quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Iets meer info graag, linkjes, quotes, enz.
That would be me!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wie is de de dame in kwestie?
Link naar desbetreffende topics?
Kortom maar je OP eens af, luie dakhaas!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Chevelle dude ik sta achter je, snij hem compleet open.
quote:
Je moet ook niet zo zeurenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die retard naast je is dus 68Chevelle? Zo ja dan kan ik me voorstellen dat Netsplitter denkt dat hij kans maakt.
[..]
[ afbeelding ]
En die retard naast je is dus 68Chevelle? Zo ja dan kan ik me voorstellen dat Netsplitter denkt dat hij kans maakt.
[..]
[ afbeelding ]
Netsplitter heeft het al eens geprobeerd:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
je staat dus liever met een mongooltje op de foto dan met je eigen vriend?quote:
Mwahahahahaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ben ik!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je staat dus liever met een mongooltje op de foto dan met je eigen vriend?
MAM, wat ik me vandaag toch heb meegemaakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef 68Chevelle het volgende:
Echt.... volgens mij zit je op haar posts te zoeken en actief te reageren..... nu... laat me je dit vertellen, ze is bezet, en diegene waarmee ze bezet is is nogal pissed.
Dank u voor de aandacht.
Watquote:
Wat een autist?quote:
Ja godver, kom eens met sappige voorbeelden dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef 68Chevelle het volgende:
volgens mij zit je op haar posts te zoeken en actief te reageren.....
Ik ga mijn best doen. Eerst wat handige tips opvragen aan Netsplitter dan.!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja godver, kom eens met sappige voorbeelden dan!
Ik geloof er geen hol van. Ik kan me niet voorstellen dat je vrijwillig met dat figuur op de foto gaat.quote:
MBO?!?!?! Ik zit pas op de middelbare!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Shanna![]()
![]()
![]()
Verkapt 'kijk-mij-een-blond-MBO-sletje-neuken' topic van TS
Daar heeft Netsplitter wel een punt uiteraard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:58 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Eerst wat handige tips opvragen aan Netsplitter dan.!!
Xs2Shanna :r
whahaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zou '68 trouwens zn bouwjaar zijn. Shanna zei wel ergens dat ze een dude die 18 jaar ouder was had geneukt![]()
68 + 18 = '86
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zou '68 trouwens zn bouwjaar zijn. Shanna zei wel ergens dat ze een dude die 18 jaar ouder was had geneukt![]()
68 + 18 = '86
jammer van die slipquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er leuk uit hoor, je dinnetje
Niet slecht, more?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er leuk uit hoor, je dinnetje
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
WTF!! Respect dat jullie dat allemaal vinden
mijn pm staat open voor de linkjes. Als je ze wilt hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef Penisbaard het volgende:
Daar komen de foto's en profielensites al
Wat SuperwormJim zegt...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja godver, kom eens met sappige voorbeelden dan!
ging jij niet zwemmen?quote:
Die links boeien me niet. Wel pics en andere meuk waar we om kunnen lachen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn pm staat open voor de linkjes. Als je ze wilt hebben
Sommige mensen hebben het gewoon niet door...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
MBO?!?!?! Ik zit pas op de middelbare!
eerder triest dat ze dat allemaal op gaan zoeken. maar ja, dat is fok he.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
WTF!! Respect dat jullie dat allemaal vinden
Dus eerst loop je te huilen tegen je vriend om vervolgens het geheel uit te melken door in dit kansloze topic te reageren?quote:
ik zoek nog even doorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die links boeien me niet. Wel pics en andere meuk waar we om kunnen lachen.
ja dit is een te goed topicquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
access to shanna, wat voor hoerige username is dat?
Ja, je snapt het meteen!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dus eerst loop je te huilen tegen je vriend om vervolgens het geheel uit te melken door in dit kansloze topic te reageren?
[ afbeelding ]
Linkje graag naar de betreffende post!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het begon allemaal in het "show hier je aankoop" topic...
Sindsdien loopt het helemaal uit de klauwen
Gatver, afwazig is een Albino, en heeft een wenkbrauw piercingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef Afwazig het volgende:
TS Is fucking dik en moet echt nodig lijnen.
http://partyflock.nl/topic/900514:Lijnen_afvallen_hoe_pakken_jullie_dit_aan.html
VARKEN
TS is haar vriend tochquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef Afwazig het volgende:
TS Is fucking dik en moet echt nodig lijnen.
http://partyflock.nl/topic/900514:Lijnen_afvallen_hoe_pakken_jullie_dit_aan.html
VARKEN
Dank jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Laurensius het volgende:
btw..
Naam: Shanna
Geboortedatum: 20 augustus
Feli Shanna!
Denk dat TS er meer mee zit dat dinnetje haar benen wijd doet voor iedereen behalve voor hem!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Netsplitter heeft gelijk, staat volledig in zijn recht en TS moet niet janken.
Alsof het net zn schuld is dat zn chick dr benen niet wijd doet
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Omg fok zo serieus nemen dat je het er met je vriend over gaat hebben ipv iets leukers/zinnigers/geilers doen met je vriend
Ga jij nou maar lijnen vette zeug dat je er rondloopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Gatver, afwazig is een Albino, en heeft een wenkbrauw piercing![]()
HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |