Geloof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is toch godverdomme niet normaal? Waarom neem je zoveel kinderen?
Het probleem is dat ze allemaal van die boere kutkinderen verspreiden, met de klomp'n an geboar'n noemen ze dat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Niets mis met grote gezinnengezellig toch. Bovendien is dat hun keus, als zij de middelen hebben om hun kinderen te onderhouden.. Wat is dan het probleem?
Wat mij betreft is het verspillen van zaad een van de leukste dingen aan seks...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat het zaad van god niet verloren mag gaan.
Omdat ze andere mensen er mee opzadelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Niets mis met grote gezinnengezellig toch. Bovendien is dat hun keus, als zij de middelen hebben om hun kinderen te onderhouden.. Wat is dan het probleem?
Serieus?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef mierenfokker het volgende:
Die verdiend gewoon 3000 euro netto aan zijn kindertjes door de kinderbijslag
Dat we de wereld langzaam aan het overbevolken zijn. Dus het is een beetje aso. Verder niets hoor..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef karr-1 het volgende:
Mijn ouders hebben 5 kinderen, opa en oma van vaders kant 10 kinderen en opa en oma van moeders kant ook 6. Wat is er mis met grote gezinnen?
dat dacht ik toch even nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef mierenfokker het volgende:
Die verdiend gewoon 3000 euro netto aan zijn kindertjes door de kinderbijslag
gij zult geen rubber gebruiken!quote:
Hoezo zadelen ze andere mensen ermee op?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen er mee opzadelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |