donequote:Op donderdag 28 januari 2010 09:33 schreef Henk_v het volgende:
Mag Hoe Voel Je Je Nu #580 naar deel 580?
misdraagt ze zich dan?...quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer wordt de kloon van Nadia eruit gegooid?
(Vousetesmavie)
---->forum@fok.nlquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand krijgt een permban, maakt een kloon aan, reageert vrijwel hetzelfde en het is goed?
Datquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Re het volgende:
kan ook zijn dat iemand je reactie heeft weggehaald omdat het een monsterkick zou zijn?
Hij is gewoon weer verder gegaan in dat topic hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een mod vond het niet goed dat ik zo'n oud topic omhoog kickte. Gewoon belachelijk beleid weer want waarom zou je een nieuw topic starten? Je kunt toch beter zoveel informatie en meningen over het onderwerp in 1 topic verzamelen? Wat maakt het dan uit dat het topic ouder is. Het onderwerp is nog steeds actueel.
Donequote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
Er is in mijn topic over omgaan met de zelfmoord van een vriend een bericht van ene oej die het nodig vind mij een aandachtshoer te noemen en er oude posts bij mij neerzet . Zou iemand die graag verwijderen . Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |