quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Iets meer info graag, linkjes, quotes, enz.
That would be me!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wie is de de dame in kwestie?
Link naar desbetreffende topics?
Kortom maar je OP eens af, luie dakhaas!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Chevelle dude ik sta achter je, snij hem compleet open.
quote:
Je moet ook niet zo zeurenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die retard naast je is dus 68Chevelle? Zo ja dan kan ik me voorstellen dat Netsplitter denkt dat hij kans maakt.
[..]
[ afbeelding ]
En die retard naast je is dus 68Chevelle? Zo ja dan kan ik me voorstellen dat Netsplitter denkt dat hij kans maakt.
[..]
[ afbeelding ]
Netsplitter heeft het al eens geprobeerd:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
je staat dus liever met een mongooltje op de foto dan met je eigen vriend?quote:
Mwahahahahaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ben ik!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je staat dus liever met een mongooltje op de foto dan met je eigen vriend?
MAM, wat ik me vandaag toch heb meegemaakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef 68Chevelle het volgende:
Echt.... volgens mij zit je op haar posts te zoeken en actief te reageren..... nu... laat me je dit vertellen, ze is bezet, en diegene waarmee ze bezet is is nogal pissed.
Dank u voor de aandacht.
Watquote:
Wat een autist?quote:
Ja godver, kom eens met sappige voorbeelden dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef 68Chevelle het volgende:
volgens mij zit je op haar posts te zoeken en actief te reageren.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |