abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72086217
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef DRA het volgende:

Eerlijk gezegd hoop ik dat die vriend van mij gewoon belt om te vertellen dat hij degene was die de stewardess had lastig gevallen. Dan kan ik tenminste mee.
je bent een echte vriend, want dan mag hij niet mee
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 04:32:40 #152
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_72086250
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef DRA het volgende:

[..]

Maar waarom mogen mijn vrienden dan nog wel mee? Dat is eigenlijk nog wat me het meeste dwars zit.
Die waren waarschijnlijk minder anders dan jij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_72087235
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 04:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bent een echte vriend, want dan mag hij niet mee
Hij had ook met zijn vingers van de stewardess af kunnen blijven.
pi_72088992
TS gaat naar Alanya

Oh, het is een DRA topic
pi_72092601
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:57 schreef DRA het volgende:

[..]

Hij heeft het goed gespeeld, hij mag mee en jij niet,maar jij had een personeelslid een klap op zijn muil gegeven!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:30:53 #156
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_72092733
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef DRA het volgende:
Ik wilde afgelopen week met vrienden een weekje naar Alanya gaan.
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef DRA het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat die vriend van mij gewoon belt om te vertellen dat hij degene was die de stewardess had lastig gevallen. Dan kan ik tenminste mee.
Ik weet niet hoe het in jouw wereldje zit met tijdreizen, maar hier, in de realiteit, zijn we daar nog niet zo goed in.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:34:34 #157
247356 infp2009
More cowbell!
pi_72202826
Zo DRA, het begon een beetje slap, maar die anecdotes in het vliegtuig waren weer priceless

Open je snel een topic over waarom je vrouw niet meer bij je woont? Iedereen zit namelijk op het puntje van respectievelijk zijn en haar stoel.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_72203430
Wat een vermakelijk topic.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:01:16 #159
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72203591
OMG loopt dit topic nog..
pi_72203615
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een vermakelijke topic soap.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:09:24 #161
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72203851
wheheheh gewoon een fucking lemming..
Piloot ontruimt toestel en vliegt leeg weg

trouwens jullie worden nog gezocht door de Marechausse
pi_72211084
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:57 schreef DRA het volgende:

[..]

Jij had toch ook niet in het rond hoeven meppen?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72216777
Wat een verhaal.
pi_72303473
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef DRA het volgende:

[..]

Er was wel 1 stewardesse bij die zei dat ze aangifte ging doen. We hadden echter later met het grondpersoneel en met de gasten op schiphol gesproken en toen was alles weer goed. Het gekke is alleen dat een vriend van mij daarin verder ging en die mag gewoon mee.
Als een stewardess zegt aangifte te gaan doen ben je hoe dan ook veel te ver gegaan.

Het klinkt op mij een beetje alsof jij een asociale kuttokkie bent die helemaal niks in een vliegtuig te zoeken heeft. Ga maar in zeeland op de camping gaan.
pi_72303744
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef DRA het volgende:
Ik heb gebeld met het reisbureau maar die zei dat ik bij arke moet zijn. Verder nog met een andere vriend gebeld die ook mee gaat. Hij vreest dat het gaat om een ander voorval tijdens de vlucht. Agv turbulentie heb ik op een gegeven moment over moeten geven en Arke gaf natuurlijk aan dat dit was omdat ik zoveel gezopen had. Het was behoorlijk goor en ik heb daarom om een andere stoel gevraagd of tenminste om het op te ruimen. Beiden werden echter geweigerd terwijl de mensen voor me wel meteen een andere stoel kregen terwijl die stoelen helemaal niet zo ernstig vies waren. Verder werd er nauwelijks naar mij omgekeken. Na een half uur (!) kon ik eventueel een stoel krijgen maar dan moest ik daar alleen zitten. Ik heb dat uiteraard geweigerd omdat ik met mijn vrienden op vakantie was. Ik ben daarom maar gewoon in het gangpad gaan staan. Dit ging goed totdat we gingen dalen en we moesten zitten. Er kwam toen zo'n steward naar me toe om te zeggen dat ik op mijn stoel moest gaan zitten. Diit terwijl ze het nog steeds wiegerden om mijn stoel e.d. schoon te maken. Hij werd daarna handtastelijk en daarom heb ik hem een mep verkocht. Ook dit moesten we natuurlijk verantwoorden bij het grondpersoneel maar hij had er dan ook zelf om gevraagd. Anyways ik ben uiteindelijk gaan zitten dus ik vraag me af wat nu precies het probleem is.

Ik ga zo nog wel even Arke bellen om te zeggen dat het allemaal een incident was en dat de loop van omstandigheden mijn gedrag konden verklaren.

Ik hoop dat ik dan nog wel mee kan want eigenlijk heb ik er best zin in.
Man man man.

Jij bent echt een amoebe.

Mensen als jou moeten ze opsluiten.
pi_72310137
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:41 schreef sjoemelaar het volgende:
Man man man.

Jij bent echt een amoebe.

Mensen als jou moeten ze opsluiten.
Denk aan je hart en hap niet te veel naar de troll.
pi_72583712
kont-->blaren zitten.. (en dat zitten voorlopig even niet in een vliegtuigstoel van Arke) Overgeven doe in de daarvoor bestemde zakjes, en als jij met je drankprobleem dat zakje niet kon vinden/open vouwen is de drank dus wel degelijk de oorzaak van die rotzooi. Nog even afgezien van de rest van het gesodemieter. Waarom zou een Arke nu het risico weer nemen? De slechte naam die ze krijgen door types als jij en je vrienden te vliegen zullen ze wel willen voorkomen, zeker als dat "ten koste" gaat van een klant die al bewezen heeft zich niet te kunnen gedragen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 9 september 2009 @ 16:11:22 #168
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_72585421
DRA, hoe was je vakantie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')