abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72935523
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lees eens over de plannen, voordat je weer duidelijk laat zien dat je gewoon niet weet wat er speelt... Steekwoord: 1 mio.
[..]
Eerst zien , dan geloven. Moet nog zien dat CDA werkelijk de stap wilt zetten. Balkenende was tot voor kort daar zeer duidelijk over.
quote:
Het zou ook wel gek zijn als we Amerikanen aan gaan pakken als Nederland zijnde...
[..]
Ow, de Nederlandse graaiers hadden geen aandeel in het geheel....
quote:
Op zich is dat wel gek ja. Het is nog niet zo heel lang geleden dat iemand die zo openlijk discrimineert (hoofddoekentaks, ik zal de bespottelijke benaming van Wilders niet willen herhalen) met pek en veren werd onthaald.
Dat KVT vind ik ook grievend. Ik weet niet hoe het electoraal zal uitwerken.
quote:
De populariteit van Wilders is de aanjager van het morele verval in NL. En jij doet er bewust en actief aan mee. Schaam je!
Pleiten voor een eerlijker loonverdeling.. Wat ben ik ook een crimineel !
pi_72936520
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Of wat goedkoop weer

Wat is er op tegen om diegenen, die de zaak door pervers handelen kapot maken voor eigen gewin, om die uit de samenleving te verbannen?
Dus alle bijstandsfraudeurs mogen wat jou betreft tegen de muur?
pi_72937857
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:39 schreef EchtGaaf het volgende:

De DNB vergeleek twee opeenvolgende jaren. ! goed jaar; 1 slecht jaar. En dan is het toch ronduit bizar dat de "prestatiegerelatieerde" beloning op zijn minst niet veel lager uitpakt.
Je moet de prestatie los zien van de conjunctuur.
quote:
diegenen die hoofdzakelijk de financiële crisis hebben veroorzaakt
Het bericht ging niet over de beloningen van Amerikanen... dat heb je misschien gemist.
quote:
Dat zal tijd worden.
Clown...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_72937881
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef EchtGaaf het volgende:

Onzin. waarom zou in jou ogen geen fatsoenlijk pers bestaan (nrc, vk etc.) die hiervan gewoon bericht kunnen doen?
Vertel eens: waarom doen ze het niet volgens jou?
pi_72937909
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:

Met een simpele dooddoener als "jaloezie" kan ik niet. Sim-pel.
2% van het bericht is dat ene woordje. De rest sla je over. Zwaktebod!
pi_72937929
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:44 schreef EchtGaaf het volgende:

Zou het niet kunnen dat gewone burgers gewoon graag een eerlijk beloningsstelsel willen zien?
Op jouw manier van eerlijk wel ja: eerlijk delen met iedereen die meer heeft...
pi_72937964
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef EchtGaaf het volgende:

Wat is er op tegen om diegenen, die de zaak door pervers handelen kapot maken voor eigen gewin, om die uit de samenleving te verbannen?
Er is alles op tegen om mensen die door onderhandeling een hoge beloning binnen slepen op te sluiten. Dat is barbaars. Jij bent barbaars.
pi_72938149
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef EchtGaaf het volgende:

Moet nog zien dat CDA werkelijk de stap wilt zetten.
Ja, dat hebben we geconstateerd dat jij het niet hebt gezien. Maar dat zegt dus iets over jouw geïnformeerdheid.
quote:
Ow, de Nederlandse graaiers hadden geen aandeel in het geheel....
Graaiers? Heb je het nu over de Belastingdienst?
quote:
Dat KVT vind ik ook grievend.
Het is de zoveelste keer dat het masker is afgeworpen...
quote:
Pleiten voor een eerlijker loonverdeling..
Wat heeft dat nu weer met Wilders te maken?

En eerlijkheid, daar betrap ik je nooit op. O wee als er een Pool hier hard wil werken om ook een stukje van de taart te krijgen, dan ben jij de eerste om hem jouw taartvork in zijn handen te steken.
  zondag 20 september 2009 @ 19:04:12 #234
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72942399
Ik heb het nooit begrepen waarom dit zo moeilijk is om de hele gang van zaken aan te pakken ..
Zo als nu met de vaste lasten zeg maar die worden nu in harde ¤ gerekend ..
maar er wordt niet gekeken naar iemand zijn of haar inkomsten.
Zie de zorg

Nu betalen we bijna allemaal 120 ¤ gemiddeld aan de zorg .. of je nu 1000¤ in de maand heb of 100.000.000 ¤ in de maand verdient dat maak niet uit

maar ze moeten gewoon zeggen dat de zorg gewoon 4% van iemand zijn of haar salaris wordt ..

Dan is het voor iemand die 1000¤ net zo moeilijk als iemand die 100.000.000¤ heeft
Dit kan je door voeren met alle vasten lasten en dan ook de bonussen en loon verhoging gewoon in harde ¤ dus niet in %

dus wil er een Bank directeur er per maand 1000 ¤ bij hebben ook de mede werkers het zelfde bedrag krijgen
moet je kijken hoe snel het afgelopen is
en niet dat wat er nu gaande is in % verhoudingen.
En bonussen gewoon verplichten met een MAX tot 10% van het salaris te geven
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72945654
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:04 schreef RAVW het volgende:

maar ze moeten gewoon zeggen dat de zorg gewoon 4% van iemand zijn of haar salaris wordt ..
Als je dat met alles door voert maakt het niet meer uit wat je salaris is en gaat iedereen lekker niets doen... wat natuurlijk ook niet werkt.
quote:
dus wil er een Bank directeur er per maand 1000 ¤ bij hebben ook de mede werkers het zelfde bedrag krijgen
En waarom is dat eerlijk?
pi_72946626
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:04 schreef RAVW het volgende:

Nu betalen we bijna allemaal 120 ¤ gemiddeld aan de zorg .. of je nu 1000¤ in de maand heb of 100.000.000 ¤ in de maand verdient dat maak niet uit
Oh, ik dacht dat we nog een inkomensafhankelijke zorgpremie hadden. Om nog maar niet te spreken over de inkomstenbelasting. Verdeeld in schijven enzo. Of ben jij van mening dat er geen inkomensafhankelijke zorgpremie is en geen inkomstenbelasting?
pi_72960043
http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA3A91C0EF0BC2.html

10:10 21 September 2009
KPMG: normbesef jonge manager laag

Het aandeel graaituig zal er niet te minder op worden. Ze wordne gewoon gekweekt.

Het wordt tijd dat overheid ingrijpt op de hogescholen en universiteiten.
pi_72960065
KPMG moet je niet al te serieus nemen.
pi_72960155
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je moet de prestatie los zien van de conjunctuur.
[..]
Als het goed gaat dan ligt het niet aan de conjunctuur maar danken de graaiers hun toren hoe bonussen aan hun prestaties; nu het minder goed gaat ligt alles aan de conjunctuur en hoeven de bonussen niet naar beneden worden bijgesteld?

Dubbele moraal.
quote:
Het bericht ging niet over de beloningen van Amerikanen... dat heb je misschien gemist.
[..]
Het eerste klopt, het tweede niet.
pi_72960160
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef Klopkoek het volgende:
KPMG moet je niet al te serieus nemen.
Waarom niet?
pi_72960184
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vertel eens: waarom doen ze het niet volgens jou?
Dat moet je hen vragen.
pi_72960213
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

2% van het bericht is dat ene woordje. De rest sla je over. Zwaktebod!
Iedereen weet wat de lading is. Ik ga er voortaan niet meer op reageren. Ik kan er ook niks mee.
pi_72960242
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op jouw manier van eerlijk wel ja: eerlijk delen met iedereen die meer heeft...
Nee, na 44 delen weet je nog steeds niet waar ik voor sta: evenredige beloningen naar prestatie. En dat is thans niet de situatie.
pi_72960290
KPMG is een mengeling tussen een zuiver accountants en advieskantoor. Ze zullen ongetwijfeld kaas hebben gegeten van processen maar voor conclusies moet je altijd oppassen met dat soort gasten. Ze praten al snel hun opdrachtgever na.
pi_72960338
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er is alles op tegen om mensen die door onderhandeling een hoge beloning binnen slepen op te sluiten. Dat is barbaars. Jij bent barbaars.
Ze maken misbruik van de situatie die er is: de markt doet nl haar werk niet in dat hoge segment. ( ik verwijs maar weer eens naar die prof uit Tilburg die het in dit verband helemaal bij het rechte eind heeft..) Reden korte lijstjes, ons-kent-ons bepaalt daar alles. Niet de capaciteiten die leidend moeten zijn.....

Het is dus ene grote boevenbende in die regionen.
pi_72960361
Ze hebben denk ik wel gelijk hoor. Op de economische faculteiten wordt echt een ellebogenmentaliteit aangepraat. Grappig is tevens dat je daar ook heel goed leert dat markten helemaal niet zo vrij zijn. Niet dat het erg is, want alles gaat om hoe effectief mogelijk je ellebogen in te zetten.
pi_72960374
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:44 schreef Klopkoek het volgende:
KPMG is een mengeling tussen een zuiver accountants en advieskantoor. Ze zullen ongetwijfeld kaas hebben gegeten van processen maar voor conclusies moet je altijd oppassen met dat soort gasten. Ze praten al snel hun opdrachtgever na.
Daar zit wat in. ( diens brood men eet.....) Maar met deze conclusie zijn ze anders wel behoorlijk kritisch...En ze hebben natuurlijk ook een naam hoog te houden.
pi_72960378
"prof uit Tilburg". Je bedoelt toch niet die Lans Bovenberg hopelijk?
pi_72960420
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daar zit wat in. ( diens brood men eet.....) Maar met deze conclusie zijn ze anders wel behoorlijk kritisch...En ze hebben natuurlijk ook een naam hoog te houden.
Dat laatste zit er waarschijnlijk achter. Hun naam hoog houden. De accountantsfirma's liggen nl. in de zijlijn van realiteit ook onder vuur.
pi_72960437
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:46 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hebben denk ik wel gelijk hoor. Op de economische faculteiten wordt echt een ellebogenmentaliteit aangepraat. Grappig is tevens dat je daar ook heel goed leert dat markten helemaal niet zo vrij zijn. Niet dat het erg is, want alles gaat om hoe effectief mogelijk je ellebogen in te zetten.
Exact. Er wordt daar prima geleerd hoe je uit dergelijke situaties het hardste kan graaien.

Die lui die bovendrijven voor toekomstige CEO's hebben doorgaans al een lager normbesef dan gemiddeld, het wordt ze bovendien gewoon geleerd. Het graaituig wordt gewoon gekweekt.

Maar ja, 1 ding is zeker, het systeem blaast zichzelf gewoon hartstikke op. Het is wachten op de definitieve grote klap. Tja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')