Hoezo niet?quote:
Waarom nietquote:
Weinig kans. Relatie lieke enzo.quote:
Waar komt dat gerucht uberhaupt vandaan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Weinig kans. Relatie lieke enzo.
Blaxjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht uberhaupt vandaan?
Ik weet het.quote:
Gezwellig, doe hummer de groeten van me,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar ga ik als het goed is van het weekend zelf al heen.
Hummer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gezwellig, doe hummer de groeten van me,
en Maik natuurlijk ook
Vanmiddagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen nooit even het spelletje mee spelen
Moet je ook niet doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik haat samenvattingen in het Engels schrijven.
Als de brontekst in het engels is valt het nog wel mee vind ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik haat samenvattingen in het Engels schrijven.
En anders vind ik het altijd fijner om eerst in het NL de samenvatting te maken en dan pas te vertalen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als de brontekst in het engels is valt het nog wel mee vind ik.
Hoef je niet zoveel te vertalen.
Nou ja ik heb Romeo and Juliet gelezen, da's dus een toneelstuk in oud Engels.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als de brontekst in het engels is valt het nog wel mee vind ik.
Hoef je niet zoveel te vertalen.
Dan krijg je van die uitdrukkingen die niet fatsoenlijk te vertalen zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:07 schreef mstr het volgende:
[..]
En anders vind ik het altijd fijner om eerst in het NL de samenvatting te maken en dan pas te vertalen.
Maar dan verbouw ik het ondertussen nog wel een keer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan krijg je van die uitdrukkingen die niet fatsoenlijk te vertalen zijn.Op zich gaat het wel, ik heb alleen twintigduizend bijzinnen steeds.
Mja ik ben lui, da's dubbel werk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dan verbouw ik het ondertussen nog wel een keer.
Ja idd ik ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja ik ben lui, da's dubbel werk.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Chai het volgende:
The way that booty movin I can't take no more.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |