Klein buitje, daarna wordt het alweer lichter.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
Het wordt hier boven Oldenzaal in rap tempo donkerder nu
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
De zon schijnt in Gouda alsof het in geen weken geregend heeft of gaat regenen
Als dit zou gebeuren dan zou mijn droom uitkomenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik denk dat er weer een buienlijn met shelf in aanbouw is in NW Frankrijk en het Kanaal zoals op 17 juli 2004.
Hier de radarbeelden van die buienlijn.
Met ook in het oosten de eerste prefrontale buitjes.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik denk dat er weer een buienlijn met shelf in aanbouw is in NW Frankrijk en het Kanaal zoals op 17 juli 2004.
[ afbeelding ]
Een hele felle zonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Felle zon. Sahara taferelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Een shelfcloudquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil graag weer zon wolk
Het is maar een voorspelling maarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het goed opwarmenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, nou het wordt zometeen weer een tijdje strakblauw in Twente, althans daar lijkt het op. Op naar de superstorm.
Heeft Corbyn nog iets voorspeld?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, nou het wordt zometeen weer een tijdje strakblauw in Twente, althans daar lijkt het op. Op naar de superstorm.
Ik heb toen vergelijkbare foto's gemaakt. We waren op een bbq in Beuningen met allemaal mensen die ook van dit soort verschijnselen houden, en ineens sprong iedereen in de auto om een plek op te zoeken waar je mooie foto's kon maken. Wij reden gauw naar de Sterrenwacht Cosmos in Lattrop, en daar ben ik serieus, eigenlijk voor het eerst, bang geworden dat we een tornado zouden krijgen. Volgens kenners waren we daar ook niet zover van af, iets meer rotatie etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil graag weer zon wolk
Het 5-jaars topic van die dag is nog recentelijk gebruikt... dus voel je vrij al die foto's erin te gooienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:43 schreef verita het volgende:
[..]
Ik heb toen vergelijkbare foto's gemaakt. We waren op een bbq in Beuningen met allemaal mensen die ook van dit soort verschijnselen houden, en ineens sprong iedereen in de auto om een plek op te zoeken waar je mooie foto's kon maken. Wij reden gauw naar de Sterrenwacht Cosmos in Lattrop, en daar ben ik serieus, eigenlijk voor het eerst, bang geworden dat we een tornado zouden krijgen. Volgens kenners waren we daar ook niet zover van af, iets meer rotatie etc.
Geweldige middag die voor eeuwig op mijn netvlies gebrand staat. Iedereen helemaal uitgelaten en schreeuwend en genietend van dit verschijnsel
Ik ga niet naar het strand fietsenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Gaat er iemand naar het strand om foto's te maken van de chaos?
Ik niet denk ik. Totaal geen zin en fietsen met dit weer is ondragelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat was inderdaad een unieke middag! Beetje zo van: "Waar was jij op 17 juli '04"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:43 schreef verita het volgende:
Geweldige middag die voor eeuwig op mijn netvlies gebrand staat. Iedereen helemaal uitgelaten en schreeuwend en genietend van dit verschijnsel
ja voor Zeeland jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef stefan1187 het volgende:
De spanning stijgt dames en heren... nog 3 kwartier.
ik Limburg... maar ik hou het nauwgezet in de gatenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja voor Zeeland jaIk moet een uur extra wachten
Schnell !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:16 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
ik Limburg... maar ik hou het nauwgezet in de gaten![]()
Zo nu boodschappen doen in Duitsland.
Nee hoor, de zonnesterkte is al sinds 2 weken weer gezakt naar 5. Is alleen voor de melkflessen onder ons niet echt lekker....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Op Hoek van Holland is het momenteel 31.5 graden![]()
je verbrand echt snel als je daar nu ligt te zonnen
Zit er wel aan te denken. Het is maar 15 minuutjes rijden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
het moet activeren he en daar is het nu mee bezigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef maril het volgende:
Op deze radar eropees is tot 15.00 niets te zien
[ afbeelding ]
Ik zie nog heel weinig op de buienradar... hoeveel wil dat zeggen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja voor Zeeland jaIk moet een uur extra wachten
Dat is al sinds vanacht zo !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef kebabkever het volgende:
[ afbeelding ]
Estofex geeft heeft het van level 1 naar level 2 gedaan
VLUCHT HET LAND UIT! ZSM BIJ DE KUST VANDAAN NEEM ALLEEN MEE WAT JE GRIJPEN KAN! zomg!!11quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Edit : Nieuw KNMI bericht
Weeralarm
Waarschuwing ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Toelichting Vanaf 14:00 kunnen in het gehele land zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Bij de buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, is er een grote kans op zeer zware windstoten tot 110 km per uur, hagel en lokaal veel neerslag.
Bericht nummer 2
Opgesteld donderdag 20 augustus 2009 12.03 uur
Volgend bericht 15:00
Tsja.. ik begin ook te twijfelen. het lijkt soms erop dat de boel een beetje stil komt te liggen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:23 schreef Chigurh het volgende:
[..]
Ik zie nog heel weinig op de buienradar... hoeveel wil dat zeggen?
En wat is daar het nut van?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:26 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mn rubberboot alvast aan mn balkon gehangen (6 hoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |