Neequote:
En jij vindt het vreemd dat je nog geen meisje gehad hebt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:27 schreef gers het volgende:
fas je hoeft niet te studeren je faalt toch
ik sleur der wel een van der fiets af , dat vinden ze toch lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En jij vindt het vreemd dat je nog geen meisje gehad hebt?
Pffquote:Jasper... zegt:
pusseh?
*** zegt:
pusseh
Jasper... zegt:
pussy?
[..]
Jasper... zegt:
ja pussy dus
*** zegt:
nee pusseh
Ze spelen inderdaad vaak een beetje hard to get.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef gers het volgende:
[..]
ik sleur der wel een van der fiets af , dat vinden ze toch lekker
Het is lekker op een trekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef gers het volgende:
[..]
Lekker ruwquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef gers het volgende:
[..]
Leer mij de vrouwtjes kennenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is lekker op een trekker.
duh en als ze nat worden vinden ze het lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Leer mij de vrouwtjes kennen![]()
Als ze nee zeggen bedoelen ze ja
Ga niet wegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:57 schreef jordeeeh het volgende:
DOOIE BOEL HIER MENNN
K ga wel film kijken.
maar dan kom ik emmich tegen tijdens het wandelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:53 schreef Zotheid het volgende:
Gers, kijk eens op hookers.nl en zoek wat lekkers uit. Ben je er ook gelijk vanaf.
Film kijken achter de pc ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je ging film kijken , wat voor film eigenlijk
het achterlijke debielquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Film kijken achter de pc ja.
[ afbeelding ]
Die schijnt echt ziek te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Film kijken achter de pc ja.
[ afbeelding ]
gefeliciteerd je hebt kniekankerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef Ezio het volgende:
Ik heb mijn knie heul hard gestoten en nu doet het pijn als ik hem beweeg
Ik ben onmiddelijk tot amputatie overgegaan.quote:
Het is daarom maar goed dat ik de laatste maanden zo "zielig" bezig geweest ben op internet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:48 schreef gers het volgende:
hoe groter je joint hoe groter je epenis
Mja zit nu over de helft.. Valt nu nog mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die schijnt echt ziek te zijn.
Franse film toch?
http://www.thesun.co.uk/s(...)d-with-a-spliff.htmlquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie is dat, en waarom is die joint zo lang?
die chick is spangquote:
ga je vriendin neukenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:57 schreef reetveter het volgende:
Ik drink nu gewoon bier uit verveling.
Saaiquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:57 schreef reetveter het volgende:
Ik drink nu gewoon bier uit verveling.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
die chick is spang
mits het de spaanse rec is
ga der zusje neukenquote:
ik zou haar gevenquote:
Zieke geestquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:59 schreef gers het volgende:
[..]
ga der zusje neuken
ga zuipen met je maten
| Forum Opties | |