Cornettoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb fucking buikpijn maar eet toch een cornetto
Naakt?quote:
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Dat is een lolcat video, geen fail videoquote:
quote:
In je avatar toch?quote:
blablabla, die vorige failpost van je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is een lolcat video, geen fail video
Ja. Wat moet ze daar doen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In je avatar toch?
[..]
blablabla, die vorige failpost van je.
Je snapt hem echt niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In je avatar toch?
[..]
blablabla, die vorige failpost van je.
Voor het raampje van je avatar zitten zegt iequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja. Wat moet ze daar doen dan?![]()
Nou vooruit: Mooi zijn?
Dat luie mens heeft toch niks te doen dus komt ze maar de hele dag voor het raampje van mijn avatar zitten.
...
Zucht, hoe duidelijk moet ik zijn, ransaap? Denk je dat ik het leuk vind om met je te praten? En nee, ik snap hem niet.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor het raampje van je avatar zitten zegt ie![]()
Je laat je beste vriend toch niet castrerenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, hoe duidelijk moet ik zijn, ransaap? Denk je dat ik het leuk vind om met je te praten? En nee, ik snap hem niet.
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaar dat Ernie om half 6 altijd weg is
Je had echt niks te doen tijdens je ban, hequote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal poep-plaatjes achter elkaar, en overal echt een kut reactie op kunnen geven
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je had echt niks te doen tijdens je ban, he
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEWBIE ALERT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kent die geniale stripjes niet?
Zit iets in je oor.quote:
Kleuterstripjes bedoel je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEWBIE ALERT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kent die geniale stripjes niet?
quote:
ONZ.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef jordeeeh het volgende:
Mister Monkeyman's bar verhalen
FOK! cultuur. Verdulleme.
Een vrachtwagen met waterijsjes, dat wil ik.quote:
Mensen die goede topics niet willen lezen omdat het in ONZ staatquote:
Ik moest lachen om het topicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die goede topics niet willen lezen omdat het in ONZ staat
quote:
Omdat ik een brief ontvangen heb van de RUG die in Groningen in de brievenbus van m'n buren ligt en die ik daarom niet op kan sturen.quote:Beste Ilse,
Je verzoek tot (her)inschrijving voor de opleiding B Bedrijfskunde is nog niet volledig afgerond.
Je hebt mogelijk nog geen collegegeld betaald.
geen vrachtwagen:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vrachtwagen met waterijsjes, dat wil ik.
Studielink is echt een kutuitvinding...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
Aaaaaaaaaaargh, Studielink stuurt me elke 3 dagen ofzo dit mailtje:
[..]
Omdat ik een brief ontvangen heb van de RUG die in Groningen in de brievenbus van m'n buren ligt en die ik daarom niet op kan sturen.
Ik weet het.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
Studielink is echt een kutuitvinding...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef Trannellius het volgende:
KLB is saai nu mensen niet over de schreef durven te gaan ivm mogelijke moderator-verkiezingen
Je bent echt een kankerfaler dat je die chick niet door hebt gesmeerd jonge!!1!11quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef Trannellius het volgende:
KLB is saai nu mensen niet over de schreef durven te gaan ivm mogelijke moderator-verkiezingen
Lijkt me een goede reden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die goede topics niet willen lezen omdat het in ONZ staat
Zo, beter?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je bent echt een kankerfaler dat je die chick niet door hebt gesmeerd jonge!!1!11
Die kreeg ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
Aaaaaaaaaaargh, Studielink stuurt me elke 3 dagen ofzo dit mailtje:
[..]
Omdat ik een brief ontvangen heb van de RUG die in Groningen in de brievenbus van m'n buren ligt en die ik daarom niet op kan sturen.
Neequote:
Open jij er dan eens één.. faalhaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee
Het is gewoon irritant dat niemand een enigszins trolltopic durft te openen, omdat dan iedereen uit FB dan in ene komt van ZIE JE NOU WEL!!!1
quote:Beste baas,
De onderwijsinstelling heeft je betalingsopdracht verwerkt.
Volgens de wet ben je maar bij 1 onderwijsinstelling het wettelijk bepaalde collegegeld verschuldigd.
Als je ook nog een opleiding bij een andere onderwijsinstelling wilt gaan volgen, vraag dan aan de onderwijsinstelling waar je betaald hebt een bewijs van betaald collegegeld (BBC).
Het is hierdoor mogelijk dat je bij de andere onderwijsinstelling vrijgesteld wordt van betalen van collegegeld.
Als je je voor meerdere opleidingen binnen dezelfde onderwijsinstelling hebt ingeschreven, hoef je slechts voor één opleiding collegegeld te betalen, namelijk voor de opleiding met het hoogste tarief. Als je al een lager tarief hebt betaald, dien je het verschil bij te betalen.
Met vriendelijke groet,
Studielink.
Dit bericht is automatisch gegenereerd en kan niet beantwoord worden.
Ik heb beloofd me te gedragen, dus sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee
Het is gewoon irritant dat niemand een enigszins trolltopic durft te openen, omdat dan iedereen uit FB dan in ene komt van ZIE JE NOU WEL!!!1
Ga je collegegeld betalen bitch!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die kreeg ik ookAlleen stond er mijn eigen naam boven, en geen B maar een M
Jajaja, allang gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je collegegeld betalen bitch!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zat ik laatst met mijn mattie Sala-Din in de bar
Te wachten op Roflpantoffel, die weer eens te laat was![]()
Toen kwam hij eindelijk opdagen.
En ik had zo iets vanvolgens mij is er iets mis...
Want toen kwam Remlof opeens in the scene
En nog een Remlof![]()
![]()
Nu is het wel genoeg geweest Remlof![]()
REMLOOOOOOOOOOF!
...
Is het voorbij?
Het is gelukkig voorbij
OMG! ITS FULL WITH STARS!
"I am the Alpha and the Omega. Who is and who was and who is to come, the Almighty."
"I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end."
Jij hebt echt geen leven, ik weet het nu zekerquote:
Dat hadden ze dan 5 delen geleden moeten bedenken. Gewoon geen nieuwe mod nemen, en net doen alsof ie er wel komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven, ik weet het nu zeker
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven, ik weet het nu zeker
emogay.gifquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
geen vrachtwagen:
[ afbeelding ]
Ja vertel eens over 't Sziget honeyquote:
Ik wou Baloonoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel. Maar alleen als we gaan tekenen!
klik op mn linkjequote:
Ik wilde het niet zeggen, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:56 schreef jordeeeh het volgende:
Omgpop is voor homo's [ afbeelding ]
Ik ken de community manager ervanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar je hebt gelijk.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef jordeeeh het volgende:
Hey boys, gaan lekker mee Omgpoppen? [ afbeelding ]
\
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ken de community manager ervan
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ken de community manager ervan
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vertel eens over 't Sziget honey? Ik heb ze vorig jaar op LL gezien trouwens, was ook geniaaaal
![]()
!
Ik zal straks wel even een uitgebreid verslag typen. Misschien dat ik dat zo ergens op een terras ga doen. Het was in elk geval echt geweldig. Was voor mij m'n eerste meerdaagse festival maar ik had niet verwacht dat ik het zo erg naar m'n zin zou hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vertel eens over 't Sziget honey? Ik heb ze vorig jaar op LL gezien trouwens, was ook geniaaaal
![]()
!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Ik ben wel liefquote:
Hell, ik ga hier nu wel schrijven...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
!
Hoi Allurequote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:56 schreef jordeeeh het volgende:
Omgpop is voor homo's [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar je hebt gelijk.
Niet haten.quote:
Ik haat met ze meequote:
quote:
Ja maar jij:quote:
Laat ik BoWa jou bannen. Oh wacht...quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ik BoWa jou bannen. Oh wacht...
Leg eens uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar jij:Jij bent de definitie van
Hey Zotjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Zotheid het volgende:
EN HOI 4EBE.
Dat valt niet uit te leggen.quote:
Oke.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey Zotje![]()
Ik ga werken![]()
![]()
Sms je later.
Dat heb ik eigenlijk bij meerdere users in de SC welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Bij alles wat hij zegt is de eerste en enige reactie die ik kan geven:
Post het nummer hier!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
Succes.
Ik had je nummer niet in die telefoon staan dus ik kon je niet dronken smsen.
Hoax je kan wel dronken smsen maar je verstuurd de liefdessms naar een vriend inplaats van een vriendinquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
Succes.
Ik had je nummer niet in die telefoon staan dus ik kon je niet dronken smsen.
Toch niet bij mij|quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bij meerdere users in de SC wel
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bij meerdere users in de SC wel
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch niet bij mij| [ afbeelding ]
dat zou wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Namen en rugnummers.
Ik heb zin een moddersmijttopic.
Als je je dat al af moet vragen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuhquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neen, ik moet mij gedragenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Namen en rugnummers.
Ik heb zin een moddersmijttopic.
PM dan, dan post ik ze welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Neen, ik moet mij gedragen
Vraag er dan ook niet naar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WheheNet alsof het me wat kan schelen als het wel zo zou zijn
![]()
Van 4ebe?quote:
Ik had m'n iPhone niet meegenomen maar een of andere samsung. Waar dus zo goed als geen nummers instonden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoax je kan wel dronken smsen maar je verstuurd de liefdessms naar een vriend inplaats van een vriendin
Bij mij thuis ook, en het is oplichter. Z'n ijs is f*cking duur en niet eens zo heel lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet naar.
Godsamme, komt die ijscowagen weer hier staan met z'n kutdeuntje_!
quote:
ijsssquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet naar.
Godsamme, komt die ijscowagen weer hier staan met z'n kutdeuntje_!
Ik heb nog nooit ijs gehaald bij die vent. De appie zit 100 meter verderop, ga ik daar wel heen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij mij thuis ook, en het is oplichter. Z'n ijs is f*cking duur en niet eens zo heel lekker
Ik 1 keerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ijs gehaald bij die vent. De appie zit 100 meter verderop, ga ik daar wel heel.
Nee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.
[..]Je neemt niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik ben bezig met mijn festivalverslag.quote:
En terechtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef Cybey het volgende:
Adelante heeft me een note gegeven voor topic Mensen met 15 kinderen
Jawel maar hoe jij het zegtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
Weet je soms niet in welk subforum je bent?
En in KLB mag je je gewoon als een klapjosti gedragen ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
Weet je soms niet in welk subforum je bent?
Geleerd van jouquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En in KLB mag je je gewoon als een klapjosti gedragen ofzo?
Zal je toch echt eerst het goede voorbeeld moeten gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leer dan nu ook maar van mij om je een beetje fatsoenlijk te gedragen
Oh ja, dat helpt wel hé?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zal je toch echt eerst het goede voorbeeld moeten geven
Naakt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef jordeeeh het volgende:
Even mijn goddelijke lichaam onder den douche plaatsen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef Cybey het volgende:
Adelante heeft me een note gegeven voor topic Mensen met 15 kinderen
quote:
Je "a" blijft hangen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
En langs het tuinpad van m’n vaaaaaader, zag ik de hoge bomen staaaaaaaaan. Ik was een kind en wist niet beteeeeeeer, dan dat ‘t nooit voorbij zou gaaaaaaan.
Uiteraard, gewoon een beetje rondzwaaien met die stok.quote:
Wat heb je allemaal met deze Laura uitgespookt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Zotheid het volgende:
Day minus 2 & minus 1
De heenreis was al erg gezellig. Ik stapte samen met Jeroen (De jongen met wie ik ben geweest) op in Amsterdam waar we nog de enige in de cabine waren. In Utrecht stapte 2 meisjes () en een stelletje in. Erg leuke mensen, ook voor hun was het de eerste keer. In de discowagon een beetje met 1 of andere pot staan dansen die van haar vriendin niet met me mocht zoenen (oid). Rond 3 uur gaan slapen tot een uur 6. Daarna een beetje ontbeten en weer verder geslapen.
Aangekomen in Boedapest was het prachtig weer. Met het stelletje uit de trein de taxi naar het terrein gedeeld waar we voor de deur werden afgezet. We waren redelijk vlot binnen en het was tijd om een plekje voor de tent te zoeken. Al zoekend kwam er een Belg naar ons toe die ons wees op een mooi plekje in de schaduw aan het water. Volgens mij was dat ook 1 van de mooiste plekken om te staan. En de gezelligste. We raakten daar in contact met een groep van zo'n 10 Nederlanders en 4 Duitsers. De Duitsers hadden zelf een boot gemaakt en waren daarmee komen varen. Hierbij hadden ze van grote drijvende bananen meegenomen die midden in "Kamp Holland" stonden, om het kampvuur heen.
Na een paar biertjes gedronken te hebben (een halve liter voor 450 huf, omgerekend 1,80 euro.) zijn we met een stel Nederlanders naar de supermarkt geweest, net buiten het festivalterrein. Een grote ”supermarche” waar ze echt van alles verkochten, van autobanden tot rottende vissen. Hier hebben we ondefinieerbaar vlees gekocht voor op het vuur en wodka, overgeschonken in waterflessen, iets wat iedereen deed omdat er geen glas het terrein op mocht. Overigens werd er voor de supermarkt al vrolijk gedronken en was het een drukte van jewelste voor het terrein.
Na gegeten te hebben weer naar het festival gegaan. Een beetje rondgelopen, veel gelachen, veel Nederlanders gezien, totdat we bij 1 of andere foute tent kwamen, Terminal A. Hier draaide ze Captain Jack, No Limit enz enz. Hier een tijdje gebleven, kwamen een stel rare Franse meiden tegen, waarvan ik van 1 de email heb. Geen flauw idee waarom. Daarna gingen we een cocktailemmer halen, echt een geweldige uitvinding. Nadat we met een of andere rare Zwitserse hadden gesproken die hier in Nederland stage had gelopen kwamen we haar tegen, Laura. Laura was echt het leukste en schattigste meisje van het hele festival. Ze woont deels in Hongarije, deels in Wales.
Ik weet niet meer hoe het kwam maar na zo’n 5 minuten waren we verloofd, en een cocktailemmer deed dienst als verlovingsring. Een jongen die knock out op de grond lag deed dienst als koe. Geen idee waarom ze die voor haar verloving wou hebben. Nadat de koe boos was geworden trokken we ons terug en hebben tot zo’n 8 uur op een rustig plekje gezeten...
Helicopterenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon een beetje rondzwaaien met die stok.
Nee man, gewoon beetje heen en weer. K ben toch geen fucking meatspin.quote:
Veel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal met deze Laura uitgespookt?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee man, gewoon beetje heen en weer. K ben toch geen fucking meatspin.
Je gaat met ene Jeroen op vakantie en praat daar met meisjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Veel.![]()
Maar we hebben ook gewoon veel gepraat.
Ze is echt een leuk meisje. Ze is zooo schattig.
Ahw, wat leuk voor jequote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Veel.![]()
Gaat over Sziget, een festival in Hongarije.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat met ene Jeroen op vakantie en praat daar met meisjes
Ja, en Jeroen stond achter de struiken aan zijn piemel te trekkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat met ene Jeroen op vakantie en praat daar met meisjes
Nee, die fase heb ik wel gehad ondertussenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaat over Sziget, een festival in Hongarije.
Jeroen is een goede vriend met wie ik ben geweest.
En ja, ik praat met meisjes, jij niet?
Jaaa, dank je wel.quote:
Het is geniaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:58 schreef bloodysunday het volgende:
Ik wil volgend jaar ook naar Sziget, heb wat gehoord van vrienden en het lijkt me geniaal.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en Jeroen stond achter de struiken aan zijn piemel te trekken
Ahh, je bent nu uit de kast?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, die fase heb ik wel gehad ondertussen
Het lijkt me sowieso al geniaal als je met grote groep vrienden bent, en daar is het natuurlijk helemaal gekkenhuis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaa, dank je wel.
Zoals ik al zei is het nu verder afwachten...
[..]
Het is geniaal.
Helaas heb ik nog amper foto's.
Zal de paar die ik heb wel even online gooien.
Dus ze viel wel voor jouw minimale haarbezetting op je hoofdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Veel.![]()
Ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die stond met het nichtje van Laura.
De groep van een man of 20 waar ik meestal mee liep bestonden allemaal uit kleine groepjes van een man of 3/4. In principe zou je ook gewoon alleen kunnen gaan, je maakt daar echt zo snel vrienden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso al geniaal als je met grote groep vrienden bent, en daar is het natuurlijk helemaal gekkenhuis.
Ha-ha-ha.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus ze viel wel voor jouw minimale haarbezetting op je hoofd
Precies.quote:
WTFquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
We hadden ook nog ergens een uitwisselingsproject. 1 of ander sletje uit Amsterdam, die had continu zo'n 8 jongens om dr heen.
haha mooiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De groep van een man of 20 waar ik meestal mee liep bestonden allemaal uit kleine groepjes van een man of 3/4. In principe zou je ook gewoon alleen kunnen gaan, je maakt daar echt zo snel vrienden.
[..]
Ha-ha-ha.
[..]
Precies.
We hadden ook nog ergens een uitwisselingsproject. 1 of ander sletje uit Amsterdam, die had continu zo'n 8 jongens om dr heen.
Zo'n opmerking was erg raak. Het zal eens tijd worden dat ze jou op je plaatst zetten, Ernie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo grappig kan het niet zijn, overdrijvert
En hier wil je een serieuze reactie op? Of verwacht je nu nom nom nom?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n opmerking was erg raak. Het zal eens tijd worden dat ze jou op je plaatst zetten, Ernie.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Met Norrit kleurt niet alleen je poep zwart.
[ afbeelding ]
Onze tent op de ochtend dat we weggingen.
[ afbeelding ]
Een zooi Nederlanders (waaronder een fok!ker) hadden ons gebied ge-tp-t.
[ afbeelding ]
Koffieapparaat from hell.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk fucking lekker was.
leieres.quote:
Gast.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Adelante het volgende:
En daar ga je voor je plezier heen?Of was het een soort kamp, als straf, voor iets?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga volgend jaar ook mee.quote:Waarom niet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HATEN IST VERLATENquote:
Ze ziet er niet lelijker door uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie foto, wat een afgelikte boterham
Oké, maar de gedachte alleen al dat er datzelfde weekend al minstens 10 overheen geweest zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze ziet er niet lelijker door uit.
Ziet er ook erg netjes uit.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waar je beter kunt liggen: in zo'n ranzige tent of boven op die uitgewoonde kampslet.
Nee, ik laat Hongarije dit jaar maar schieten als vakantiebestemming
Ligt eraan of ze geboren is met een kutje of nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:18 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
haar zou ik geven ben ik nu een homo![]()
hoe werkte dat hyve trucje ook alweer
http://tje-geer.hyves.nl/quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:18 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
haar zou ik geven ben ik nu een homo![]()
hoe werkte dat hyve trucje ook alweer
Het wordt er wel aardedonker door gebrek aan electriciteitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:22 schreef gers het volgende:
ik wil ook volgend jaar naar hongarije![]()
misschien kan ik daar wel een meisje scoren
Doe wat je niet laten kunt, ik heb het in elk geval prima naar m'n zin gehad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waar je beter kunt liggen: in zo'n ranzige tent of boven op die uitgewoonde kampslet.
Nee, ik laat Hongarije dit jaar maar schieten als vakantiebestemming
Ik ben er ook niet overheen geweest. De soa's zouden waarschijnlijk het condoom kapot branden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oké, maar de gedachte alleen al dat er datzelfde weekend al minstens 10 overheen geweest zijn
Nice work.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:22 schreef gers het volgende:
ik wil ook volgend jaar naar hongarije![]()
misschien kan ik daar wel een meisje scoren
Boeiend!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen die kwamen zeiken dat we in een zwijnenstal leefden..
zusje :(quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bob, doe eens uitleggen via PM.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet overheen geweest. De soa's zouden waarschijnlijk het condoom kapot branden.
Ze heeft ook nog een "vriendinnetje"; Goortje.quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een "vriendinnetje"; Goortje.
We hadden zo'n buurjongen die een trommel had gekregen en die om 8 uur, als ik net terug naar m;n tent ging, begon te slaan op dat ding.quote:
Dan krijg ik:quote:
Ah, t lukt al.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan krijg ik:
Dit plaatje is al verwijderd
terug
Je moet gewoon krabbelen bij jezelf en dan in de live preview die code tikken. Als het plaatje verschijnt weet je dat het gelukt is. Als je er dan op klikt zit je op het profiel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan krijg ik:
Dit plaatje is al verwijderd
terug
't is wel lekker weer vandaagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:32 schreef Fascination het volgende:
Zo, economie en balanslezen even verknald, dat doet een mens goed.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet gewoon krabbelen bij jezelf en dan in de live preview die code tikken. Als het plaatje verschijnt weet je dat het gelukt is. Als je er dan op klikt zit je op het profiel.
Ik moest er nog iets uithalen.quote:
Wat een onduidelijke uitleg.quote:
zal wel meevallen meidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:32 schreef Fascination het volgende:
Zo, economie en balanslezen even verknald, dat doet een mens goed.
Ja, ik ga ook even de zon in ja.quote:
ga je naar beach lentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook even de zon in ja.Beetje bijkleuren.
Het was al gedoemd te mislukken, ik ging gisteravond nog de ratio's en leasing doornemen.quote:
Nee, het is een uitleg die vrouwen niet snappen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een onduidelijke uitleg.
Mn zusje heeft een nieuwe foto, met los haar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een onduidelijke uitleg.
Whehe, ik ben niet zo goed met computers nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het is een uitleg die vrouwen niet snappen.Dat is wat anders.
Een pruik?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn zusje heeft een nieuwe foto, met los haar.
Omgquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn zusje heeft een nieuwe foto, met los haar.
ons pap was net langsgekomenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
gers, waarom zit jij nu eigenlijk thuis?
''ons pap''quote:
Wah Awesomequote:
quote:De meter (symbool m) is de SI-eenheid voor lengte. Hij is sinds 1983 gedefinieerd als de afstand die licht in 1/299.792.458 seconde in vacuüm aflegt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
''ons pap''
wat een walgelijke uitdrukking
Kan dat op je werk?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zoek dat woord eens op google op en klik op het eerste resultaat
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zoek dat woord eens op google op en klik op het eerste resultaat
Neequote:
Ja vastquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kan gewoon op het werk, is een youtube filmpje over een zeiksnol
jitzzzze zei het woord maar ik wist niet wat het betekende dus ik zocht via google de betekenis en kwam zo op het filmpje en toen wist ik wat het betekendequote:
quote:
HAHAHA jitzzzze maakt een homograpje, goh dat is ook voor het eerst.quote:
Dat wil ik horenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
Oeh, Ik wil ook eens op de radio zijn en zingen
Jij kent de samentrekking van het woord zeik (zeiken/zeuren) en snol niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
jitzzzze zei het woord maar ik wist niet wat het betekende dus ik zocht via google de betekenis en kwam zo op het filmpje en toen wist ik wat het betekende
jitzzzze is een homograpjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHA jitzzzze maakt een homograpje, goh dat is ook voor het eerst.
Ik ken het woord wel en kan het ook in een zin gebruikenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kent de samentrekking van het woord zeik (zeiken/zeuren) en snol niet?
Reageer dan nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHA jitzzzze maakt een homograpje, goh dat is ook voor het eerst.
Doe ik jullie niet aan.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:07 schreef Japsnars het volgende:
Stephan houdt er dus wel van om lekker ondergezeken te worden door een dominante vrouw![]()
Over jou heen? Ew, bleghquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ken het woord wel en kan het ook in een zin gebruiken
Japsnars is aan het zeiken
Stephan is een snol
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hou er wel van om lekker ondergezeken te worden door een dominante vrouw![]()
Het topic is haast vol, wie gaat de nieuwe openen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:11 schreef Japsnars het volgende:
Whehe, wat zijn we toch weer allemaal lekker flauw bezig
Nou inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:11 schreef Japsnars het volgende:
Whehe, wat zijn we toch weer allemaal lekker flauw bezig
Dan moet ik het nieuwe topic openen en en... dat wil ik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaadIk ga naar de zon verhuizen denk ik
Ken jij Stephan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |