Buienradar kan geen buien zien die nog moeten ontstaan, Sherlock.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef Hydrogeny het volgende:
Klopt geen fuck van. (ik bedoel nu voornamelijk buienradar, waar zijn die buien?! WARM!
Droog bij de trein aankomen en dan 5 uur stil staan omdat de bliksem in is geslagenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
In Woerden regent het nu al!
Maar hopelijk trekt dat gebied iets langzamer over het land dan ze voorspellen... dan kom ik nog droog bij de trein aan.
Het heeft hier al behoorlijk geregend, nu komt voorzichtig de zon de hoek om kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:37 schreef Mirjam het volgende:
ik zag dta het hier al wat geregend heeft.
ben benieuwd.
het zal hier tussen 2 en 3 toeslaan denk ik
Alsof je een komeet verwachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:37 schreef Mirjam het volgende:
het zal hier tussen 2 en 3 toeslaan denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel als je de betaalde versie gebruiktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Buienradar kan geen buien zien die nog moeten ontstaan, Sherlock.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ah, hier betrekt het al aardig:
[ afbeelding ]HoornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=RQpSGa8Z-VQ
http://www.youtube.com/watch?v=yJ2UROhv-PI
MPS, iedere dag van de week een ander profiel,
http://www.youtube.com/watch?v=AiJft-VnxEg
ziet er uit als een alles verwoestende tornado! bestaat Tholen inmiddels nog? of is het inmiddels van de kaart af geveegd?quote:
Dat was de scene waardoor ik de bioscoop verliet. Het 'gemoeoeoe' van die koe dat het overdonderende geraas van de storm wist te overtreffen was de spreekwoordelijke druppel.quote:
Ik zie het hier (in Gouda) nu buiten regenen ja. Maar erg veel stelt het nog niet voor, vooralsnog is het meer druppelen dan regenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef CasB het volgende:
Als het goed is regent het in Gouda (zie buienradar.nl).
zo!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef renwan het volgende:
Nootdorp op het moment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zijn er ook druppels!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Zeven7 het volgende:
Amsterdam Osdorp 16.30:
[ afbeelding ]
en om 17.10
[ afbeelding ]
En al 2 keer wat gerommel gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef ursel het volgende:
Noordwijk..
[ afbeelding ]4 of 5 jaar geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Het is ook net het KNMI, het gaat wel/niet regenenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
In NO-Friesland begint het nu echt donker te worden.
Buienradar voorspelt dat het hier net wel/niet over trekt.
Dat was een paar weken geleden toch ook al zo... Drama-drama oh wat zou het gaan stormen, op 1 bui na niks gezienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef Qwea het volgende:
nou, ff wat regen en een paar donders. Tis niet echt spectaculair voor een fucking weer alarm
Idd geen zak aan in nootdorp.Mischien 10 druppels gevallen.Woon jij in vrouwtjesland?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef renwan het volgende:
Nootdorp op het moment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt heel slecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef Geert53 het volgende:
zojuist gemaakt in Leidsche rijn!
http://twitpic.com/elc76
*spamfilmpje ook hier even weggehaald.
en als ze geen alarm hadden afgegeven en jouw huis was bedolven onder de dikke hagelstenen en het onweer was nog geen halve seconde van je verwijdert, had je vast gepiept: "waarom geven ze geen weeralarm af?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
nou serieuseen weer alarm. Wat een lachertje dat knmi
3 donderslagen en wat druppels. En weer volop zon
En volgens buienradar hebben we hevige rode buien gehad (alles is nu weg, er komt zelf geen bui meer aan)![]()
knmi
Ha-ha-ha.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef Geert53 het volgende:
zojuist gemaakt in Leidsche rijn!
http://twitpic.com/elc76
*spamfilmpje ook hier even weggehaald.
Nou nee, als het dagen zulk warm weer is kun je rekenen op onweer, daar heb je niet veel hersens voor nodigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en als ze geen alarm hadden afgegeven en jouw huis was bedolven onder de dikke hagelstenen en het onweer was nog geen halve seconde van je verwijdert, had je vast gepiept: "waarom geven ze geen weeralarm af?"
Mooie foto'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef OA het volgende:
Vlaardingen eerder vanavond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach alsjeblieft. Hoe vaak heeft knmi nou al een weer alarm afgegeven terwijl er NIKS aan de hand is/was. Dat hele weer alarm is niet meer serieus te namenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en als ze geen alarm hadden afgegeven en jouw huis was bedolven onder de dikke hagelstenen en het onweer was nog geen halve seconde van je verwijdert, had je vast gepiept: "waarom geven ze geen weeralarm af?"
Zo, mooie foto'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef OA het volgende:
Vlaardingen eerder vanavond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat ik zeg... als ze es even geen alarm geven en er gebeurt WEL wat....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
ach alsjeblieft. Hoe vaak heeft knmi nou al een weer alarm afgegeven terwijl er NIKS aan de hand is/was. Dat hele weer alarm is niet meer serieus te namen
Ik woon dan ook niet in Ede, maar een tikje de andere kant op: Eindhoven. Maar volgens mij verschilde de soort lucht nog wel aan de ene en de andere kant van de stadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef ElectricEye het volgende:
Ede vlak voor de bui:
[ afbeelding ]
Da's dus niet wat Turbomuis meldt!
Hier in Leiden wel, 2x 5 minuten ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:25 schreef TeleluvR het volgende:
Geen druppel gevallen hier in Leiden... warm...
Niks gezien, gehoord of gevoeldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef CasB het volgende:
[..]
Hier in Leiden wel, 2x 5 minuten ofzo.
Dat oranje was echt bizar jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef ElectricEye het volgende:
Ede vlak voor de bui:
[ afbeelding ]
Da's dus niet wat Turbomuis meldt!
Ede vlak erna: BIZAR
[ afbeelding ]
Echt een gave en enge kleur tegelijk, deze kleur had-ie maar heel kort overigens.
Zeker weten, maar ik baal er meer van dat wij die aparte roze regenbogen niet hadden. Maar goed, wij hadden een bizar oranje lucht, echt zo'n 'nuke aan de horizon'-lucht!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:40 schreef JaJoah het volgende:
Ik vind die van Roel die hij in Maastricht gemaakt heeft toch een van de mooiere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |