Nee, zo goed ben ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je al van een rotswand gevallen?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:35 schreef Hyman het volgende:
Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj
.
.
Iedereen is op niet thuisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iedereen is op vakantie/niet thuis.
Ik ben nu gewoon thuis in Eindhoven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:58 schreef PownijN het volgende:
[..]
Maar hoe is het daar in Deventer?
Ah oke, naar je vriendin tochquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon thuis in Eindhoven.
Ik ga vrijdag naar Deventer.
Hoi. Waarom een sip gezichtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:02 schreef Noortje. het volgende:
Hoi.
Omdat ik chagrijnig ben, dronken wil zijn en zin heb om verkracht te worden in een donker steegje.quote:
Welk steegjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik chagrijnig ben, dronken wil zijn en zin heb om verkracht te worden in een donker steegje.
Hoelaat spreken we af?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik chagrijnig ben, dronken wil zijn en zin heb om verkracht te worden in een donker steegje.
Deal.quote:
Iets met vakantie!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sorry, het hele weekend ben ik bij Chai.
Anders was ze zijn vriendin niet, hè?quote:
Zoete witte wijn, word ik ook snel dronken van.quote:
Dat bedoelde ik nietquote:
Daar zit wat in jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Iets met vakantie!
[..]
Anders was ze zijn vriendin niet, hè?
[..]
Zoete witte wijn, word ik ook snel dronken van.
En snap je ook wat ik wel bedoel?quote:
Ik niet!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
En snap je ook wat ik wel bedoel?
Vertelquote:
Wil jij een keer mijn jizz proevenquote:
Nou beter niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wil jij een keer mijn jizz proeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |