Voor alles heb ik aanwijzingen....quote:De persoon Bassos post vanuit een andere lokatie dan thuis en zijn ware identiteit word dus geheim gehouden De persoon Bassos is een goede IP spoofer met kennis van zaken. De persoon Bassos wordt door de MODS in bescherming genomen en kan zijn gang gaan
Dit is natuurlijk heel goed mogeljik en sluit ik zeker niet uit. Dimitri... Bastard onzer alle lieve goede vader, een familieman, zit tot in zijn nek in het complot... dit kan niet anders...En Yogi als helpende hand natuurlijk.quote:Maar eh, zou het niet Bastard kunnen zijn, met een os erachter als sneer naar michielos ?
Antwoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Michielos het volgende:
Andere theorieën zijn:
Mediaconsument: Het gehalte van irritatie is voor de meeste mensen net zo hoog als bij deze rakker. Het feit dat hij gebanned is, doet hier niets aan af.
Michielos: Bassos en michielos klinken hetzelfde. het zou echter wel erg obvious zijn.
Manke: Dezelfde schrijfstijl, inclusief enters tussen de regels door. Hier gaat naar mijn voorkeur naar uit(een soort supertroll)
Het kan ook zo zijn dat Bassos gedurende de dag als een normaal persoon post (op zijn werk) en pas in de avond onder zijn Bassos account.
Antwoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand juist expres de namen van 2 bekende TRU'ers mixt (Bastard en michielos) om de verdenking op hen te gooien, of omdat ie met beiden denkt een appeltje te schillen te hebben
Antwoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:00 schreef Michielos het volgende:
Om de verdenking niet op hem te gooien reageert hij wel eens op topics maar moet hij zich eerst excuseren zodat hij niet de heletijd tussen 2 accounts hoeft te switchen.
Dat dit soort topics in de air blijven, is hierbij enkel een bevestiging.
Dit was slechts vingeroefening... En wellicht om ons op het verkeerde been te zetten...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit.... bassos????
Zijn wrok jegens mods begon al vroeg, wellicht in zijn vroege childhood ...
Er is een nieuwe verdachte inzicht bij onze TRU rechercheurs en onderzoekers. Onzer aller Mediaconsument claimed Bassos te zijn en dit kan wel eens zeer goed kloppen. Mediaconsument die momenteel gebanned is, is dus nog steeds actief op het TRU forum. Alle puzzelstukjes lijken op hun plek te vallen;quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Exoteria het volgende:
Onderwerp: roep maar dat ik bassos ben
Wed 19 August 2009 14:45u door mediaconsument
Omdat die forums kapot moeten!
uit mijn PM, met toestemming.
Ja, maar denk aan reverse-psychology - het zou obvious zijn, dus zou je dat nooit doen, zou men denken - dus een goede reden om het wel te doen, want niemand zou geloven dat het zo simpel zou zijn !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Michielos het volgende:
Michielos: Bassos en michielos klinken hetzelfde. het zou echter wel erg obvious zijn.
boze tongen beweren dat het om een afrekening gaat!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand juist expres de namen van 2 bekende TRU'ers mixt (Bastard en michielos) om de verdenking op hen te gooien, of omdat ie met beiden denkt een appeltje te schillen te hebben
Ik geef toe, ik zou ertoe in staat zijn. Maar ik ben het bij deze echt niet. Jullie geloven dit toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, maar denk aan reverse-psychology - het zou obvious zijn, dus zou je dat nooit doen, zou men denken - dus een goede reden om het wel te doen, want niemand zou geloven dat het zo simpel zou zijn !
Je weet dat ik een maroc ben?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef _Led_ het volgende:
Aan de andere kant is er nog steeds het vermoeden dat bassos niet-caucasisch is aangezien hij de racisme-kaart soms uitspeelt.
Dan vallen ik, michielos en bastard al af.
Is dit.... bassos????quote:bassos
17 vrijdag 30 mei 2008 @ 00:22 (#59)
erm, ik had een account gemaakt en een link gepost naar een gratis excel sheet.
Die post is gelocked.
Geen idee waarom.
Wellicht het uberhaubt posten van een link.
in de 'closed topics' staat een post met "ek 2008 excel sheet".
Geen idee of verwijzen naar gelockte topics verboden is.
Excel sheet in die post is nog steeds precies wat je zoekt en compleet gratis.
Graag zou ik weten waarom mijn vorige topic gelocked is.
(zodat ik in de toekomst die fout kan voorkomen)
ZO bruin ben ik ook weer niet in thailand geworden hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef _Led_ het volgende:
Aan de andere kant is er nog steeds het vermoeden dat bassos niet-kaukasisch is aangezien hij de racisme-kaart soms uitspeelt.
Dan vallen ik, michielos en bastard al af.
Dus media post onder een kloon tijdens bantijd? Slim van m danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Exoteria het volgende:
Onderwerp: roep maar dat ik bassos ben
Wed 19 August 2009 14:45u door mediaconsument
Omdat die forums kapot moeten!
uit mijn PM, met toestemming.
mediaconsument heeft 2 weken geleden een ban van een maand gekregen, zie banmeldtopic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Aha, dus mediaconsument heeft een ban ?
Ja, gezien mijn vorige post (bassos en mediaconsument lijken even idioot) staat mediaconsument dan opeens hoog op mijn verdachten-lijstje
Deze zaak is echt ziek!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Aha, dus mediaconsument heeft een ban ?
Ja, gezien mijn vorige post (bassos en mediaconsument lijken even idioot) staat mediaconsument dan opeens hoog op mijn verdachten-lijstje
er zijn natuurlijk zat mensen die of van ip veranderen, of die zowel een werk als thuis adres hebben, of die in de vakantie op het huis van de ouders passen, of zoals één van de truthers af en toe bij pa en af en toe bij ma verblijft.... tal van optiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Ik bedenk net, ik zou natuurlijk gewoon vanavond m'n oude kloon-detector weer eens op kunnen graven
Maar Yvonne ofzo kan volgens mij ook zo een kloonscan doen, da's een stuk minder moeite.
Yvonne zei dat Bassos geen kloon was maar dat valt te omzeilenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Ik bedenk net, ik zou natuurlijk gewoon vanavond m'n oude kloon-detector weer eens op kunnen graven
Maar Yvonne ofzo kan volgens mij ook zo een kloonscan doen, da's een stuk minder moeite.
Yvonne zit niet in complotten.. als Yvonne iets met een complot van doen heeft, dan zit ze er OP.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yvonne zei dat Bassos geen kloon was maar dat valt te omzeilen
En Yvonne kan natuurlijk ook in dit complot zitten...
Nee, da's geen mogelijkheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yvonne zei dat Bassos geen kloon was maar dat valt te omzeilen
En Yvonne kan natuurlijk ook in dit complot zitten...
Bassos laat van zich horen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:24 schreef Michielos het volgende:
ik kreeg deze pm van media
[..]
tering wat een debiel![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:24 schreef Michielos het volgende:
ik kreeg deze pm van media
[..]
tering wat een debiel![]()
interesseert me niet. Hij stalkt me zelfs via PM na een ban.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef Exoteria het volgende:
[..]
wat platvloers..... volkspraat...
tuberculose bedoel je.
Dat noemt men smaakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef Exoteria het volgende:
ja hoor....
mijn zoontje van 3 jaar kreeg (hij heeft zijn bordje helemaal leeg), een KINDER chocoladereepje van mij....
"Nee!" zegt hij....
ieder kind vindt chocolade lekker!
"die andere in de koelkast wil ik eten"het prinsje..... die andere "in de koelkast"... das een Cote D'Or reep van 3,49
met dat soort uitspraken moet je spaarzaam omgaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef jogy het volgende:
"De persoon Bassos wordt door de MODS in bescherming genomen en kan zijn gang gaan"
Wut?.
Verder gok ik dat michielos de creator is van bassos, zomaar. Hjij probeert al een tijdje over te komen als een 'believer' dus is goed met het omkeren van een perspectief, is geïnteresseerd in het 'foppen' van mensen en is vast wel slim genoeg om zoiets simpels te doen als anonieme proxies te vinden, zeker in firefox is het easy.
En anders is het een origineel, ook goed.
Wolla ik zweer swa...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef jogy het volgende:
"De persoon Bassos wordt door de MODS in bescherming genomen en kan zijn gang gaan"
Wut?.
Verder gok ik dat michielos de creator is van bassos, zomaar. Hjij probeert al een tijdje over te komen als een 'believer' dus is goed met het omkeren van een perspectief, is geïnteresseerd in het 'foppen' van mensen en is vast wel slim genoeg om zoiets simpels te doen als anonieme proxies te vinden, zeker in firefox is het easy.
En anders is het een origineel, ook goed.
Zijn schoenen lopen onderhand in Australië terwijl hij in NL rondloopt hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef Exoteria het volgende:
[..]
met dat soort uitspraken moet je spaarzaam omgaan.
je wil het toch niet aanwakkeren dat meneer Michielos naast zijn schoenen gaat lopen?
arme michielosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Zijn schoenen lopen onderhand in Australië terwijl hij in NL rondloopt hoor.
Zelfs mijn oma zou het kunnen. Ok, overdrevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wolla ik zweer swa...
ik heb geen bal.. maar dan ook geen bal verstand van computers... dit kun je flammie vragen![]()
![]()
Verder zou ik het nooit zo overduidelijk maken
australiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Zijn schoenen lopen onderhand in Australië terwijl hij in NL rondloopt hoor.
De kloonscan gaat zeker niet alleen uit van IP adres overigens. Zelfs de mindere goden (ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:11 schreef Exoteria het volgende:
ow, maar je beaamt hier eigenlijk dat die hele kloonscan geen bal voorstelt, aangezien iedere Exoteria user met firefox (om even bij jouw vb te blijven) anoniem kan zijn.
een andere laptop, computer whatever en je bent je mac adres van je computer ook kwijt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef jogy het volgende:
[..]
De kloonscan gaat zeker niet alleen uit van IP adres overigens. Zelfs de mindere goden (ik) mogen de formule niet weten waar het nou wel op zoekt
.
Klopt, maar de beste kloonscan is eigenlijk gewoon het herkennen van de schrijfstijl, negen van de tien kunnen hun postgedrag moeilijk blijvend wijzigen voor ze terugvallen in hun 'basisgedrag'. Ik ben er één van, ik zou mijn gedrag niet kunnen veranderen om een kloon te verbergen ookal kreeg ik er geld voorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef Exoteria het volgende:
[..]
een andere laptop, computer whatever en je bent je mac adres van je computer ook kwijt.
(en zelfs dat kan je zelf gewoon wijzigen...)
dat is een prima regel vind ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef jogy het volgende:
Oh en we hebben wel een soort regel dat zolang een kloon niet gaat baggeren niemand hoeft te weten wie erachter zit, maakt het ook alleen maar leuker eigenlijk. Dus alle gokjes van modjes zijn ook echt alleen dat, gokjes.
Hij doet niets strafbaars an sich, dus hoef ik ook niet te weten of er een ander achter zit, als dat al zo is hoor. Het zou me niets verbazen als het een kloon is van iemand al vind ik het dan wel knap gedaan maar voorlopig ga ik er vanuit dat het een originele user is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:19 schreef Exoteria het volgende:
[..]
dat is een prima regel vind ik![]()
ik hoop alleen niet dat je hiermee ook bedoeld dat je vindt dat bassos niet baggert
Ik welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt, maar de beste kloonscan is eigenlijk gewoon het herkennen van de schrijfstijl, negen van de tien kunnen hun postgedrag moeilijk blijvend wijzigen voor ze terugvallen in hun 'basisgedrag'. Ik ben er één van, ik zou mijn gedrag niet kunnen veranderen om een kloon te verbergen ookal kreeg ik er geld voor.
Ooh echt niet! Jij lachte me uit omdat ik het zei..tsssquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:30 schreef Michielos het volgende:
Ik zei die connectie overigens al eerder
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:37 schreef Raug het volgende:
[..]
Ooh echt niet! Jij lachte me uit omdat ik het zei..tsss
quote:
ohw?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:45 schreef Raug het volgende:
[..]
![]()
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op dat ik, als Fok broekie aan het meelezen ben hier. Ik ken al die namen die er genoemd worden toch niet.
Stel nou dat er straks wordt gezegd: Bassos = noemeenwillekeurigenaam, dan weet ik toch niet wie dat is.
uh uh ...don't even think about itquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:05 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ohw?
jij bent dus ook nieuw... net als bassos....
knaag knaag
Ik vind mensen uitschelden strafbaar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij doet niets strafbaars an sich, dus hoef ik ook niet te weten of er een ander achter zit, als dat al zo is hoor. Het zou me niets verbazen als het een kloon is van iemand al vind ik het dan wel knap gedaan maar voorlopig ga ik er vanuit dat het een originele user is.
Hij noemt mensen pipo, nou, boehoequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vind mensen uitschelden strafbaar?
Waarom stel je anders een TRU netiquette opZodat sommige mensen kunnen uitschelden en andere niet ofzo?
Ik vind dat Bassos, kloon of niet, te vaak strafbaar bezig geweest is tbh...
Maaaaar
Ik vind hem ook heel erg grappig en hij is een attractie en lokt nieuwe users naar TRU dus dat is dan wel weer een + punt. Ik zou hem ook niet bannen, wellicht soms een beetje aansturen/modereren, maar om nou te zeggen dat hij niks fouts doet gaat me net een beetje te ver
netetiquette ??? Lol , trek die lijn dan algemeen door en hou er niet een paar een handje boven het hoofd die hetzelfde doen, zij het op een zogezegd iets ludiekere manier ...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef Flammie het volgende:
Ik vind mensen uitschelden strafbaar?
Waarom stel je anders een TRU netiquette opZodat sommige mensen kunnen uitschelden en andere niet ofzo?
Ik vind dat Bassos, kloon of niet, te vaak strafbaar bezig geweest is tbh...
en dan 20x hetzelfde in 1 thread en 1000x pipo zonder dat de thread ook maar ERGENS heen gaat.quote:Stel een vraag en ik beanwoord hem
"wat is de zin van het leven"
INHOUDELIJKE VRAAG.. PIPO.....
Ik denk niet dat TRU slim genoeg is om me te kunnen volgen
Ik ben nu al een paar minuten aan het proberen om op een bassos achtige manier te reageren maar ik krijg het niet voor elkaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:25 schreef Michielos het volgende:
het kan kloppen.. hij is wel opeens online, en keurt dit gedrag goed
Pipo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef Flammie het volgende:
Post het eens... of ben je bang om ontmaskerd te worden!!!!???
Iedereen mag op onderzoek uitgaan natuurlijk zolang de persoonsgegevens inderdaad niet gepost worden. Enkel andere fok-usernames.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef cptmarco het volgende:
oh leuk een speurtocht...
alleen al kom je er achter, dan mag je het nog niet posten (privegegevens....)
dat lijkt mij een richtlijn die zowieso nageleefd moet worden, ook al had je dat niet ls regel gesteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Iedereen mag op onderzoek uitgaan natuurlijk zolang de persoonsgegevens inderdaad niet gepost worden. Enkel andere fok-usernames.
Inderdaad, meer common sense dan iets andersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Exoteria het volgende:
[..]
dat lijkt mij een richtlijn die zowieso nageleefd moet worden, ook al had je dat niet ls regel gesteld.
Aanname vastgesteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef jogy het volgende:
Het was gewoon nieuwsgierigheid en aangezien je wel van aandacht houdt
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:25 schreef bassos het volgende:
[..]
Aanname vastgesteld.
En mij vragen of een topic dichtmoet waarin ik net alle posters in dat topic heb gepwned.
En dat is nu precies de reden waarom ik hier posten temporiseer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:33 schreef jogy het volgende:[..]![]()
![]()
. Jij leeft wel in een leuke realiteit he, ik ben jaloers
.
Helemaal mee eens overigens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:40 schreef bassos het volgende:
[..]
En dat is nu precies de reden waarom ik hier posten temporiseer.
Als mensen gaan geloven wat ik post hebben ze het zowiezo fout.
Eigen ervaring is wat een vereiste is om te groeien.
Lezen kan je wel een richting geven, maar verandering komt door doen.
(naja, eerst zijn dan denken en daaruit handelen werkt ook, maar dan moet je eerst mysticus ipv magus doen)
Ik ben ik , het is belachelijk om mij aan te duiden als 1 grote grap , ik ben geen speelgoed of stripfiguur maar je medemens .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:50 schreef Flammie het volgende:
Dan blijft over Summers... maar dit kan eigenlijk niet want Summers is vast niet heel erg goed in Excel en zal een grap als deze (als haar eigen personage niet al 1 grote grap is) niet lang kunnen volhouden denk ik. Verder neemt ze TRU ook serieus en zal dus bij deze niet meer als verdachte gezien worden...
En dit gaat ook nergens overquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar misschien is Summers wel...een neger????
Je neemt het veel te serieusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben ik , het is belachelijk om mij aan te duiden als 1 grote grap , ik ben geen speelgoed of stripfiguur maar je medemens .
Ik denk dat jouw voorstellingsvermogen gewoon chronisch tekort schiet en dat je beter kan gaan kijken
of jij niet 1 grote grap aan het worden bent .
iig is dat jouw probleem en niet mijn tekortkoming .
[..]
En dit gaat ook nergens over![]()
misbruik mijn naam niet en laat me buiten je OP 's zonder mijn toestemming .
Ga iets nuttigs doen ofzo![]()
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:38 schreef Dragorius het volgende:
Ik wilde eerst zeggen "goed topic" maar nu ben ik er een beetje bang van geworden
Ik zal het niet verklappenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:05 schreef Flammie het volgende:
Ik probeer Bassos uit de tent te lokken....
Maar flammie is juist de ervaringen van andere mensen belachelijk aan het maken .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Je neemt het veel te serieus![]()
Ik vind trouwens dat je ook door andermans ervaringen lessen kunt leren. Ik heb in ieder geval heel wat lering getrokken uit ervaringen van mensen om me heen
kort lontje ?? je wilt me toch beledigen ? ga je nu klagen dat ik beledigt ben ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:01 schreef Flammie het volgende:
En ja hoor... de eerste en enige die zich serieus beledigd voelt is natuurlijk -hoe kan het ook anders- Summers
Kort lontje ofzo ?
Please manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar flammie is juist de ervaringen van andere mensen belachelijk aan het maken .
alsof hij niet door heeft na al die tijd dat hij believers en o.a mij belachelijk maakt
in zijn OP gaat zeggen dat mijn personage 1 grote grap is .
Hij heeft nooit respect gehad dus hij hoeft nu ook niet te doen alsof hij een grap maakt ,
hij is gewoon aan het proberen mij WEER belachelijk te maken .
Ben je nu serieus woest ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef Summers het volgende:
[..]
kort lontje ?? je wilt me toch beledigen ? ga je nu klagen dat ik beledigt ben ?
Ga jezelf voor de gek houden![]()
Ben je onzeker dat je het steeds over andere mensen moet hebben en hun ervaringen ipv die van jou ?
Heb je zelf geen mening of iets interessants te vertellen dat je een OP moet opvullen met
wat andere mensen ervaren of wellicht wel en niet zijn ?
Je kan beter jezelf gaan zoeken en een topic over jezelf openen en waarom je altijd denigrerend moet gaan doen over mensen die afwijken van wat jij ervaart .
Alsof je niet door hebt dat ik dat niet op prijs stel , ga je aub tegen iemand anders aanstellen .
De laatste keer dat je dat deed moest je zo nodig twee foto's van lelijke oude heksen met wratten
in je OP zetten en die twee lelijke oude heksen waren natuurlijk 2 believers , waarvan ik er 1 was .
Dat topic is niet voor niets gesloten en je hebt er blijkbaar niet van geleerd dat je respect moet hebben voor andere mensen , of je ze nou wel of niet begrijpt .
mensen in tru zijn niet je pispaal die je op een goedkope manier kan afzeiken omdat ze ervaringen hebben die niet wetenschappelijk zijn aangetoond ,
zielig dat jij dat als vrijbrief ziet om jezelf constant op te krikken en je beter te voelen door mensen af te zeiken die niks verkeerd doen en hier komen om oprecht hun ervaringen te delen .
Dat jij dat niet begrijpt is jouw probleem .
Blijf lekker neerkijken op mensen met andere ervaringen , als je dat nodig hebt moet je dat maar lekker doen ,
jezelf opkrikken op de goedkoopste en laagste manier die er is![]()
word een keer zelfstandig , je loopt iedereen achterna alsof je niet vanuit jezelf kan praten .
Ik kom wel over een belediging heen , je onzekerheid heeft heel wat meer werk nodig .
Als ik jou was zou ik me daarop richten en niet op hoe dom en gelovig en hoe gek andere mensen wel niet zijn .
Dus anderhalf jaar was je me echt belachelijk aan het maken en nu is het voor de grap ???quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Please man
IK
MAAKTE
EEN
GRAP
EEN
PERSIFLAGE
OP
TRU
echt hou op ofzo
Dit dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
Hey hou eens op met topic kapen Summers, dit is het bassos-topic.... Je kunt imo beter in Feedback aangeven dat je van bepaalde replies niet gediend bent, dan kunnen we hier verder op het fenomeen bassos.
Het probleem is dat ik dat helemaal niet zeg..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus anderhalf jaar was je me echt belachelijk aan het maken en nu is het voor de grap ???
Goed dat je het even erbij zegt
Als je niet wil dat ze zich beledigd voelt moet je het ook niet doen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:01 schreef Flammie het volgende:
En ja hoor... de eerste en enige die zich serieus beledigd voelt is natuurlijk -hoe kan het ook anders- Summers
Kort lontje ofzo ?
Ik sta in de OP hoor , als jij in een OP staat mag jij het negeren .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
Hey hou eens op met topic kapen Summers, dit is het bassos-topic.... Je kunt imo beter in Feedback aangeven dat je van bepaalde replies niet gediend bent, dan kunnen we hier verder op het fenomeen bassos.
En als ze daar nou geen zin in heeft? Mag ze dan haar ongenoegen niet kenbaar maken omdat het niet in het topic past? Je mag van mij best grapjes maken maar moet je ook niet verongelijkt gaan doen als je er commentaar op krijgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef Flammie het volgende:
Dan betrekt ze haarzelf toch bij de grap door iets over mij te schrijven..
Jezus waar sommige mensen zich druk over maken
Ze schrijft een heel essay over mij dus ze kan het best.. nu nog een beetje proberen te lachen en het ziet er al beter uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
En als ze daar nou geen zin in heeft? Mag ze dan haar ongenoegen niet kenbaar maken omdat het niet in het topic past? Je mag van mij best grapjes maken maar moet je ook niet verongelijkt gaan doen als je er commentaar op krijgt.
Hoog tijd dat dit es duidelijk gesteld wordt. En dan te bedenken dat een paar posts hiervoor Flammie het nog over netetiquette hadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
En als ze daar nou geen zin in heeft? Mag ze dan haar ongenoegen niet kenbaar maken omdat het niet in het topic past? Je mag van mij best grapjes maken maar moet je ook niet verongelijkt gaan doen als je er commentaar op krijgt.
maar waarom moet dat commentaar altijd direct zo emotioneel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit waar ik over de lijn ga guntherquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoog tijd dat dit es duidelijk gesteld wordt. En dan te bedenken dat een paar posts hiervoor Flammie het nog over netetiquette had
Het is voor iedereen persoonlijk hoe ze erop reageren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef Flammie het volgende:
Dragorius staat ook in de OP.. kijken hoe hij er op reageerd
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef Exoteria het volgende:
[..]
maar waarom moet dat commentaar altijd direct zo emotioneel?
Hell, wat mankeert de mens toch???
Het is overal op het moment hetzelfde.
ja, dat is hygiënischer he.... een papieren zakdoekje,quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:55 schreef Flammie het volgende:
Ik heb Summers op die manier maar uit de OP gehaald dus ze kan haar traantjes drogen met haar papieren zakdoekje.
De laatste die ik maakte "het wonder topic "gingen de drie kleuters waar jij er weer 1 van wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:51 schreef Flammie het volgende:
Jezus.. maak je ook eens een ludieke thread aan
Ligt eraan hoe lang het al bezig is natuurlijk. één keer een kiezel tegen je hoofd hoeft geen drama te zijn, elke dag voor een jaar lang een kiezel tegen je hoofd, tja.. op een gegeven moment zou ik ook zin hebben om een baksteen te pakken en die in iemands voorhoofd te planten. Om maar even een metafoor te gebruiken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef Exoteria het volgende:
[..]
maar waarom moet dat commentaar altijd direct zo emotioneel?
Hell, wat mankeert de mens toch???
Het is overal op het moment hetzelfde.
Maar daar is hier dan ook absoluut geen sprake van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het al bezig is natuurlijk. één keer een kiezel tegen je hoofd hoeft geen drama te zijn, elke dag voor een jaar lang een kiezel tegen je hoofd, tja.. op een gegeven moment zou ik ook zin hebben om een baksteen te pakken en die in iemands voorhoofd te planten. Om maar even een metafoor te gebruiken.
Nou niet de verongelijkte pipo uit gaan hangen hey !quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Flammie het volgende:
Verder had ik gewoon graag dat we weer een grappige thread kunnen maken, ook al zal dat helaas nu onmogelijk zijn.
bedankt mannen maar dit kan op slot want het is gewoon verpest..
gooi er maar een censuur op
Pipo's.
quote:bas·so (bs, bäs)
n. pl. bas·sos or bas·si (bäs)
1. A bass singer, especially an operatic bass.
2. An instrumental part written for a bass instrument.
--------------------------------------------------------------------------------
[Italian, from Medieval Latin bassus, low.]
Niet mee eensch.quote:
Mee Eensch...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:53 schreef R0N1N het volgende:
Wat "Wie is Bassos" betreft:
Een nick is zelden 'zomaar' gekozen ... dus misschien helpt de 'betekenis' ?
[..]
& volgens mij kun je Mediaconsument ook wel schrappen, want die wil te graag
Met de uitspraak:
"Roep maar dat ik Bassos ben."
Geeft hij eigenlijk al aan het dus NIET te zijn
Dit zie ik niet zo om eerlijk te zijn. Er wordt hier door niemand iemand door het slijk gehaald. Maar over dat minzaam reageren. het is gewoon een feit dat Summers op alles reageert , behalve op wat je post. Nu maakt dit natuurlijk niks uit maar zodra je haar om ook maar 1 motivatie vraagt, loopt het spaak.quote:Ergens kan ik Summers best nog wel begrijpen. Een keertje 'grappig' door het slijk gehaald worden (voor zover dat al grappig kan zijn ) OK, maar wat ik zo links en rechts zie is dat op Summers wel heel erg veel minzaam wordt gereageerd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef Michielos het volgende:
Dit zie ik niet zo om eerlijk te zijn. Er wordt hier door niemand iemand door het slijk gehaald. Maar over dat minzaam reageren. het is gewoon een feit dat Summers op alles reageert , behalve op wat je post. Nu maakt dit natuurlijk niks uit maar zodra je haar om ook maar 1 motivatie vraagt, loopt het spaak.
Hoezo dan nog moeite doen? Waar ik wel fel op tegen ben is met iemand door het slijk te halen, maar dat gebeurd ook niet,.
Kusje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou niet de verongelijkte pipo uit gaan hangen hey !![]()
Ergens kan ik Summers best nog wel begrijpen. Een keertje 'grappig' door het slijk gehaald worden (voor zover dat al grappig kan zijn ) OK, maar wat ik zo links en rechts zie is dat op Summers wel heel erg veel minzaam wordt gereageerd. Ik zie een beetje erg veel zo'n "Daar heb je haar weer" stemming in vrijwel alle reacties richting Summers "die niet serieus valt te nemen".
Datzelfde 'sentiment' zie (zag) je terug in de OP. & ik kan me voorstellen dat ze daar niet om kan lachen.
Misschien heeft ze het ernaar gemaakt, bij sommigen, dat weet ik niet. Draai pas een half jaar mee op Fok!, maar hoe dan ook, mensen een beetje belachelijk maken is sowieso "humor" van de onderste plank. (dus: laag vloers) & zelden 'grappig' voor het 'lijdend voorwerp'.
Mama loe
Wie probeer je voor de gek te houden ? ik hoef maar ergens iets te posten en jullie met zijn drieen springen gelijk boven op me om me uit te lokken en belachelijk te maken .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit zie ik niet zo om eerlijk te zijn. Er wordt hier door niemand iemand door het slijk gehaald. Maar over dat minzaam reageren. het is gewoon een feit dat Summers op alles reageert , behalve op wat je post. Nu maakt dit natuurlijk niks uit maar zodra je haar om ook maar 1 motivatie vraagt, loopt het spaak.
Hoezo dan nog moeite doen? Waar ik wel fel op tegen ben is met iemand door het slijk te halen, maar dat gebeurd ook niet,.
Maak jezelf eens wat meer verdacht dan... laat eens wat bewijsmateriaal rondslingeren bijvquote:
waar?? wanneer?? het enige dat ik ooit vraag is motivatie. Maar met logica en motivatie ben je bij mevrouw Summers aan het foute adres, thats all .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden ? ik hoef maar ergens iets te posten en jullie met zijn drieen springen gelijk boven op me om me uit te lokken en belachelijk te maken .
je bent wel mans genoeg om met zijn drieen tegen 1 vrouw te schoppen en dan ga je nu zielig doen dat ik niet serieus op jullie inga
Beginnen over censuur en mensen pipo's beginnen te noemen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Flammie het volgende:
Verder had ik gewoon graag dat we weer een grappige thread kunnen maken, ook al zal dat helaas nu onmogelijk zijn.
bedankt mannen maar dit kan op slot want het is gewoon verpest..
gooi er maar een censuur op
Pipo's.
I second thatquote:
THIS IS WHAT IM TALKING ABOUTquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:18 schreef loonytik het volgende:
[..]
Beginnen over censuur en mensen pipo's beginnen te noemen.
Dit topic openen zodat je niet snel verdacht wordt om Bassos te zijn.
Zeggen dat Bassos te vaak strafbaar bezig is geweest zodat je weer probeert buiten schot te blijven dat je bassos bent
Claimen dat je een PM hebt gekregen van Bassos zodat je weer buiten schot blijft(zeg nou zelf wie stuurt nou PM's naar zichzelf)
Je houdt de laatste tijd wel veel van enteren net zoals de goeie ouwe Bassos.
laten we dan ook nog is je naam erbij pakken en die omzetten in cijfers. Als je het omzet in cijfers krijg je deze cijfers 6 12 1 13 13 9 5. laten we dan het volgende sommetje doen. 6+12+1=19x13x13=3211/(9*5)=71.36 laten we dat afronden naar beneden kom je op 71 uit. Draai de cijfers van het antwoord even om en dan kom je op 17 uit! en rara wat is dat het is de ondertitel van Bassos!
Flammie je wordt er van verdacht Bassos te zijn!
Een stelling ontkrachten door de zin erop het tegendeel te beweren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
Reflectie werkt.
Daarom geloof ik ook niet in het nut van zelf-reflectie.
Is een afgeleide van het grieks : 'o Sebastos.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:53 schreef R0N1N het volgende:
Wat "Wie is Bassos" betreft:
Een nick is zelden 'zomaar' gekozen ... dus misschien helpt de 'betekenis' ?
[..]
van aleister crowleyquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:42 schreef bassos het volgende:
[..]
17 is het antwoord op de vraag uit liber al vel legis.
Pipo.
moet je de hele post lezen, niet het eerste deel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:40 schreef bassos het volgende:
[..]
Een stelling ontkrachten door de zin erop het tegendeel te beweren.
Het blijft me verbazen wie er tot mods gemaakt zijn.
Ofwel :
What the fuck denk je dat het verschil tussen reflectie en zelfreflectie is ?
Pipo.
Vet inhoudelijke post.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef Dragorius het volgende:[..]moet je de hele post lezen, niet het eerste deel.
gloeilamp.
Wat uit dat er bijzonder weinig buiging van bassos zou komen was onduidelijk ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:52 schreef Dragorius het volgende:
dus je gaat niet in op wat ik zeg, held...
gloeilamp.
Ik zal idd nooit de logica hanteren waar jij de waarheid inziet mbt deze zaken .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
waar?? wanneer?? het enige dat ik ooit vraag is motivatie. Maar met logica en motivatie ben je bij mevrouw Summers aan het foute adres, thats all .
En zodra mensen door gaan hebben dat zelfs een concept als logica voor iedereen anders kan zijn komt het helemaal goed, echter zie ik dat nog niet snel gebeuren en blijft men denken dat 'wetenschap' ( hoe men dat ook ziet) de monopolie op 'logica' heeft terwijl dat niet zo hoeft te zijn en wat mij betreft ook niet zo is. Pak je de dogma van de wetenschap, de dogma van religie of ga je zelf op onderzoek uit, dat is eigenlijk de vraag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zal idd nooit de logica hanteren waar jij de waarheid inziet mbt deze zaken .
ik zie nou eenmaal meer waarheid in mijn wijze van benaderen .
ik zie dat niet als fout maar als anders .
als je dat wel verwacht , ben je bij mij idd aan het verkeerde adres .
Gevondenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef bassos het volgende:
[..]
Is een afgeleide van het grieks : 'o Sebastos.
Ofwel de verlichte, de verhevene.
Maar dan vervormt tot iets minder pretentie.
Is me gegeven als naam, niet gemaakt.
Kweenie, maar volgens mij vertoon je nu juist veel meer pretentie.quote:Sebastos
Sebastos is een Griekse jongensnaam. Het betekent `aanbeden`.
Het is me duidelijk, jaquote:
=?????quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:28 schreef Dragorius het volgende:
clown = Joker = ???
Nah...te obvious
zeggen ze...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:23 schreef Flammie het volgende:
ow en Dragorius... Heath Ledger kan het niet zijn hoor... die is dood
Het lijkt een beetje de overblijfselen van de vorige eeuw dat mensen denken te kunnen bepalen wat goed en fout is voor een ander .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef jogy het volgende:
[..]
En zodra mensen door gaan hebben dat zelfs een concept als logica voor iedereen anders kan zijn komt het helemaal goed, echter zie ik dat nog niet snel gebeuren en blijft men denken dat 'wetenschap' ( hoe men dat ook ziet) de monopolie op 'logica' heeft terwijl dat niet zo hoeft te zijn en wat mij betreft ook niet zo is. Pak je de dogma van de wetenschap, de dogma van religie of ga je zelf op onderzoek uit, dat is eigenlijk de vraag.
Hoe onderzoek jij dan? Door enkel boeken te kopen(en zaken te geloven) die je geloofsysteem in stand te houden? Zo onderzocht men inderdaad in de vorige eeuwquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje de overblijfselen van de vorige eeuw dat mensen denken te kunnen bepalen wat goed en fout is voor een ander .
In de 21ste eeuw ga je zelf op onderzoek uit en ben je je eigen god of autoriteit . (imo)
I love it !!!![]()
Welkom in de toekomst
Ik wil geen dokter of leraar die meer in zichzelf gelooft dan in zijn systeem....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje de overblijfselen van de vorige eeuw dat mensen denken te kunnen bepalen wat goed en fout is voor een ander .
In de 21ste eeuw ga je zelf op onderzoek uit en ben je je eigen god of autoriteit . (imo)
I love it !!!![]()
Welkom in de toekomst
Je kan je beter afvragen hoe jij tot dit geloof bent gekomen .quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe onderzoek jij dan? Door enkel boeken te kopen(en zaken te geloven) die je geloofsysteem in stand te houden? Zo onderzocht men inderdaad in de vorige eeuw
Tot welk "geloof"?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen hoe jij tot dit geloof bent gekomen .
Ik geloof in mezelf en mijn ervaringen houden het in stand .
dat doe je zelf toch , ik reageerde op jogy en jij reageert daarop op mij .quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:00 schreef Dragorius het volgende:
Hey dit is het bassos-dossier. Niet de hele tijd in zijn spotlight springen he!
Je hoeft niet te reageren. Wat vind jij eigenlijk van bassos? Ik vind het zonde van de potentie (geen sarcasme).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:12 schreef Summers het volgende:
[..]
dat doe je zelf toch , ik reageerde op jogy en jij reageert daarop op mij .
en daar geef ik antwoord op .
Eigen schuld dikke ....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren. Wat vind jij eigenlijk van bassos? Ik vind het zonde van de potentie (geen sarcasme).
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren. Wat vind jij eigenlijk van bassos? Ik vind het zonde van de potentie (geen sarcasme).
Is dat zoiets als een moderator die denkt te weten wat goed is ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:[..]
Ik wil geen dokter of leraar die meer in zichzelf gelooft dan in zijn systeem....
Moderators zijn niets meer dan een noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:07 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een moderator die denkt te weten wat goed is ?
Noodzakelijk kwaad ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Moderators zijn niets meer dan een noodzakelijk kwaad.
"een noodzakelijk kwaad" Is een gezegde, dat begrijp je toch wel? Het gaat dus niet om de emotie van een moderator.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:40 schreef bassos het volgende:
[..]
Noodzakelijk kwaad ?
Alle mods zijn altijd boos ?
Je kan ook lief doen.
Dat maakt jezelf blij.
Merely an observation.
Hiermee doe je niet lief, maar beperkt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:44 schreef jogy het volgende:[..]
"een noodzakelijk kwaad" Is een gezegde, dat begrijp je toch wel? Het gaat dus niet om de emotie van een moderator..
Echter het feit dat er überhaubt modjes nodig zijn is op zichzelf al kwalijk.
Jogy is nog TRU'er dan TRU zelf. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef bassos het volgende:
[..]
Hiermee doe je niet lief, maar beperkt.
Shape up.
Ik zal het nog één keer proberen uit te leggen, misschien begrijp je het dan. Modjes zijn als eerste gewoon users maar hebben ook de mogelijkheid om bijvoorbeeld sotjes te zetten en meer van dat soort ongein. IN het kort hebben moderators de 'macht' om dus andere mensen te beperken in hun mogelijkheden mocht de nood daar zijn en gebruiken dat ook. In een ideale wereld waar men zich wel in kan houden of waar men niet zo snel op de penis getrapt is zijn wij niet nodig. Dat heeft verder niets te maken met de moderator zelf want het meeste wat ik doe kan ik ook zonder kleurtje, zoals posten en mocht ik er trek in hebben een topic aanmaken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef bassos het volgende:
[..]
Hiermee doe je niet lief, maar beperkt.
Shape up.
Ach, who cares ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Flammie het volgende:
<snip>
Waarschijnlijk ben je dalijk een Pipo
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ach, who cares ?
Met de hoge frequentie van gebruik, en dan ook altijd als 'afsluiting' van een post, heeft het meer weg van een 'signature' dan een 'belediging' gericht aan een ander. imo
Weer iemand die een clue niet voor zich kan houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:05 schreef R0N1N het volgende:[..]Ach, who cares ?
Met de hoge frequentie van gebruik, en dan ook altijd als 'afsluiting' van een post, heeft het meer weg van een 'signature' dan een 'belediging' gericht aan een ander. imo
de gek kan meer vragen stellen dan de wijze kan beantwoordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:18 schreef bassos het volgende:
[..]
Weer iemand die een clue niet voor zich kan houden.
We zijn nog lang niet bij het topic waarin wordt beweert dat de dwaas altijd wint.
Ok, als we dan toch een stuk overslaan;
Waarom wint de dwaas (pipo) altijd ?
hij is dus eigenlijk zelf de joker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:24 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat hebben we aan al die wedervragen wel kunnen zien
fout.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:20 schreef Michielos het volgende:[..]
de gek kan meer vragen stellen dan de wijze kan beantwoorden
yvonne lijkt me een beetje oud.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Exoteria het volgende:
maar goed.. om maar weer ontopic en inhoudelijk te raken...
heb je nou al geneukt bassos?
quote:
Een vrouw versieren werkt als volgt :quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:40 schreef Exoteria het volgende:[..]ach wat is oud....
er zit in ieder geval pit in, ze heeft goed wat voorgevel en ik heb de indruk dat ze wel van een potje... houdt.
Je zal er in ieder geval heel wat vrouw aan hebben.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:42 schreef bassos het volgende:
[..]
Een vrouw versieren werkt als volgt :
Stop schaamte en integriteit weg.
Doe je voor als wat zij wil.
Aanhouder wint, altijd.
Done.
pROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESSTquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:47 schreef Exoteria het volgende:
[..]
maar waarom neuk jij dan niet wat vaker als het zo makkelijk is?
of ben jij meer van de astrale seks...
of ben jij een spirituele gay.... laat jij je graag nemen door een incubus,
of ga jij toch voor de succubus?
Eh? Doe je voor als wat zij wil?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:42 schreef bassos het volgende:
[..]
Doe je voor als wat zij wil.
Aanhouder wint, altijd.
Done.
wat de fokkers niet lijken te beseffen is dat bassos bezig is elke fok chick te neuken en zijn versierpogingen werpen vruchten af.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh? Doe je voor als wat zij wil?!
Wtf
Ik weet nie hoor, maar persoonlijk heb ik liever iemand die zichhaarzelf is![]()
En de aanhouder wint altijd..Nou, probeer het eens
Dat wil ik wel eens meemaken
Ohh shit, betekend dat, dat hij me nou genaaid heeft?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat de fokkers niet lijken te beseffen is dat bassos bezig is elke fok chick te neuken en zijn versierpogingen werpen vruchten af.
Als jij eens stopt met groupie spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:59 schreef Michielos het volgende:[..]wat de fokkers niet lijken te beseffen is dat bassos bezig is elke fok chick te neuken en zijn versierpogingen werpen vruchten af.
Naja, waarom jij zo'n pre-occupatie met demonen, sexuele voorkeur en vader issues ten toon spreidt lijkt me wel een aardig onderwerp.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:19 schreef Exoteria het volgende:
maar bassos, aangezien jij blijkbaar geen geprek wilt hebben over demonen of je seksuele voorkeur... iets anders;
ik zal jou geen vraag stellen, dat stadium is voorbij.
een onderwerp zal ik ook niet aansnijden.
Geef jij nou eens een onderwerp aan waar jij op dit moment van gedachten over zou willen wisselen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef bassos het volgende:
[..]
Naja, waarom jij zo'n pre-occupatie met demonen, sexuele voorkeur en vader issues ten toon spreidt lijkt me wel een aardig onderwerp.
Pipo ?
Bijna ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:39 schreef Exoteria het volgende:[..]
Mijn seksuele voorkeur is heel gewoontjes denk ik, wellicht zelfs saai.
Goeie stevige seks op jouw tijd (of wat vaker) heeft mijn voorkeur, maar verder vrij saai denk ik.
Seks is goed om af en toe stevig met jou te ontladen en dat kan denk ik helpen voorkomen dat je de weg kwijt raakt.
Jij komt hier en daar wat zeker over, met alle respect... je lijkt niet alleen de weg behoorlijk te krnnrn, maar alle andere posters ook. (wederom met alle respect)
Hierop voort geborduurd ga ik er dan ook van uit dat je al lange tiijd, wellicht sinds je geboorte, een echte stevige MOFO was..
Misschien wordt het eens tijd dat noobs dat accepteren..
De dingen die jij post zijn vaag, dat vinden we top. Ik heb mijn twijfels of er een menselijik iemand zal zijn die jou met je ontlading wilt helpen, aangezien niemand zo verfijnd als jij is.
Ik was dan ook vrij opgelucht, dat het gesprek tussen Yvonne en jou een erotisch getinte wending kreeg.
Helaas bleek het toch niets te worden.
Voor Yv haar doen was het een behoorlijk voorspel.... erotisch dus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:52 schreef bassos het volgende:
[..]
Bijna ok.
Behalve dan dat er nooit iets erotisch was.
Of benje een noob die het verschil tussen sex en romantiek niet kent ?
Piop ?
Hierboven kan bekeken worden :quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Voor Yv haar doen was het een behoorlijk voorspel.... erotisch dus!
ik ben niet de n00b die het verschil niet kent.
jij bent blijkbaar de FOK n00b die yvonne haar stijl niet kent
*LOCK* *BESPRING*
al klaar.....
Jouw dromen ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef Exoteria het volgende:
maar goed.. die seksuele voorkeur is inmiddels dus duidelijk,
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:03 schreef bassos het volgende:
[..]
Hierboven kan bekeken worden :
De wanhopige sprong van een speciaal type diersoort dat :"run away" als voornaamste overlevingstactiek gebruikt.
Hier is nog zo'n voorbeeld :
Wie zijn nu de dappere ridders en wie is nu het dodelijke knaagdier zou een bijstander zich af kunnen vragen.
quote:
Men dient een verslagen tegenstander altijd met gepaste eerbied te bejegenen.quote:
En dat terwijl je reageert ipv antwoordt of zelf iets inbrengt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:16 schreef Exoteria het volgende:
Volgens mij heeft je groupie het gesprek verlaten.
Ik weet niet zeker hoe jij je vraag bedoelt, maar als je zegt "Men dient een verslagen tegenstander altijd met gepaste eerbied te bejegenen.",quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:15 schreef bassos het volgende:
[..]
Men dient een verslagen tegenstander altijd met gepaste eerbied te bejegenen.
Kijken hoeveel lezers begrijpen wat deze combi betekent.
(als je antwoordt met wat ik 'ongeveer' bedoel, zal ik het posten)
dat weet ik niet, waarschijnlijk heb jij daar meer inzage in dan dat ik heb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef bassos het volgende:
[..]
En dat terwijl je reageert ipv antwoordt of zelf iets inbrengt.
Hoeveel groupies denk je dat ik heb ?
(als in hoeveel meer moet ik van me afstoten)
Hey!!quote:
Nou ja, "verfijnd" zal ik nooit worden aangezien ik te veel van chocolade houd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef Dragorius het volgende:
Daar zijn we ook niet verfijnd genoeg voor he. Pipo's.
yequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:29 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hey!!
Ik miste je al.
ben ik nu jouw groupie?
Als iemand openlijk blijk geeft dat wat ik post ok is, zonder zelf inhoudelijk ruzie met mij te zoeken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:27 schreef Exoteria het volgende:[..]
dat weet ik niet, waarschijnlijk heb jij daar meer inzage in dan dat ik heb.
Ik weet immers niet wie jiij als groupie ervaart.
Heb je nog gehad wat je wilde hebben gisteravond/nacht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:36 schreef Dqod het volgende:
Op een dag (Als ik groot ben) word ik Roadie
van Dragorius!!!
Want Roadies zijn meer baas dan Groupies u_u
Ohh hell yeahquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je nog gehad wat je wilde hebben gisteravond/nacht?
Die van mij wel
Vanavond ben ik aan de beurt hoor, ho hoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh hell yeah
Straks waarschijnlijk weer, want ik heb ut zwaar
ruzie zoeken wordt door verschillende mensen op verschillende wijze uitgelegd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:36 schreef bassos het volgende:
[..]
Als iemand openlijk blijk geeft dat wat ik post ok is, zonder zelf inhoudelijk ruzie met mij te zoeken.
Nou en u_u..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vanavond ben ik aan de beurt hoor, ho hoJullie vrouwen krijgen al te vaak je zin
Je hebt gelijk. Ik ga nu van Fok! af en ik ga even, zoals Exo het noemt "ontspannen" en "stoom afblazen"quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en u_u..
Ik verdien ut!!
Maar jij ook hoor..
Waarom?
Wij zijn spange pipo's
een astrale seksmeet terwijl je met je dinnetje ligt te krikken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga nu van Fok! af en ik ga even, zoals Exo het noemt "ontspannen" en "stoom afblazen"
Zul je aan me denken? (of moest ik aan jou denken?
)
We denken aan mekaar.. Vind ik..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga nu van Fok! af en ik ga even, zoals Exo het noemt "ontspannen" en "stoom afblazen"
Zul je aan me denken? (of moest ik aan jou denken?
)
Whaha.. Bahquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:43 schreef Exoteria het volgende:
[..]
een astrale seksmeet terwijl je met je dinnetje ligt te krikken?
vind ik ook... en te weinig nibbits in een zakquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:52 schreef Exoteria het volgende:
Ik vind overigens dat er te weinig wijn in een fles zit en te veel biscuits in een rol.
En teveel lucht!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind ik ook... en te weinig nibbits in een zak
Niemand wordt ooit verslagen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:26 schreef Exoteria het volgende:dat verslagen niet definitief verslagen hoeft te zijn.
Als je iemand verslaat en dom door blijft schoppen zonder te kijken (of de andere kant op loopt en denkt dat het over is), dan ga je voorbij aan de mogelijkheid dat de verslagene (die op dat moment niets meer te verliezen heeft, in tegenstelling tot jij), zich vanuit die positie herpakt, opstaat en heel hard terugslaat.
En dan is er bassos.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:40 schreef Exoteria het volgende:[..]
ruzie zoeken wordt door verschillende mensen op verschillende wijze uitgelegd.
De één denkt dat als iemand simpelweg een andere mening toegedaan ruzie zoekt,
de ander legt de grens bij scheldwoorden en of persoonlijke aanvallen.
Daarnaast heb je ook nog de mensen die denken dat je ruzie zoekt als je even (per ongeluk) oogcontact maakt. "zoek je ruzie.. nou nou, wat kijk je nou?"
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:54 schreef bassos het volgende:
[..]
Niemand wordt ooit verslagen.
Er is continu de spiraal.
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef Exoteria het volgende:[..]dat denk ik ook.
Het spijt mij bassos, daar ga ik je geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Ok.
Ben jij dat lekkere ding op de argument foto ?
Nee dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef Exoteria het volgende:[..]Het spijt mij bassos, daar ga ik je geen antwoord op geven.
quote:
Hoeveel vrouwen zouden dat postenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:12 schreef Exoteria het volgende:[..]als één vrouw zich laat verleiden tot het verbreken van een belofte, zijn misschien alle vrouwen verdoemd.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:35 schreef bassos het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zouden dat posten
...
Pipo.
Het aantal zou imo ook niet uit moeten maken. Dat is niet bepaald verfijnd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:14 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ik voel mij niet te roepen deze vrouwen te gaan tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bassos, reageer ook eens op mijn PM aub.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Waarom zou jij hem kunnen zijn?quote:
Mogen en kunnen zijn twee verschillende zaken hè?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom zou jij hem kunnen zijn?
Waarom zouden dit geen twee verschillende zaken zijn dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Mogen en kunnen zijn twee verschillende zaken hè?
Probeer je nou op eeb Bassos-manier je punt duidelijk te maken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom zouden dit geen twee verschillende zaken zijn dan?
Nee jij dan:D je lult een beetje erg vaag nu.. waarom denk je dat ik uberhaubt bedoel dat het niet twee verschillende dingen zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Probeer je nou op eeb Bassos-manier je punt duidelijk te maken?
quote:
Ik bedoel ik mag vast wel een giraffe zijn maar of ik het ook kan zijn is een ander.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom zou jij hem kunnen zijn?
Ja dat klopt en dus?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:29 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel ik mag vast wel een giraffe zijn maar of ik het ook kan zijn is een ander.
Dit dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:30 schreef Dragorius het volgende:
Maar, als je een giraffe KAN zijn...MAG je die dan zijn?
Waarom niet? Of komt daar dan ook weer een arbitraire regel van de overheid tegen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:30 schreef Dragorius het volgende:
Maar, als je een giraffe KAN zijn...MAG je die dan zijn?
maw... barra mag GEEN bassos zijn voordat hij laat weten waarom hij bassos KAN zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:31 schreef Flammie het volgende:
Het is meer in de strekking van:
Pietje vraagt zijn baas:
"Zou ik vulploegleider MOGEN zijn?"
De baas zegt echter:
Nou voordat jij vulploegleider MAG zijn mag je me eerst vertellen waarom jij een vulploegleider KAN zijn?
Je maakt je wederom erg verdacht als Bassos imo!quote:Ga niet in discussie over de spelling van een posting.
Feit blijft dat de één nu eenmaal beter kan schrijven dan de ander. Het heeft derhalve weinig zin om iemand over zijn spelling aan te spreken. Binnen de kortste keren ontstaat zo een woordenwisseling tussen gebruikers zonder dat het eigenlijke onderwerp van het forum aan de orde komt.
Ik mag het hopen, giraffes zijn het tuig van de onderste richel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom niet? Of komt daar dan ook weer een arbitraire regel van de overheid tegen?.
Ik vind het voorbeeld van de giraffe, alhoewel leuk en erg ludiek gekozen, niet vergelijkbaar met Bassos of de bedoeling die ik zojuist bekend gemaakt heb.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, giraffes zijn het tuig van de onderste richel.
Verdiep je eerst voor je reageert, het is duidelijk dat je een n00b bent die het niet snapt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:00 schreef Michielos het volgende:
grappige manier van discussiëren btw. Iets zeggen over een post en dan net doen alsof de poster het niet snapt;')
ye , vandaar mijn opmerking. En dan net doen alsof jij het niet snapt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:01 schreef Flammie het volgende:
Maar sowieso.. nergens zeg ik dat kunnen en mogen hetzelfde is.. waar horen mensen dat toch allemaal?
het is duidelijk dat jij niet zo verfijnd bent als mij, nubbish septicquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verdiep je eerst voor je reageert, het is duidelijk dat je een n00b bent die het niet snapt.
Pipo.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verdiep je eerst voor je reageert, het is duidelijk dat je een n00b bent die het niet snapt.
Pipo.
Mensen die begrijpend kunnen lezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye , vandaar mijn opmerking. En dan net doen alsof jij het niet snapt.
Zekers, en hier in het bewijs:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, giraffes zijn het tuig van de onderste richel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:46 schreef Exoteria het volgende:
ik kan het niet langer voor mij houden...Dom blondje ipv een lekkere brunette ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Downgrade.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:46 schreef Exoteria het volgende:
ik kan het niet langer voor mij houden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoaahhh geil!! Wil je met me trouwen?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ey omhooggevallen meneertje..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:56 schreef bassos het volgende:
[..]
Dom blondje ipv een lekkere brunette ?
Downgrade.
Het is maar waar je de nadruk oplegt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey omhooggevallen meneertje..
Een grote mond over blondjes, dat is zoo niet verfijnd
Maar dat had je niet..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is maar waar je de nadruk oplegt.
Een grote mond over lekkere brunettes had ook gekund.
Dus.
als je zelf je vuile sokken wast en iedere avond mijn voeten masseert.....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whoaahhh geil!! Wil je met me trouwen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar dat had je niet..
Wel over domme blondjes
Dus..
Mensen beoordelen op uiterlijke kenmerken is niet verfijnd
Dus..
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is maar waar je de nadruk oplegt.
Een grote mond over lekkere brunettes had ook gekund.
Dus.
Ey dat is een deal..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:20 schreef Exoteria het volgende:
[..]
als je zelf je vuile sokken wast en iedere avond mijn voeten masseert.....
ja!
Valt toch wel mee?quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey dat is een deal..
Maar ik bedacht me zojuist dat ik ook schuldig ben aan
het beoordelen van uiterlijke kenmerken..
Ik bedoel, kom op.. Ik wil met je trouwen omdat je Mega Mindy bent!!
Maarrrr ik geloof niet dat je dom bent, omdat je blond bent u_u..
En je lijkt me super aardig MM!!
Dus zo erg is t dan toch nie eh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
mannen die in staat zijn naar zichzelf te kijken en de confrontatie aankunnen
![]()
ik zal je nog een geheim vertellenMannen? Kom ik zo mannelijk over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee toch?!!!
Er zijn ook vrouwen die willen trouwen met MM
En dat is wel cool.. Hannah Montana heeft dat ook!!
Oh ja.. Het doet mij echt deugd dat jij je geheimen zomaar durft te onthullen
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mannen? Kom ik zo mannelijk over?
Nee toch?!!!
Er zijn ook vrouwen die willen trouwen met MM
En dat is wel cool.. Hannah Montana heeft dat ook!!
Oh ja.. Het doet mij echt deugd dat jij je geheimen zomaar durft te onthullen
OHHH?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:39 schreef Exoteria het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, de JA wordt alleen maar sterker!
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:39 schreef Exoteria het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, de JA wordt alleen maar sterker!
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
OHHH?
Dit topic krijgt een spannende wending..
Heb je mij/ons nog een geheim te onthullen?
Daar heb je een punt!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:42 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Nou, voor een goed verstaander is het nu geen geheim meer hè P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |