Geloof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is toch godverdomme niet normaal? Waarom neem je zoveel kinderen?
Het probleem is dat ze allemaal van die boere kutkinderen verspreiden, met de klomp'n an geboar'n noemen ze dat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Niets mis met grote gezinnengezellig toch. Bovendien is dat hun keus, als zij de middelen hebben om hun kinderen te onderhouden.. Wat is dan het probleem?
Wat mij betreft is het verspillen van zaad een van de leukste dingen aan seks...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat het zaad van god niet verloren mag gaan.
Omdat ze andere mensen er mee opzadelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Niets mis met grote gezinnengezellig toch. Bovendien is dat hun keus, als zij de middelen hebben om hun kinderen te onderhouden.. Wat is dan het probleem?
Serieus?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef mierenfokker het volgende:
Die verdiend gewoon 3000 euro netto aan zijn kindertjes door de kinderbijslag
Dat we de wereld langzaam aan het overbevolken zijn. Dus het is een beetje aso. Verder niets hoor..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef karr-1 het volgende:
Mijn ouders hebben 5 kinderen, opa en oma van vaders kant 10 kinderen en opa en oma van moeders kant ook 6. Wat is er mis met grote gezinnen?
dat dacht ik toch even nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef mierenfokker het volgende:
gij zult geen rubber gebruiken!quote:
Hoezo zadelen ze andere mensen ermee op?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen er mee opzadelen.
datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat we de wereld langzaam aan het overbevolken zijn. Dus het is een beetje aso. Verder niets hoor..
Door dit soort gezinnen is het Christendom dus zo lastig uit te roeien...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Batsnek het volgende:
Ik woon in Kampen en dat is kennelijk vrij normaal hier. Gezinnen met minimaal 6 kinderen zijn eerder regel dan uitzondering. Over het algemeen vind ik het wel gezellig zoveel broers en zussen; het zijn vaak hechte families.
Maar dat schijnheilige gristelijke indoctrinatie geleuter kan me gestolen worden.
laten we het op naïefheid houden....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Sommige mensen hebben echt nergens respect voor.
Ook al zijn die ouders een stel geflipte triangeljosti's en geloofsfanatici, daar moet ik ook niks van hebben. Maar je gunt niemand 4 levend verbrandde kinderen.
Tenminste, ik gun het die klapjosti's die het hier allemaal zo grappig vinden
Ja heur, in theorie kan datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef postmortum het volgende:
ze kuun toch ook geadpteerd zijn ?
Is het familie van Fritzel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef willempjewever het volgende:
Waarschijnlijk vingen ze pleegkinderen op, komt vaker voor en dat zijn grote gezinnen.
Ik heb 1 collega met 8 kinderen en die kwam hier sollicteren. Hij stelde zich als volgt voor: ik ben XX en ik heb een gezin met 8 kinderen, weet je gelijk wat mijn hobby is
Idd. Met 10 of 11 kids kun je zo'n brandje nog wel een beetje tof doorstaan, maar met 15 is het echt je eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef RedDevil085 het volgende:
Is natuurlijk een bijzonder vervelende zaak daar in kampen, maar met 15 kinderen zoek je de ellende zelf ook een beetje op, niet waar?
Gemiddeld 90 euro per kind per maand. Das echt niet veel hoor als je kijkt wat een kind kost aan kleding, sport, school, eten, luiers, verzekeringen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef mierenfokker het volgende:
Dat is een eeuwenoude tactiek van gelovigen om maar zoveel mogelijk gelovigen te krijgen... Normale mensen hebben nu nog 1 of 2 kinderen. Gelovigen een heleboel. Simpel gezegd: men gaat niet op oudere leeftijd "geloven", dat moet met de paplepel worden ingegoten. En omdat sommige gelovige kindjes later wijzer worden, vallen er al wat af. Zodoende maken gelovigen zo veel mogelijk kindjes (en om die reden mogen ze van de paus ook geen voorbehoedsmiddelen gebruiken). Hetzelfde geldt trouwens ook voor "andere" gelovigen (ik noem even geen namen) ...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is toch godverdomme niet normaal? Waarom neem je zoveel kinderen? En krijgen deze mensen ook 15 keer kinderbijslag?
Sinds wanneer heeft het opvoeden van kinderen een doel? Het willen opvoeden van kinderen is al een doel op zich, en voor mij genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef RedDevil085 het volgende:
Is natuurlijk een bijzonder vervelende zaak daar in kampen, maar met 15 kinderen zoek je de ellende zelf ook een beetje op, niet waar? Hoe wil je alle 15 kinderen evenveel aandacht en liefde geven? Ze beschermen tegen de boze buitenwereld en ze wat normen en waarden bij brengen? Klinkt behoorlijk CDA, maar dat is volgens mij de bedoeling van het opvoeden van kinderen.
Normaal als in, zoals jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Normale mensen hebben nu nog 1 of 2 kinderen.
Als dat normaal is ben ik liever een illegale Alien.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat het zaad van god niet verloren mag gaan.
Ons huis is ook ooit afgebrand. Mijn vader had er echter weinig moeite mee om mij en m'n broertje uit het huis te krijgen. Dat zie ik hem met 10 tot 15 kinderen nog niet zo snel doen (ze wakker maken, op het gevaar wijzen, veilig buiten krijgen en tegelijkertijd in de paniek het overzicht bewaren). Just saying.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Met 10 of 11 kids kun je zo'n brandje nog wel een beetje tof doorstaan, maar met 15 is het echt je eigen schuld hoor.
En als ik in de supermarkt sta te wachten in de rij en er staat zo'n moeder met 15 schreeuwende kinderen, dan heb ik er zeker wel last van.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Mag ik even mijn mening uiten? Ik walg van die kutusers die weer een topic weten te verneuken door de reeds verwijderde reactiesWat boeit het als ouders veel kinderen nemen? Daar hebben jullie toch geen last van?
Grmblquote:
De vader van dit gezin was niet eens thuis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Ons huis is ook ooit afgebrand. Mijn vader had er echter weinig moeite mee om mij en m'n broertje uit het huis te krijgen. Dat zie ik hem met 10 tot 15 kinderen nog niet zo snel doen (ze wakker maken, op het gevaar wijzen, veilig buiten krijgen en tegelijkertijd in de paniek het overzicht bewaren). Just saying.
Oplossing...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:42 schreef Salsaneck het volgende:
15 kinderen. Dat wil ik later ook.. Fuck overbevolking.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De vader van dit gezin was niet eens thuis.
Wat probeer je ons duidelijk te maken ?
Iets in de trend van: Hadden ze maar niet 15 kinderen moeten maken, dan was dit niet gebeurd ? Pls. explain.
Overbevolking is idd een grapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Mag ik even mijn mening uiten? Ik walg van die kutusers die weer een topic weten te verneuken door de reeds verwijderde reactiesWat boeit het als ouders veel kinderen nemen? Daar hebben jullie toch geen last van?
Nog nooit van overbevolking gehoord?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef Ploertendoder het volgende:Wat boeit het als ouders veel kinderen nemen? Daar hebben jullie toch geen last van?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nog nooit van overbevolking gehoord?![]()
Ik erger me aan mensen die 4 kinderen hebben en walg van mensen die er nóg meer hebben.
Die kinderen krijgen ook weer meerdere kinderen etc. Kortzichtigheid en asociaal gedrag tegenover toekomstige generaties. "Maar daar heb jij nu toch geen last van?" Nee, maar ik denk dan ook niet alleen aan mezelf.
Kijk eens om je heen. Stampvol is het hier. Ik moet er niet aan denken hoeveel mensen er over 100 jaar rondlopen. En dan alle leefgebieden van (met uitsterven bedreigde) dieren die nóg kleiner worden.
Gelukkig ben ik er dan al lang niet meer. Gekkenhuis.
Om er ook maar even een bekende quote tegenaan te gooien:
"I’d like to share a revelation that I’ve had, during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you aren’t actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with its surrounding environment, but you humans do not. You move to an area and you multiply, and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? –A virus."
Juist.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die 4 kinderen hebben en walg van mensen die er nóg meer hebben.
Die kinderen krijgen ook weer meerdere kinderen etc. Kortzichtigheid en asociaal gedrag tegenover toekomstige generaties. "Maar daar heb jij nu toch geen last van?" Nee, maar ik denk dan ook niet alleen aan mezelf.
Kijk eens om je heen. Stampvol is het hier. Ik moet er niet aan denken hoeveel mensen er over 100 jaar rondlopen. En dan alle leefgebieden van (met uitsterven bedreigde) dieren die nóg kleiner worden.
"I’d like to share a revelation that I’ve had, during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you aren’t actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with its surrounding environment, but you humans do not. You move to an area and you multiply, and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? –A virus."
Mijn god, wat zal jij een vervelend leven hebben, walgen van mensen die meer dan 4 kinderen hebben, hoe bedenk je het?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Door om me heen te kijken en te zien wat de mensheid aanricht op deze planeet en dat bijna niemand lijkt te beseffen dat we maar 1 planeet hebben. Als deze uiteindelijk verpest is dan hebben we geen uitwijk.quote:
Zeg dan niks als je er geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:14 schreef T3hTommay het volgende:
Het erge is ook dat die zskken van mensen altijd zakken vol geld krijgen van de overheid.. Opdonderen met je kinderbijslag bij meer dan vier kinderen.
je weet wat je te doen staatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Door om me heen te kijken en te zien wat de mensheid aanricht op deze planeet en dat bijna niemand lijkt te beseffen dat we maar 1 planeet hebben. Als deze uiteindelijk verpest is dan hebben we geen uitwijk.
Ja, ik kan me héél goed voorstellen dat kinderen hebben leuk is, maar waarom is 2 of 3 niet genoeg? Dit wordt tenminste nog ietwat gecompenseerd door mensen die geen kinderen willen waardoor de wereldbevolking op peil kan blijven in plaats van de spuigaten uitlopen. Maar het zou moeder aarde veel goeds doen als het aantal mensen behoorlijk zou slinken.
quote:
Geboortebeperking-folders uitdelen op straat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:16 schreef Beregd het volgende:je weet wat je te doen staat
Helemaalmee eens. Altijd jammer, die 'ze doen er toch niemand kwaad mee'-reacties. Tenenkrommend naïef.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Goed verhaal hoor. Tenminste, als je 15 bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
mlet een flink stuk touw en een boom kun je ook wat aan de overbevoilking doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Geboortebeperking-folders uitdelen op straat?
Een schommel maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
mlet een flink stuk touw en een boom kun je ook wat aan de overbevoilking doen
Stakker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
Goed verhaal hoor. Tenminste, als je 15 bent..
Boos op de hele wereld ey? Gaat wel over!quote:
Gaaf hé, Googlequote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is duidelijk te veel gevraagd van sommige users.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Boos op de hele wereld ey? Gaat wel over!
Waar slaat dit op? Als mensen gewoon een normaal aantal kinderen zouden nemen dan is er niets aan de hand en slinkt de wereldbevolking vanzelf. Daar hoeft toch niemand voor dood?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:23 schreef Beregd het volgende:
mlet een flink stuk touw en een boom kun je ook wat aan de overbevoilking doen
Stampvolquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar zorg er ook voor dat toekomstige generaties dat ook kunnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef willempjewever het volgende:
Komop zeg, geniet gewoon van het leven.
oh, vroeger neukte men evenveel kinderen bij elkaar hoor. Ze stierven gewoon rapper dan tegenwoordig, dus misschien zit daar wel de oplossing als je het zo'n probleem vindt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Als mensen gewoon een normaal aantal kinderen zouden nemen dan is er niets aan de hand en slinkt de wereldbevolking vanzelf. Daar hoeft toch niemand voor dood?
Ja maar ik wil wel op een premium plek wonenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Stampvol![]()
![]()
De wereld is nog lang niet vol.
Het is een probleem. Zo niet voor de huidige generaties danwel voor de toekomstige.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef Beregd het volgende:
...als je het zo'n probleem vindt.
De bevolkingsgroei wordt veroorzaakt door miljarden individuen. Hoe zijn deze dan niet verantwoordelijk?quote:Ik zei het maar om aan te tonen hoe dwaas het is om individuen verantwoordelijk te stellen voor de overbevolking. Trouwens, geboortebeperking brengt een hoop andere problemen met zich mee. Denk maar aan de vergrijzing bvb.
Voor jou misschien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:00 schreef Batsnek het volgende:
ik vind het juist asociaal om een kind z'n broertjes en zusjes te misgunnen. Ik kom zelf ook maar uit een gezin met 3 kinderen, maar broertjes en zusjes zijn vooral op jonge leeftijd heel belangrijk.
Meestal word dat in zo'n uberchristelijke gemeenschap onder elkaar wel geregeld...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:09 schreef ABBA_Jehova het volgende:
14 kinderen, man binnenvaartschipper (zal beslist geen vetpot zijn) en hoogstwaarschijnlijk een übergristelijke moeder die niet werkt. Hoe krijg je dat in deze tijd financieel voor elkaar?
Begin eerst maar eens om voor 16 personen eten in huis te halen. Koken, wassen etc etc. Dan moeten toch instanties financieel bijspringen?
Sowieso vind ik dat je nog steeds de kans moet krijgen om ouder te worden en ook meer geld steken in de techniek daar in. Maar dat de staat je kind sponsort zou bij een kind worden gelaten. Dwangmatige sterilisatie zou ik ook wel een positief punt vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:48 schreef feelsgoodman het volgende:
Schandalig toch? Overbevolking op het hoogste niveau. Zo ontzettend egoïstisch ook, mensen met meer dan twee kinderen. Wij mogen wel eens het "One-child policy" van China overnemen, of iets van een variatie daarop. Dit moet overigens niet alleen voor Nederland gelden maar ook voor de rest van Europa.
Uit principiële redenen neem ik dus ook niet meer dan twee kinderen.
Sub-klacht: Egoïstische ouders.
Wel als ze ouder worden. Kinderen hebben vriendjes of familie nodig om met anderen te leren omgaan. Niet elk kind dat weinig speelt met leeftijdsgenootjes groeit op als een egoistische autist, maar ik ken er wel een aantal uit mijn omgeving. Daartegenin ken ik ook een aantal mensen uit grote gezinnen die ook heel erg op zichzelf kunnen zijn, maar tegelijkertijd wel altijd voor anderen klaar staan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Voor jou misschien.
Kinderen zijn egocentrische makkers, dus het sociale aspect is in deze niet zo belangrijk.
niet als ze jong zijn en kind 8 de kleren van kind 14 aan kan / kind 7 de kleren van kind 13 etc.etc.quote:
De dwergjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Succes toegewenst aan onze (klein)kleinkinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |