Geloof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is toch godverdomme niet normaal? Waarom neem je zoveel kinderen?
Het probleem is dat ze allemaal van die boere kutkinderen verspreiden, met de klomp'n an geboar'n noemen ze dat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Niets mis met grote gezinnengezellig toch. Bovendien is dat hun keus, als zij de middelen hebben om hun kinderen te onderhouden.. Wat is dan het probleem?
Wat mij betreft is het verspillen van zaad een van de leukste dingen aan seks...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat het zaad van god niet verloren mag gaan.
Omdat ze andere mensen er mee opzadelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Niets mis met grote gezinnengezellig toch. Bovendien is dat hun keus, als zij de middelen hebben om hun kinderen te onderhouden.. Wat is dan het probleem?
Serieus?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef mierenfokker het volgende:
Die verdiend gewoon 3000 euro netto aan zijn kindertjes door de kinderbijslag
Dat we de wereld langzaam aan het overbevolken zijn. Dus het is een beetje aso. Verder niets hoor..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef karr-1 het volgende:
Mijn ouders hebben 5 kinderen, opa en oma van vaders kant 10 kinderen en opa en oma van moeders kant ook 6. Wat is er mis met grote gezinnen?
dat dacht ik toch even nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef mierenfokker het volgende:
gij zult geen rubber gebruiken!quote:
Hoezo zadelen ze andere mensen ermee op?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen er mee opzadelen.
datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat we de wereld langzaam aan het overbevolken zijn. Dus het is een beetje aso. Verder niets hoor..
Door dit soort gezinnen is het Christendom dus zo lastig uit te roeien...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Batsnek het volgende:
Ik woon in Kampen en dat is kennelijk vrij normaal hier. Gezinnen met minimaal 6 kinderen zijn eerder regel dan uitzondering. Over het algemeen vind ik het wel gezellig zoveel broers en zussen; het zijn vaak hechte families.
Maar dat schijnheilige gristelijke indoctrinatie geleuter kan me gestolen worden.
laten we het op naïefheid houden....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Sommige mensen hebben echt nergens respect voor.
Ook al zijn die ouders een stel geflipte triangeljosti's en geloofsfanatici, daar moet ik ook niks van hebben. Maar je gunt niemand 4 levend verbrandde kinderen.
Tenminste, ik gun het die klapjosti's die het hier allemaal zo grappig vinden
Ja heur, in theorie kan datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef postmortum het volgende:
ze kuun toch ook geadpteerd zijn ?
Is het familie van Fritzel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef willempjewever het volgende:
Waarschijnlijk vingen ze pleegkinderen op, komt vaker voor en dat zijn grote gezinnen.
Ik heb 1 collega met 8 kinderen en die kwam hier sollicteren. Hij stelde zich als volgt voor: ik ben XX en ik heb een gezin met 8 kinderen, weet je gelijk wat mijn hobby is
Idd. Met 10 of 11 kids kun je zo'n brandje nog wel een beetje tof doorstaan, maar met 15 is het echt je eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef RedDevil085 het volgende:
Is natuurlijk een bijzonder vervelende zaak daar in kampen, maar met 15 kinderen zoek je de ellende zelf ook een beetje op, niet waar?
Gemiddeld 90 euro per kind per maand. Das echt niet veel hoor als je kijkt wat een kind kost aan kleding, sport, school, eten, luiers, verzekeringen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef mierenfokker het volgende:
Dat is een eeuwenoude tactiek van gelovigen om maar zoveel mogelijk gelovigen te krijgen... Normale mensen hebben nu nog 1 of 2 kinderen. Gelovigen een heleboel. Simpel gezegd: men gaat niet op oudere leeftijd "geloven", dat moet met de paplepel worden ingegoten. En omdat sommige gelovige kindjes later wijzer worden, vallen er al wat af. Zodoende maken gelovigen zo veel mogelijk kindjes (en om die reden mogen ze van de paus ook geen voorbehoedsmiddelen gebruiken). Hetzelfde geldt trouwens ook voor "andere" gelovigen (ik noem even geen namen) ...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is toch godverdomme niet normaal? Waarom neem je zoveel kinderen? En krijgen deze mensen ook 15 keer kinderbijslag?
Sinds wanneer heeft het opvoeden van kinderen een doel? Het willen opvoeden van kinderen is al een doel op zich, en voor mij genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef RedDevil085 het volgende:
Is natuurlijk een bijzonder vervelende zaak daar in kampen, maar met 15 kinderen zoek je de ellende zelf ook een beetje op, niet waar? Hoe wil je alle 15 kinderen evenveel aandacht en liefde geven? Ze beschermen tegen de boze buitenwereld en ze wat normen en waarden bij brengen? Klinkt behoorlijk CDA, maar dat is volgens mij de bedoeling van het opvoeden van kinderen.
Normaal als in, zoals jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Normale mensen hebben nu nog 1 of 2 kinderen.
Als dat normaal is ben ik liever een illegale Alien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |