SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen, open je ogen! OBAMA is een REPTILLIAN en heeft de MEXICAANSE GRIEP geschapen om de MENSHEID uit te roeien. Dat hebben ze besloten bij de BILDERBERG GROEP! Dit wist HITLER ook, het staat zelfs MEIN KAMPF. Daarom is MEIN KAMPF ook VERBODEN, WIJ MOGEN DIT NIET WETEN. De JODEN zijn REPTILLIANS en hebben HITLER vermoord omdat hij teveel wist!! 9/11 was slechts een WAARSCHUWING in 2012 zal de WERELD eindigen doordat REPTILLIANS hun VLIEGTUIGEN in de AARDE boren!!!
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige illustratie van de klacht.PVV links? Nee. De PVV is en blijft een rechtse oppositiepartij.
Mensen, open je ogen! OBAMA is een REPTILLIAN en heeft de MEXICAANSE GRIEP geschapen om de MENSHEID uit te roeien. Dat hebben ze besloten bij de BILDERBERG GROEP! Dit wist HITLER ook, het staat zelfs MEIN KAMPF. Daarom is MEIN KAMPF ook VERBODEN, WIJ MOGEN DIT NIET WETEN. De JODEN zijn REPTILLIANS en hebben HITLER vermoord omdat hij teveel wist!! 9/11 was slechts een WAARSCHUWING in 2012 zal de WERELD eindigen doordat REPTILLIANS hun VLIEGTUIGEN in de AARDE boren!!!
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef Rasher het volgende:
IEDEREEN DOET ER AAN MEE: OPEN JE OGEN ALS JE WAKKER WORDT!!!!
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word er helemaal depri van man
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Ja maar dat is gewoon waarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
Vervang trouwens joden door linkse kerk en Hitler door Fortuyn en je hebt een perfecte column voor in de telegraaf
.
.
.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:22 schreef hugecooll het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 232 van telegraaf.nl voor "word wakker"
Resultaten 1 - 10 van circa 147 van forum.fok.nl voor "word wakker". (0,44 seconden)
Niet overdrijven
Ja, je moet ook op "word wakker" zoeken, niet op word wakker, want dan krijg je allerlei zooi waar toevallig die 2 woorden in staanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:30 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Hm?
Resultaten 1 - 10 van circa 7.300 van forum.fok.nl voor word wakker. (0,07 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 27.400 van telegraaf.nl voor word wakker. (0,24 seconden)
Ohjaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, je moet ook op "word wakker" zoeken, niet op word wakker, want dan krijg je allerlei zooi waar toevallig die 2 woorden in staan
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer dat ik gelijk bij mezelf uitkom als ik op "Mensen open je ogen" google
BNW en TRU ja, als je niet meteen en onvoorwaardelijk in hun verzinsels gelooft beginnen ze dat te roepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:22 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zie het vooral veel in dat sciencefiction forum Brave New World, waar die halve garen die in de meest vreemde complottheorieën geloven altijd een soortgelijke zinsnede posten als je het niet met ze eens bent.
Is ook een perfect voorbeeldquote:Joh wat een verassing. Mensen open je ogen. Laat je niet vaccineren en neem al die rotzooi niet. Dit is de manier om van de overbevolking af te komen...http://data.argusoog.org/radio/Flyer/pandemie.pdf
Is trouwens niet je eerste keer, hè?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:17 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen open je ogen!!
Het is allemaal een complot van de regering!!!!!
Het begon met ADOLF HITLER en STALIN, de 2e wereldoorlog is NOOIT gebeurt!!!!!!!!!!!!
HET WAS EEN COMPLOT VAN DE JODEN OM ONS TE DOEN GELOVEN DAT ER GEEN RUIMTEWEZENS ZIJN
Hitler wist van deze ruimtewezens af!!! Dat staat ook in Mein Kampf, daarom is dat boek nu ook VERBODEN!!!!
Hitler moest dus dood omdat hij TE VEEL wist!!! De zelfmoord van HITLER was een LEUGEN!!
MENSEN OPEN JE OGEN!!!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN!! DE OVERHEID PROBEERT ONS VOOR HUN KARRETJE TE SPANNEN!!!
Komt omdat mensen hun ogen niet openenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Is trouwens niet je eerste keer, hè?
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Komt omdat mensen hun ogen niet openen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:31 schreef Penisbaard het volgende:
Ik steun je hoor Lambiekje, iedereen weet dat de vaccins gemaakt zijn door de joden om ons zo in hun greep te houden. Dit wist Hitler ook, het staat zelfs in Mein Kampf. Daarom is dat boek ook verboden, de joden willen niet dat we het lezen. Mensen, open je ogen!
Dat wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat ik het niet serieus meen? Toch?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:12 schreef Hetiszover het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN!!! LAAT JE NIET GEK MAKEN DOOR BALEKEN BENDE EN WOUTERTJE BOS DIE MANNEN KRIJGEN WACHTGELD EN LATEN DE BURGERS BETALEN!!!!! VOOR HUN DOMME FOUTEN!!!! STEM ALLEMAAL GEERT EN DE VERKIEZINGEN KOMEN SNELLER DAN ZE DACHTEN WEG MET DIT CORRUPTIE KABINET!!!! MIJN ZOON WACHT AL TWEE WEKEN OP ZIJN UITKERING EN BALKENEDNE EN WOUTERTJE BOS GEVEN MILJARDEN AAN DE BANKEN HET IS EEN SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111MENSEN OPEN JE OGEN!!!! WE WoRDEN INGEDOMMELD MAAR IK ZAL DAAR NIET IN MEEGAAN!!!!!!!!!!!!!!
[...] Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! [...]
Je moet wel quotes om 'word wakker' zetten smart assquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef Bowlingbal het volgende:
Op diverse sites, waaronder FOK, en zeker niet te vergeten Telegraaf.nl, waar ik gelukkig niet kom, gebruiken mensen graag de woorden 'open je ogen' of 'word wakker'.
Dit gaat gepaard met vele hoofdletters en uitroeptekens. Dat ziet er dan ongeveer zo uit:
OPPPPPEEEEN JEEEEE OGGEEEEENNN!!!!!!!11!11!!!!!
Laat ik het nu eens inhoudelijk bekijken wat er gezegd wordt. Feitelijk en inhoudelijk is het niets meer dan 'jij hebt een andere mening, ik vind jou naïef, je mening is onjuist en ik vind dat je mijn mening moet overnemen'. Het is dus niet eens een gepast 'je hebt ongelijk', nee, het is ook nog eens een dwingende vorm van het aanpassen van je mening. Maar dan zonder enig argument.
Derhalve:
'OPEN JE OGEN' =![]()
![]()
Argument:
Word wakker site:telegraaf.nl = 27.400 hits, op FOK, 7300 hits![]()
![]()
En volgens welk boek is een driehoek dan het symbool van het kwaad? Zeker ook de bijbelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!!
[..]
Juist! En door wie is de bijbel geschreven? Door Satan in dienst van de joden, dat staat zelfs op de oude mayakalenderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En volgens welk boek is een driehoek dan het symbool van het kwaad? Zeker ook de bijbel
Dat soort volk moesten ze gelijk de doodstraf gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef BlueMage het volgende:
Helaas denk ik dat er mensen zijn die Penisbaard volledige serieus nemen.
dat is ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:14 schreef Broekpaling het volgende:
Open m'n ogen
En kijk om me heen
Alles lijkt veranderd
Mijn buik doet raar en ik voel me vreemd
Dat staat anders niet op mijn kalender.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Juist! En door wie is de bijbel geschreven? Door Satan in dienst van de joden, dat staat zelfs op de oude mayakalender
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:31 schreef Salvad0R het volgende:
Je moet dan zoiets hebben van, dat maak ik zelf wel uit, man. Tenzij je zo'n overheidbeleid-verheerlijkende aarspad bent. Dan moet je gewoon je ogen openen en/of je lafhartige smoel dicht houden.
quote:
Ah daar ben je.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:31 schreef Salvad0R het volgende:
Je moet dan zoiets hebben van, dat maak ik zelf wel uit, man. Tenzij je zo'n overheidbeleid-verheerlijkende aarspad bent. Dan moet je gewoon je ogen openen en/of je lafhartige smoel dicht houden.
OPEN JE OGEN!!121 GOET spel je met een D!!! WORDWAKKER!!2quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef boskameel het volgende:
IK SNAP HET NIET GOED IK BEN 12 JAAR KAN IEMAND MIJ DIT GOET UITLEGGEN???
JE BENT GEINDOCTRINEERD, OPEN JE OGEN!!!!!!! DAT IS WAT ZE WILLEN WAAR JE AAN DENKT!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
dat is ook het eerste waar ik aan moest denken
Goede vraag, die zal wel opgenomen zijn. Of in ieder geval ergens zitten waar hij geen toegang tot het internet heeft. Misschien is dat maar beter ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:44 schreef KritischeMassa het volgende:
nu we het er toch over hebben, waar is Baajguardian gebleven?
OPEN JE OGEN, MAN!!! Als je de single ACHTERUIT afspeelt hoor je GEHEIME / GECODEERDE TEKSTEN VOOR DE NIEUWE ORDE van de REPTILLIANS!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn buik doet raar en ik voel me vreemd
En ik vraag me af wat dit gevoel veroorzaakt heeft
Mijn gedachten lijken zelfs niet meer van mij
Kan mezelf niet vinden
En de reden dat ben jij
Ik zit bij jou achter op de fiets
We gaan steeds iets harder
Ik zie bijna niets
Ik sta voor de keuze
Nu eraf of voor altijd mee
Besluit de angsten van me af te slaan
En voor altijd met je mee te gaan
Mijn hoofd tegen je rug gedrukt
En mijn armen om je heen
Wat een wijvennummer.
LOLquote:
quote:Geweldig nummer. Hopelijk zullen meerdere mensen wakker worden en beseffen dat onze zogenaamde democratie in feite een olichargie is! Waarom wordt er al honderden jaren gezegd dat politici altijd liegen? Omdat het waar is. De politiek beslist niks, het is een grote poppenkast! Coalitie en oppositie wisselen elkaar eens af, maar toch zal de centrale agenda koste wat kost voortgezet worden! De orders komen van de mensen met het meeste kapitaal, waar we nooit iets over horen of zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |