je bent een echte vriend, want dan mag hij niet meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef DRA het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat die vriend van mij gewoon belt om te vertellen dat hij degene was die de stewardess had lastig gevallen. Dan kan ik tenminste mee.
Die waren waarschijnlijk minder anders dan jij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mijn vrienden dan nog wel mee? Dat is eigenlijk nog wat me het meeste dwars zit.
Hij had ook met zijn vingers van de stewardess af kunnen blijven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent een echte vriend, want dan mag hij niet mee
Hij heeft het goed gespeeld, hij mag mee en jij niet,maar jij had een personeelslid een klap op zijn muil gegeven!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:57 schreef DRA het volgende:
[..]
Hij had ook met zijn vingers van de stewardess af kunnen blijven.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef DRA het volgende:
Ik wilde afgelopen week met vrienden een weekje naar Alanya gaan.
Ik weet niet hoe het in jouw wereldje zit met tijdreizen, maar hier, in de realiteit, zijn we daar nog niet zo goed in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef DRA het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat die vriend van mij gewoon belt om te vertellen dat hij degene was die de stewardess had lastig gevallen. Dan kan ik tenminste mee.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een vermakelijke topic soap.
Jij had toch ook niet in het rond hoeven meppen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:57 schreef DRA het volgende:
[..]
Hij had ook met zijn vingers van de stewardess af kunnen blijven.
Als een stewardess zegt aangifte te gaan doen ben je hoe dan ook veel te ver gegaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef DRA het volgende:
[..]
Er was wel 1 stewardesse bij die zei dat ze aangifte ging doen. We hadden echter later met het grondpersoneel en met de gasten op schiphol gesproken en toen was alles weer goed. Het gekke is alleen dat een vriend van mij daarin verder ging en die mag gewoon mee.
Man man man.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef DRA het volgende:
Ik heb gebeld met het reisbureau maar die zei dat ik bij arke moet zijn. Verder nog met een andere vriend gebeld die ook mee gaat. Hij vreest dat het gaat om een ander voorval tijdens de vlucht. Agv turbulentie heb ik op een gegeven moment over moeten geven en Arke gaf natuurlijk aan dat dit was omdat ik zoveel gezopen had. Het was behoorlijk goor en ik heb daarom om een andere stoel gevraagd of tenminste om het op te ruimen. Beiden werden echter geweigerd terwijl de mensen voor me wel meteen een andere stoel kregen terwijl die stoelen helemaal niet zo ernstig vies waren. Verder werd er nauwelijks naar mij omgekeken. Na een half uur (!) kon ik eventueel een stoel krijgen maar dan moest ik daar alleen zitten. Ik heb dat uiteraard geweigerd omdat ik met mijn vrienden op vakantie was. Ik ben daarom maar gewoon in het gangpad gaan staan. Dit ging goed totdat we gingen dalen en we moesten zitten. Er kwam toen zo'n steward naar me toe om te zeggen dat ik op mijn stoel moest gaan zitten. Diit terwijl ze het nog steeds wiegerden om mijn stoel e.d. schoon te maken. Hij werd daarna handtastelijk en daarom heb ik hem een mep verkocht. Ook dit moesten we natuurlijk verantwoorden bij het grondpersoneel maar hij had er dan ook zelf om gevraagd. Anyways ik ben uiteindelijk gaan zitten dus ik vraag me af wat nu precies het probleem is.
Ik ga zo nog wel even Arke bellen om te zeggen dat het allemaal een incident was en dat de loop van omstandigheden mijn gedrag konden verklaren.
Ik hoop dat ik dan nog wel mee kan want eigenlijk heb ik er best zin in.
Denk aan je hart en hap niet te veel naar de troll.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:41 schreef sjoemelaar het volgende:
Man man man.
Jij bent echt een amoebe.
Mensen als jou moeten ze opsluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |