Fapverhaal?quote:
Lieve kittenquote:
Heb al een andere neergezetquote:
Ze is verliefd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Arme BT, is je introductie zo zwaar gevallen?
Ja ik denk serieus dat het daardoor komtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Arme BT, is je introductie zo zwaar gevallen?
Was dan ook gewoon met Jh meegegaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik denk serieus dat het daardoor komtik had gewoon een verneukt ritme met weinig slaap en weinig fatsoenlijk eten.
Ja, dat krijg je he als je niet gewent bent om te drinken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik denk serieus dat het daardoor komtik had gewoon een verneukt ritme met weinig slaap en weinig fatsoenlijk eten.
Hehe, nouja lekker weer even bijkomen voordat je aan den studie begint!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook niet op de man met de stoere baard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je he als je niet gewend bent om te drinken.
Ik had gisteren anders behoorlijk moeite om te scheren na m'n baard van 2 weken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:06 schreef gers het volgende:
zotheid ik heb tenminste een echte baard
een geil verhaal wat fas had geschreven over de 1ste lesbo ervaring van btquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ook niet op de man met de stoere baard?Ik dacht dat je Lamon bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Vertel op!quote:
Mensche liebe, dat is van een jaar geleden of zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef gers het volgende:
[..]
een geil verhaal wat fas had geschreven over de 1ste lesbo ervaring van bt
Dat ze je clit wegsnijd? Jij zieke, zieke labiele bitch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensche liebe, dat is van een jaar geleden of zo.
Nee, nog een andere.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze je clit wegsnijd? Jij zieke, zieke labiele bitch.
Ze is al bliepmiep.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:27 schreef gers het volgende:
fas je hoeft niet te studeren je faalt toch
lto dusquote:
Ze heeft bijna geen druppel alcohol gedronken zover ik heb meegekregenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je he als je niet gewent bent om te drinken.
Wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doet ze dan bij Kei-week?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze heeft bijna geen druppel alcohol gedronken zover ik heb meegekregen
Die komt mij ook nog bekend voorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neequote:
En jij vindt het vreemd dat je nog geen meisje gehad hebt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:27 schreef gers het volgende:
fas je hoeft niet te studeren je faalt toch
ik sleur der wel een van der fiets af , dat vinden ze toch lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En jij vindt het vreemd dat je nog geen meisje gehad hebt?
Pffquote:Jasper... zegt:
pusseh?
*** zegt:
pusseh
Jasper... zegt:
pussy?
[..]
Jasper... zegt:
ja pussy dus
*** zegt:
nee pusseh
Ze spelen inderdaad vaak een beetje hard to get.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef gers het volgende:
[..]
ik sleur der wel een van der fiets af , dat vinden ze toch lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |