quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef quatara het volgende:Ik dacht er zijn zoveel onzin topics, kan deze er ook bij
Ik zie het niet als een probleem maar wel iets dat bij me opvalt, als ik over straten loop dan lijkt het alsof ik mannen afschrik en ik draag niet eens hoofddoek, ben vrij 'modern'' in andere termen gesproken. Maar als ik over straat loop dan lijkt het alsof jonge mannen gewoonweg geen interesse hebben, ze kijken snel weg en lopen door....Komt het door mijn zwart haar dat Hollanders meteen identificeren met Islam? Of komt het eerder omdat Nederlandse mannen eenmaal niet zo direct zijn ofzo?Derde optie is dat ik lelijk ben, maar dat ben ik niet.
Wat me dus wel weer opvalt is dat wat oudere mannen wel even een kijkje nemen of enige interesse tonen..
Wat denken jullie?
Waarom kijken alleen maar oude mannen mij aan (hollanders)?Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 09-09-2009 00:19 (geen pics vragen)
WAAR HAAL JIJ HET LEF VANDAAN OM MIJ HIER CENCUUR OP TE LEGGEN ? Als ik na zo'n OP, een hele normale reactie geef, en je hebt er moeite mee, dan wordt het tijd voor een andere functie op Fok.....
Er stond, heel oprecht gemeend, als antwoord op de vraag:
Waarom kijken alleen maar oude mannen mij aan (hollanders)?
eerlijk ... ?

Pics, geen oordeel zonder pics.

edit nogmaals
mijn hele normale opmerking of reactie, en je hebt me boos.

En dat willen we allebei niet,.... heus niet.

Trust me.