Op basis van een eerdere vlucht die ik met hun gevlogen heb zeggen ze. Het stomme is alleen dat dit met dezelfde gasten is geweest en dat die wel mee mogen. Ik ben nu de enige die niet mee mag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom mag je niet meevliegen dan?
Ah, ja dus... Kan ik het wel met Arke eens zijn. Had je je maar moeten gedragen. Je zou eens kunnen vragen of TUI je een andere vlucht kan regelen. Anders moet je het zelf maar regelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef DRA het volgende:
[..]
Op basis van een eerdere vlucht die ik met hun gevlogen heb zeggen ze. Het stomme is alleen dat dit met dezelfde gasten is geweest en dat die wel mee mogen. Ik ben nu de enige die niet mee mag.
ben ik ook benieuwd naar!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom mag je niet meevliegen dan?
Wat heb je vorige keer allemaal gedaan dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef DRA het volgende:
[..]
Op basis van een eerdere vlucht die ik met hun gevlogen heb zeggen ze. Het stomme is alleen dat dit met dezelfde gasten is geweest en dat die wel mee mogen. Ik ben nu de enige die niet mee mag.
Viel wel mee. We hadden wat veel gedronken en zaten te zingen en hebben een beetje lol getrapt met de stewardessen e.d. maar verder viel het wel mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef BasementDweller het volgende:
Hoe erg moet je je misdragen om niet meer mee te mogen?
Terecht dat je niet meer met hen mag vliegen. Als je marokkaan was geweest had half Fok! je terug willen sturen naar je eigen land, maar omdat jij het bent is het zeker niet nodig dat je je een beetje gedraagt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef DRA het volgende:
[..]
Viel wel mee. We hadden wat veel gedronken en zaten te zingen en hebben een beetje lol getrapt met de stewardessen e.d. maar verder viel het wel mee.
Blijkbaar vinden zij dat het niet mee viel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef DRA het volgende:
[..]
Viel wel mee. We hadden wat veel gedronken en zaten te zingen en hebben een beetje lol getrapt met de stewardessen e.d. maar verder viel het wel mee.
Maar waarom mogen mijn vrienden dan nog wel mee? Dat is eigenlijk nog wat me het meeste dwars zit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:42 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Terecht dat je niet meer met hen mag vliegen. Als je marokkaan was geweest had half Fok! je terug willen sturen naar je eigen land, maar omdat jij het bent is het zeker niet nodig dat je je een beetje gedraagt?
jij zal dan wel de meeste lol getrapt hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mijn vrienden dan nog wel mee? Dat is eigenlijk nog wat me het meeste dwars zit.
Ik zou met mijn vrienden gaan en mijn vrouw woont (voorlopig) niet meer bij me maar dat is een heel ander verhaal dat ik hier niet ga delen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:41 schreef mime_negert het volgende:
Stel je niet zo aan. Je vriendin is dan eindelijk een paar dagen weg. Regel een paar kratjes bier, bel je vrienden en geniet er van!
Ik was er niet bij, dus dat weet ik niet. Waarschijnijk hebben die zich net iets minder misdragen dan jij in de ogen van Arke.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mijn vrienden dan nog wel mee? Dat is eigenlijk nog wat me het meeste dwars zit.
Inderdaad, deze is heel erg matig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef ruud.nl het volgende:
Je hebt in het verleden betere topics verzonnen DRA.
Die zijn niet met hun lul uit hun broek moonwalkend door het gangpad achter een stewardess aangegaan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef DRA het volgende:
Hoe kan ik daarachter komen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:46 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, dus dat weet ik niet. Waarschijnijk hebben die zich net iets minder misdragen dan jij in de ogen van Arke.
Dat lolstrappen zal dus wel lastig vallen geweest zijn..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef DRA het volgende:
[..]
Jij was er toch wel bij? Of had je zoveel gezopen dat je niet meer wist wat jij en je vrienden aan het uitspoken waren?quote:
Laat je onder hypnose brengen om te kijken of je dan nog wat uit je zatte herinneringen kan halen, zodat je erachter kan komen wat je gedaan hebt wat veel erger is dan wat je vrienden gedaan hebben.... In the mean time, zoals ik al gezegd heb: regel zelf een andere vlucht of begin alvast met fietsen.quote:
Er was wel 1 stewardesse bij die zei dat ze aangifte ging doen. We hadden echter later met het grondpersoneel en met de gasten op schiphol gesproken en toen was alles weer goed. Het gekke is alleen dat een vriend van mij daarin verder ging en die mag gewoon mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat lolstrappen zal dus wel lastig vallen geweest zijn..
Wat zei Arke toen je dat vroeg?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet vragen om het daarna voor je vrienden te verneuken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wat zei Arke toen je dat vroeg?
Heerlijk weer.. die opbouw in je topics.. het wordt altijd steeds ergerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef DRA het volgende:
[..]
Er was wel 1 stewardesse bij die zei dat ze aangifte ging doen. We hadden echter later met het grondpersoneel en met de gasten op schiphol gesproken en toen was alles weer goed. Het gekke is alleen dat een vriend van mij daarin verder ging en die mag gewoon mee.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Dat ga je toch niet vragen om het daarna voor je vrienden te verneuken?
Ja, ze hebben toch allemaal vrij. Zuipen kan ook hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:53 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Samen uit, samen thuis.
Ik kan dat inderdaad even vragen. Dan weet ik in ieder geval wat ik "fout" heb gedaan en kan ik het aanvechten. Ik ga zo langs bij het reisburo waarbij de reis geboekt is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wat zei Arke toen je dat vroeg?
Je gaat hopelijk wel met gewel dreigen enzo he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik kan dat inderdaad even vragen. Dan weet ik in ieder geval wat ik "fout" heb gedaan en kan ik het aanvechten. Ik ga zo langs bij het reisburo waarbij de reis geboekt is.
Hij bedoelt dus dat zijn opblaaspop lek is en bij de reparateur ligt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Trap ik weer in een DRA-topic. Ik moet ook beter opletten. Deze is wel wat jammer inderdaad. Alhoewel die wending dat zijn vrouw niet meer bij hem woont nog wel leuk uit kan pakken.
Hij gaat eerst even indrinken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:56 schreef Antaresje het volgende:
Je gaat hopelijk wel met gewel dreigen enzo he?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef DRA het volgende:
[..]
Er was wel 1 stewardesse bij die zei dat ze aangifte ging doen. We hadden echter later met het grondpersoneel en met de gasten op schiphol gesproken en toen was alles weer goed. Het gekke is alleen dat een vriend van mij daarin verder ging en die mag gewoon mee.
Niets aan te vechten, een bedrijf mag weigeren wie ze willenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik kan dat inderdaad even vragen. Dan weet ik in ieder geval wat ik "fout" heb gedaan en kan ik het aanvechten. Ik ga zo langs bij het reisburo waarbij de reis geboekt is.
Het is gewoon zo dat ik niet inzie waarom er een reden is dat mijn vrienden wel mee mogen maar ik niet. Als het al zo erg is wat we gedaan hebben dan hadden ze moeten zeggen of iedereen wel of iedereen niet. Niet door volslagen willekeur gaan vertellen dat ik niet mee mag maar een ander wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niets aan te vechten, een bedrijf mag weigeren wie ze willen
Maak je niet zo druk joh.. je hebt dit toch allemaal weer verzonnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef DRA het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat ik niet inzie waarom er een reden is dat mijn vrienden wel mee mogen maar ik niet. Als het al zo erg is wat we gedaan hebben dan hadden ze moeten zeggen of iedereen wel of iedereen niet. Niet door volslagen willekeur gaan vertellen dat ik niet mee mag maar een ander wel.
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh.. je hebt dit toch allemaal weer verzonnen.
Zoals ik al zei heb ik dat van die stewardes niet op mijn geweten. Ik denk dat ze mij verwarren met een andere vriend. Die liet expres zijn blikje bier vallen bij een wat jongere stewardes en die rappte dat op. Vervolgens heeft hij haar van achter op een wat gevoelige plek betast. Grappig was het wel om haar reactie te zien maar eerlijk gezegd vond ik het achteraf ook niet zo'n fantastische actie. Zeker omdat je mag verwachten dat het kabinepersoneel natuurlijk met zijn allen achter dat meisje gaan staan en het veel erge maken dan het is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dronken en je zo misdragen dat stewardes aangifte wil doen... en waarom zou je niet meer mee mogen? Mijn god wat ben jij een retard. Mensen zoals jij zijn de reden waarom veiligheidsvoorschriften van verpakkingen afgehaald moeten worden.
Hopelijk was je dan vroeger gestikt in een plastic tas of overleden aan een overdosis knikkers.
Jij ziet wel meer niet in blijkbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef DRA het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat ik niet inzie waarom er een reden is dat mijn vrienden wel mee mogen maar ik niet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef DRA het volgende:
Zoals ik al zei heb ik dat van die stewardes niet op mijn geweten. Ik denk dat ze mij verwarren met een andere vriend. Die liet expres zijn blikje bier vallen bij een wat jongere stewardes en die rappte dat op. Vervolgens heeft hij haar van achter op een wat gevoelige plek betast. Grappig was het wel om haar reactie te zien maar eerlijk gezegd vond ik het achteraf ook niet zo'n fantastische actie.
Je begrijpt er niet veel van hé, drijflijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef DRA het volgende:
en het veel erge maken dan het is.
Tja, da's gewoon aanranding.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef DRA het volgende:
Zoals ik al zei heb ik dat van die stewardes niet op mijn geweten. Ik denk dat ze mij verwarren met een andere vriend. Die liet expres zijn blikje bier vallen bij een wat jongere stewardes en die rappte dat op. Vervolgens heeft hij haar van achter op een wat gevoelige plek betast. Grappig was het wel om haar reactie te zien maar eerlijk gezegd vond ik het achteraf ook niet zo'n fantastische actie. Zeker omdat je mag verwachten dat het kabinepersoneel natuurlijk met zijn allen achter dat meisje gaan staan en het veel erge maken dan het is.
We hebben ook best lang met het personeel van schiphol en van arke moeten praten. Uiteindelijk viel het toch allemaal wel mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, da's gewoon aanranding.
Heeft die vriend van je nog geluk gehad dat er geen strafzaak tegen hem geweest is.
Idd, sommige lui hebben echt niet geleerd hoe ze met anderen omgaan ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef Misan het volgende:
TS, ik hoop dat je de kosten die je gemaakt hebt niet terug krijgt. Door dergelijke idioten verkankert onze samenleving. Wat mij betreft mag je in je handjes knijpen dat je in Nederland woont en ze jullie handjes er niet afgehakt hebben
Kom op zeg. Van sommige gasten vraag je je af waarom ze op vakantie gaan. Als wij het dan een beetje gezellig maken is het weer niet goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:46 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Idd, sommige lui hebben echt niet geleerd hoe ze met anderen omgaan ofzo
Daar word je dik van, neem een appel.quote:
De terugreis is niet de naborrel van je vakantie heur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef DRA het volgende:
Als wij het dan een beetje gezellig maken is het weer niet goed.
Gezellig? Iemand grijpen op plaatsen waar je niks te zoeken hebt is gezellig?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef DRA het volgende:
Kom op zeg. Van sommige gasten vraag je je af waarom ze op vakantie gaan. Als wij het dan een beetje gezellig maken is het weer niet goed.
Ja, het viel mee in de zin dat ze besloten hebben geen aangifte te doen, ze zijn vervolgens natuurlijk vrij te weigeren wie ze willen weigeren, en mensen die het op zo'n manier "een beetje gezellig maken" kunnen ze missen als kiespijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:39 schreef DRA het volgende:
[..]
We hebben ook best lang met het personeel van schiphol en van arke moeten praten. Uiteindelijk viel het toch allemaal wel mee.
Valt wel mee zeg je? In een vliegtuig gedraag je je gewoon LUL! Het is geen Connexxion bus waar ze je er even midden tussen de landerijen kunne uitpleuren. Ahh, hadden ze dat maar gedaan dan hadden we hier tenminste één tokkie minder gehad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef DRA het volgende:
[..]
Ga nou niet je gedrag goedpraten. Ik weet ook wel dat ik er niet bij was, maar die klachten zullen niet onterecht zijn geweest. Gezellig is wat anders dan andere mensen storen oid.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef DRA het volgende:
[..]
Kom op zeg. Van sommige gasten vraag je je af waarom ze op vakantie gaan. Als wij het dan een beetje gezellig maken is het weer niet goed.
Ik geef helemaal toe dat dit te ver ging. Maar we hadden een slok op en mannen bij elkaar. Ik denk dat die gast er achteraf ook best spijt van had maar hij vertelde me dat hij het voorval nauwelijks meer kon herinneren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gezellig? Iemand grijpen op plaatsen waar je niks te zoeken hebt is gezellig?
Je hebt aan een MANNELIJKE steward gezeten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik geef helemaal toe dat dit te ver ging. Maar we hadden een slok op en mannen bij elkaar. Ik denk dat die gast er achteraf ook best spijt van had maar hij vertelde me dat hij het voorval nauwelijks meer kon herinneren.
Gezellig vrouwen aanranden? Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef DRA het volgende:
[..]
oh natuurlijk, als je een slok op hebt moet het wel kunnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik geef helemaal toe dat dit te ver ging. Maar we hadden een slok op en mannen bij elkaar. Ik denk dat die gast er achteraf ook best spijt van had maar hij vertelde me dat hij het voorval nauwelijks meer kon herinneren.
Dit geeft wel aan in welke staat 'de mannen onder elkaar' waren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef DRA het volgende:
hij vertelde me dat hij het voorval nauwelijks meer kon herinneren.
Slok op en mannen onder elkaar is natuurlijk geen excuus. En achteraf spijt hebben: who cares? Het kwaad is al geschied.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef DRA het volgende:
We worden nu een beetje OT. Ik geef toe dat ik daar zelf aan bij heb gedragen. De vraag is echter hoe ik alsnog mee zou kunnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Slok op en mannen onder elkaar is natuurlijk geen excuus. En achteraf spijt hebben: who cares? Het kwaad is al geschied.
Als ik die stewardess was geweest, hadden die vriend van je en ik elkaar voor de rechter nog een keer gezien.
Met Arke? Niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:13 schreef DRA het volgende:
We worden nu een beetje OT. Ik geef toe dat ik daar zelf aan bij heb gedragen. De vraag is echter hoe ik alsnog mee zou kunnen.
Dan zal ik die gasten wel zeggen dat ze zich keihard moeten misdragen. Gewoon om ze terug te pakken. Kut maatschappij.quote:
nee, want anders mocht je wel meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:39 schreef DRA het volgende:
[..]
We hebben ook best lang met het personeel van schiphol en van arke moeten praten. Uiteindelijk viel het toch allemaal wel mee.
geef je nu Arke de schuld van jouw gedrag?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef DRA het volgende:
[..]
Dan zal ik die gasten wel zeggen dat ze zich keihard moeten misdragen. Gewoon om ze terug te pakken. Kut maatschappij.
en die van Arke dachten, kuttokkiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef DRA het volgende:
[..]
Dan zal ik die gasten wel zeggen dat ze zich keihard moeten misdragen. Gewoon om ze terug te pakken. Kut maatschappij.
Ach ja, dan krijgen je vrienden een strafzaak aan hun broek. Heel slimquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef DRA het volgende:
Dan kan tra wel met zijn denkbeeldige vriendjes naar het appelhof gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach ja, dan krijgen je vrienden een strafzaak aan hun broek. Heel slim
Lekkere instelling, logisch dat je niet mee mag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef DRA het volgende:
[..]
Klopt, ik ook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
Toch behoorlijk veel mensen hier die blijkbaar niet bekend zijn met DRA en z'n topics.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef DRA het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat ik niet inzie waarom er een reden is dat mijn vrienden wel mee mogen maar ik niet. Als het al zo erg is wat we gedaan hebben dan hadden ze moeten zeggen of iedereen wel of iedereen niet. Niet door volslagen willekeur gaan vertellen dat ik niet mee mag maar een ander wel.
Werkgevers tegen elkaar uitspelen of is dat not donequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt, ik ook nietKun je me op weg helpen?
Een andere maatschappij dan, betalen dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:13 schreef DRA het volgende:
[..]
We worden nu een beetje OT. Ik geef toe dat ik daar zelf aan bij heb gedragen. De vraag is echter hoe ik alsnog mee zou kunnen.
Turkse maatschappijen hebben stewardessen met snorren, dat knijpt niet zo lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:43 schreef Tahiti het volgende:
Waarom ging je dan niet met een andere maatschappij?
waar heb jij last van?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef ShaoliN het volgende:
Terecht. Tering tokkies die zich vol laten lopen in een vliegtuig en gaan zitten brullen. Deze optie is de enige fatsoenlijke. Halverwege de vlucht er uit donderen is imo een betere, maargoed.
Of hij heeft wel enige vorm van opvoeding genoten. Rekening houden met andere passagiers lijkt mij niet meer dan normaalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:48 schreef theriddle het volgende:
[..]
waar heb jij last van?jij bent zeker weer zo'n heilig mannetje!!
Dankquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Werkgevers tegen elkaar uitspelen of is dat not done
daarin staan nog wel meer linkjes
Voortaan niet meer aan de stewardessen zitten dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:46 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik zou met mijn vrienden gaan en mijn vrouw woont (voorlopig) niet meer bij me maar dat is een heel ander verhaal dat ik hier niet ga delen.
Jaja, die duim van je wordt steeds mooierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef DRA het volgende:
Ik heb gebeld met het reisbureau maar die zei dat ik bij arke moet zijn. Verder nog met een andere vriend gebeld die ook mee gaat. Hij vreest dat het gaat om een ander voorval tijdens de vlucht. Agv turbulentie heb ik op een gegeven moment over moeten geven en Arke gaf natuurlijk aan dat dit was omdat ik zoveel gezopen had. Het was behoorlijk goor en ik heb daarom om een andere stoel gevraagd of tenminste om het op te ruimen. Beiden werden echter geweigerd terwijl de mensen voor me wel meteen een andere stoel kregen terwijl die stoelen helemaal niet zo ernstig vies waren. Verder werd er nauwelijks naar mij omgekeken. Na een half uur (!) kon ik eventueel een stoel krijgen maar dan moest ik daar alleen zitten. Ik heb dat uiteraard geweigerd omdat ik met mijn vrienden op vakantie was. Ik ben daarom maar gewoon in het gangpad gaan staan. Dit ging goed totdat we gingen dalen en we moesten zitten. Er kwam toen zo'n steward naar me toe om te zeggen dat ik op mijn stoel moest gaan zitten. Diit terwijl ze het nog steeds wiegerden om mijn stoel e.d. schoon te maken. Hij werd daarna handtastelijk en daarom heb ik hem een mep verkocht. Ook dit moesten we natuurlijk verantwoorden bij het grondpersoneel maar hij had er dan ook zelf om gevraagd. Anyways ik ben uiteindelijk gaan zitten dus ik vraag me af wat nu precies het probleem is.
Ik ga zo nog wel even Arke bellen om te zeggen dat het allemaal een incident was en dat de loop van omstandigheden mijn gedrag konden verklaren.
Ik hoop dat ik dan nog wel mee kan want eigenlijk heb ik er best zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 16:14:37 ]
Ik zou ook niet weten wat het probleem zou zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef DRA het volgende:
Ik heb gebeld met het reisbureau maar die zei dat ik bij arke moet zijn. Verder nog met een andere vriend gebeld die ook mee gaat. Hij vreest dat het gaat om een ander voorval tijdens de vlucht. Agv turbulentie heb ik op een gegeven moment over moeten geven en Arke gaf natuurlijk aan dat dit was omdat ik zoveel gezopen had. Het was behoorlijk goor en ik heb daarom om een andere stoel gevraagd of tenminste om het op te ruimen. Beiden werden echter geweigerd terwijl de mensen voor me wel meteen een andere stoel kregen terwijl die stoelen helemaal niet zo ernstig vies waren. Verder werd er nauwelijks naar mij omgekeken. Na een half uur (!) kon ik eventueel een stoel krijgen maar dan moest ik daar alleen zitten. Ik heb dat uiteraard geweigerd omdat ik met mijn vrienden op vakantie was. Ik ben daarom maar gewoon in het gangpad gaan staan. Dit ging goed totdat we gingen dalen en we moesten zitten. Er kwam toen zo'n steward naar me toe om te zeggen dat ik op mijn stoel moest gaan zitten. Diit terwijl ze het nog steeds wiegerden om mijn stoel e.d. schoon te maken. Hij werd daarna handtastelijk en daarom heb ik hem een mep verkocht. Ook dit moesten we natuurlijk verantwoorden bij het grondpersoneel maar hij had er dan ook zelf om gevraagd. Anyways ik ben uiteindelijk gaan zitten dus ik vraag me af wat nu precies het probleem is.
Ik ga zo nog wel even Arke bellen om te zeggen dat het allemaal een incident was en dat de loop van omstandigheden mijn gedrag konden verklaren.
Ik ook niet, kennelijk is het voor TS en consorten normaal dat de sanctie op handtastelijkheden een mep is, dus eigenlijk hadden die stewardessen ze het licht uit de ogen moeten rammenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:12 schreef Eggos het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat het probleem zou zijn
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef k_man het volgende:
Gottegottegot, het is allemaal wel enorm overdreven inderdaad. Mag je nou nooit meer met Arke vliegen omdat je één keer in een dronken bui een stewardess tussen d'r benen hebt gegrepen? Als je daar al niet mee om kunt gaan, moet je een ander beroep kiezen. Wat een preuts tutje zal dat geweest zijn.
En die vent had gewoon met z'n poten van je af moeten blijven. Zeker zo'n steward. Als zo'n homo aan je begint te zitten mep je 'm van je af. Zou iedereen gedaan hebben.
Wat je het beste kunt doen is je rechtsbijstand het hele verhaal uitleggen en hen vragen hoe Arke het beste aangepakt kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Explore the World
volgens mij is ARKE een onderdeel van TUI? Zouden die de gegevens niet uitwisselen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef El_Psycho het volgende:
TS is al een keer ASO geweest op een Arke vlucht?
[..]
Ah, ja dus... Kan ik het wel met Arke eens zijn. Had je je maar moeten gedragen. Je zou eens kunnen vragen of TUI je een andere vlucht kan regelen. Anders moet je het zelf maar regelen.
Then again, als TUI er achter komt dat jij zo'n ASO bent dat je het vliegtuig niet in mag, mag je misschien ook het hotel niet meer in. Ik zou dus zelf maar een vlucht boeken, of nu beginnen te fietsen.
Dat hoop ik niet. Voor mijn werk moet ik regelmatig met het vliegtuig vliegen en mijn werk boekt altijd bij KLM. Ik hoop niet dat ik dit moet gaan zitten uitleggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Valt wel mee zeg je? In een vliegtuig gedraag je je gewoon LUL! Het is geen Connexxion bus waar ze je er even midden tussen de landerijen kunne uitpleuren. Ahh, hadden ze dat maar gedaan dan hadden we hier tenminste één tokkie minder gehad.
PETJE AF VOOR ARKE! En het mag leie dat je naam ook bij Transvertragia, MartinAir en KLM op de zwarte lijst staat! Ga maar lekker kratjes sparen in de Appelhof op Terschelling!
post hier even je echte naam - dan kunnen we de KLM waarschuwen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Voor mijn werk moet ik regelmatig met het vliegtuig vliegen en mijn werk boekt altijd bij KLM. Ik hoop niet dat ik dit moet gaan zitten uitleggen.
heb je die steward ook in zijn kruis getast trouwens?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef DRA het volgende:
vast niet - dat zijn voor 99.98% homo's dus die had dan vast geen klacht meer ingediend - of iets gedaan dat de klacht niet gegrond verklaard zou worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef Misan het volgende:
[..]
heb je die steward ook in zijn kruis getast trouwens?
Heul niet!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:02 schreef Arnold_fan het volgende:
DRA topic zou standaard een slotje moeten krijgen eigenlijk.....
opvoeding genoten?? om direct te gaan schelden??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:51 schreef Misan het volgende:
[..]
Of hij heeft wel enige vorm van opvoeding genoten. Rekening houden met andere passagiers lijkt mij niet meer dan normaal
zal ik jou eens een mep verkopen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef DRA het volgende:
Hij werd daarna handtastelijk en daarom heb ik hem een mep verkocht.
Je hebt geluk dat arke en KLM (nog) niet dit soort lijsten met namen met elkaar vergelijkt, dus voor je werk kun je nog wel met de KLM vliegen. Weet echter wel dat de kans groot is dat er binnen de skyteam alliance er wel namen uitgewisseld worden, dus niet meer vliegen met KLM is hoogst waarschijnlijk ook niet meer vliegen met air france, martinair en transavia...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Voor mijn werk moet ik regelmatig met het vliegtuig vliegen en mijn werk boekt altijd bij KLM. Ik hoop niet dat ik dit moet gaan zitten uitleggen.
Wel mooi dat je je dit blijkbaar opeens op pagina 3 weer herinnert.quote:
Dat was het bij z'n username al.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat kotsverhaal er nog eens bij (owjah, vergeten... ) maakt het tot een lulverhaal.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef DRA het volgende:
Nee, TS stopt altijd op een bepaald moment met reageren in zijn topics. Namelijk als hij niets meer bij kan verzinnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:42 schreef THEFXR het volgende:
dit topic slibt dicht, waar is de TS, is ie al op vakantie?
ik denk dat ie nu met de KLM het land uit is en nu wil de KLM hem niet mee terug nemen naar NL omdat ze dit topic gelezen hebben?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:42 schreef THEFXR het volgende:
dit topic slibt dicht, waar is de TS, is ie al op vakantie?
je bent een echte vriend, want dan mag hij niet meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef DRA het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat die vriend van mij gewoon belt om te vertellen dat hij degene was die de stewardess had lastig gevallen. Dan kan ik tenminste mee.
Die waren waarschijnlijk minder anders dan jij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Hij had ook met zijn vingers van de stewardess af kunnen blijven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent een echte vriend, want dan mag hij niet mee
Hij heeft het goed gespeeld, hij mag mee en jij niet,maar jij had een personeelslid een klap op zijn muil gegeven!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:57 schreef DRA het volgende:
[..]
Hij had ook met zijn vingers van de stewardess af kunnen blijven.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef DRA het volgende:
Ik wilde afgelopen week met vrienden een weekje naar Alanya gaan.
Ik weet niet hoe het in jouw wereldje zit met tijdreizen, maar hier, in de realiteit, zijn we daar nog niet zo goed in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef DRA het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat die vriend van mij gewoon belt om te vertellen dat hij degene was die de stewardess had lastig gevallen. Dan kan ik tenminste mee.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een vermakelijke topic soap.
Jij had toch ook niet in het rond hoeven meppen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:57 schreef DRA het volgende:
[..]
Hij had ook met zijn vingers van de stewardess af kunnen blijven.
Als een stewardess zegt aangifte te gaan doen ben je hoe dan ook veel te ver gegaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef DRA het volgende:
[..]
Man man man.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef DRA het volgende:
Denk aan je hart en hap niet te veel naar de troll.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:41 schreef sjoemelaar het volgende:
Man man man.
Jij bent echt een amoebe.
Mensen als jou moeten ze opsluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |