Cornettoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb fucking buikpijn maar eet toch een cornetto
Naakt?quote:
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Dat is een lolcat video, geen fail videoquote:
quote:
In je avatar toch?quote:
blablabla, die vorige failpost van je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is een lolcat video, geen fail video
Ja. Wat moet ze daar doen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In je avatar toch?
[..]
blablabla, die vorige failpost van je.
Je snapt hem echt niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In je avatar toch?
[..]
blablabla, die vorige failpost van je.
Voor het raampje van je avatar zitten zegt iequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja. Wat moet ze daar doen dan?![]()
Nou vooruit: Mooi zijn?
Dat luie mens heeft toch niks te doen dus komt ze maar de hele dag voor het raampje van mijn avatar zitten.
...
Zucht, hoe duidelijk moet ik zijn, ransaap? Denk je dat ik het leuk vind om met je te praten? En nee, ik snap hem niet.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor het raampje van je avatar zitten zegt ie![]()
Je laat je beste vriend toch niet castrerenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, hoe duidelijk moet ik zijn, ransaap? Denk je dat ik het leuk vind om met je te praten? En nee, ik snap hem niet.
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaar dat Ernie om half 6 altijd weg is
Je had echt niks te doen tijdens je ban, hequote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal poep-plaatjes achter elkaar, en overal echt een kut reactie op kunnen geven
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je had echt niks te doen tijdens je ban, he
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEWBIE ALERT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kent die geniale stripjes niet?
Zit iets in je oor.quote:
Kleuterstripjes bedoel je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEWBIE ALERT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kent die geniale stripjes niet?
quote:
ONZ.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef jordeeeh het volgende:
Mister Monkeyman's bar verhalen
FOK! cultuur. Verdulleme.
Een vrachtwagen met waterijsjes, dat wil ik.quote:
Mensen die goede topics niet willen lezen omdat het in ONZ staatquote:
Ik moest lachen om het topicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die goede topics niet willen lezen omdat het in ONZ staat
quote:
Omdat ik een brief ontvangen heb van de RUG die in Groningen in de brievenbus van m'n buren ligt en die ik daarom niet op kan sturen.quote:Beste Ilse,
Je verzoek tot (her)inschrijving voor de opleiding B Bedrijfskunde is nog niet volledig afgerond.
Je hebt mogelijk nog geen collegegeld betaald.
geen vrachtwagen:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vrachtwagen met waterijsjes, dat wil ik.
Studielink is echt een kutuitvinding...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
Aaaaaaaaaaargh, Studielink stuurt me elke 3 dagen ofzo dit mailtje:
[..]
Omdat ik een brief ontvangen heb van de RUG die in Groningen in de brievenbus van m'n buren ligt en die ik daarom niet op kan sturen.
Ik weet het.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
Studielink is echt een kutuitvinding...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef Trannellius het volgende:
KLB is saai nu mensen niet over de schreef durven te gaan ivm mogelijke moderator-verkiezingen
Je bent echt een kankerfaler dat je die chick niet door hebt gesmeerd jonge!!1!11quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef Trannellius het volgende:
KLB is saai nu mensen niet over de schreef durven te gaan ivm mogelijke moderator-verkiezingen
Lijkt me een goede reden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die goede topics niet willen lezen omdat het in ONZ staat
Zo, beter?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je bent echt een kankerfaler dat je die chick niet door hebt gesmeerd jonge!!1!11
Die kreeg ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
Aaaaaaaaaaargh, Studielink stuurt me elke 3 dagen ofzo dit mailtje:
[..]
Omdat ik een brief ontvangen heb van de RUG die in Groningen in de brievenbus van m'n buren ligt en die ik daarom niet op kan sturen.
Neequote:
Open jij er dan eens één.. faalhaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee
Het is gewoon irritant dat niemand een enigszins trolltopic durft te openen, omdat dan iedereen uit FB dan in ene komt van ZIE JE NOU WEL!!!1
quote:Beste baas,
De onderwijsinstelling heeft je betalingsopdracht verwerkt.
Volgens de wet ben je maar bij 1 onderwijsinstelling het wettelijk bepaalde collegegeld verschuldigd.
Als je ook nog een opleiding bij een andere onderwijsinstelling wilt gaan volgen, vraag dan aan de onderwijsinstelling waar je betaald hebt een bewijs van betaald collegegeld (BBC).
Het is hierdoor mogelijk dat je bij de andere onderwijsinstelling vrijgesteld wordt van betalen van collegegeld.
Als je je voor meerdere opleidingen binnen dezelfde onderwijsinstelling hebt ingeschreven, hoef je slechts voor één opleiding collegegeld te betalen, namelijk voor de opleiding met het hoogste tarief. Als je al een lager tarief hebt betaald, dien je het verschil bij te betalen.
Met vriendelijke groet,
Studielink.
Dit bericht is automatisch gegenereerd en kan niet beantwoord worden.
Ik heb beloofd me te gedragen, dus sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee
Het is gewoon irritant dat niemand een enigszins trolltopic durft te openen, omdat dan iedereen uit FB dan in ene komt van ZIE JE NOU WEL!!!1
Ga je collegegeld betalen bitch!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die kreeg ik ookAlleen stond er mijn eigen naam boven, en geen B maar een M
Jajaja, allang gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je collegegeld betalen bitch!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zat ik laatst met mijn mattie Sala-Din in de bar
Te wachten op Roflpantoffel, die weer eens te laat was![]()
Toen kwam hij eindelijk opdagen.
En ik had zo iets vanvolgens mij is er iets mis...
Want toen kwam Remlof opeens in the scene
En nog een Remlof![]()
![]()
Nu is het wel genoeg geweest Remlof![]()
REMLOOOOOOOOOOF!
...
Is het voorbij?
Het is gelukkig voorbij
OMG! ITS FULL WITH STARS!
"I am the Alpha and the Omega. Who is and who was and who is to come, the Almighty."
"I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end."
Jij hebt echt geen leven, ik weet het nu zekerquote:
Dat hadden ze dan 5 delen geleden moeten bedenken. Gewoon geen nieuwe mod nemen, en net doen alsof ie er wel komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven, ik weet het nu zeker
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven, ik weet het nu zeker
emogay.gifquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
geen vrachtwagen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |