quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zodra jij de webcam aanzet, begint hij te schokken van genot. en kan hij niet meer bij de prntscrn.
quote:
chai is ook snel tevreden dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef blckbb het volgende:
mozy zij tegen mij op msn, hij maat condoom XS heeft
Oopsie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was bij jou en toen heb jij de cam aangezet, terwijl ik dat niet wist.
Kijk eens naar de schoenmaat in zijn fobo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef blckbb het volgende:
mozy zij tegen mij op msn, hij maat condoom XSL heeft
Jij durft niet eens te schijten, in je eigen huis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef blckbb het volgende:
Zei?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef blckbb het volgende:
maar dan ontplof je toch...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te schijten, in je eigen huis.
mozy zou eens met vladje moeten praten. lijkt mij een droom combinatie.quote:
Ik wil nog niet dood!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mozy zou eens met vladje moeten praten. lijkt mij een droom combinatie.
hun kinderen ook
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:24 schreef hello2kitty het volgende:
M'n vader gaat wss nog een tattoage nemen![]()
Ik weeg 85 kilo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan ben je best wel lang, én dikkig.
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan ben je best wel lang, én dikkig.
Net zoals nijn.
Ik weeg genoeg.quote:
Nou dan herken ik je miss ooit nog wel een x ergens, want over kleine mensen kijk ik sws heen.quote:
Wie is nijntje, en vertel mij eens waaromquote:
Jij hebt spieren nodig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:34 schreef gers het volgende:
ik weeg wel 60 kg dus ben ik wel erg dik
mods zijn kankernazisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wie is nijntje, en vertel mij eens waarom
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
mods zijn kankernazis
nazis waren autisten
mods=nazis=autisten
![]()
en die uitspraak is van een bekende exmode
Nijn is niet zomaar een mod.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
mods zijn kankernazis
nazis waren autisten
mods=nazis=autisten
![]()
Haha, deze twee post heb je sowieso met voorbedachte rade gepost, om ons nog meer op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohoh moonmovies is op vakantie op FOK nu kan ik nog steeds zijn kloon zijn.![]()
Maar ook Gallo
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Haha, deze twee post heb je sowieso met voorbedachte rade gepost, om ons nog meer op het verkeerde been te zetten
Ze/hij/het is goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Haha, deze twee post heb je sowieso met voorbedachte rade gepost, om ons nog meer op het verkeerde been te zetten
Misschien kom ik toch ooit naar een PUB meet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gaan we met zen tweeėn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kom ik toch ooit naar een PUB meet.
Als je BZN-er had gezegd ok, maar ditquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
mods zijn kankernazis
nazis waren autisten
mods=nazis=autisten
![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nijn is niet zomaar een mod.
Hij is onze mod
| Forum Opties | |
|---|---|