Eerst zien , dan geloven. Moet nog zien dat CDA werkelijk de stap wilt zetten. Balkenende was tot voor kort daar zeer duidelijk over.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lees eens over de plannen, voordat je weer duidelijk laat zien dat je gewoon niet weet wat er speelt... Steekwoord: 1 mio.
[..]
Ow, de Nederlandse graaiers hadden geen aandeel in het geheel....quote:Het zou ook wel gek zijn als we Amerikanen aan gaan pakken als Nederland zijnde...
[..]
Dat KVT vind ik ook grievend. Ik weet niet hoe het electoraal zal uitwerken.quote:Op zich is dat wel gek ja. Het is nog niet zo heel lang geleden dat iemand die zo openlijk discrimineert (hoofddoekentaks, ik zal de bespottelijke benaming van Wilders niet willen herhalen) met pek en veren werd onthaald.
Pleiten voor een eerlijker loonverdeling.. Wat ben ik ook een crimineelquote:De populariteit van Wilders is de aanjager van het morele verval in NL. En jij doet er bewust en actief aan mee. Schaam je!
Dus alle bijstandsfraudeurs mogen wat jou betreft tegen de muur?quote:Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of wat goedkoop weer
Wat is er op tegen om diegenen, die de zaak door pervers handelen kapot maken voor eigen gewin, om die uit de samenleving te verbannen?
Je moet de prestatie los zien van de conjunctuur.quote:Op zondag 20 september 2009 15:39 schreef EchtGaaf het volgende:
De DNB vergeleek twee opeenvolgende jaren. ! goed jaar; 1 slecht jaar. En dan is het toch ronduit bizar dat de "prestatiegerelatieerde" beloning op zijn minst niet veel lager uitpakt.
Het bericht ging niet over de beloningen van Amerikanen... dat heb je misschien gemist.quote:diegenen die hoofdzakelijk de financiële crisis hebben veroorzaakt
Clown...quote:Dat zal tijd worden.
Vertel eens: waarom doen ze het niet volgens jou?quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Onzin. waarom zou in jou ogen geen fatsoenlijk pers bestaan (nrc, vk etc.) die hiervan gewoon bericht kunnen doen?
2% van het bericht is dat ene woordje. De rest sla je over. Zwaktebod!quote:Op zondag 20 september 2009 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Met een simpele dooddoener als "jaloezie" kan ik niet. Sim-pel.
Op jouw manier van eerlijk wel ja: eerlijk delen met iedereen die meer heeft...quote:Op zondag 20 september 2009 15:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Zou het niet kunnen dat gewone burgers gewoon graag een eerlijk beloningsstelsel willen zien?
Er is alles op tegen om mensen die door onderhandeling een hoge beloning binnen slepen op te sluiten. Dat is barbaars. Jij bent barbaars.quote:Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat is er op tegen om diegenen, die de zaak door pervers handelen kapot maken voor eigen gewin, om die uit de samenleving te verbannen?
Ja, dat hebben we geconstateerd dat jij het niet hebt gezien. Maar dat zegt dus iets over jouw geïnformeerdheid.quote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Moet nog zien dat CDA werkelijk de stap wilt zetten.
Graaiers? Heb je het nu over de Belastingdienst?quote:Ow, de Nederlandse graaiers hadden geen aandeel in het geheel....![]()
Het is de zoveelste keer dat het masker is afgeworpen...quote:Dat KVT vind ik ook grievend.
Wat heeft dat nu weer met Wilders te maken?quote:Pleiten voor een eerlijker loonverdeling..
Als je dat met alles door voert maakt het niet meer uit wat je salaris is en gaat iedereen lekker niets doen... wat natuurlijk ook niet werkt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:04 schreef RAVW het volgende:
maar ze moeten gewoon zeggen dat de zorg gewoon 4% van iemand zijn of haar salaris wordt ..
En waarom is dat eerlijk?quote:dus wil er een Bank directeur er per maand 1000 ¤ bij hebben ook de mede werkers het zelfde bedragkrijgen
Oh, ik dacht dat we nog een inkomensafhankelijke zorgpremie hadden. Om nog maar niet te spreken over de inkomstenbelasting. Verdeeld in schijven enzo. Of ben jij van mening dat er geen inkomensafhankelijke zorgpremie is en geen inkomstenbelasting?quote:Op zondag 20 september 2009 19:04 schreef RAVW het volgende:
Nu betalen we bijna allemaal 120 ¤ gemiddeld aan de zorg .. of je nu 1000¤ in de maand heb of 100.000.000 ¤ in de maand verdient dat maak niet uit
Als het goed gaat dan ligt het niet aan de conjunctuur maar danken de graaiers hun toren hoe bonussen aan hun prestaties; nu het minder goed gaat ligt alles aan de conjunctuur en hoeven de bonussen niet naar beneden worden bijgesteld?quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je moet de prestatie los zien van de conjunctuur.
[..]
Het eerste klopt, het tweede niet.quote:Het bericht ging niet over de beloningen van Amerikanen... dat heb je misschien gemist.
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef Klopkoek het volgende:
KPMG moet je niet al te serieus nemen.
Dat moet je hen vragen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vertel eens: waarom doen ze het niet volgens jou?
Iedereen weet wat de lading is. Ik ga er voortaan niet meer op reageren. Ik kan er ook niks mee.quote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
2% van het bericht is dat ene woordje. De rest sla je over. Zwaktebod!
Nee, na 44 delen weet je nog steeds niet waar ik voor sta: evenredige beloningen naar prestatie. En dat is thans niet de situatie.quote:Op zondag 20 september 2009 16:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op jouw manier van eerlijk wel ja: eerlijk delen met iedereen die meer heeft...
Ze maken misbruik van de situatie die er is: de markt doet nl haar werk niet in dat hoge segment. ( ik verwijs maar weer eens naar die prof uit Tilburg die het in dit verband helemaal bij het rechte eind heeft..) Reden korte lijstjes, ons-kent-ons bepaalt daar alles. Niet de capaciteiten die leidend moeten zijn.....quote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is alles op tegen om mensen die door onderhandeling een hoge beloning binnen slepen op te sluiten. Dat is barbaars. Jij bent barbaars.
Daar zit wat in. ( diens brood men eet.....) Maar met deze conclusie zijn ze anders wel behoorlijk kritisch...En ze hebben natuurlijk ook een naam hoog te houden.quote:Op maandag 21 september 2009 10:44 schreef Klopkoek het volgende:
KPMG is een mengeling tussen een zuiver accountants en advieskantoor. Ze zullen ongetwijfeld kaas hebben gegeten van processen maar voor conclusies moet je altijd oppassen met dat soort gasten. Ze praten al snel hun opdrachtgever na.
Dat laatste zit er waarschijnlijk achter. Hun naam hoog houden. De accountantsfirma's liggen nl. in de zijlijn van realiteit ook onder vuur.quote:Op maandag 21 september 2009 10:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar zit wat in. ( diens brood men eet.....) Maar met deze conclusie zijn ze anders wel behoorlijk kritisch...En ze hebben natuurlijk ook een naam hoog te houden.
Exact. Er wordt daar prima geleerd hoe je uit dergelijke situaties het hardste kan graaien.quote:Op maandag 21 september 2009 10:46 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hebben denk ik wel gelijk hoor. Op de economische faculteiten wordt echt een ellebogenmentaliteit aangepraat. Grappig is tevens dat je daar ook heel goed leert dat markten helemaal niet zo vrij zijn. Niet dat het erg is, want alles gaat om hoe effectief mogelijk je ellebogen in te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |