Idd geen zak aan in nootdorp.Mischien 10 druppels gevallen.Woon jij in vrouwtjesland?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef renwan het volgende:
Nootdorp op het moment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt heel slecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef Geert53 het volgende:
zojuist gemaakt in Leidsche rijn!
http://twitpic.com/elc76
*spamfilmpje ook hier even weggehaald.
en als ze geen alarm hadden afgegeven en jouw huis was bedolven onder de dikke hagelstenen en het onweer was nog geen halve seconde van je verwijdert, had je vast gepiept: "waarom geven ze geen weeralarm af?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
nou serieuseen weer alarm. Wat een lachertje dat knmi
3 donderslagen en wat druppels. En weer volop zon
En volgens buienradar hebben we hevige rode buien gehad (alles is nu weg, er komt zelf geen bui meer aan)![]()
knmi
Ha-ha-ha.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef Geert53 het volgende:
zojuist gemaakt in Leidsche rijn!
http://twitpic.com/elc76
*spamfilmpje ook hier even weggehaald.
Nou nee, als het dagen zulk warm weer is kun je rekenen op onweer, daar heb je niet veel hersens voor nodigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en als ze geen alarm hadden afgegeven en jouw huis was bedolven onder de dikke hagelstenen en het onweer was nog geen halve seconde van je verwijdert, had je vast gepiept: "waarom geven ze geen weeralarm af?"
Mooie foto'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef OA het volgende:
Vlaardingen eerder vanavond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach alsjeblieft. Hoe vaak heeft knmi nou al een weer alarm afgegeven terwijl er NIKS aan de hand is/was. Dat hele weer alarm is niet meer serieus te namenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en als ze geen alarm hadden afgegeven en jouw huis was bedolven onder de dikke hagelstenen en het onweer was nog geen halve seconde van je verwijdert, had je vast gepiept: "waarom geven ze geen weeralarm af?"
Zo, mooie foto'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef OA het volgende:
Vlaardingen eerder vanavond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat ik zeg... als ze es even geen alarm geven en er gebeurt WEL wat....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
ach alsjeblieft. Hoe vaak heeft knmi nou al een weer alarm afgegeven terwijl er NIKS aan de hand is/was. Dat hele weer alarm is niet meer serieus te namen
Ik woon dan ook niet in Ede, maar een tikje de andere kant op: Eindhoven. Maar volgens mij verschilde de soort lucht nog wel aan de ene en de andere kant van de stadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef ElectricEye het volgende:
Ede vlak voor de bui:
[ afbeelding ]
Da's dus niet wat Turbomuis meldt!
Hier in Leiden wel, 2x 5 minuten ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:25 schreef TeleluvR het volgende:
Geen druppel gevallen hier in Leiden... warm...
Niks gezien, gehoord of gevoeldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef CasB het volgende:
[..]
Hier in Leiden wel, 2x 5 minuten ofzo.
Dat oranje was echt bizar jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef ElectricEye het volgende:
Ede vlak voor de bui:
[ afbeelding ]
Da's dus niet wat Turbomuis meldt!
Ede vlak erna: BIZAR
[ afbeelding ]
Echt een gave en enge kleur tegelijk, deze kleur had-ie maar heel kort overigens.
Zeker weten, maar ik baal er meer van dat wij die aparte roze regenbogen niet hadden. Maar goed, wij hadden een bizar oranje lucht, echt zo'n 'nuke aan de horizon'-lucht!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:40 schreef JaJoah het volgende:
Ik vind die van Roel die hij in Maastricht gemaakt heeft toch een van de mooiere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |