sappige voorbeelden dan!
Ik geloof er geen hol van. Ik kan me niet voorstellen dat je vrijwillig met dat figuur op de foto gaat.quote:
MBO?!?!?! Ik zit pas op de middelbare!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Shanna![]()
![]()
![]()
Verkapt 'kijk-mij-een-blond-MBO-sletje-neuken' topic van TS
Daar heeft Netsplitter wel een punt uiteraard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:58 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Eerst wat handige tips opvragen aan Netsplitter dan.!!
Xs2Shanna :r
whahaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zou '68 trouwens zn bouwjaar zijn. Shanna zei wel ergens dat ze een dude die 18 jaar ouder was had geneukt![]()
68 + 18 = '86
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zou '68 trouwens zn bouwjaar zijn. Shanna zei wel ergens dat ze een dude die 18 jaar ouder was had geneukt![]()
68 + 18 = '86
jammer van die slipquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er leuk uit hoor, je dinnetje
Niet slecht, more?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er leuk uit hoor, je dinnetje
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
WTF!! Respect dat jullie dat allemaal vinden
mijn pm staat open voor de linkjes. Als je ze wilt hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef Penisbaard het volgende:
Daar komen de foto's en profielensites al
Wat SuperwormJim zegt...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja godver, kom eens met sappige voorbeelden dan!
ging jij niet zwemmen?quote:
Die links boeien me niet. Wel pics en andere meuk waar we om kunnen lachen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn pm staat open voor de linkjes. Als je ze wilt hebben
Sommige mensen hebben het gewoon niet door...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
MBO?!?!?! Ik zit pas op de middelbare!
eerder triest dat ze dat allemaal op gaan zoeken. maar ja, dat is fok he.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
WTF!! Respect dat jullie dat allemaal vinden
Dus eerst loop je te huilen tegen je vriend om vervolgens het geheel uit te melken door in dit kansloze topic te reageren?quote:
ik zoek nog even doorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die links boeien me niet. Wel pics en andere meuk waar we om kunnen lachen.
ja dit is een te goed topicquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
access to shanna, wat voor hoerige username is dat?
Ja, je snapt het meteen!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dus eerst loop je te huilen tegen je vriend om vervolgens het geheel uit te melken door in dit kansloze topic te reageren?
[ afbeelding ]
Linkje graag naar de betreffende post!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het begon allemaal in het "show hier je aankoop" topic...
Sindsdien loopt het helemaal uit de klauwen
Gatver, afwazig is een Albino, en heeft een wenkbrauw piercingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef Afwazig het volgende:
TS Is fucking dik en moet echt nodig lijnen.
http://partyflock.nl/topic/900514:Lijnen_afvallen_hoe_pakken_jullie_dit_aan.html
VARKEN
TS is haar vriend tochquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef Afwazig het volgende:
TS Is fucking dik en moet echt nodig lijnen.
http://partyflock.nl/topic/900514:Lijnen_afvallen_hoe_pakken_jullie_dit_aan.html
VARKEN
Dank jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Laurensius het volgende:
btw..
Naam: Shanna
Geboortedatum: 20 augustus
Feli Shanna!
Denk dat TS er meer mee zit dat dinnetje haar benen wijd doet voor iedereen behalve voor hem!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Netsplitter heeft gelijk, staat volledig in zijn recht en TS moet niet janken.
Alsof het net zn schuld is dat zn chick dr benen niet wijd doet
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Omg fok zo serieus nemen dat je het er met je vriend over gaat hebben ipv iets leukers/zinnigers/geilers doen met je vriend
Ga jij nou maar lijnen vette zeug dat je er rondloopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Gatver, afwazig is een Albino, en heeft een wenkbrauw piercing![]()
HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!
YW!quote:
Hell yeahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:16 schreef 68Chevelle het volgende:
Dus vanaf nu kan ik behalve Netsplitter nog meer onzin verwachten?
Jij likt aan poepertjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Gatver, afwazig is een Albino, en heeft een wenkbrauw piercing![]()
HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat ik dr ook maar eens ga stalkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij likt aan poepertjes.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij likt aan poepertjes.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij likt aan poepertjes.
En neusgaten........ heeeeerlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij likt aan poepertjes.
Nu is alles een grapje natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
En neusgaten........ heeeeerlijk.
Mannen die alles serieus nemen, love them
Je maakt anders een erg serieuze indruk daar in dat topic. Nu is het ineens allemaal een grapje zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
tuurlijk sweety, als je wil neem ik jou ook serieus!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
68Chevelle anders welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
Fok is toch 1 grap?
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die met een serieuze intentie topics als dat gaan openen op Fok.......
Dat er uberhaubt mensen zijn, die heel fok serieus nemen![]()
Nog veel te leren dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
Fok is toch 1 grap?
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die met een serieuze intentie topics als dat gaan openen op Fok.......
Doe maar weer alsof het allemaal een grapje isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
Fok is toch 1 grap?
Poepertjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe maar weer alsof het allemaal een grapje isDaar trappen wij dus mooi niet in
Ja..... voorheen was wiki altijd mijn bron voor kennis.... maar tegenwoordig gebruik ik Fok!quote:
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet, dat is een ander verhaal
Vertel eens 68Chevelle, ruikt je "dinnetje" wel eens uit haar mond als ze thuiskomt van "werk" ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ja..... voorheen was wiki altijd mijn bron voor kennis.... maar tegenwoordig gebruik ik Fok!
Nee....valt best mee....... ik vind het alleen wel frappant dat ik nooit een auto voor zie rijden als ze na overwerk door een collega wordt thuisgebracht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vertel eens 68Chevelle, ruikt je "dinnetje" wel eens uit haar mond als ze thuiskomt van "werk" ?
Of poetst ze altijd meteen haar tanden?
En jij hapt vrolijk mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef Afwazig het volgende:
FOK! wordt overigens wel lekker getrolled door deze 2 kloons.
Mijn gehele internetgeschiedenis zelfs......jij bent echt goed!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef Afwazig het volgende:
Als ik jouw internetgeschiedenis er een beetje op nakijk kan ik niks anders dan de conclusie trekken dat je dik bent, veel aandacht vereist, onzelfverzekerd en dik. Jij hebt echt een kutleven.
Hoezo?...... ik zie eigenlijk alleen maar perspectievenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
TS had beter moeten nadenken voor hij dit topic opende.
Het is ONZ hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef Afwazig het volgende:
Ik zou ook wel eens willen trollen, maar ik weet niet hoe... Misschien moet ik er een topic over openen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef Afwazig het volgende:
Wat moet je anders doen op deze mooie dag?quote:
Bukken? Ze wil je vast wel even likken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen op deze mooie dag?
Heb je geen tuin?quote:
Ik ga dat niet verraden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Echo99 het volgende:
Netsplitter!!! Wie is 't?
Iemand op fok zeggen dat ie maar moet lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga dat niet verraden.
Lees topic maar door.
Done!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga dat niet verraden.
Lees topic maar door.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vertel eens 68Chevelle, ruikt je "dinnetje" wel eens uit haar mond als ze thuiskomt van "werk" ?
Of poetst ze altijd meteen haar tanden?
Sorry.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Done!!!
En foei!!!! Ik had verwacht dat je je lat iets hoger zou leggen dan dit
Waar hij zijn lat allemaal in legt wil je echt niet wetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Done!!!
En foei!!!! Ik had verwacht dat je je lat iets hoger zou leggen dan dit
Neem het je niet kwalijk. Als je er maar van leert.quote:
Ik had er uberhaupt niet bij stil willen staan. Maar dat doe ik nu wel. Dankzij jouw post. Dankje man.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Waar hij zijn lat allemaal in legt wil je echt niet weten
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Neem het je niet kwalijk. Als je er maar van leert.
Het is niet normaal als je thuiskomt en je vraagt: 'Wat eten we?' en je vriendinnetje antwoord met: 'Crack!' Dat je t even weet..
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Neem het je niet kwalijk. Als je er maar van leert.
Het is niet normaal als je thuiskomt en je vraagt: 'Wat eten we?' en je vriendinnetje antwoord met: 'Crack!' Dat je t even weet..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:02 schreef pisnicht het volgende:
Gaat het hier niet om die aandachtshoer die liep te mekkeren dat mensen materialistisch zijn omdat ze een dure camera hebben gekocht terwijl ze zelf een paard heeft?
Dat zie je verkeerd. Het hebben van een paard is een primaire levensbehoeftequote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:02 schreef pisnicht het volgende:
Gaat het hier niet om die aandachtshoer die liep te mekkeren dat mensen materialistisch zijn omdat ze een dure camera hebben gekocht terwijl ze zelf een paard heeft?
Stront aan de knikker lipquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:07 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Wat is er aan de hand jongens?
Nee hoor. Sommige vrouwen vinden hun bevrediging elders.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Het hebben van een paard is een primaire levensbehoefte
Nou.. Dat zal een lekker slag 'vrouwen' zijn dan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige vrouwen vinden hun bevrediging elders.
Nee dat meisje dat er zo van geniet om gefrustreerde mannetjes op Fok op te fokken!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:02 schreef pisnicht het volgende:
Hmm... Fok me eens op dan..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee dat meisje dat er zo van geniet om gefrustreerde mannetjes op Fok op te fokken!
Ik zeg, missie geslaagd![]()
Ik zeg failquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee dat meisje dat er zo van geniet om gefrustreerde mannetjes op Fok op te fokken!
yup..... en na deze reactie heb je het helemaal gemaaktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Je kan beter wat langer wachten met reageren op je kloon. Het valt "nogal" op zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
yup..... en na deze reactie heb je het helemaal gemaakt
Dit blijf ik nog wel even volgen
Mods kennen met deze forumsoftware IP's vergelijken, zien het het snel genoegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan beter wat langer wachten om te reageren op je kloon. Het valt "nogal" op zo.
Kennen ze dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Mods kennen met deze forumsoftware IP's vergelijken, zien het het snel genoeg
Proxy.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het is kunnen met een u dus. Daarnaast zegt een ip ook helemaal niets uiteraard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah, een kennert....dus er valt ook geeen verband uit te halen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is kunnen met een u dus. Daarnaast zegt een ip ook helemaal niets uiteraard.
Het is "kenner" zonder t dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah, een kennert....dus er valt ook geeen verband uit te halen?
Jewaids tog DaT HiEr EaAckS wel een furbantje uit fal tu halu!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah, een kennert....dus er valt ook geeen verband uit te halen?
he bah.... je hebt me doorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Alleen echte mongolen maken kloons vanaf het zelfde ipadres en denken daarmee weg te komen.
Jij lijkt me alleen zwakbegaafd en hebt daar dus vast aan gedacht.
Net als vroegerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is "kenner" zonder t dus.
Alleen echte mongolen maken kloons vanaf het zelfde ipadres en denken daarmee weg te komen.
Ja gezellig hé, ik krijg er een warm gevoel vanquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is "kenner" zonder t dus.
Dweilen met de rits openquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja hé, ik krijg er een warm gevoel van![]()
Mijn collegae overigens ook, dat is dan wel weer wat vreemd.
Dat is niet zo gek. Je hebt overduidelijk het IQ van een gehakstaaf dus veel moeite kostte het niet.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Je hebt overduidelijk het IQ van een gehakstaaf dus veel moeite kostte het niet.
Zo ie zo is het!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Kennen, kunnen ze sowieso niet.
Welke van de 2 is z'n vriendin dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Aestivate het volgende:
Vriendin van TS aan het knolhobbelen!![]()
maar wel met filmploeg voor de rest hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
1 vs 1 blote vuist, zonder wapens, zonder natrappen. GO!
Wat heeft Patty Brard met jou te maken? Is het je moeder ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Typische gevalletje van.......
Och, wat ben je toch heerlijk................ Naïfquote:[b]
Wat heeft Patty Brard met jou te maken? Is het je moeder ofzo?
Wát?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Och, wat ben je toch heerlijk................ Naïf
En dat terwijl er toch potentie in zatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Robinhoo het volgende:
Dit topic is opzich best verkankerd.
Dat ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
En dat terwijl er toch potentie in zat
ts (kloon) is een aandachtsgeile tina-lezeresquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:42 schreef MaddoxX het volgende:
Iemand samenvatting ?
Teveel v pagina's..
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ts (kloon) is een aandachtsgeile tina-lezeres
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:34 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Tina Heerscht![]()
Het is toch de "Vrouw" tegenwoordig?
Bestaat nog gewoon hoor TS! Hier http://www.tina.nl/abonnement_tina/ kan je lid worden. Veel lees fun!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:34 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Tina Heerscht![]()
Lief, jij wilde toch liever lid van de Flair worden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:34 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Tina Heerscht![]()
niet, voor paardemeisjes die op hun 14e hun 1e orgasme krijgen vanwege enige tijd in draf lopen en vervolgens niet meer bij hun paard zijn weg te laan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:36 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
In ieder geval zo'n blaadje voor onzekere vrouwen
Nog altijd beter dan je piemeltje in een paardenkontje steken omdat je een pisnicht bent!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
niet, voor paardemeisjes die op hun 14e hun 1e orgasme krijgen vanwege enige tijd in draf lopen en vervolgens niet meer bij hun paard zijn weg te laan.
Ja schat.... omdat jij zei dat de Tina niet meer gemaakt werdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Lief, jij wilde toch liever lid van de Flair worden?
Oja, het trouwens de Penny die jij bedoeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:04 schreef pisnicht het volgende:
goh wat toevallig dat jullie hier beide ineens zijn.
kansloos dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:06 schreef pisnicht het volgende:
als afscheidscadeau
Hé kom op Pisnicht... ik hoef jou niet prive aan het werk te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:07 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hé kom op Pisnicht... ik hoef jou niet prive aan het werk te zien!
Prima conclusie, ik denk dat we het hierbij moeten houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
denk je een leuk topic te hebben gevonden in deze komkommertijd...blijkt het te gaan om een blonde aandacht trekkende doos, die kennelijk door iemand hinderlijk gevolgd wordt op Fok, volgens haar vriendje dan, die het topic heeft geopend, maar niet met haar op de foto mag in haar fobo kennelijk...de stalker zit in het tpoic, en zelfs dat geeft geen vuurwerk...ik zeg...attention whore.
Wat schuift het?quote:
Nah zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:54 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
PM maar, ik heb een briljant voorstel
Boneheads zijn nogal wispelturig sinds het gat in de onzonlaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:23 schreef Laurensius het volgende:
[..]
tuurlijk sweety, als je wil neem ik jou ook serieus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |